Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

 
 
Discussietools
Oud 16 maart 2009, 19:58   #161
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Uitgezonderd de palestijnen natuurlijk van wie de meerderheid er al langer woont dan het gros van de ingeweken israëli's....

Het eigen volk eerst principe,dus een apartheidsregime mijn beste...
No more, no less....

20% van de Israëli is Palestijn mijn beste.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 16 maart 2009, 20:11   #162
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
20% van de Israëli is Palestijn mijn beste.

Paulus.
Dus toch wel de semantische toer op mijn beste, en een israelische palestijn is dus een ander persoon dan een gewone palestijn ,ongeacht ze even lang,of zelfs langer op dezelfde plaats wonen....

Een apartheidsregime pur sang dus,blij dat U dit feit erkend en ook hoe anders een échte israeli en een palestijnse israeli worden behandeld tegenover de gewone palestijn wiens recht om te wonen in dit land de laatste honderden jaren historisch is vastgelegd....

Lees dit eens mijn beste Paulus......

http://www.amnesty.nl/bibliotheek_ve...i2007_westbank

Laatst gewijzigd door Svennies : 16 maart 2009 om 20:36.
Svennies is offline  
Oud 16 maart 2009, 20:40   #163
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Dus toch wel de semantische toer op mijn beste, en een israelische palestijn is dus een ander persoon dan een gewone palestijn ,ongeacht ze even lang,of zelfs langer op dezelfde plaats wonen....

Een apartheidsregime pur sang dus,blij dat U dit feit erkend en ook hoe anders een échte israeli en een palestijnse israeli worden behandeld tegenover de gewone palestijn wiens recht om te wonen in dit land de laatste honderden jaren historisch is vastgelegd....

Lees dit eens mijn beste Paulus......

http://www.amnesty.nl/bibliotheek_ve...i2007_westbank
Kent u dan een land ergens ter wereld waar de burgers dezelfde rechten hebben als de niet-burgers van dat land?

Dat is zelfs in België zo. Hebben wij nu ook een apartheidsregime?

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 16 maart 2009, 21:12   #164
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
U verkoopt onzin.

Paulus.
Israël verdrijft honderden Palestijnen uit hun huis
Gepubliceerd op 22 februari 2009, 17:35
Laatst bijgewerkt op 22 februari 2009, 18:52

JERUZALEM -
"Israël heeft honderden Palestijnen in het bezette Oost-Jeruzalem bevolen hun huizen te verlaten. De Joodse staat wil de tachtig gebouwen slopen omdat de huizen 'illegaal' zouden zijn.

Dit is zondag van de Palestijnse Autoriteit vernomen. Het is voor Palestijnen vrijwel onmogelijk een Israëlische bouwvergunning te krijgen voor Oost-Jeruzalem. Daarom bouwen Arabieren er regelmatig zonder zo'n vergunning.

Volgens de Israëlische mensenrechtenorganisatie B'Tselem heeft de Joodse staat sinds 2004 circa 350 huizen laten slopen in Oost-Jeruzalem. Volgens de Palestijnse Autoriteit zijn er politieke redenen voor de nieuwe sloopactie vlakbij het Oude Centrum, die 1500 mensen raakt. Israël zou zo min mogelijk Arabieren willen hebben in de binnenstad. De gemeente Jeruzalem was niet voor een reactie bereikbaar. "



En maar blijven ontkennen en wat onzin verkopen om de mensen wat anders proberen wijs te maken. Toch een beetje liegen. Niet?

D�*�*r bent u een meester in geworden mijn waarde Paulus. Helaas.

Laatst gewijzigd door system : 16 maart 2009 om 21:30.
system is offline  
Oud 16 maart 2009, 21:33   #165
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Israël verdrijft honderden Palestijnen uit hun huis
Gepubliceerd op 22 februari 2009, 17:35
Laatst bijgewerkt op 22 februari 2009, 18:52

JERUZALEM -
"Israël heeft honderden Palestijnen in het bezette Oost-Jeruzalem bevolen hun huizen te verlaten. De Joodse staat wil de tachtig gebouwen slopen omdat de huizen 'illegaal' zouden zijn.

Dit is zondag van de Palestijnse Autoriteit vernomen. Het is voor Palestijnen vrijwel onmogelijk een Israëlische bouwvergunning te krijgen voor Oost-Jeruzalem. Daarom bouwen Arabieren er regelmatig zonder zo'n vergunning.

Volgens de Israëlische mensenrechtenorganisatie B'Tselem heeft de Joodse staat sinds 2004 circa 350 huizen laten slopen in Oost-Jeruzalem. Volgens de Palestijnse Autoriteit zijn er politieke redenen voor de nieuwe sloopactie vlakbij het Oude Centrum, die 1500 mensen raakt. Israël zou zo min mogelijk Arabieren willen hebben in de binnenstad. De gemeente Jeruzalem was niet voor een reactie bereikbaar. "



En maar ontkennen en wat onzin verkopen om de mensen wat anders proberen wijs te maken.

D�*�*r bent u een meester in geworden mijn waarde Paulus. Helaas.
Ik herhaal nog maar eens....

...en lees het nu eens goed....


Alle Israëlische burgers hebben dezelfde rechten en plichten in Israël van welke afkomst ze ook zijn.

Ik vermoed dat je 'inwoners' verwart met 'burgers'.

Enneuh... illegale bouwwerken worden hier ook gesloopt hoor. Zelfs van Belgische burgers. Wat zou er gebeuren denk je moesten illegalen hier bouwen zonder bouwvergunning?

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 16 maart 2009, 21:39   #166
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik herhaal nog maar eens....

...en lees het nu eens goed....


Alle Israëlische burgers hebben dezelfde rechten en plichten in Israël van welke afkomst ze ook zijn.

Ik vermoed dat je 'inwoners' verwart met 'burgers'.

Enneuh... illegale bouwwerken worden hier ook gesloopt hoor. Zelfs van Belgische burgers. Wat zou er gebeuren denk je moesten illegalen hier bouwen zonder bouwvergunning?

Paulus.
En maar proberen te blijven liegen en te kronkelen. U ontgoochelt me. Van u had ik wel wat anders verwacht.
system is offline  
Oud 16 maart 2009, 21:45   #167
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
En maar proberen te blijven liegen en te kronkelen. U ontgoochelt me. Van u had ik wel wat anders verwacht.
Ik niet. Ik begin je al een beetje te kennen.

Je mag zeggen dat ik lieg, maar dan moet je ook kunnen aantonen waar ik dat doe. En dat doe je niet.

Je scheert burgers en inwoners van Israël welbewust over één kam om Israël te kunnen beschuldigen van discriminatie.

Maar als je weigert dat verschil te maken, dan discrimineert elk land ter wereld.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 16 maart 2009, 21:47   #168
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik niet. Ik begin je al een beetje te kennen.

Je mag zeggen dat ik lieg, maar dan moet je ook kunnen aantonen waar ik dat doe. En dat doe je niet.

Je scheert burgers en inwoners van Israël welbewust over één kam om Israël te kunnen beschuldigen van discriminatie.

Maar als je weigert dat verschil te maken, dan discrimineert elk land ter wereld.

Paulus.
Het zoveelste nietszeggend antwoord. De Palestijnen die in Israel wonen, zijn zowel burgers als inwoners van Israel. Zij hebben de Israëlische nationaliteit.

Laatst gewijzigd door system : 16 maart 2009 om 21:56.
system is offline  
Oud 16 maart 2009, 21:57   #169
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Het zoveelste nietszeggend antwoord. De Palestijnen die in Israel wonen, zijn zowel burgers als inwoners van Israel. Zij hebben de Israëlische nationaliteit
Ik vrees voor jou dat de gemiddelde meelezer verstandiger is dan je denkt system.

Bijlange niet alle Palestijnen die in Israël wonen zijn Israëli. En dat weet je best. Van kronkelen gesproken kan dit wel tellen, vind ik. Denk je misschien dat de Palestijnen graag hun legerdienst zouden doen in Israël?

Enfin, ik had dus gelijk.
Je maakt het verschil niet tussen een inwoner en een burger.

En je doet het welbewust en opzettelijk om Israël te kunnen beschuldigen van discriminatie. En je bent er vast nog fier op ook.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 16 maart 2009 om 22:00.
Paulus is offline  
Oud 16 maart 2009, 22:08   #170
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik vrees voor jou dat de gemiddelde meelezer verstandiger is dan je denkt system.

Bijlange niet alle Palestijnen die in Israël wonen zijn Israëli. En dat weet je best. Van kronkelen gesproken kan dit wel tellen, vind ik. Denk je misschien dat de Palestijnen graag hun legerdienst zouden doen in Israël?

Enfin, ik had dus gelijk.
Je maakt het verschil niet tussen een inwoner en een burger.

En je doet het welbewust en opzettelijk om Israël te kunnen beschuldigen van discriminatie. En je bent er vast nog fier op ook.

Paulus.
In Israël zelf leven meer dan een miljoen Arabieren, met de Israëlische nationaliteit. En in Oost-Jeruzalem worden die uit hun huizen geschopt. Dus, absoluut geen gelijke rechten voor alle inwoners van Israel. Het tegenovergestelde dus van wat u hier oreert en de mensen probeert wijs te maken.

Laatst gewijzigd door system : 16 maart 2009 om 22:12.
system is offline  
Oud 16 maart 2009, 22:14   #171
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Kent u dan een land ergens ter wereld waar de burgers dezelfde rechten hebben als de niet-burgers van dat land?

Dat is zelfs in België zo. Hebben wij nu ook een apartheidsregime?

Paulus.
Geef buiten het stemrecht dan maar eens de verschillen in rechten tussen burgers met belgische nationaliteit en burgers met niet belgische nationaliteit ,uitgezonderd de illegalen en asielzoekers...
Svennies is offline  
Oud 16 maart 2009, 22:17   #172
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
In Israël zelf leven meer dan een miljoen Arabieren, met de Israëlische nationaliteit. En in Oost-Jeruzalem worden die uit hun huizen geschopt. Dus, absoluut geen gelijke rechten voor alle inwoners van Israel. Het tegenovergestelde dus van wat u hier oreert.
Wat houdt je tegen om daar een bron van te geven. Daar wordt, zoals gezegd, al weken naar gevraagd op verschillende threads en door verschillende mensen.

Het zou je geloofwaardigheid absoluut ten goede komen en mij effectief tot een leugenaar maken.

De waarheid is, dat heel wat Palestijnen (je begint nu plots over Arabieren, maar het ging specifiek over Palestijnen) geen Israëli willen worden omdat dit zou gezien worden als een verraad aan het eigen volk. En, zoals ik eerder al zei, is de verplichte legerdienst in Israël, echt geen lokkertje voor de Palestijnen.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 16 maart 2009, 22:20   #173
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Geef buiten het stemrecht dan maar eens de verschillen in rechten tussen burgers met belgische nationaliteit en burgers met niet belgische nationaliteit ,uitgezonderd de illegalen en asielzoekers...
Buiten het stemrecht en uitgezonderd illegalen en asielzoekers...

Tja, dan blijft niet veel meer over hé?!

Maar kom. Zij hebben bijvoorbeeld niet het recht om zich kandidaat te stellen voor de verkiezingen. Logisch ook natuurlijk. Anders creëer je de mogelijkheid dat België zou geregeerd worden door niet-Belgen. Wat onaanvaardbaar is.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 16 maart 2009, 22:29   #174
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Buiten het stemrecht en uitgezonderd illegalen en asielzoekers...

Tja, dan blijft niet veel meer over hé?!
Maar kom. Zij hebben bijvoorbeeld niet het recht om zich kandidaat te stellen voor de verkiezingen. Logisch ook natuurlijk. Anders creëer je de mogelijkheid dat België zou geregeerd worden door niet-Belgen. Wat onaanvaardbaar is.

Paulus.
Maar zij genieten wél van alle voordelen die onze maatschappij hen biedt,al komen ze hier juist binnen of niet....

Heel wat anders dan de nazaten van de palestijnen die desondanks het nu israel heet nog steeds wonen op het grondgebied van hun voorouders,en die wat gezondheidszorg en justitioneel beleid worden gediscrimineerd door een gemeenschap die daar jaren geleden zijn binnengewaaid en de hele boel hebben in beslag genomen....

U steunt dus een apartheidsregime, of U het nu graag hoort of niet...dat is een feit....
Svennies is offline  
Oud 16 maart 2009, 22:30   #175
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Wat houdt je tegen om daar een bron van te geven. Daar wordt, zoals gezegd, al weken naar gevraagd op verschillende threads en door verschillende mensen.

Het zou je geloofwaardigheid absoluut ten goede komen en mij effectief tot een leugenaar maken.

De waarheid is, dat heel wat Palestijnen (je begint nu plots over Arabieren, maar het ging specifiek over Palestijnen) geen Israëli willen worden omdat dit zou gezien worden als een verraad aan het eigen volk. En, zoals ik eerder al zei, is de verplichte legerdienst in Israël, echt geen lokkertje voor de Palestijnen.

Paulus.
Natuurlijk gaat het om Arabieren. Arabieren die in Palestina wonen, nu door de joden ingepalmd en Israel geworden.

U kunt toch zelf die bronnen opzoeken op het internet? Maar ik zal u een bron geven.

http://www.noordhollandsdagblad.nl/n...n_uit_hun_huis

Ik zal u nog een andere bron geven waar heel de geschiedenis van de verjoodsing van Jeruzalem in te lezen staat. Maar die bron had u ook kunnen vinden indien u gewild had. Maar blijkbaar was u er niet zo happig op die te zoeken, laat staan te vinden. We kennen u ondertussen wel.

http://www.11.be/index.php?option=co...view&id=105140

Laatst gewijzigd door system : 16 maart 2009 om 22:38.
system is offline  
Oud 16 maart 2009, 22:38   #176
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Natuurlijk gaat het om Arabieren. Arabieren die in Palestina wonen, nu door de joden ingepalmd en Israel geworden.

U kunt toch zelf die bronnen opzoeken op het internet? Maar ik zal u een bron geven.

http://www.noordhollandsdagblad.nl/n...n_uit_hun_huis

Ik zal u nog een andere bron geven waar heel de geschiedenis van de verjoodsing van Jeruzalem in te lezen staat. Maar die bron had u ook kunnen vinden indien u gewild had. Maar blijkbaar was u er niet zo happig op die te zoeken, laat staan te vinden.

http://www.11.be/index.php?option=co...view&id=105140
Nog één die het verschil niet wil maken tussen burgers en inwoners....

Hoe is dat nu toch mogelijk?!

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 16 maart 2009 om 22:40.
Paulus is offline  
Oud 16 maart 2009, 22:42   #177
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Nog één die het verschil niet wil maken tussen burgers en inwoners....

Hoe is dat nu toch mogelijk?!

Paulus.
Er is geen verschil. En u weet dit maar al te best.
system is offline  
Oud 16 maart 2009, 22:43   #178
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Maar zij genieten wél van alle voordelen die onze maatschappij hen biedt,al komen ze hier juist binnen of niet....
ik toonde juist aan van niet dacht ik? Je kunt toch lezen?

Dat niet elk land zoals België is, is nogal wiedes. Elk land is ook niet zoals Israël.

Maar het is wel zo dat de burgers onderworpen zijn aan éénzelfde wetgeving met dezelfde rechten en plichten daaraan verbonden. Zowel in België als in Israël.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 16 maart 2009, 22:44   #179
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Er is geen verschil. En u weet dit maar al te best.
Zoals ik eerder al zei weigert u welbewust om dat verschil te maken, om Israël van discriminatie te kunnen beschuldigen.

Erg laag als je het mij vraagt.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 16 maart 2009, 22:50   #180
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Zoals ik eerder al zei weigert u welbewust om dat verschil te maken, om Israël van discriminatie te kunnen beschuldigen.

Erg laag als je het mij vraagt.

Paulus.
Er is geen verschil. Een Palestijn die in Israel woont en die de Israelische nationaliteit bezit is én burger én inwoner van de staat Israel. En deze Palestijnse Israëlische burger wordt gediscrimineerd in Israël. Het zijn tweederangsburgers. Dat is algemeen geweten. Alleen, u weet het niet. Beter nog: u wilt het niet weten. U vertelt de waarheid niet. Al een hele tijd niet wat Israel aangaat. Zeker weten!

Laatst gewijzigd door system : 16 maart 2009 om 22:52.
system is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be