Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei) Saïd El Khadraoui is Europees Parlementslid en Internationaal Secretaris voor sp.a. Hij is ook fractieleider voor sp.a-slp in de Leuvense gemeenteraad. Op 7 juni staat hij tweede op de Europese sp.a-lijst.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 mei 2009, 13:17   #1
Nestor Burma
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 4.914
Standaard Toekomst

Beste,

Ik vraag mij af wat u later met trots aan uw kleinkinderen (pakweg in 2050) zult vertellen, bij het terugblikken op uw politieke leven hier en nu.

Ik weet niet of de leden van de politieke klasse ook op lange termijn kunnen denken voor wat betreft ons land, ons volk, onze maatschappij en economie en de wereld.

Beseft dat u verantwoordelijk zult zijn voor hoe ons land en de wereld er in 2050 uit zullen zien, dat u daarop eventueel zwaar afgerekend zult kunnen worden, indien u de boel (verder) om zeep helpt.

Een politiek engagement moet totaal zijn, niet zomaar een carrièreplanning. De verantwoordelijkheidszin bijgevolg ook.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be