Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 27 april 2004, 12:01   #21
Xenon
Parlementsvoorzitter
 
Xenon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2002
Berichten: 2.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door davoZ
Verder merk ik dat je niet eens de moeite doet om op mijn argumenten te antwoorden, maar gewoonweg in de slachtofferrol kruipt. Dan laat ik het hier maar bij.
Ah de staatstechnieken maken ingang. Iemand die iets onrechtvaardigs overkomt en dat aanklaagt 'kruipt volgens jou in een slachtofferrol'.
Je kan niet ontkennen dat het Vlaams Blok hier mede het slachtoffer is. Dat het blok dit zal uitbuiten is ook een feit. Maar of het Blok nu ineens de vrije meningsuiting VAN IEDEREEN gaat verdedigen, zie ik nog niet direkt gebeuren. In tegendeel.
__________________
,Ik eis dat u eerbied betuigt voor mijn functie en ontzag en respect toont voor dit huis. U moet ontzag en respect voor mij hebben, want ik ben de volgende koning'
Xenon is offline  
Oud 27 april 2004, 12:32   #22
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door davoZ
Blijkbaar zien veel mensen vrije meningsuiting als een doel op zich, het voortbestaan van een verdraagzame samenleving lijkt mij net iets belangrijker.
En dat is nu net de huizengrote contradictie die u blijkbaar niet wil zien.

Een verdraagzame samenleving laat immers per definitie ook meningen toe die niet verdraagzaam zijn...
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline  
Oud 27 april 2004, 12:34   #23
Philips Inc.
Minister-President
 
Philips Inc.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2003
Locatie: Op deze doorgedraaide wereldbol
Berichten: 4.314
Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Mijn reactie is:

Kan een parlement ondemocratische wetten stemmen, of wetten die in strijd zijn met het EVRM-UVRM?

Met andere woorden: kan een democratisch verkozen parlement de democratie afschaffen?
__________________
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 27 april 2004, 12:42   #24
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Inderdaad Turkje.

Zie maar naar mij. Ik laat iedereen zijn mening toe. 'k zijn dan ook ne verdraagzame mens.

Ik laat de islamieten toe om te zeggen dat ze homo's naar beneden mogen gooien, ik laat het Vlaams Blok toe dat ze mensen willen terugsturen, de AEl mag van mij zeggen wat ze wil, de PVDA mag van mij zeggen wat ze wil, kortom iedereen mag zeggen wat hij wil (al zal ik wel mijnen commentaar geven maar ze mogen het zeggen.

Maar niet iedereen staat zo ver vrees ik. Tja wa wilde as ge uwen tijd ver vooruit bent he.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be