Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 januari 2010, 22:20   #461
Descartes Jr
Banneling
 
 
Descartes Jr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2002
Locatie: Vielsalm
Berichten: 9.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense Bekijk bericht
Het is geen battle of the best ofzo, als je dat bedoelt
Uiteraard niet. Maar ik gooide geen handdoek in de ring, zeggende dat het een saaie discussie werd ...
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 09:57   #462
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr Bekijk bericht
En sinds wanneer zijn Walen geen Belgen ?
Bedankt om mij de gelegenheid te geven dat iemand ooit fiktief aan de roi de Laeken zei dat er 'geen belgen meer zijn'.

In mijn opinie zijn er nooit geweest. Homo ekonomikus, homo dit en homo dat .... sosiologisch verantwoord ... in tegenstelling tot: homo b. , dermate fiktief en onnatuurlijk dat het zelfs niet in een sprookje zou passen.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr Bekijk bericht
Je bent dus niet op de hoogte ? Eddy himself startte een pro-Belgische beweging met de regel dat elke Belgische politicus in héél België moest kunnen opkomen.

Je kan je hier voordoen als een groot intellect. Maar dat je d�*t niet weet stemt tot nadenken.
Neen, ik wist dat niet van die oud-wielerkampioen.

Kan ik nu toch wel leuk terugvallen op mijn eerder in deze draad neergepende woorden, dat ik die man waardeer als wielrenner .. bla bla ... maar dat ik hem niet zie zitten als politieker.
(ach zo, is het zijn titel als baron, die hem tot zo'n uitspraken gebracht heeft; of omgekeerd, zou die uitspraak iets teweeg gebracht hebben in Laeken ....
zou een even gevierd sportman, maar flamingant, ook tot de adel geslagen worden ..???
Interessante vraagstukjes over demokrasie, gelijke rechten, diskriminasie, neutraliteit van het Hofke van Laeken ....)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 11:47   #463
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.796
Standaard

Een betrapte dopingsartiest die iedereen bedrogen heeft erbij halen om Belgie te redden?

Hoe ver sta je dan van de realiteit vraag ik me af?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 11:49   #464
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Een betrapte dopingsartiest die iedereen bedrogen heeft erbij halen om Belgie te redden?

Hoe ver sta je dan van de realiteit vraag ik me af?
volgens mij kan je niet veel dichter bij de Belgische realiteit staan dan dat
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be