Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Bekijk resultaten enquête: Hengelde u naar een postje bij het N-VA
ja 1 11,11%
nee 8 88,89%
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 9 augustus 2010, 17:03   #1
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard handen uit de mouwen

Wie onder jullie reageerde al op onderstaande ?

N-VA werkaanbieding

De N-VA is de snelst groeiende partij van Vlaanderen. Meer nog: sinds 13 juni is de N-VA de grootste partij van het land. U gaf ons als kiezer voldoende slagkracht om een sterk Vlaanderen uit te bouwen. Maar dat kunnen we niet alleen. Daarom zoekt de partij talentvolle denkers en doeners met durf. Wilt u van op de eerste rij meewerken aan een modern, toekomstgericht en democratisch Vlaanderen binnen Europa? Bent u op zoek naar een job die er ook echt toe doet? Denk dan niet langer na. Doen gewoon!

Master in de (Toegepaste) Economische Wetenschappen? Expert in ruimtelijke ordening of milieuwetgeving? Deskundige inzake mobiliteit?

De N-VA is een partij van nuchtere analyses, cijferwerk en beredeneerde actie. Echt iets voor u dus.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 9 augustus 2010, 17:30   #2
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Natuurlijk niet.

Ik ben geen partijslaaf en ik wens dat ook nooit te worden.
Zwartengeel is offline  
Oud 9 augustus 2010, 17:35   #3
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Berichten: 2.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Natuurlijk niet.

Ik ben geen partijslaaf en ik wens dat ook nooit te worden.
Zo denk ik er alvast ook over.
den ambetantsten is offline  
Oud 9 augustus 2010, 17:40   #4
Randa
Burgemeester
 
Geregistreerd: 4 juni 2006
Berichten: 565
Standaard

neen, ik ben gepensioneerd, maar jonge mensen die hun weg willen maken en een goede vlaamse reflex hebben waarom niet,
Randa is offline  
Oud 9 augustus 2010, 17:54   #5
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Wie onder jullie reageerde al op onderstaande ?

N-VA werkaanbieding

De N-VA is de snelst groeiende partij van Vlaanderen. Meer nog: sinds 13 juni is de N-VA de grootste partij van het land. U gaf ons als kiezer voldoende slagkracht om een sterk Vlaanderen uit te bouwen. Maar dat kunnen we niet alleen. Daarom zoekt de partij talentvolle denkers en doeners met durf. Wilt u van op de eerste rij meewerken aan een modern, toekomstgericht en democratisch Vlaanderen binnen Europa? Bent u op zoek naar een job die er ook echt toe doet? Denk dan niet langer na. Doen gewoon!

Master in de (Toegepaste) Economische Wetenschappen? Expert in ruimtelijke ordening of milieuwetgeving? Deskundige inzake mobiliteit?

De N-VA is een partij van nuchtere analyses, cijferwerk en beredeneerde actie. Echt iets voor u dus.
Wat is dat voor een onnozele posting? Eventuele forummers die op de advertentie reageerden of denken dit te doen zullen dit zeker niet aan je neus hangen.

Je bedoeling is doorzichtig : wat reactie's bijeensprokkelen met het inzicht de N-VA belachelijk te maken. Heb je echt niks beter te doen?
robert t is offline  
Oud 9 augustus 2010, 18:03   #6
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Berichten: 2.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Wat is dat voor een onnozele posting? Eventuele forummers die op de advertentie reageerden of denken dit te doen zullen dit zeker niet aan je neus hangen.

Je bedoeling is doorzichtig : wat reactie's bijeensprokkelen met het inzicht de N-VA belachelijk te maken. Heb je echt niks beter te doen?
Gun die mens ook eens iets in deze kille, koude nadagen van 't koninkrijk!
den ambetantsten is offline  
Oud 9 augustus 2010, 18:40   #7
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Wat is dat voor een onnozele posting? Eventuele forummers die op de advertentie reageerden of denken dit te doen zullen dit zeker niet aan je neus hangen.

Je bedoeling is doorzichtig : wat reactie's bijeensprokkelen met het inzicht de N-VA belachelijk te maken. Heb je echt niks beter te doen?
Volgens de advertentie : "Het N-VA is een partij van nuchtere analyses, cijferwerk en beredeneerde actie. Echt iets voor u dus."
Het is maandag 9 augustus 2010 19:40
1 op 8 van de respondenten solliciteerde bij N-VA.
Cijferwerk? - Check
Beredeneerde actie (zie Robert Ts antwoord)? - Check
Nuchter? - Check

Ik twijfel sterk of ook ik solliciteren zou..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 9 augustus 2010 om 18:46.
4x10E6 is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be