Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

 
 
Discussietools
Oud 6 januari 2011, 09:36   #21
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Berichten: 2.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
Ja, ik heb het juist.

Ha,ha, deze morgen op de VRT : "We hebben zo niet bedoeld."

Hoe neemt de CD&V een bocht ?

Zij komen als eerste met een Vlaams standpunt. De N-VA volgt uitteraard. Vandaag keren ze hun kar zo dat de N-VA niet kan en wil volgen. Resultaat zij isoleren de N-VA. De opmerkingen van de 6 zullen tellen, die van de N-VA niet want deze zijn 'fundamenteel'.

Resultaat : De 6 onderhandelen verder zonder de N-VA en vormen Leterme III.

Het staat in de sterren.
Tijd zal raad brengen, maar ik vrees ervoor!

De tsjeven hadden moeiteloos hun ex-kartelpartner in de gracht kunnen rijden en waren daar ongetwijfeld mee weggekomen (toch zeker in de media), maar ze hebben dit niet gedaan. Dat er nu een paar onnozelaars zijn die zich ongemakkelijk voelen met de ingeslagen marsrichting zal daar niets aan veranderen. Door hun houding hebben ze de anderen meteen ook duidelijk gemaakt dat regeringsdeelname in de huidige context voor hen geen optie is.

Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 6 januari 2011 om 09:38.
den ambetantsten is offline  
Oud 6 januari 2011, 09:55   #22
Cyrano
Minister
 
Cyrano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2006
Locatie: 3680
Berichten: 3.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den ambetantsten Bekijk bericht
Tijd zal raad brengen, maar ik vrees ervoor!

De tsjeven hadden moeiteloos hun ex-kartelpartner in de gracht kunnen rijden en waren daar ongetwijfeld mee weggekomen (toch zeker in de media), maar ze hebben dit niet gedaan. Dat er nu een paar onnozelaars zijn die zich ongemakkelijk voelen met de ingeslagen marsrichting zal daar niets aan veranderen. Door hun houding hebben ze de anderen meteen ook duidelijk gemaakt dat regeringsdeelname in de huidige context voor hen geen optie is.
Onnozelaars ?

Het is nu al 2 uur in de media en Beke , 98% wie doet me wat, noch Peeters regeerden. Torfs en Eyskens hadden de opdracht dit te zeggen.

De opmerkingen van deze twee is het standpunt van de CD&V.
__________________
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot
W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood.
Cyrano is offline  
Oud 6 januari 2011, 09:59   #23
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Berichten: 2.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
Onnozelaars ?

Het is nu al 2 uur in de media en Beke , 98% wie doet me wat, noch Peeters regeerden. Torfs en Eyskens hadden de opdracht dit te zeggen.

De opmerkingen van deze twee is het standpunt van de CD&V.
Je hebt Torfs toch gehoord? In feite heeft hij problemen met de "verwoording". Volgens hem heeft de CD&V immers niet "neen, tenzij" gezegd, maar wel "ja, maar". Over de inhoud heb ik de man weinig of niet horen tegenstribbelen.
Dus ja, twee clowns hebben nog eens hun nummertje opgevoerd. Het moet immers allemaal een beetje plezant blijven ook hé.
den ambetantsten is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be