Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 16 juni 2004, 23:59   #41
AyneRand
Minister-President
 
Geregistreerd: 27 mei 2003
Locatie: Brussels
Berichten: 4.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand
Je hebt het recht om over mij te denken wat je wil, de Vexje, maar je hebt absoluut geen recht om iets te eisen. Je denkt maar wat je wil, I'don't give a shit. Wat de mensen over mij denken daar heb ik totaal geen interesse voor. Ik denk wat ik wil, ik ben vrij, ik doe wat ik wil, ik heb er het geld voor, dat is alles wat telt, GELD. Heb je daar problemen mee, dan is het JOUW probleem, niet het mijne. Ik amuseer me te pletter en dat is het belangrijkste, niet wat andere mensen over mij denken, ik heb ze geen enkele rekenschap te geven, en zij mij ook niet, zij hebben ook het recht om te doen wat ze willen, ik heb, in tegenstelling tot jou, daar GEEN enkel probleem mee.
Maar kereltje toch... dacht je dat die centjes van jou in de kringen die ik zo af en toe eens frequenteer ook maar één millimeter respect opleveren? Je zou daar een trap voor je arrogante kont krijgen, en niks meer dan dat. 300 jaar familiekapitaal of niet. Het enige wat jij weet te verzamelen is een horde profiteurs die enkel op je centjes uit zijn; zonder dat gouden lepeltje in je mondje zou je als mens nergens staan, absoluut nergens (te oordelen aan je attitude).

En for your information, de bedragen waarmee je kwistig goochelt...
Sorry man, i'm not at all impressed. Not at all...
Out of your league, i'm afraid... Sorry.
Das al je eerste fout, je frequenteert kringen. Ik niet, das voor de parvenus, je bent er dus ook al ene. Un petit bourgeois qui doit se faire remarquer dans des cercles de nuls. Hahaha. Voor mij zijn ze stront. Ik heb ze niet nodig, de rotaris, de kiwis en andere debielen.

Je ne fréquente que des artistes, das mijn enig snobisme, les seuls gens qui �* part moi, font partie de l'élite.

I don't play in your league, nee het zal wel, leagues zijn meestal sporten voor de massa. Ik haat de massa.

Mijn klasse is diegene die ik zelf heb opgebouwd, maar dat had je nog niet begrepen, je bent traag van begrip, het is je vergeven, er zijn er hier wel meer.
AyneRand is offline  
Oud 17 juni 2004, 09:04   #42
de Vexille
Parlementsvoorzitter
 
de Vexille's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 2.430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand
Das al je eerste fout, je frequenteert kringen. Ik niet, das voor de parvenus, je bent er dus ook al ene. Un petit bourgeois qui doit se faire remarquer dans des cercles de nuls. Hahaha. Voor mij zijn ze stront. Ik heb ze niet nodig, de rotaris, de kiwis en andere debielen.

Je ne fréquente que des artistes, das mijn enig snobisme, les seuls gens qui �* part moi, font partie de l'élite.

I don't play in your league, nee het zal wel, leagues zijn meestal sporten voor de massa. Ik haat de massa.

Mijn klasse is diegene die ik zelf heb opgebouwd, maar dat had je nog niet begrepen, je bent traag van begrip, het is je vergeven, er zijn er hier wel meer.
Serviceclubs? Komaan zeg ... Ik begin zo de indruk te krijgen dat je nog niet veel van de wereld gezien hebt... Enfin, nog niet veel van de wereld waartoe je claimt te behoren. Of het moest zijn dat mijn diepste vermoedens toch een grond van waarheid bevatten.

By the way, je engels laat wel wat te wensen over... (maar goed, we can't be perfect in every conceivable way, can we?)
Veel geluk in jouw op maat gesneden klasse... Alleen niet vergeten dat daarbuiten de wereld gewoon voortdraait. Keep on dreaming, my friend...
__________________
[font=Trebuchet MS]Et in Arcadia ego[/font]
de Vexille is offline  
Oud 17 juni 2004, 10:38   #43
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard



De Canteclaer

Voluit: Querulijn Xaverius markies De Canteclaer van Barneveldt. Ook wel De Cantecler de Barneveld. Onuitstaanbare ijdeltuit, en daarom zo leuk. Wijnkenner. Buurman van Bommel. Haat hem tot diep in al zijn veren, acht hem ver beneden zijn stand, rekent hem eigenlijk tot het grauw, het gemeen, het rapaille, het janhagel. Verkeert zijns ondanks veel met Bommel, die hij met 'ge' aanspreekt. Veinst vaak niet op de naam van zijn buurman te kunnen komen: 'eh....Bommel'. Spreekt Nederlands in combinatie met fantasie-Frans. Gebruikt woorden als 'parbleu', 'par exemple, 'affreus', 'tiens', 'tonnerre', 'terrible', 'fi donc'. Draagt altijd een lorgnon bij zich. De edelman publiceerde diverse dichtbundels, speelt viool. Krijgt van anderen daarvoor niet de waardering die hij zichzelf in hoge mate toedicht.

------------

De gelijkenis met een politics.be-personage is bedoeld.
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline  
Oud 17 juni 2004, 10:51   #44
de Vexille
Parlementsvoorzitter
 
de Vexille's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 2.430
Standaard

@Bankier

Een fikse dosis zelfrelativisme is essentieel voor de geestelijke gezondheid.

__________________
[font=Trebuchet MS]Et in Arcadia ego[/font]
de Vexille is offline  
Oud 17 juni 2004, 11:03   #45
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand
Het is inderdaad tijd dat het klassemodel terug stevig in de steigers staat, met als hoogste klasse die van de ondernemers, van het kapitaal. Uiteindelijk zijn wij het die werk scheppen, die deze regio welvarend hebben gemaakt en niet de politici, niet de clerici, niet de bedienden, niet de arbeiders, maar wij, wij die de risico's nemen, terwijl de voorgenoemde klasses er alleen maar van geprofiteerd hebben.
Wat een zever. En ik die dacht dat het liberalisme de enigste ideologie was die geen klassen kende (cfr marxistisch proletariaat, solidaristische elite,...)
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline  
Oud 17 juni 2004, 14:09   #46
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand
Het is inderdaad tijd dat het klassemodel terug stevig in de steigers staat, met als hoogste klasse die van de ondernemers, van het kapitaal. Uiteindelijk zijn wij het die werk scheppen, die deze regio welvarend hebben gemaakt en niet de politici, niet de clerici, niet de bedienden, niet de arbeiders, maar wij, wij die de risico's nemen, terwijl de voorgenoemde klasses er alleen maar van geprofiteerd hebben.
Wat een zever. En ik die dacht dat het liberalisme de enigste ideologie was die geen klassen kende (cfr marxistisch proletariaat, solidaristische elite,...)
Welkom in de wondere wereld van het liberalisme!
(Overigens kent het solidarisme geen "klassen" hoor, maar wel een open hiërarchie die niet af te bakenen is intern. Marxisten en liberaal-kapitalisten "redeneren" ( ) volgens arbitraire, gesloten klassen.)
Guderian is offline  
Oud 17 juni 2004, 14:11   #47
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

In het Duitsland van 1933-1945 stond de doodstraf op het overbrengen van kapitaal naar het buitenland. Iets wat men beter in gans Europa zou doorvoeren. Als nonkel Marcel iets goed deed, moet het ook gezegd worden.
Guderian is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be