Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 juli 2004, 00:12   #21
Najim
Partijlid
 
Najim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heten Tsjeef

Een aantal krantenbezorgers die voor mijn vader werken zijn al met de dood bedreigd omdat ze deze krantjes bezorgden. Dit gebeurde steeds in Beringen in dezelfde wijk.
Ik heb het enkele maanden terug zelf mogen meemaken hoe we werden bedreigd toen we folders aan het bussen waren. Hij dreigde ermee ons in brand te steken als we nog folders in zijn bus staken. Die krijgt dus bij de volgende ronde een dubbele lading.
Wat ben jij toch een domme Vlaams Blokker...Als iemand tegen je zegt dat hij je in brand gaat steken, dan geef je hem toch niet méér kranten! Doe er dan maar ook benzine en een doosje lucifers bij! Nu begrijp ik waarom je van het VB alleen maar de krantjes mag rondbrengen...
__________________
Najim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2004, 00:16   #22
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Ik heb het enkele maanden terug zelf mogen meemaken hoe we werden bedreigd toen we folders aan het bussen waren. Hij dreigde ermee ons in brand te steken als we nog folders in zijn bus staken. Die krijgt dus bij de volgende ronde een dubbele lading.
Wat ben jij toch een domme Vlaams Blokker...Als iemand tegen je zegt dat hij je in brand gaat steken, dan geef je hem toch niet méér kranten! Doe er dan maar ook benzine en een doosje lucifers bij! Nu begrijp ik waarom je van het VB alleen maar de krantjes mag rondbrengen...
Gaan we schelden? Iemand is hier duidelijk op zijn teentjes getrapt.
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2004, 00:21   #23
Najim
Partijlid
 
Najim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim

Wat ben jij toch een domme Vlaams Blokker...Als iemand tegen je zegt dat hij je in brand gaat steken, dan geef je hem toch niet méér kranten! Doe er dan maar ook benzine en een doosje lucifers bij! Nu begrijp ik waarom je van het VB alleen maar de krantjes mag rondbrengen...
Gaan we schelden? Iemand is hier duidelijk op zijn teentjes getrapt.
__________________
Najim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2004, 00:21   #24
Pablex
Partijlid
 
Geregistreerd: 11 juni 2004
Locatie: Overijse
Berichten: 208
Standaard

sommige mensen blijken dus nog altijd in hun broek te doen van moslims

ik ken een moslim,en die moet dus echt niks verkeerd doen,en anders mag hij wel zorgen dat z'n vader er niet achter komt

sommigen van jullie verwaren moslims nog altijd met marokanen en jullie mixen roots en geloof nog net iets te veel..
Pablex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2004, 00:23   #25
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Gaan we schelden? Iemand is hier duidelijk op zijn teentjes getrapt.
Zeer overtuigend allemaal. 8)
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2004, 09:01   #26
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid
 
Dinosaurus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2004
Berichten: 618
Standaard

Najim schreef:
Citaat:
Beste prehistorische beest,

Lees en huiver...
Beste nieuwe Belg,
Ik heb nooit beweerd dat er geen autochtonen zijn die over de schreef gaan. Maar in jouw opsomming zijn er duidelijk andere motieven in het spel: geschift, hebzucht, wraak,...
Dikwijls gaat er een heel verhaal schuil achter familie- en andere drama's. Waarbij ik niet wil zeggen dat ze goed te praten zijn (doe ik trouwens ook niet)
Maar het is wel een groot verschil met het in grote groep (=georganiseerd) in elkaar slaan van enkele mensen simpelweg omdat men niet binnen mag op een privéfeestje...
En dan verwonderd zijn dat sommige uitbaters liever geen vreemdelingen in hun zaak hebben.
Dinosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2004, 12:08   #27
dorus
Banneling
 
 
dorus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Wat ben jij toch een domme Vlaams Blokker...Als iemand tegen je zegt dat hij je in brand gaat steken, dan geef je hem toch niet méér kranten! Doe er dan maar ook benzine en een doosje lucifers bij! Nu begrijp ik waarom je van het VB alleen maar de krantjes mag rondbrengen...

Wie zich hier aanbiedt en een plaats in onze samenleving ambiëert, moet zich aanpassen. En wel voor de volle 100%. Wil hij of zij dat niet dan moet hij/zij maar elders solliciteren.
Wat de eventuele inbreng, op welk gebied dan ook, van de nieuwkomer betreft: dat behoort tot het exclusieve discretionnaire beslissingsrecht van bestaande groep. Het is niet de nieuwkomer die bepaalt of hij/zij een waardevolle bijdrage kan leveren. Dat maakt de eigen samenleving uit. Niemand anders.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2004, 21:54   #28
Spolpoel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 2.666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Wat ben jij toch een domme Vlaams Blokker...Als iemand tegen je zegt dat hij je in brand gaat steken, dan geef je hem toch niet méér kranten! Doe er dan maar ook benzine en een doosje lucifers bij! Nu begrijp ik waarom je van het VB alleen maar de krantjes mag rondbrengen...

Wie zich hier aanbiedt en een plaats in onze samenleving ambiëert, moet zich aanpassen. En wel voor de volle 100%. Wil hij of zij dat niet dan moet hij/zij maar elders solliciteren.
Wat de eventuele inbreng, op welk gebied dan ook, van de nieuwkomer betreft: dat behoort tot het exclusieve discretionnaire beslissingsrecht van bestaande groep. Het is niet de nieuwkomer die bepaalt of hij/zij een waardevolle bijdrage kan leveren. Dat maakt de eigen samenleving uit. Niemand anders.
[size=7]VOLLEDIG MEE AKKOORD[/size].
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be