Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 22 juli 2004, 07:36   #101
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Jij bent wel een vriendelijke jongen precies hé?!
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
Oud 22 juli 2004, 08:04   #102
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tabufferkwa
Het gaat zelfs verder dan dat. Hier is zo'n voorbeeld van verschil over die "pijl en boog". De vlamingen worden opgeroepen op om hetzelfde te doen: Van zulke daden worden dus alle vlamingen beschuldigd, want zij zouden dezelfde "rechtmatige strijd" voeren
Toen ik jong was, enige tijd geleden, had de HOLOCAUST nog enige betekenis. Nu heden ten dage ben ik er zo verschrikkelijk veel mee rond de oren geslagen, dat het woord mij geheel onverschillig laat!
fernand is offline  
Oud 22 juli 2004, 08:14   #103
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tabufferkwa
Het gaat zelfs verder dan dat. De vlamingen worden opgeroepen op om hetzelfde te doen: Van zulke daden worden dus alle vlamingen beschuldigd, want zij zouden dezelfde "rechtmatige strijd" voeren
zeg buffer, begrijp ik je goed dat je beweert dat Vlamingen worden opgeroepen om mitraileuses in auto's leeg te schieten?
Ik heb in geen enkel posting van Bruut een oproep tot geweld gelezen, dus als dat de betekenis van jou steeds herhaalde posting is dan zijn eer 2 mogelijkheden:
-ik heb al die tijd iets gemist
-jij tracht ons bruutje woorden in de pen te leggen die hij nooit gebruikt heeft.

kan je eens duidelijk zeggen wat je wel of niet bedoelt, dan kunnen we deftig over standpunten (van jou en van Bruut geweld) discussieren

driewerf
driewerf is offline  
Oud 22 juli 2004, 08:22   #104
Rock Against Communism
Gouverneur
 
Rock Against Communism's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Berichten: 1.337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SkunkAnanda
PS: ge zijt een zwakkeling én een onnozelaar als ge, omdat ge wat weerstand vindt op uwe weg, gaat verharden en radicaliseren in uw mening, zo gelijk een AEL of een VB! geen haar beter zijt ge dan. Uw post wijst dat zelf uit. Ocharme toch.
radicaal, radex, wortel, kern van de zaak maw. Als dit wordt aanzien als extremisme, ben JIJ fout bezig SA. Een konsekwente houding opbouwen rond een thema om het inhoudelijk te verdedigen is niet meer dan normaal, zeker op een forum als dit, waar links zeer actief is.

En inderdaad, het VB is radicaal, omdat ze de problemen bij de oorsprong, de kern, de WORTEL wil aanpakken, en niet dat geitensokkenwollengezever van paars dat al de criminaliteit en problemen met de mantel der liefde wil bedekken.
__________________
[size=4][/size]
Rock Against Communism is offline  
Oud 22 juli 2004, 09:32   #105
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

thx forummers !! diegenen die mij reeds langer kennen kennen mijn standpunten en weten dat ik liefst inhoudelijk argumenteer... maar als ge venijn spuit, durf ik wel eens u van hetzelfde laken een broek te geven

euhm , vermits men het mij vraagt:
nog geen 4minuutjes nodig gehad voor deze posts van buffer te vinden. de persoonlijke sneren en verwijzingen naar mijn familie laat ik achterwege, en ook de nazi's die hij overal ziet laat ik weg.. t'is al ruimschoots voldoende en dan heb ik er nog een aantal gewist....

over lokale belgische moslimbevolking
-[size=3]Wanneer wordt er nu iets verwacht of zijn al de terroristen even met de bus op vakantie gegaan[/size]
[size=3]-over op te richten belgische islambank :En degenen die daar haar geld gaan plaatsen krijgen krijgen hun interest misschien niet in geld maar eerder in granaten terug [/size]
[size=3]-Zou je bij de islam bank ook geld kunnen lenen om een bom auto te financieren ([size=1]zin in antwoord overgenomen van peace)[/size][/size]
[size=3]voor lokale mensen[/size]?

Palestijnen/islamieten
[size=3]-Nu dat ze elkaar in Gaza wat aan het uitmoorden zijn [/size]
[size=3]-Zijn exportatie buiten de gebieden wordt reeds voorbereid om ergens in het buitenland de pijp aan maarten te geven[/size]
[size=3]-over ertan: Hij zal dan ook wel deel uitmaken van dat zooitje dat maar in groep zit te roepen van Hamas......[/size]
[size=3]-Dat is daarenboven aanzetten to haat want iedereen weet wat dat "palestijns verzet" betekent: neerschieten van zwangere vrouwen en kinderen en babies van zeer dichtbij[/size]
[size=3]-Wat wel duidelijk is met de palestijnse kinderen is dat ze reeds vanaf 10 jaar opgeleid worden om kamikaze te worden om aan het 70-maagden programma van Hamas te voldoen[/size]
[size=3]-Ze hebben dat toch niet nodig. Ze laten zich toch al in pizzerias, cafés en restaurants ontploffen temidden van vrouwen en kinderen zoals hun islamgeleerden het hen aanleren[/size]
[size=3]-De jodenvervolging en de ethnic cleansing in het algemeen is trouwens een uitvinding van "de profeet" die er al mee begon in Medina.[/size]

Vlamingen:
-Wat is je definitie van allochtoon? Er leefden in België en Vlaanderen al joden voor dat jouw voorouders hier aanwezig waren. Misschien moet gij terug naar je fjorden of steppen gaan
-De jodenvervolging heeft hier kunnen plaatsgrijpen door de medewerking van de passieve en ook actieve collaboratie van de administratie van toen. En het waren niet deze die iets van de repressie te vrezen hadden. Zij bleven aan de macht desondanks hun zeer grote verantwoordelijkheid van al die doden!
En de grootste passieve en actieve collaboratie was dan wel in Vlaanderen gebeurd door deze die daarna de repressie starten, vooral om zelf niet gepakt te worden.
.
-Dreigementen:
tabufferkwa schreef:

Wat jezelf betreft, of je je daar aan houdt, dat zal iemand anders gaan uitzoeken en als je een belletje thuis, of nog beter op je kantoor, krijgt dan weet je dat het bij jou niet zo pluis zal zijn.

Kan zijn dat ik te vlug ga, maar morgen zal ik in versnelling treden, want met de laatste tekst van de moderator is ook hier weer een grens overschreden. Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum toegelaten is. Voor hoelang? dat zal daarna niet meer van mij afhangen.. "
-------------------------------
tja, en dan maar klagen over antisemitisme he
jaja, racistische uitspraak jegens onze moslimbevolking van diegene die wit van woede wordt als hij kritiek op joden/israel ziet staan

Moet ik nu het CGKR gaan inschakelen wegens het systematisch aanzetten tot haat jegens palestijnen/islamieten en zelfs Vlamingen ?
zoals ik reeds zei: MIJN tegeneis ie reeds klaar , je kan blijkbaar NIET dezelfde meningsvrijheid van anderen verdragen die je zelf voor 100 % wel aanwendt...
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 22 juli 2004 om 09:52.
bruut geweld is offline  
Oud 22 juli 2004, 09:38   #106
johanvdw
Burger
 
johanvdw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2004
Locatie: Planeet Aarde
Berichten: 178
Standaard

Beste mensen, dit is het topiconderdeel Suggesties en mededelingen. Gelieve politieke discussies op de daarvoor voorziene fora te voeren en niet hier.
johanvdw is offline  
Oud 22 juli 2004, 11:15   #107
tabufferkwa
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 februari 2004
Berichten: 1.100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
zeg buffer, begrijp ik je goed dat je beweert dat Vlamingen worden opgeroepen om mitraileuses in auto's leeg te schieten?
Ik heb in geen enkel posting van Bruut een oproep tot geweld gelezen, dus als dat de betekenis van jou steeds herhaalde posting is dan zijn eer 2 mogelijkheden:
-ik heb al die tijd iets gemist
-jij tracht ons bruutje woorden in de pen te leggen die hij nooit gebruikt heeft.

kan je eens duidelijk zeggen wat je wel of niet bedoelt, dan kunnen we deftig over standpunten (van jou en van Bruut geweld) discussieren

driewerf
dit is ook een post van hem:
Citaat:
als vlaams nationalist ben ik voor elk volk dat voor zijn RECHTMATIG land strijdt.
[size=3] en dat doen de palestijnen dus...
Net zoals vlamingen he
[/size]

10/07/2004 17:54
En iedereen weet HOE de palestijnen strijden... ik heb er maar een voorbeeld van gegeven, en dan niet al de fotos van de bomaanslagen. Als men dan de Vlamingen daarmee vergelijkt worden wij dus ook al als terroristen beschouwd op opgeroepen om het te worden.
__________________
Wanneer de schijver van deze zinnen:
"tja, joden hebben natuurlijk altijd gelijk vermits ze de holocaust hebben overleefd " ,
“Joden menen altijd meer te mogen omdat ze ooit wat zever hebben meegemaakt waar niemand zich nog voor interesseert”

[font=Verdana]dit onderschrift gebruikt[/font][font=&quot]
[font=Verdana] MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30"[/font]
[/font]
[font=Verdana]weten we hoe laat het is.[/font]

tabufferkwa is offline  
Oud 22 juli 2004, 11:19   #108
Jan V.
Schepen
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johanvdw
Beste mensen, dit is het topiconderdeel Suggesties en mededelingen. Gelieve politieke discussies op de daarvoor voorziene fora te voeren en niet hier.
Ik ga even een aanzet geven zodat het duidelijk wordt.
Jan V. is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be