Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

 
 
Discussietools
Oud 20 juli 2012, 13:14   #21
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Valt mij nog altijd (na 8 jaar) op hoe weinig "goeiedags" ik in de Kempen hoor.
Mijn beenhouwer (Westvlaming) is de enige die dat ook systmematisch doet: elke zondag zegt hij "Dag!" wanneer hij de volle winkel betreedt, ik ben altijd de enige die iets terugzegt, de rest blijft versteend en zwijgzaam naar de steak staren...

Ik heb elke zondag de neiging om heel luidop te roepen "WAT ZEGGEN WE TEGEN DE MENEER!"
Inderdaad. Als je de tekst van het pamflet graag hebt, wil ik het wel eens doorsturen hoor. Kan je een eigen pamflet maken.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 20 juli 2012, 13:31   #22
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Inderdaad. Als je de tekst van het pamflet graag hebt, wil ik het wel eens doorsturen hoor. Kan je een eigen pamflet maken.
Ik kan toch moeilijk tegen mijn potentiële kiezers zeggen: "Het wordt hoog tijd dat jullie hier eens wat manieren leren, autistische navelstaarders!"

Daar komt uw actie uiteindelijk op neer...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 juli 2012 om 13:32.
Another Jack is offline  
Oud 20 juli 2012, 13:39   #23
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik kan toch moeilijk tegen mijn potentiële kiezers zeggen: "Het wordt hoog tijd dat jullie hier eens wat manieren leren, autistische navelstaarders!"

Daar komt uw actie uiteindelijk op neer...
Je moet zo bang niet zijn van de mensen. Ik heb heel positieve reacties gekregen daarop. Geen enkele zoals die van jou.

Uiteraard: de meeste mensen reageren gewoon niet.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 20 juli 2012, 16:26   #24
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Valt mij nog altijd (na 8 jaar) op hoe weinig "goeiedags" ik in de Kempen hoor.
Mijn beenhouwer (Westvlaming) is de enige die dat ook systmematisch doet: elke zondag zegt hij "Dag!" wanneer hij de volle winkel betreedt, ik ben altijd de enige die iets terugzegt, de rest blijft versteend en zwijgzaam naar de steak staren...

Ik heb elke zondag de neiging om heel luidop te roepen "WAT ZEGGEN WE TEGEN DE MENEER!"
Ik wil een balleke gehakt of een sneetje samsonworst?
De Garde is offline  
Oud 20 juli 2012, 17:00   #25
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
De beste campagne is 6 jaar onder de mensen komen. Dan hebben ze enkel maar een kaartje nodig om te weten waar je staat.

Nu even raprap campagne voeren is vrij zinloos.
3
Herr Oberst is offline  
Oud 21 juli 2012, 00:42   #26
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Valt mij nog altijd (na 8 jaar) op hoe weinig "goeiedags" ik in de Kempen hoor.
Mijn beenhouwer (Westvlaming) is de enige die dat ook systmematisch doet: elke zondag zegt hij "Dag!" wanneer hij de volle winkel betreedt, ik ben altijd de enige die iets terugzegt, de rest blijft versteend en zwijgzaam naar de steak staren...

Ik heb elke zondag de neiging om heel luidop te roepen "WAT ZEGGEN WE TEGEN DE MENEER!"
Eindelijk de ware identiteit van Jaak (Another Jack) blootgelegd!



Dat is nogal ne keire!, hé!
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 22 juli 2012, 23:20   #27
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
De beste campagne is 6 jaar onder de mensen komen. Dan hebben ze enkel maar een kaartje nodig om te weten waar je staat.

Nu even raprap campagne voeren is vrij zinloos.
Volmondig mee eens ... is ook een hele sterke factor in onze lijst ... we komen niet alleen veel bij de mensen, we zitten ook in allerhande organisaties die het sociale, sportieve en culturele web creëren

Dit wil niet zeggen dat we daarnaast ook nog onze creativiteit kunnen tonen tijdens de campagne

Bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen hebben we op 4 stemmen na een zetel én een schepenpost gemist

Ik het dorp waar ik leef hebben we 6 lijsten voor 6 500 kiezers, ... voor de lijst met meeste stemmen een voordeel ... en die lijst willen wij zijn ... dus elke stem helpt ... elke originele manier om onze boodschap duidelijk te maken kan die nodige stem opleveren
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be