Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 april 2013, 13:09   #41
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Schoof, ik heb vroeger al gezegd dat ik hoop dat jullie in 2014 echt gaan meeregeren, dan komt de ware aard van het beestje boven en dan helpt de wollige zever die jouw partij rondstrooit, over het word beter voor de Vlamingen onmiddellijk zichtbaar.
Tot op heden heb ik enkel veel tsjeverige praat gehoord, maar in werkelijkheid niets anders gezien als het tegenovergestelde of gewoon het verderzetten van het beleid en de streken van jullie voorgangers.
Ik kan ook vertellen dat ik sociaal ben, maar ondertussen sociale woningen onbetaalbaar maken voor diegenen waar ze voor gebouwd zijn en worden.
Ik kan ook zeggen dat ik niet aan vriendjespolitiek doe en ondertussen mijn vrouw in de bestuursraad van de VRT plaats.
Ik kan ook zeggen dat de Senaat en de provincies overbodige instellingen zijn en ze daarna mee hervormen tot een niet verkozen instelling voor politieke vriendjes.
Ik kan ook zeggen dat belastingen niet verhoogd mogen worden en dan de BIV verhoging mee goedkeuren.
Ik kan ook 13,5 miljard steun geven aan bedrijven op louche manieren door de belastingbetaler te laten opdraaien voor de garantstelling aan de banken van het verstrekte geld.
Ik kan ook zeggen dat cumuls moeten afgeschaft worden, maar ondertussen er zelf zoveel mogelijk beoefenen.
Ik kan België zelfs splitsen als ik het maar confederaal maak, zodat er niets veranderd.

Ik kan dat net als N-VA doen uit electoraal gewin, maar dan zou ik dezelfde supertsjeverige leugenachtige uitspraken moeten doen en blijven liegen, zoals de N-VA top iedere dag doet.
Daarom zorg dat jullie zo snel mogelijk federaal meeregeren, dan is het gedaan met al jullie leugens.
2
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 17:06   #42
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.188
Standaard

En zeggen dat men ooit,eens,in plaats van een straatje,een brug/tunnel zou willen aanleggen in het Antwerpse,op basis van een "lastenboek".Een Lastenboek dat,noodzakelijkerwijze,heel erg "zuinigjes" zal moeten zijn.....
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 18:59   #43
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Je schijnt makkelijkheidshalve te vergeten dat de N-VA ook deel uitmaakte van dat vorige stadsbestuur en vooral dat de heraanleg van de De Keyserlei viel en valt onder de bevoegdheid van huidig N-VA'er en voormalig open VLD-er Ludo Van Campenhout (als schepen van openbare werken). Oeps!
Tut tut,
het waren de sossen die in hun kiescampagne stoeften met hun stadsvernieuwing en aanverwanten.

Voor de rest was in de vorige Antwerpse gemeenteraad niet zo'n indrukwekkend aantal nva'ers te tellen. Ze stemden mee met het bestuur, maar hadden geen schepen. Normaal dat je dan niet veel in de soep te brokken hebt.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 19:00   #44
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Schoof, ik heb vroeger al gezegd dat ik hoop dat jullie in 2014 echt gaan meeregeren, dan komt de ware aard van het beestje boven en dan helpt de wollige zever die jouw partij rondstrooit, over het word beter voor de Vlamingen onmiddellijk zichtbaar.
Tot op heden heb ik enkel veel tsjeverige praat gehoord, maar in werkelijkheid niets anders gezien als het tegenovergestelde of gewoon het verderzetten van het beleid en de streken van jullie voorgangers.
Ik kan ook vertellen dat ik sociaal ben, maar ondertussen sociale woningen onbetaalbaar maken voor diegenen waar ze voor gebouwd zijn en worden.
Ik kan ook zeggen dat ik niet aan vriendjespolitiek doe en ondertussen mijn vrouw in de bestuursraad van de VRT plaats.
Ik kan ook zeggen dat de Senaat en de provincies overbodige instellingen zijn en ze daarna mee hervormen tot een niet verkozen instelling voor politieke vriendjes.
Ik kan ook zeggen dat belastingen niet verhoogd mogen worden en dan de BIV verhoging mee goedkeuren.
Ik kan ook 13,5 miljard steun geven aan bedrijven op louche manieren door de belastingbetaler te laten opdraaien voor de garantstelling aan de banken van het verstrekte geld.
Ik kan ook zeggen dat cumuls moeten afgeschaft worden, maar ondertussen er zelf zoveel mogelijk beoefenen.
Ik kan België zelfs splitsen als ik het maar confederaal maak, zodat er niets veranderd.

Ik kan dat net als N-VA doen uit electoraal gewin, maar dan zou ik dezelfde supertsjeverige leugenachtige uitspraken moeten doen en blijven liegen, zoals de N-VA top iedere dag doet.
Daarom zorg dat jullie zo snel mogelijk federaal meeregeren, dan is het gedaan met al jullie leugens.
Het leugen- en verdraaiingslijstje van je propaganda-cel van je communistische partij moet veel langer zijn dat dit.
Komaan, gooi het in de groep.

__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be