Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 maart 2003, 13:25   #1
kris
Schepen
 
Geregistreerd: 17 december 2002
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Ahmed Azzuz (AEL) veroordeeld wegens bedreigingen
ANTWERPEN 31/03 (BELGA) = De Antwerpse correctionele rechtbank heeft maandag Ahmed Azzuz, de tweede man van de Arabisch Europese Liga (AEL), veroordeeld tot een voorwaardelijke straf van 3 maanden en een voorwaardelijke boete van 250 euro wegens bedreigingen die hij heeft geuit aan het adres van VTM-journalist Kris Borghgrave en Gerolf Annemans (Vlaams Blok). Azzuz kondigde al aan dat hij in beroep gaat tegen deze "politieke uitspraak".Enkel Annemans stelde zich burgerlijke partij en kreeg een euro morele schadevergoeding. Op 3 december 2002 was een aantal sympathisanten van de AEL samengekomen in het Antwerpse gerechtsgebouw waar de raadkamer zou beslissen over de vrijlating van hun leider Dyab Abou Jahjah. Journalist Borgraeve merkte op dat de opkomst van de AEL eerder gering was. Die opmerking viel bij Azzuz en omstaanders in slechte aarde. Azzuz voelde zich naar eigen zeggen benadeeld door VTM en zei tegen Borgraeve dat "het vertrouwen in de media in Antwerpen mank was en dat hij bij het minste dat hij verkeerd zou doen, zou aangepakt worden". Het tweede incident deed zich voor na afloop van een politiek debat in Gent op 17 december 2002. Gerolf Annemans kreeg van Azzuz te horen dat hij "geen recht van spreken had en dat mensen zoals hij uitgeschakeld moesten worden". (DWM).
__________________
Leg een bom onder het vorstendom!
kris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2003, 14:15   #2
Kotsmos
Minister-President
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 4.137
Standaard

een kleine opmerking terzijde, om u dan weer volledig toe te leggen op de "die verdomde allochtonen kunnen zich hier �*lles permiteren!"-houding?
Kotsmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2003, 14:37   #3
dutch
Provinciaal Statenlid
 
dutch's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2003
Locatie: Darul Intisar
Berichten: 632
Standaard

Kleine gok beste Kotsmos : gij zijt een groene rode of een rode groene (ver gelijk), katholiek van basis, en zéééééér idealistisch! Oftewel zéééééééér hypocriet. Oftewel zééééééér beperkt (om beleefd te blijven). Oftewel dit alles tegelijk?

Dutch
__________________
http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum
islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje
In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2003, 14:41   #4
Kotsmos
Minister-President
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 4.137
Standaard

do I look like my own shrink?

al zeker niet idealistisch en katholiek. Ook niet groen (fuck dierenrechten ), rood bij momenten, al ben ik eigenlijk vrij apolitiek. Hypocriet probeer ik zo weinig mogelijk te zijn, al is absolute consequentie uiteraard onmogelijk. En beperkt zijn we allemaal, schat.
Kotsmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2003, 21:27   #5
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
do I look like my own shrink?

JE HEBT ER IN IEDER GEVAL EEN NODIG.

al zeker niet idealistisch en katholiek.


HELEMAAL MEE EENS.

Ook niet groen (fuck dierenrechten ),



rood bij momenten, al ben ik eigenlijk vrij apolitiek.


Hypocriet probeer ik zo weinig mogelijk te zijn, al is absolute consequentie uiteraard onmogelijk




. En beperkt zijn we allemaal, schat.
JIJ TOCH.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2003, 21:33   #6
dutch
Provinciaal Statenlid
 
dutch's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2003
Locatie: Darul Intisar
Berichten: 632
Standaard

Kotsmos schreef :
Citaat:
al zeker niet idealistisch en katholiek. Ook niet groen (fuck dierenrechten ), rood bij momenten, al ben ik eigenlijk vrij apolitiek. Hypocriet probeer ik zo weinig mogelijk te zijn, al is absolute consequentie uiteraard onmogelijk. En beperkt zijn we allemaal, schat
Dus, als ik je goed begrijp ben je een dierenhatende realistische ketter, soms rood, maar feitelijk een beetje hypocriet. Ook beperkt en soms inconsequent...

Zelfkennis is de weg naar beterschap!

Dutch
__________________
http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum
islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje
In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2003, 21:41   #7
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Kotsmos schreef :
Citaat:
al zeker niet idealistisch en katholiek. Ook niet groen (fuck dierenrechten ), rood bij momenten, al ben ik eigenlijk vrij apolitiek. Hypocriet probeer ik zo weinig mogelijk te zijn, al is absolute consequentie uiteraard onmogelijk. En beperkt zijn we allemaal, schat
Dus, als ik je goed begrijp ben je een dierenhatende realistische ketter, soms rood, maar feitelijk een beetje hypocriet. Ook beperkt en soms inconsequent...

Zelfkennis is de weg naar beterschap!

Dutch
OK, laten we nu eens even van de veronderstelling uitgaan dat je met je analyse de nagel op de kop hebt geslagen. What's your point?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2003, 21:43   #8
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Kotsmos schreef :
Citaat:
al zeker niet idealistisch en katholiek. Ook niet groen (fuck dierenrechten ), rood bij momenten, al ben ik eigenlijk vrij apolitiek. Hypocriet probeer ik zo weinig mogelijk te zijn, al is absolute consequentie uiteraard onmogelijk. En beperkt zijn we allemaal, schat
Dus, als ik je goed begrijp ben je een dierenhatende realistische ketter, soms rood, maar feitelijk een beetje hypocriet. Ook beperkt en soms inconsequent...

Zelfkennis is de weg naar beterschap!

Dutch
OK, laten we nu eens even van de veronderstelling uitgaan dat je met je analyse de nagel op de kop hebt geslagen. What's your point?
Sorry, een beke te rap op 't knoppeke geduwd..
Ik wou er eigenlijk nog aan toevoegen: wat heeft dat met die lauwe veroordeling van iemand van AEL te maken (voor opmerkingen die mijn overigens niet geheel onterecht lijken)?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2003, 00:47   #9
subvert
Vreemdeling
 
subvert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2002
Berichten: 65
Standaard

Niet afwijken van het topic...er is weer al eens rechtvaardigheid geschied in ons landje...eindelijk wordt er wettelijk opgetreden tegen racisten van het AEL...maar ik ben er zeker van : het zal niet lang duren of ze zullen weeral 'betogen' (lees : rel schoppen) in Borgerhout...want zo'n uitspraak kan volgens autochtonen en linkse rakkers natuurlijk alleen maar een politieke en racistische uitspraak zijn...
__________________
I'm not an animal!
subvert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2003, 15:26   #10
Bluelagune
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Locatie: Stad Antwerpen
Berichten: 862
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kris
Citaat:
Ahmed Azzuz (AEL) veroordeeld wegens bedreigingen
ANTWERPEN 31/03 (BELGA) = De Antwerpse correctionele rechtbank heeft maandag Ahmed Azzuz, de tweede man van de Arabisch Europese Liga (AEL), veroordeeld tot een voorwaardelijke straf van 3 maanden en een voorwaardelijke boete van 250 euro wegens bedreigingen die hij heeft geuit aan het adres van VTM-journalist Kris Borghgrave en Gerolf Annemans (Vlaams Blok). Azzuz kondigde al aan dat hij in beroep gaat tegen deze "politieke uitspraak".Enkel Annemans stelde zich burgerlijke partij en kreeg een euro morele schadevergoeding. Op 3 december 2002 was een aantal sympathisanten van de AEL samengekomen in het Antwerpse gerechtsgebouw waar de raadkamer zou beslissen over de vrijlating van hun leider Dyab Abou Jahjah. Journalist Borgraeve merkte op dat de opkomst van de AEL eerder gering was. Die opmerking viel bij Azzuz en omstaanders in slechte aarde. Azzuz voelde zich naar eigen zeggen benadeeld door VTM en zei tegen Borgraeve dat "het vertrouwen in de media in Antwerpen mank was en dat hij bij het minste dat hij verkeerd zou doen, zou aangepakt worden". Het tweede incident deed zich voor na afloop van een politiek debat in Gent op 17 december 2002. Gerolf Annemans kreeg van Azzuz te horen dat hij "geen recht van spreken had en dat mensen zoals hij uitgeschakeld moesten worden". (DWM).
Drie maanden effectief had misschien nog beter geweest maar kom. In ieder geval de Arabische racist en Antisemiet Azzuz kreeg wat hij verdiende!!!
__________________
Bluelagune is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2003, 19:21   #11
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kris
Citaat:
Ahmed Azzuz (AEL) veroordeeld wegens bedreigingen
ANTWERPEN 31/03 (BELGA) = De Antwerpse correctionele rechtbank heeft maandag Ahmed Azzuz, de tweede man van de Arabisch Europese Liga (AEL), veroordeeld tot een voorwaardelijke straf van 3 maanden en een voorwaardelijke boete van 250 euro wegens bedreigingen die hij heeft geuit aan het adres van VTM-journalist Kris Borghgrave en Gerolf Annemans (Vlaams Blok). Azzuz kondigde al aan dat hij in beroep gaat tegen deze "politieke uitspraak".Enkel Annemans stelde zich burgerlijke partij en kreeg een euro morele schadevergoeding. Op 3 december 2002 was een aantal sympathisanten van de AEL samengekomen in het Antwerpse gerechtsgebouw waar de raadkamer zou beslissen over de vrijlating van hun leider Dyab Abou Jahjah. Journalist Borgraeve merkte op dat de opkomst van de AEL eerder gering was. Die opmerking viel bij Azzuz en omstaanders in slechte aarde. Azzuz voelde zich naar eigen zeggen benadeeld door VTM en zei tegen Borgraeve dat "het vertrouwen in de media in Antwerpen mank was en dat hij bij het minste dat hij verkeerd zou doen, zou aangepakt worden". Het tweede incident deed zich voor na afloop van een politiek debat in Gent op 17 december 2002. Gerolf Annemans kreeg van Azzuz te horen dat hij "geen recht van spreken had en dat mensen zoals hij uitgeschakeld moesten worden". (DWM).
Drie maanden effectief had misschien nog beter geweest maar kom. In ieder geval de Arabische racist en Antisemiet Azzuz kreeg wat hij verdiende!!!
Elaba is dat wel democratisch wat jij daar verkondigd als "rechtse"?!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be