Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 21 november 2013, 09:27   #181
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
en 'dat' maakt van de VS een politiestaat hilarisch
Een politiestaat is een staat waar de politie onschendbaar en onfeilbaar is.

Ze hebben zelfs 'vriend van de politie' kaartjes voor VIP's en familie waardoor ze voor de meeste verkeersvergrijpen niet beboet worden. Als 1 politieagent op zicht beweert dat je te vlug reed dan is dat zo, geen ander bewijs nodig. Er zijn quasi geen tuchtzaken tegen agenten, zelfs als alles op video staat en het slachtoffer geen wapen had, in de VS is de politie onschendbaar en onfeilbaar.
BonBon is offline  
Oud 21 november 2013, 09:49   #182
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Kijk, dit vind ik nu spijtig. Twee mensen vragen mij om verdere uitleg, ik geef tijdens mijn werkuren dan nog een mooie start met een solide bron en dan weeral geen reactie. Vraag dan gewoon niet meer om verdere uitleg he.
Mijn werkuren zijn de laatste tijd drastisch gestegen, ik kon er dus nog niet dieper in spitten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline  
Oud 21 november 2013, 10:02   #183
pegasus6869
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 februari 2009
Locatie: HELL !!!!!
Berichten: 1.289
Standaard

Het oosten bestaat enkel en alleen uit ++ moslimklotelanden,++ zolang ze hun 'eigen' uitmoorden kan het mij geen barst schelen (wel spijtig voor de kinderen dat wel)maar wat wil je van krankzinnge lafaards !!En gooi HIER dat vuilnis buiten aub !!

Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 21 november 2013 om 10:04.
pegasus6869 is offline  
Oud 21 november 2013, 12:21   #184
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Dat zowel Assad als extremistische Moslim rebellen zich schuldig maken aan schendingen van de mensenrechten en misdaden tegen de mensheid is geen geheim meer. Dat Rusland en in mindere mate China medeplichtig zijn is ook al geweten.

Maar het is onwaarschijnlijk dat men de zittende dictator gewoon verder laat doen met zijn ongekende gruwel en barbaarsheid tegen soms totaal onschuldige en ongewapende burgers, veelal kindjes.

Ech walgelijk. Om om er misselijk van te worden.
En als Israel witte fosfor gebruikt... is het in uw ogen opeens niet meer walgelijk. Om er misselijk van te worden.
Tamam is offline  
Oud 21 november 2013, 13:35   #185
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
En als Israel witte fosfor gebruikt... is het in uw ogen opeens niet meer walgelijk. Om er misselijk van te worden.
²

De hypocrisie van Antoon kent geen grenzen.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 21 november 2013 om 13:35.
Kallikles is offline  
Oud 21 november 2013, 13:38   #186
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

En klusterbommen?

Is gewoon klaarblijkelijke discriminatie, belangenbehartiging, vriendjespolitiek en partijtrekkerij, alleen is het ergste dat men soms niet eens weet waarom men ergens voor kiest dat zich vertaald in een identiteitscrisis.

De massa volgen omdat het makkelijk is en omdat iets soms makkelijk word kan het als vanzelfsprekend overkomen, terwijl indien men bij zichzelf te rade gaat het tegenovergestelde waar blijkt te zijn.

Beetje paradoxaal?

En dat is nu precies de angst die ik bedoel die velen bezig houd en waar dit is verankerd in de harten.

Nu zijn er mensen en die zijn tegen alle vormen van geweld en tonen hier op eigen manier afkeer tegen.

Alleen is nu de vraag, welke 'redenen gaan gepaard met zulks soort bewuste voortbedachte geplande acties.

Dus redeneren volgens een bepaald protocol.
g_z is offline  
Oud 21 november 2013, 21:27   #187
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Dat zowel Assad als extremistische Moslim rebellen zich schuldig maken aan schendingen van de mensenrechten en misdaden tegen de mensheid is geen geheim meer. Dat Rusland en in mindere mate China medeplichtig zijn is ook al geweten.

Maar het is onwaarschijnlijk dat men de zittende dictator gewoon verder laat doen met zijn ongekende gruwel en barbaarsheid tegen soms totaal onschuldige en ongewapende burgers, veelal kindjes.

Ech walgelijk. Om om er misselijk van te worden.
Het regime richt zich echt niet tegen kinderen, dat heeft geen nut voor hen. Als er een groep zich doelgericht richt tegen kinderen en vrouwen zijn het de rebellen wel met massale ontvoeringen en kindermoord.

Maar ik wil best geloven dat de Assad familie een dictator is maar wil je die echt vervangen door islamitische rebellen? Momenteel hebben we geen keus, Assad is de beste optie. De Koerden zijn al vrij en die waren ook aanwezig bij de eerste betogers, die gaan nu niet meer terug onder het regime gaan zitten.

Als die rebellen eenmaal beheersbaar zijn gemaakt dan is meer vrijheid en democratie de logische volgende stap, Assad kan niet aanblijven zoals z'n voorgangers, dat is voorbij.

Laatst gewijzigd door BonBon : 21 november 2013 om 21:28.
BonBon is offline  
Oud 21 november 2013, 21:57   #188
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Het regime richt zich echt niet tegen kinderen, dat heeft geen nut voor hen. Als er een groep zich doelgericht richt tegen kinderen en vrouwen zijn het de rebellen wel met massale ontvoeringen en kindermoord.
bla bla leugens zonder bronvermelding bye!
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 21 november 2013, 22:32   #189
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.608
Standaard

Ik wens dat Assad stand houdt en uiteindelijk overwint. Hij is de enige die die gekken in bedwang kan houden. Ik begrijp het Westen nog steeds niet dat zij ten strijde wilden trekken tegen Assad. Maar ja, de politieke macht van Europa is extreem-links, met verafstoot op kop.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 21 november 2013 om 22:32.
Lukkas is offline  
Oud 21 november 2013, 23:53   #190
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Een politiestaat is een staat waar de politie onschendbaar en onfeilbaar is.

Ze hebben zelfs 'vriend van de politie' kaartjes voor VIP's en familie waardoor ze voor de meeste verkeersvergrijpen niet beboet worden. Als 1 politieagent op zicht beweert dat je te vlug reed dan is dat zo, geen ander bewijs nodig. Er zijn quasi geen tuchtzaken tegen agenten, zelfs als alles op video staat en het slachtoffer geen wapen had, in de VS is de politie onschendbaar en onfeilbaar.
zoiets geldt ook voor ex mariniers in Amerika meen ik, tenminste dat verhaal heb ik van eerste bron van een Amerikaanse ex marinier, die voor het plegen van geweld is ontslagen van rechtelijke vervolging. Dit omdat rekening werd gehouden met zijn verleden in Irak destijds..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 21 november 2013 om 23:54.
Frankenstein is offline  
Oud 22 november 2013, 07:28   #191
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
zoiets geldt ook voor ex mariniers in Amerika meen ik, tenminste dat verhaal heb ik van eerste bron van een Amerikaanse ex marinier, die voor het plegen van geweld is ontslagen van rechtelijke vervolging. Dit omdat rekening werd gehouden met zijn verleden in Irak destijds..
Die kunnen maar bestraft worden door een militaire rechtbank dacht ik, ze controleren zichzelf.
BonBon is offline  
Oud 22 november 2013, 09:19   #192
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Die kunnen maar bestraft worden door een militaire rechtbank dacht ik, ze controleren zichzelf.
dan ben ik niet duidelijk geweest, ik had het nml over ex-militairen, niet over militairen (..)

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 22 november 2013 om 09:23.
Frankenstein is offline  
Oud 22 november 2013, 11:19   #193
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
dan ben ik niet duidelijk geweest, ik had het nml over ex-militairen, niet over militairen (..)
ah, nog erger, die vallen blijkbaar onder hetzelfde regime of zoiets. Nu ja, een politiestaat dus.
BonBon is offline  
Oud 22 november 2013, 14:04   #194
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Sorry voor de OT post maar deze smerige leugen moet nog eens ontkracht worden.

- Electriciteit was gratis in Libië
- Er was geen interest op leningen
- Als een Libiër na zijn opleiding geen werk vond kreeg hij van de staat een gemiddeld salaris voor het beroep waar hij/zij in was opgeleid, tot er een job was gevonden.
- Als een Libiër boer wou worden, dan kreeg die land van de staat, een huis, materiaal, zaden en vee, gratis, om zijn boerderij op te starten.
- Kadaffi heeft het grootste irrigatie project in de wereld opgezet zodat water overal in de woestijn beschikbaar was.
- Een eigen huis (niet een huis van de bank dus) was een basis mensenrecht in Libië
- Alle pas gehuwden kregen 60000 Dinar (ca $50000) van de staat om hun eerste appartement aan te kopen.
- Een deel van de oliewinsten werd rechtstreeks gecrediteerd naar de rekeningen van alle Libische staatsburgers.
- Een pas bevallen moeder kreeg omgerekend $5000 van de staat.
- de helft van de aankoopprijs van een nieuwe auto werd gesubsidiëerd door de staat.
- benzine kostte 14 cent de liter (dollar cent)
- voor 15 cent kon een Libiër 40 broden kopen.
- Onderwijs en gezondheidszorg waren gratis. Alle mensen hadden yoegang tot gratis dokters, ziekenhuizen en medicijnen.
- Als Libiërs geen gepaste onderwijs of medische faciliteiten vonden in eigen land, dan betaalde de regering hiervoor om deze faciliteiten in het buitenland te gebruiken, sterker nog, daarbovenop kregen ze nog $2300/maand en een beurs voor een auto.
- 25% van de Libiërs heeft een universiteitsdiploma. Voor kadaffi was 25% geletterd, vandaag ligt dat cijfer rond de 90%
- Libië had geen externe schulden.

Stop aub met uw smerige leugens te verspreiden Antoon.
Het laagste analfabetisme-gehalte van heel Afrika en het rijkste land van Afrika mogen daar nog aan toegevoegd worden.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 22 november 2013, 14:40   #195
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Het regime richt zich echt niet tegen kinderen, dat heeft geen nut voor hen. Als er een groep zich doelgericht richt tegen kinderen en vrouwen zijn het de rebellen wel met massale ontvoeringen en kindermoord.

Maar ik wil best geloven dat de Assad familie een dictator is maar wil je die echt vervangen door islamitische rebellen? Momenteel hebben we geen keus, Assad is de beste optie. De Koerden zijn al vrij en die waren ook aanwezig bij de eerste betogers, die gaan nu niet meer terug onder het regime gaan zitten.

Als die rebellen eenmaal beheersbaar zijn gemaakt dan is meer vrijheid en democratie de logische volgende stap, Assad kan niet aanblijven zoals z'n voorgangers, dat is voorbij.
Dat er extremistische moslimrebellen zijn die misdaden plegen is duidelijk. Dat een extremistiche moslimregering de macht zou nemen is ook niet wenselijk, want dan krijg je dezelfde zotte toestanden als met de Hamas in Gaza, Hezbollah in Zuid-Libanon of met de tulbans in Iran (ironisch genoeg steunpilaren van Assad).

Maar Assad's leger pleegt massaal misdaden tegen de mensheid, inclusief het ontvoeren, folteren en moorden van kinderen.

Assad's vader heeft dezelfde taktiek gehanteerd in 1982 in Hama. Na anti-Assad betogingen maakte hij een ganse stad met de grond gelijk, inclusief inwoners, dus ook vrouwen en kinderen. Het gevolg : 20.000 doden.

Assad junior dacht hetzelfde te kunnen doen, maar dat is niet met zo één massamoord gelukt, hij is reeds twee jaar bezig, heeft al ondertussen tien keer zoveel doden op zijn geweten, en half het land vernield.

Bashar Assad is tot nu toe en met lengtes voorsprong de grootste massamoordenaar van de 21ste eeuw.
__________________

Laatst gewijzigd door Antoon : 22 november 2013 om 14:41.
Antoon is offline  
Oud 22 november 2013, 15:31   #196
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Dat er extremistische moslimrebellen zijn die misdaden plegen is duidelijk. Dat een extremistiche moslimregering de macht zou nemen is ook niet wenselijk, want dan krijg je dezelfde zotte toestanden als met de Hamas in Gaza, Hezbollah in Zuid-Libanon of met de tulbans in Iran (ironisch genoeg steunpilaren van Assad).

Maar Assad's leger pleegt massaal misdaden tegen de mensheid, inclusief het ontvoeren, folteren en moorden van kinderen.

Assad's vader heeft dezelfde taktiek gehanteerd in 1982 in Hama. Na anti-Assad betogingen maakte hij een ganse stad met de grond gelijk, inclusief inwoners, dus ook vrouwen en kinderen. Het gevolg : 20.000 doden.

Assad junior dacht hetzelfde te kunnen doen, maar dat is niet met zo één massamoord gelukt, hij is reeds twee jaar bezig, heeft al ondertussen tien keer zoveel doden op zijn geweten, en half het land vernield.

Bashar Assad is tot nu toe en met lengtes voorsprong de grootste massamoordenaar van de 21ste eeuw.
Nu maak je het iets te simpel
http://en.wikipedia.org/wiki/1982_Hama_massacre

Het moslim broederschap was al 5 jaar aan het vechten tegen het regime en Hama bleek het eindgevecht waar inderdaad veel burgerslachtoffers vielen maar ook 1000 soldaten. Het is dus niet zo eenzijdig als je voorstelt.

Ik lees daar ook al dat de Baath partij al sinds 1940 uitvocht tegen de moslim broeders, geen van beiden zijn democratisch ingesteld laat ons zeggen. Door alles zo eenzijdig voor te stellen toon je jezelf dus wel erg dom of leugenachtig.
BonBon is offline  
Oud 22 november 2013, 19:07   #197
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Door wie is het artikel in Wikipedia geschreven,
kloppen de cijfers/statestieken en in wiens voordeel?

Laatst gewijzigd door g_z : 22 november 2013 om 19:08.
g_z is offline  
Oud 22 november 2013, 20:20   #198
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Hiermee bedoel ik de relatie tussen uitgeverij, auteur en schrijver.

Auteur: persoon die informatie mag toevoegen, wijzigen of verwijderen.

Weinigen zijn niet bevooroordeeld en helaas bepaald censuur voor een groot deel de media.

Media: internet, tv, sateliet, radio, leraren, directeuren, advocaten, etc etc.

Al-jazeera is al een paar keer gebombardeerd en uit de lucht gehaald vanwege onder andere de cijfers dat het weergaf.

Dus wie de media beheerst bepaald voor een groot deel wat wij zien en horen.
En subsidies worden ook toegekend aan hen die meewerken de illusie in stand te houden.

Zoals Freddy al aangaf: The show must go on.

Daarom is het belangrijk om niet alles aan te nemen wat je ziet en hoort,
want zo wordt je voor een groot deel geleefd en gehypnotiseerd.

Don't believe everything you read.
g_z is offline  
Oud 22 november 2013, 20:57   #199
westdiep
Gouverneur
 
Geregistreerd: 9 december 2012
Berichten: 1.397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Nu maak je het iets te simpel
http://en.wikipedia.org/wiki/1982_Hama_massacre

Het moslim broederschap was al 5 jaar aan het vechten tegen het regime en Hama bleek het eindgevecht waar inderdaad veel burgerslachtoffers vielen maar ook 1000 soldaten. Het is dus niet zo eenzijdig als je voorstelt.

Ik lees daar ook al dat de Baath partij al sinds 1940 uitvocht tegen de moslim broeders, geen van beiden zijn democratisch ingesteld laat ons zeggen. Door alles zo eenzijdig voor te stellen toon je jezelf dus wel erg dom of leugenachtig.
Democratie zoals wij dat kennen is dan ook een zeer recent fenomeen, dat wij met plezier op een ander bombarderen (letterlijk).

Een regime zoals dat van Assad kon enkel overleven in een bi-polaire wereld, waarbij zijn steungevers voor het bloedbad exact dezelfde excuses zoals jij hanteren, of verwacht je nu dat je 20000 burgers kan afslachten zonder dat je er zelf slachtoffers aan gaat overhouden?
westdiep is offline  
Oud 22 november 2013, 21:18   #200
Schwarze Flamme
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2013
Locatie: Düsseldorf
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Dat er extremistische moslimrebellen zijn die misdaden plegen is duidelijk. Dat een extremistiche moslimregering de macht zou nemen is ook niet wenselijk, want dan krijg je dezelfde zotte toestanden als met de Hamas in Gaza, Hezbollah in Zuid-Libanon of met de tulbans in Iran (ironisch genoeg steunpilaren van Assad).

Maar Assad's leger pleegt massaal misdaden tegen de mensheid, inclusief het ontvoeren, folteren en moorden van kinderen.

Assad's vader heeft dezelfde taktiek gehanteerd in 1982 in Hama. Na anti-Assad betogingen maakte hij een ganse stad met de grond gelijk, inclusief inwoners, dus ook vrouwen en kinderen. Het gevolg : 20.000 doden.

Assad junior dacht hetzelfde te kunnen doen, maar dat is niet met zo één massamoord gelukt, hij is reeds twee jaar bezig, heeft al ondertussen tien keer zoveel doden op zijn geweten, en half het land vernield.

Bashar Assad is tot nu toe en met lengtes voorsprong de grootste massamoordenaar van de 21ste eeuw.
Dit is pure leugenachtige propagandapraat. Wat Hafez Assad deed begin de jaren '80, was bestrijding van islamfundamentalisme, meer bepaald het moslimbroederschap die verschillende steden onder controle trachtte te krijgen (Hama, Homs en Aleppo). U bent dus aan het jammeren over hjet onderdrukken van islamterroristen, lang voor uw heilige nine-eleven zou plaatsvinden.

Bashar Assad is overigens enigszins TEGEN ZIJN ZIN president geworden en wou eigenlijk carrière maken als arts, allicht in het buitenland. De man is helemaal geen dictator of tiran zoals jij en andere leugenaars er willen van maken. Wel is het Syrische nationale bestuur autocratisch, en de president neemt daar een centrale functie binnen in. En dat autocratisch bestuur zint westerse imperialisten niet, vooral niet omdat het bestuur van de Ba'athpartij de zionistische entiteit niet erkent.
Schwarze Flamme is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be