Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 december 2012, 23:01   #21
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wat valt er lachen?
Uw dwaze uitspraken.

Citaat:
Je zit in partij vol gemummificeerde bejaarden, wat schlemielen met scheve koppen van middelbare leeftijden en een tiental schreeuwerige studenten van twijfelachtig allooi in een slechtzittend pak.
Buiten het feit dat dit niks anders is dan een aanval op het uiterlijk van mensen wegens gebrek aan deftige argumentatie (niet dat ik iets anders van uw soort had verwacht), is zelfs hetgeen je foutief beschrijft nog altijd beter dan te behoren tot een partij van snobs en tutjes die het materiële en het uiterlijke vertoon het allerhoogste goed in het leven vinden.

Citaat:
Nog nooit enige bestuursverantwoordelijkheid gehad, op geen enkel niveau, jullie oppositiewerk is zo inspirerend als een deurmat.

In mijn gemeente is de afdeling gewoon opgedoekt.
En dan? Alsof dit van enig belang is! Het VB moet helemaal geen verantwoordelijkheid nemen wat mij betreft, gewoon bijdragen aan de versnelde verrotting van het liberaal-democratische zaakje.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2012, 23:02   #22
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Het had erger gekund, hij had bij de VLD kunnen zitten.
Helaas, m'n zelfrespect staat dat in de weg.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2012, 01:12   #23
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Zijn droom zal in ieder geval in diggelen vallen voor wat betreft het voorzitterschap van het Vlaams Belang. Want het ziet ernaar uit dat de vernieuwing op dit vlak zal beperkt worden tot Gerolf Annemans. Een fossiel dat reeds 30 jaar meedraait... Astemblief, moet er nog zand zijn??
Tja, je kan er ook een Alexander Decroo tegen aan gooien als voorzitter met zero politieke ervaring. De VLD is er enkel op achteruit gegaan.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2012, 01:15   #24
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Het had erger gekund, hij had bij de VLD kunnen zitten.
²
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2012, 12:27   #25
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Frank Vanhecke is het gedegouteerd afgebold (maar toen was het kalf al verdronken).
Ik heb heel die saga toen gemist. Wat is er eigenlijk gebeurd? Hoe is die wrevel ontstaan?
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2012, 13:17   #26
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Ze hebben hier blijkbaar nog niet begrepen dat Annemans de boel wat gaat reorganiseren zodat de jongeren de fakkel kunnen overnemen, vrij normaal toch.
Inderdaad, Annemans heeft zelf gezegd dat hij zijn mandaat reeds in 2014 zal neerleggen (terwijl hij in principe vier jaar als voorzitter heeft) om de jonge generatie dan de fakkel te laten overnemen. Wie zijn toespraken en interviews van de laatste weken beluisterd heeft, weet ook dat het voorbereiden van die verjonging dé belangrijkste opgave van zijn voorzitterschap is.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2012, 01:36   #27
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Ze hebben hier blijkbaar nog niet begrepen dat Annemans de boel wat gaat reorganiseren zodat de jongeren de fakkel kunnen overnemen, vrij normaal toch.
Voor zij die een beetje logisch kunnen nadenken toch.....
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2012, 01:39   #28
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
In mijn gemeente is de afdeling gewoon opgedoekt.
In mijn gemeente bestaat het VB nog en de lijsttrekker haalde op haar eentje meer stemmen dan gans de lijst van de VLD samen.

Zelfs mijn ex die van politiek écht niets kent en al blij is dat ze haar naam kan schrijven stond op de lijst van de VLD.
Ook haar zoon, 32 jaar en een geslaagd zakenman, drie zaken opgestart en drie keer failliet gegaan, stond op de lijst.

PS: Zij moet ook totaal niets hebben van vreemdelingen, maar racist mogen we haar niet noemen want ze zit bij de VLD.

Laatst gewijzigd door daiwa : 24 december 2012 om 01:56.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 16:55   #29
Helias
Gouverneur
 
Helias's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2010
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Voor zij die een beetje logisch kunnen nadenken toch.....
Er zit weinig logica in het idee dat de aanstelling van iemand die de oude en versleten Antwerpse clan vertegenwoordigt moet geïnterpreteerd worden als de voorbode van een grote vernieuwing. Dat lijkt verdacht veel op meer van hetzelfde.
Helias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2012, 23:41   #30
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helias Bekijk bericht
Er zit weinig logica in het idee dat de aanstelling van iemand die de oude en versleten Antwerpse clan vertegenwoordigt moet geïnterpreteerd worden als de voorbode van een grote vernieuwing. Dat lijkt verdacht veel op meer van hetzelfde.
Ik heb toch meer vertrouwen in Annemans die veel ondervinding heeft dan in een onervaren iemand om de vernieuwing op poten te zetten.
Annemans kreeg ook het meest vertrouwen van de VB leden.
Zet daar een vrijwel onbekend iemand die misschien maar 30-40 % van de leden achter zich heeft en dan wordt al heel wat moeilijker.

Laatst gewijzigd door daiwa : 25 december 2012 om 23:42.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2012, 10:11   #31
Frigga
Vreemdeling
 
Frigga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2012
Berichten: 1
Standaard Vernieuwing

Wie trouwens de moeite neemt om effectief eens te luisteren naar wat het Vlaams Belang de laatst tijd zegt, in plaats van meteen van de toren te blazen dat het meer van datzelfde is, zou beseffen dat de verjonging en vernieuwing er echt wel aankomt. Soms is er gewoon een ervaren stuurman nodig om de boot vanuit het moeilijk water te krijgen, nadien is het volledig aan de jongeren. Diegenen die naar het voorzitterscongres geweest zijn of die het op internet bekeken hebben zullen wel beseffen dat er een zeer grote plaats is voor de jongeren. Jongeren die bovendien helemaal zo dom of naïef niet zijn. Ik zou maar eens het congres bekijken...

http://new.livestream.com/accounts/2...events/1734809
Frigga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2013, 23:37   #32
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frigga Bekijk bericht
Wie trouwens de moeite neemt om effectief eens te luisteren naar wat het Vlaams Belang de laatst tijd zegt, in plaats van meteen van de toren te blazen dat het meer van datzelfde is, zou beseffen dat de verjonging en vernieuwing er echt wel aankomt. Soms is er gewoon een ervaren stuurman nodig om de boot vanuit het moeilijk water te krijgen, nadien is het volledig aan de jongeren. Diegenen die naar het voorzitterscongres geweest zijn of die het op internet bekeken hebben zullen wel beseffen dat er een zeer grote plaats is voor de jongeren. Jongeren die bovendien helemaal zo dom of naïef niet zijn. Ik zou maar eens het congres bekijken...

http://new.livestream.com/accounts/2...events/1734809
Klopt, het is een inhoudelijk zeer sterk congres. Al koester ik geen illusies dat de critici zich plots moeite zouden doen om een en ander daadwerkelijk te ontleden.
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2013, 11:51   #33
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN
 
Vrijheideerst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2011
Berichten: 32.448
Standaard

Annemans heeft voor mij afgedaan sinds die hele Morel Vanhecke affaire + dat interview in P magazine. Hij is nog erger dat FDW, maar meer geslepen. Barbara Pas wordt zeker een spilfiguur en dan heb je weer een partijslaaf aan de top.

Daarbij: Van Grieken is ook een Antwerpenaar, dus...

Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 26 maart 2013 om 11:54.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2014, 21:42   #34
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.241
Standaard

Van Grieken officieel kandidaat partijvoorzitter

Goede zaak denk ik, zal ook niet slecht scoren bij de dames veronderstel ik (die toch veeleer links stemmen)
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be