Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 3 november 2014, 14:36   #1
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard Genocide in Syrië? Getuigenis en foto's van een deserteur...

Getuigenis van een gedeserteerde fotograaf van het Syrisch leger...

"Displayed here are a few of the some 55,000 photos taken by Syrian military police between 2011 and 2013. They are believed to show people killed at Syrian intelligence and security agency detention"

I Had the Job of Taking Pictures of the Dead

.


__________________
Antoon is offline  
Oud 5 november 2014, 08:10   #2
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Getuigenis van een gedeserteerde fotograaf van het Syrisch leger...

"Displayed here are a few of the some 55,000 photos taken by Syrian military police between 2011 and 2013. They are believed to show people killed at Syrian intelligence and security agency detention"

I Had the Job of Taking Pictures of the Dead

.


Zoals geschreven : dit is al lang bezig.
Sukkelaar is offline  
Oud 5 november 2014, 08:50   #3
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Zoals geschreven : dit is al lang bezig.
Reden te meer om het nog eens te benadrukken. Hoewel erbij gezegd moet worden dat Assad lang niet het enige probleem is in Syrië.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline  
Oud 6 november 2014, 05:43   #4
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Ik zie tenminste geen afgehakte hoofden. Wat bij die barbaarse oppositie wel gedaan word. Hier worden de doden nog verzameld en is er enige orde. Die andere doden die de oppositie maken liggen wel over heel Syrie verspreid en vallen in elk geval qua hoeveelheid niet te controleren, misschien zijn het er meer dan eens zoveel.
DeProf_eet is offline  
Oud 6 november 2014, 09:12   #5
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik zie tenminste geen afgehakte hoofden. Wat bij die barbaarse oppositie wel gedaan word. Hier worden de doden nog verzameld en is er enige orde.
Als ze ooit een annonce in de gazet zetten om politics.be te promoten, hoop ik dat deze in overweging genomen wordt
Klein Licht is offline  
Oud 6 november 2014, 09:26   #6
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik zie tenminste geen afgehakte hoofden. Wat bij die barbaarse oppositie wel gedaan word. Hier worden de doden nog verzameld en is er enige orde. Die andere doden die de oppositie maken liggen wel over heel Syrie verspreid en vallen in elk geval qua hoeveelheid niet te controleren, misschien zijn het er meer dan eens zoveel.


Eentje om te bewaren. Hier is al veel domme shit gepasseerd, maar dit slaat werkelijk alles.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline  
Oud 6 november 2014, 09:26   #7
Yarisken
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2011
Berichten: 795
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik zie tenminste geen afgehakte hoofden. Wat bij die barbaarse oppositie wel gedaan word. Hier worden de doden nog verzameld en is er enige orde. Die andere doden die de oppositie maken liggen wel over heel Syrie verspreid en vallen in elk geval qua hoeveelheid niet te controleren, misschien zijn het er meer dan eens zoveel.
Als ik moest kunnen kiezen tussen maandenlang gemarteld te worden en uitgehongerd of gewoon kop eraf dan weet ik wel wat kiezen.
Yarisken is offline  
Oud 6 november 2014, 09:37   #8
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yarisken Bekijk bericht
Als ik moest kunnen kiezen tussen maandenlang gemarteld te worden en uitgehongerd of gewoon kop eraf dan weet ik wel wat kiezen.
En hoe weet u dat de kop er gewoon afging? Tenminste bij wijlen James Foley is er meerdere keren melding gemaakt dat hij -en vele medegevangenen- tijdens de hele gevangenschap fysiek en psychisch gemarteld werden. En toch ging de kop eraf.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline  
Oud 6 november 2014, 10:48   #9
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht


Eentje om te bewaren. Hier is al veel domme shit gepasseerd, maar dit slaat werkelijk alles.
Vind onze moslimknuffelaar dat al schokkend ? Maar dan gaat ge wel veel posts van mij moeten bewaren denk ik. 3740 bij de laatste telling. Maar ja wat wilt ge, linkiewinkie moslimknuffelaars als u hebben niet veel beter te doen. Werkt onze Zeus misschien bij het CGKR ?

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 6 november 2014 om 10:51.
DeProf_eet is offline  
Oud 6 november 2014, 11:02   #10
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Vindt onze moslimknuffelaar dat al schokkend ? Maar dan gaat ge wel veel posts van mij moeten bewaren denk ik. 3740 bij de laatste telling. Maar ja wat wilt ge, linkiewinkie moslimknuffelaars als u hebben niet veel beter te doen. Werkt onze Zeus misschien bij het CGKR ?
Vind jij het werkelijk humaner om op haast industriële wijze mensen maandenlang te folteren en te verhongeren, ze dan te doden en die acties als een boekhouder bij te houden?

Dat is niets meer of niets minder dan het denkpatroon van de Nazi's in de vernietigingskampen. Als je naar de beelden kijkt, zouden de slachtoffers nog kunnen figureren in beelden van die kampen ook.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline  
Oud 6 november 2014, 11:08   #11
Le_Wallon
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 6 november 2014
Berichten: 12
Standaard

Hello,

Arme syrïe !!!
Le_Wallon is offline  
Oud 6 november 2014, 23:24   #12
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Der Oye Bekijk bericht
We weten nog altijd niet wie die slachtoffers zijn, het kunnen evengoed gevangenen zijn uit Saudi Arabië of slachtoffers van isis die ze opruimen. Assad foltert evengoed als in alle arabische landen maar deze foto's bewijzen voorlopig helemaal niets.
Volgens mij zijn het kampen op amerikaans grondgebied. Obama foltert evengoed. We weten dat de amerikanen folteren om verdachten aan te zetten tot praten.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline  
Oud 6 november 2014, 23:30   #13
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Als ze ooit een annonce in de gazet zetten om politics.be te promoten, hoop ik dat deze in overweging genomen wordt
__________________
Antoon is offline  
Oud 7 november 2014, 12:36   #14
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Der Oye Bekijk bericht
... leugens....
De Arabische Liga heeft Assad ook al van genocide en misdaden tegen de mensheid beschuldigd. Ik denk trouwens dat niemand nog twijfelt over de wreedheden van zijn leger tegen gewone burgers. Ze hebben massale slachtpartijen uitgevoerd.

De IS en dergelijke zijn uiteraard wrede groepen die gruwel zwaaien, maar dat neemt niet weg dat Assad tienduizenden gewone mensen heeft laten uitroeien, en dat blijft maar doorgaan.

Did the Arab League accuse the Syrian regime of genocide?
September 05, 2013
__________________
Antoon is offline  
Oud 7 november 2014, 13:24   #15
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Vind jij het werkelijk humaner om op haast industriële wijze mensen maandenlang te folteren en te verhongeren, ze dan te doden en die acties als een boekhouder bij te houden?

Dat is niets meer of niets minder dan het denkpatroon van de Nazi's in de vernietigingskampen. Als je naar de beelden kijkt, zouden de slachtoffers nog kunnen figureren in beelden van die kampen ook.
Is #12 dan niet verhelderend genoeg ? Beide kampen liegen. En tenzij u erbij was, en zelfs dan ook, twijfel ik aan die propaganda. Iedereen gelooft blijkbaar enkel wat hij wil geloven. Ik ben dus niet overtuigt van die beelden.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 7 november 2014 om 13:25.
DeProf_eet is offline  
Oud 7 november 2014, 13:26   #16
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Volgens mij zijn het kampen op amerikaans grondgebied. Obama foltert evengoed. We weten dat de amerikanen folteren om verdachten aan te zetten tot praten.
Zou wel eens kunnen.
DeProf_eet is offline  
Oud 8 november 2014, 23:32   #17
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.985
Standaard

Terroristische criminelen moet je nu eenmaal hard aanpakken of ze hakken zelf je hoofd eraf. Gelukkig hebben Assad die IS vanaf de start heeft bestreden in Syrië. Een opstand van gewone mensen tegen Assad zijn gewoon verzinsels van Westen. Dit was vanaf de eerste dag een opstand van soennitische terroristen.
__________________
VAN DE MAAS TOT DE NOORDZEE - VLAANDEREN ONAFHANKELIJK

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline  
Oud 8 november 2014, 23:34   #18
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Terroristische criminelen moet je nu eenmaal hard aanpakken of ze hakken zelf je hoofd eraf. Gelukkig hebben Assad die IS vanaf de start heeft bestreden in Syrië. Een opstand van gewone mensen tegen Assad zijn gewoon verzinsels van Westen. Dit was vanaf de eerste dag een opstand van soennitische terroristen.
2!

Maar zionisten en hun dienaars zullen dat steevast ontkennen, zo blijkt
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be