Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 17 november 2015, 22:00   #241
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik bedoel een grondaanval. Enig idee wat voor oorlogsdingen de Nato ter beschikking heeft?
Het VK heeft nog wat capaciteit, frankrijk een beetje, de rest is om mee te lachen. De Nato hangt volledig af van de goodwill van de VS om een echte grondoorlog te voeren.

Of dacht je dat wij met die belachelijke Piranha voertuigen van het belgisch leger een terroristen leger met gigantische hoeveelheden RPG's gaan verslagen misschien ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 17 november 2015, 22:05   #242
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het VK heeft nog wat capaciteit, frankrijk een beetje, de rest is om mee te lachen. De Nato hangt volledig af van de goodwill van de VS om een echte grondoorlog te voeren.

Of dacht je dat wij met die belachelijke Piranha voertuigen van het belgisch leger een terroristen leger met gigantische hoeveelheden RPG's gaan verslagen misschien ?
Als ik Nato zeg, dan zeg ik in de eerste plaats de VS, die vagen iedereen inclusief de Russen weg. De UK en Frankrijk alleen kunnen dat ook (IS wegvagen bedoel ik). De rest is een lachertje.
Op ééntje na natuurlijk: Turkije, als die willen maken ze korte metten met IS, maar Erdogan heeft het liever zo.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 17 november 2015 om 22:06.
Dadeemelee is offline  
Oud 18 november 2015, 04:21   #243
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Maw, de nieuwsberichten die dagdagelijks onze oren en ogen tarten hebben voor jou geen enkele waarden ? Want daar zegt men ZEER duidelijk dat Frankrijk het mikpunt is van de extremisten om zijn politiek in Syrië.
Natuurlijk gebruiken ze dat als excuus.
Alleen leek jij er begrip voor op te brengen door daar op te hameren.
Ik zie me geen bommengordel dragen bij één of ander conflict op Europese bodem. Jij wel?
Er was geen geografische link tussen de daders en Syrië buiten dat ze daar geweest zijn.

Dan volgt doorgaans het traditioneel sociologisch excuus over "de uitzichtloze toekomst van deze jongeren".
Omdat ze geen werk hebben, laag geschoold, ...
Toch raar dat ondanks die "miserie die deze jongeren moesten ondergaan", ons land hoog scoort op de landen van voorkeur voor nieuwe vluchtelingen.
Verder zijn er vele niet-moslims die zich eveneens in een weinig begerenswaardige positie bevinden.
Voor hen is dat geen reden om een bommengordel op te doen en wat medeburgers te gaan afknallen.

In linkse middens (lees The Guardian er maar eens op na) wordt doorgaans om de hete brij gefietst, zijnde de islam.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 18 november 2015 om 04:27.
hamac is offline  
Oud 18 november 2015, 04:25   #244
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
stop toch eens met dat gelul over moslims versus christenen godverdomme... Christenen moet je hier met het vergrootglas gaan zoeken, liefst binnen de muren van quasi lege kerken. Leef jij in het verleden soms ? 90% van de maatschappij heeft geen zak belangstelling voor de kerk, behalve het ritueel van de communie dat er eerder cultureel bijhoort.
Voor die 90% van de bevolking kan Jezeke even hard onze zak opblazen als Mohamedje hoor...
Al waren wij westerlingen allemaal atheïst, voor een moslim is een niet-moslim een ongelovige.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline  
Oud 18 november 2015, 04:29   #245
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Al waren wij westerlingen allemaal atheïst, voor een moslim is een niet-moslim een ongelovige.
Voor een moslim en een jood zijn we allemaal honden.
We moeten allemaal dood. Bring it on, suckers.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline  
Oud 18 november 2015, 09:13   #246
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Natuurlijk gebruiken ze dat als excuus.
Alleen leek jij er begrip voor op te brengen door daar op te hameren.
Ik zie me geen bommengordel dragen bij één of ander conflict op Europese bodem. Jij wel?
Er was geen geografische link tussen de daders en Syrië buiten dat ze daar geweest zijn.

Dan volgt doorgaans het traditioneel sociologisch excuus over "de uitzichtloze toekomst van deze jongeren".
Omdat ze geen werk hebben, laag geschoold, ...
Toch raar dat ondanks die "miserie die deze jongeren moesten ondergaan", ons land hoog scoort op de landen van voorkeur voor nieuwe vluchtelingen.
Verder zijn er vele niet-moslims die zich eveneens in een weinig begerenswaardige positie bevinden.
Voor hen is dat geen reden om een bommengordel op te doen en wat medeburgers te gaan afknallen.

In linkse middens (lees The Guardian er maar eens op na) wordt doorgaans om de hete brij gefietst, zijnde de islam.
Omdat het woord van de grote Vlaamse leider voor jou toch godenpraat is, zal ik één zin citeren die hij gisteren uitsprak in de VRT studio, en.....die perfect de betekenis van mijn woorden weergeven, nl:

"Je kan oorlog gaan voeren, maar als je militair ingrijpt moet je bezinnen en weten wat daarna komt."

http://www.demorgen.be/buitenland/de...dert-bdbb3965/
vrijzinnige is offline  
Oud 18 november 2015, 11:00   #247
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Omdat het woord van de grote Vlaamse leider voor jou toch godenpraat is, zal ik één zin citeren die hij gisteren uitsprak in de VRT studio, en.....die perfect de betekenis van mijn woorden weergeven, nl:

"Je kan oorlog gaan voeren, maar als je militair ingrijpt moet je bezinnen en weten wat daarna komt."
Ik zou nog eens roeren als ik u was, want de hete brij dreigt aan de bodem te kleven.

Of waren de daders tóch Syriërs die de oversteek gemaakt hebben om hun persoonlijke verliezen te vergelden?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 18 november 2015 om 11:01.
hamac is offline  
Oud 18 november 2015, 11:13   #248
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Het EK gaat niet door.

Afgelast wegens la ilaha illa allah muhammadur rasulullah.
Thuleander is offline  
Oud 18 november 2015, 13:15   #249
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Het EK gaat niet door.

Afgelast wegens la ilaha illa allah muhammadur rasulullah.
Dat moslims ken jij iets te goed. Je bent ontmaskerd.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline  
Oud 18 november 2015, 17:50   #250
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
In 4,5 lijntjes: 9 X "ik"...
To think about...
Natuurlijk. IK denk niet aan WIJ. Waarom zou ik daar energie in steken? Voor MIJ telt IK en al de rest is extra bagage waar je geen kloten mee bent. Geeft het voor MIJ geen positief resultaat dan is er geen WIJ. Snappie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik denk als mijn fiscus controleur beslist van mij alles af te pakken.
De dag dat ze alles afpakken en ik zie geen beterschap dan sta ik met een opligger vol explosieven -je moet er natuurlijk nog wel aan geraken- op een groot evenement als Rock Werchter, Tomorrowland of de K3 show!!! (stel me de vraag wat moest het geven om eens met een airbus in de weide van Rock Werchter te vliegen. Wat zou dat geven )

Laatst gewijzigd door PORSCHE : 18 november 2015 om 17:51.
PORSCHE is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be