Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 november 2004, 14:34   #1
Basketsloef
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 november 2004
Locatie: Melkweg
Berichten: 65
Standaard Hotmail heeft weer kuren ...

Zoals de titel al zegt, Hotmail heeft weer kuren ... Nog iemand bij wie het spel (weer eens) niet marcheert?

Gisteren wil ik mijn mailbox opendoen en krijg eerst "this server is too busy" ... Al vaker gehad (te vaak naar mijn zin, maar soit), dus dan maar effe wachten ... Een halfuurtje later test ik terug ... Ik geraak in mijn box, maar daar slaagt alles ineens dicht (lees: geen beweging meer in te krijgen, niet naar Postvak In kunnen gaan, geen Ongewenste kunnen opendoen, kortom: niets) ...
Dan de CTRL-ALT-DELETE maar weer eens bovengeraakt, het moet tenslotte "dicht" geraken (dat ik naar ander websites kan) ...

Vandaag terug geprobeerd:
* Eerste poging: alles weer vast zoals gisteren.
* Tweede poging: Ik geraak in Ongewenste Post (filter staat redelijk hoog en er komt al eens iets binnen van kennissen daar) ... Daar probeer ik een mailtje te openen en weer "bingo" ... Alles weer vast ...

De laatste tijd een beetje teveel naar mijn zin! Iemand die een oplossing kent of ook hiermee sukkelt?
Basketsloef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2004, 15:36   #2
jules
Staatssecretaris
 
jules's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 oktober 2003
Locatie: Antwerpen en zo
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basketsloef
Iemand die een oplossing kent of ook hiermee sukkelt?
yahoo.com ...
gmail.com
gmx.de
...
jules is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2004, 03:40   #3
groentje
Minister-President
 
groentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2002
Locatie: Land van Kokanje
Berichten: 5.318
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jules
yahoo.com ...
gmail.com
gmx.de
...
I second that. En als je hoger onderwijs volgt, veel instellingen bieden ook een webmail aan, die zeer gebruiksvriendelijk is. En met een grootte, waar Hotmail nog altijd peanuts bij is, maar dat ik natuurlijk ook niet zo moeilijk
__________________
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2004, 11:40   #4
Basketsloef
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 november 2004
Locatie: Melkweg
Berichten: 65
Standaard

Jep, die webmail heb ik ook op school ... Helaas wordt die afgesloten van juli tot half september ... Praktisch is dus anders ...
Basketsloef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2004, 00:40   #5
groentje
Minister-President
 
groentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2002
Locatie: Land van Kokanje
Berichten: 5.318
Standaard

Man, waar zit jij? Zowel op KHLeuven als KULeuven heb ik dat nog niet gezien.
__________________
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2004, 20:39   #6
Basketsloef
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 november 2004
Locatie: Melkweg
Berichten: 65
Standaard

KHM ... Mechelen dus
Basketsloef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2004, 22:29   #7
groentje
Minister-President
 
groentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2002
Locatie: Land van Kokanje
Berichten: 5.318
Standaard

Ach, juist, de hogeschool waar men heen gaat om een diploma te krijgen, in plaats van een opleiding zoals bij ons .
Sorry, we moeten liever zijn voor een associatiepartner.
__________________
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2004, 02:11   #8
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basketsloef
KHM ... Mechelen dus
klamp dan maar eens iemand van jullie studentenraad aan, want een maatregel als deze is toch nutteloos
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2004, 02:33   #9
groentje
Minister-President
 
groentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2002
Locatie: Land van Kokanje
Berichten: 5.318
Standaard

Ik ken enkele mensen van de studentenraad van KHM, ik ben ze wel eens tegengekomen op VVS. Ik vrees dat die SR niet veel kan uitvreten, ze worden niet, of onvoldoende ondersteund door de hogeschool. En als je niet goed ondersteund wordt, kan je ook niet zo gemakkelijk een voldoende sterke vertegenwoordiging uitbouwen, met voldoende kennis en métier om een directie het vuur aan de schenen te leggen over zulke zaken...
__________________
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2004, 02:47   #10
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groentje
Ik ken enkele mensen van de studentenraad van KHM, ik ben ze wel eens tegengekomen op VVS. Ik vrees dat die SR niet veel kan uitvreten, ze worden niet, of onvoldoende ondersteund door de hogeschool. En als je niet goed ondersteund wordt, kan je ook niet zo gemakkelijk een voldoende sterke vertegenwoordiging uitbouwen, met voldoende kennis en métier om een directie het vuur aan de schenen te leggen over zulke zaken...
dat is wel jammer. valt er met de directie niet te praten ofzo? het gaat maar om het openstellen van de email, niet echt een zware zaak hé.

welke associatie is dat trouwens?
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2004, 03:26   #11
groentje
Minister-President
 
groentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2002
Locatie: Land van Kokanje
Berichten: 5.318
Standaard

Is dat een zware taak? Nee. Maar als studentenvertegenwoordiger weet je niet waar je recht op hebt, zonder ondersteuning. Heel veel studentenraden weten niet eens dat er een participatiedecreet is, laat staan wat erin staat, en wat hun rechten zijn, volgens dat decreet.
Voor de geïnteresseerden, een link naar het decreet, het begint vanaf pagina 6, Titel II, en de artikels zijn II49 en II50, op pagina 10.
KHM hoort tot deze associatie, welke ook de mijne is .
__________________
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2004, 03:48   #12
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groentje
Is dat een zware taak? Nee. Maar als studentenvertegenwoordiger weet je niet waar je recht op hebt, zonder ondersteuning. Heel veel studentenraden weten niet eens dat er een participatiedecreet is, laat staan wat erin staat, en wat hun rechten zijn, volgens dat decreet.
Voor de geïnteresseerden, een link naar het decreet, het begint vanaf pagina 6, Titel II, en de artikels zijn II49 en II50, op pagina 10.
KHM hoort tot deze associatie, welke ook de mijne is .
ik had het niet over de taak die zwaar is, maar de zaak, die e-mail dus .

over dat participatiedecreet: ik weet wel dat het bestaat maar ik heb geen flauw idee van wat er in staat. en ik zit dus in de studentenraad van mijn school. maar wij hebben een zeer vlotte samenwerking (alhoewel het natuurlijk nog beter kan) met onze directie, dus hebben wij dat decreet eigenlijk niet nodig. gelukkig maar. maar ik ga het deze week wel eens doornemen hoor.

zo'n decreet is wel goed, maar de vraag is, wat helpt het als er met de directie niet te praten valt? je kan wel afdwingen dat ze verkiezingen organiseren en overleggen met de verkozenen, maar meer niet. je kan dan wel vanalles voorstellen of aankaarten, maar als de directie geen interesse heeft, zal je een njet krijgen. zeer jammer, maar daar kan de wetgever niet echt veel aan doen denk ik.

die van khm kunnen best eens wat info inwinnen bij de stal (mijn school zit trouwens ook in die associatie) of het vvs over wat ze kunnen doen, denk ik.
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2004, 03:57   #13
groentje
Minister-President
 
groentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2002
Locatie: Land van Kokanje
Berichten: 5.318
Standaard

Wees gerust, en dat zal ook gebeuren. Dominique, de StAL-voorzitter, heeft zich voorgenomen alle studentenraden te gaan bezoeken, en te ondersteunen in hun vraag naar meer ondersteuning. Een directie kan niet blind blijven voor een goed argument, zelfs al komt het van de studenten. Maar we zijn denk ik aan het afwijken .
__________________
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2004, 04:11   #14
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groentje
Wees gerust, en dat zal ook gebeuren. Dominique, de StAL-voorzitter, heeft zich voorgenomen alle studentenraden te gaan bezoeken, en te ondersteunen in hun vraag naar meer ondersteuning. Een directie kan niet blind blijven voor een goed argument, zelfs al komt het van de studenten. Maar we zijn denk ik aan het afwijken .
ja bij ons zijn die van stal en vvs al geweest. wij waren de eerste die ze met hun bezoekje vereerden

allez, terug on topic: mijn hotmail heeft ook wel eens kuren. maar als ik refresh is het vaak al opgelost.

ondertussen heb ik ook een pandora, een yahoo en een schooladres. maar ik blijf toch meestal mijn hotmail gebruiken. het is zo gemakkelijk, iedereen heeft dat adres, al mijn adressen zitten daar in mijn adresboek, en ik vind het gewoon makkelijk om mee te werken. en ik ben ook een gewoontebeestje
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2004, 04:39   #15
groentje
Minister-President
 
groentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2002
Locatie: Land van Kokanje
Berichten: 5.318
Standaard

Ik heb indertijd uit pure baldadigheid gekozen voor Yahoo. Dit is het adres dat ik naast mijn schooladres het meeste gebruik, en dagelijks (of meer) controleer. Zeker omdat ik regelmatig grote bestanden doorkrijg, enkele documentenv van een paar 100 kb, bijvoorbeeld, zal ik nooit Hotmail gebruiken, met hun 2 MB komen ze nog niet in de buurt van de 100 MB die beide mailboxen groot zijn.
Over het algemeen ben ik zeer tevreden over beiden, niet dat ze ook geen kuren kunnen hebben, maar over het algemeen, lijken Hotmailgebruikers me toch meer te klagen.
__________________
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be