Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 10 januari 2016, 23:34   #21
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Ik hoop minstens op stil verzet, want demonstreren en op straat komen, daar zijn we te laks voor geworden.

Toon tenminste dat je er niet mee akkoord gaat door gewoon een badge te dragen of een affiche uit te hangen, maar TOON JE AFKEER!.

Nu gedragen we ons als zielige slachtoffers die de volgende aanval afwachten.
2! Niet met mij.

Extra

pöbelnder Asylantenstrom LKW Fahrer rastet aus
https://www.youtube.com/watch?v=Y_3TgPQa00I


German trucker finds a way to make his truck refugee proof
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=a1c_1449177635
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 10 januari 2016, 23:35   #22
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

maak U klaar
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 11 januari 2016, 01:08   #23
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
maak U klaar
Dat van die trucker had ik al gezien. 😁👍

Ik heb 'n kennis die zo'n klein varkentje als huisdier heeft, niet zo'n dik hangbuikzwijntje, maar zo'n klein rose mini varkentje.
Hij gaat er mee wandelen zonder leiband en 't varkentje loopt naast hem, net als 'n hondje.

Ik heb er foto's van, kan er nu geen uploaden, ben op m'n mobiel en weet niet hoe dat werkt.

Maar is keischattig. 😊🐖🐷🐽👍

Laatst gewijzigd door SDX : 11 januari 2016 om 01:08.
SDX is offline  
Oud 11 januari 2016, 01:51   #24
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

De invasie is een feit.
De onderwerping volgt binnenkort.

Waar zullen SPA en CGKR dan zijn?

.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?
fbpolitics is offline  
Oud 11 januari 2016, 02:40   #25
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Ik hoop minstens op stil verzet, want demonstreren en op straat komen, daar zijn we te laks voor geworden.

Toon tenminste dat je er niet mee akkoord gaat door gewoon een badge te dragen of een affiche uit te hangen, maar TOON JE AFKEER!.

Nu gedragen we ons als zielige slachtoffers die de volgende aanval afwachten.
2! Niet met mij.

Extra

pöbelnder Asylantenstrom LKW Fahrer rastet aus
https://www.youtube.com/watch?v=Y_3TgPQa00I


German trucker finds a way to make his truck refugee proof
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=a1c_1449177635
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 11 januari 2016, 14:52   #26
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.834
Standaard

Op zich moeten die verkrachters toch allemaal een serieuze kwing kwijt zijn ze echt niet meer alle 5 op een rijtje hebben staan. (In hun hersenen bedoel ik, geen vrouwtjes)

Las ik gisteren ergens op het Internet nog een artikel waar een 'Politica' ze nog wat ging bepamperen en zei: Ja maar die leven in hun landen soms gescheiden van hun vrouwen daarom dat die zo hitsig staan. (Ik probeer die url op te zoeken)

Gelijk krabte ik even op mijn hoofd want dat sloeg echt op niets die haar tekst in de zin van, dan vraag ik mij af waar al die kinderen in die hun landen vandaan komen want in de media/nieuwsuitzendingen zie je daar alleen maar kinderen lopen (dat is om op de brave Europeaan op zijn/haar gemoed te werken maar toch ...). Is de 'heilige' geest daar de dader in die landen, lijkt mij twijfelachtig.

Ik kan mij ook niet voorstellen dat er zowiets aan de gang zou zijn (die collectieve verkrachtingen) ik daar zou aan deelnemen in zo een geval nu mochten er nog vrouwtjes bijstaan waar ik van dacht, hey dat is een leuke.

Die bende is gewoon zwaar geflipt punt en die moet men zo snel mogelijk uit de EU uitzetten of het gaat fout aflopen op zit men daar op te wachten misschien?

Kunnen ze zich niet gedragen zoals het hoort in de EU, BUITEN!!!

Misschien leuk om er eens even op na te lezen volgende link

soswatch!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 januari 2016 om 14:53.
Universalia is offline  
Oud 11 januari 2016, 15:44   #27
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat van die trucker had ik al gezien. 😁👍

Ik heb 'n kennis die zo'n klein varkentje als huisdier heeft, niet zo'n dik hangbuikzwijntje, maar zo'n klein rose mini varkentje.
Hij gaat er mee wandelen zonder leiband en 't varkentje loopt naast hem, net als 'n hondje.

Ik heb er foto's van, kan er nu geen uploaden, ben op m'n mobiel en weet niet hoe dat werkt.

Maar is keischattig. 😊🐖🐷🐽👍
Ik heb dat al eerder aangeraden een varkentje als huisdier te nemen en het met regelmaat uit te laten. Best een gezellig huisdier en onze vrienden walgen daarvan. Totaal legaal trouwens. Wilt U de rakkers niet in Uw dorp. Iedereen adopteert een varkentje... zogewenst laadt U die foto later maar op.

Het zou bij sommigen inspirerend kunnen werken. Men moet creatief te werk gaan.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 11 januari 2016 om 15:45.
zonbron is offline  
Oud 11 januari 2016, 16:03   #28
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.834
Standaard

Vergeet u ook niet van naast de deurbel een bordje te hangen zoals zovelen dat doen met de wijze woorden: Pas op! voor de hond.

In geval van het zwijntje past u de tekst even handig aan naar: Porcus in casa est!!!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 11 januari 2016, 16:12   #29
Gelukkoos
Burgemeester
 
Geregistreerd: 18 februari 2014
Locatie: Oudenaarde
Berichten: 536
Standaard

Moslims in Vlaanderen leven in aanwezigheid van meer dan zes miljoen varkens.
Mag dat wel volgens hun geloof ?
Moeten ze niet verhuizen ?
__________________
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie

Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 11 januari 2016 om 16:14.
Gelukkoos is offline  
Oud 11 januari 2016, 16:23   #30
Kaal
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 november 2003
Berichten: 4.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos Bekijk bericht
-- Waarom weigeren sommige landen hun eigen onderdanen terug aan te nemen ?
Omdat ze daartoe niet gedwongen worden.

Citaat:
-- Vele vluchtelingen hebben duizend, of duizenden euro's betaald voor hun oversteek.
Is dit omdat ze rijk zijn ?
Of is het gekregen misdaadgeld van IS omdat IS zo de wereld wil laten islamiseren ?
Je moet het niet zo ver zoeken. Ze lenen dat geld gewoon bij vrienden en kenissen. Ik ken persoonlijk twee zo'n vluchtelingen :
1) Een vader die eerst met zijn twee dochters naar hier asiel kwam vragen om vervolgens zijn vrouw en twee zonen te laten komen wanneer hij een verblijfsvergunning had. Zijn komst hier was illegaal. Hij betaalde de mensensmokkelaars deels met eigen geld en deels met leningen bij vrienden en kenissen.
2) Een jonge twintiger die hier alleen kwam (toeristvisum). Het vliegtuigticket werd door zijn ouders betaald, waarna hij zijn plan moest trekken.
NB : in beide gevallen gaat het over niet-moslims en het zijn ook geen recente voorbeelden. Die instroom van asielzoekers die er in werkelijkheid geen zijn is al een tijdlang aan de gang.
Kaal is offline  
Oud 11 januari 2016, 18:00   #31
Gelukkoos
Burgemeester
 
Geregistreerd: 18 februari 2014
Locatie: Oudenaarde
Berichten: 536
Standaard

Kent er iemand moslim vluchtelingen die in een bootje gezeten hebben, en die spreekt zonder verbijstering? Is er een Jambers die met hun gesproken heeft?
__________________
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie

Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 11 januari 2016 om 18:05.
Gelukkoos is offline  
Oud 11 januari 2016, 18:19   #32
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Ik heb dat al eerder aangeraden een varkentje als huisdier te nemen en het met regelmaat uit te laten. Best een gezellig huisdier en onze vrienden walgen daarvan. Totaal legaal trouwens. Wilt U de rakkers niet in Uw dorp. Iedereen adopteert een varkentje... zogewenst laadt U die foto later maar op.

Het zou bij sommigen inspirerend kunnen werken. Men moet creatief te werk gaan.
Honden en varkens worden door de koran gelijkgesteld als onreine dieren. Honden zijn overigens veel agressiever bij mohammedanen dan bij autochtonen. Die dieren merken ergens het verschil. Dat is ook zo in Arabische landen: zien ze een westerling, dan beginnen ze te kwispelstaarten.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline  
Oud 11 januari 2016, 18:24   #33
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 21.183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Er zijn grote helden die al jaren op fora als dit fulmineren over moslims!
Hun toetsenbord is bijna van versleten.
Als het versleten is zullen ze buiten komen!
Om een nieuw te kopen.
dalibor is nu online  
Oud 11 januari 2016, 21:19   #34
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 45.207
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Straf of niet: de nieuwjaarsverkrachtingen zijn georkestreerde daden van terrorisme. Ze zouden sowieso gepleegd zijn. Ik vraag me zelfs af of er geen sprake is van misdaden tegen de menselijkheid. Maar ik geef je gelijk dat we ons als weekdieren gedragen tov allochtoon geweld.
Ik ben blijkbaar niet de enige die zich dit afvraagt: http://www.elsevier.nl/Buitenland/bl...rpageid=158493
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is nu online  
Oud 11 januari 2016, 22:04   #35
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Honden en varkens worden door de koran gelijkgesteld als onreine dieren. Honden zijn overigens veel agressiever bij mohammedanen dan bij autochtonen. Die dieren merken ergens het verschil. Dat is ook zo in Arabische landen: zien ze een westerling, dan beginnen ze te kwispelstaarten.
Bron?

Bij u is het blijkbaar dwangmatig gedrag om loze beweringen rond te sturen.

Heeft iemand u nog nooit gezegd dat er een verschil is tussen uw verbeelding en de realiteit?
geertvdb is offline  
Oud 11 januari 2016, 22:24   #36
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Die bende is gewoon zwaar geflipt punt en die moet men zo snel mogelijk uit de EU uitzetten of het gaat fout aflopen op zit men daar op te wachten misschien?
Daar twijfel ik geen seconde meer aan. "Wir haben es nicht gewust" zal spoedig volgen, en Merkel meent daar geen woord van.

De vluchtelingenkampen in mijn buurt zijn zo groot en zo talrijk dat de politie kansloos is als er echt wat gebeurt. Over 3 maanden moeten ze zogezegd weg. Ben benieuwd hoe de doorsnee semi obese flik zich gaat verweren tegen een bende op hol geslagen testosteronbommen die willen blijven.

5000 dollar voor de oversteek hoor ik zeggen. Beetje duur voor een korte vakantie
Eurosceptic is offline  
Oud 11 januari 2016, 22:45   #37
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ik ben blijkbaar niet de enige die zich dit afvraagt: http://www.elsevier.nl/Buitenland/bl...rpageid=158493
Mooiste zin uit dat artikel:

"Het heeft niet alleen geleid tot de val van de Keulse politiechef maar in zijn val is politieke correctheid in Duitsland ter discussie gesteld.

Het zal een Europese trend worden, dat een kat opnieuw een kat zal mogen genoemd worden en geen hond die kan miauwen.

Enfin, het intellectuele omslagpunt lijkt bereikt, nu de overslag nog en de hoop op de (allerlaatste) redding van het Avondland, kan opnieuw beginnen groeien.

Diego Raga is offline  
Oud 11 januari 2016, 22:57   #38
bf62
Gouverneur
 
bf62's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2004
Berichten: 1.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Mooiste zin uit dat artikel:

"Het heeft niet alleen geleid tot de val van de Keulse politiechef maar in zijn val is politieke correctheid in Duitsland ter discussie gesteld.

Het zal een Europese trend worden, dat een kat opnieuw een kat zal mogen genoemd worden en geen hond die kan miauwen.

Enfin, het intellectuele omslagpunt lijkt bereikt, nu de overslag nog en de hoop op de (allerlaatste) redding van het Avondland, kan opnieuw beginnen groeien.

We blijven strijden.
__________________
The paradox - The secret - The solution
In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia
Het sprookjesbos!
bf62 is offline  
Oud 11 januari 2016, 23:36   #39
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Ik heb dat al eerder aangeraden een varkentje als huisdier te nemen en het met regelmaat uit te laten. Best een gezellig huisdier en onze vrienden walgen daarvan. Totaal legaal trouwens. Wilt U de rakkers niet in Uw dorp. Iedereen adopteert een varkentje... zogewenst laadt U die foto later maar op.

Het zou bij sommigen inspirerend kunnen werken. Men moet creatief te werk gaan.
Hier is ie.



Deze is van mij;

SDX is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be