Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 6 januari 2016, 15:13   #21
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Wat een hysterisch gezwam...
Dat zei men ooit ook tegen de mensen die waarschuwden voor het nazisme van Hitler.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 6 januari 2016 om 15:21.
Lukkas is offline  
Oud 6 januari 2016, 15:26   #22
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
in buurland duitsland zijn er nu iets meer dan 1 miljoen vluchtelingen, stel dat ze allemaal samen op hetzelfde moment rellen uitlokken welk leger of politiemacht gaan die gasten tegen houden.
Lijkt me weinig realistisch, het coördineren van zo'n massa zonder dat dit op tijd opgemerkt zou worden lijkt me onwaarschijnlijk, veel realistischer zijn kleinere relen verspreid over land en tijd, zoals bv met Nieuwjaar in Keulen.

En van die miljoen vluchtelingen, die zijn niet allemaal in staat om te rellen, er zijn kinderen bij en ouderen (ok, die zijn in de minderheid, maar op een miljoen is zelfs 1% al een behoorlijk groepje mensen)

Ze moeten trouwens niet gaan rellen, eens ze kunnen deelnemen aan het democratische proces zijn ze vertrokken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 6 januari 2016, 17:53   #23
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Lijkt me weinig realistisch, het coördineren van zo'n massa zonder dat dit op tijd opgemerkt zou worden lijkt me onwaarschijnlijk, veel realistischer zijn kleinere relen verspreid over land en tijd, zoals bv met Nieuwjaar in Keulen.

En van die miljoen vluchtelingen, die zijn niet allemaal in staat om te rellen, er zijn kinderen bij en ouderen (ok, die zijn in de minderheid, maar op een miljoen is zelfs 1% al een behoorlijk groepje mensen)

Ze moeten trouwens niet gaan rellen, eens ze kunnen deelnemen aan het democratische proces zijn ze vertrokken.
Oef, toch enige nuancering...

Maar ik geef toe dat zelfs bij 1% (100x minder dan het hysterisch getier van de ts) de rapen uiteraard gaar zijn...
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 6 januari 2016, 23:13   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.083
Standaard

Hoeveel politiemannen waren er "standby" in Keulen?
En hoeveel vrouwen legden klacht neer?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 6 januari 2016, 23:25   #25
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
in buurland duitsland zijn er nu iets meer dan 1 miljoen vluchtelingen, stel dat ze allemaal samen op hetzelfde moment rellen uitlokken welk leger of politiemacht gaan die gasten tegen houden.
Het Duits veronderstel ik.
Aangezien ze uit eigen land gaan lopen zijn moet dat wel lukken.
Of klagen over het optreden van de politie gaat blijven helpen kan niemand verzekeren.
Bobke is offline  
Oud 7 januari 2016, 01:45   #26
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Laat ons hopen. Hoe rapper, hoe liever.





Géén enkele multikullover, xenofiel, zeugmerkeladept die dan nog kan ontkennen dat 't niets te maken heeft met islam of de arme "oorlogs"vluchtelingen.





Alhoewel ... 't Zal toch altijd "onze" schuld zijn.

Het is dan ook totaal onze schuld. Niemand die de decennialange kwakzalverij daadwerkelijk aanpakte. Niemand die met een scherpschuttersgeweer de bootjes perforeerde. Enz... Niemand niets. Enkel W2EU, smartphones en apps! Geen enkele verloren gelopen, dat zag men zelfs in WOII niet.

Een geval van op eigen blaren en nog wat anders zitten dus. Het went wel...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 7 januari 2016, 01:59   #27
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
in buurland duitsland zijn er nu iets meer dan 1 miljoen vluchtelingen, stel dat ze allemaal samen op hetzelfde moment rellen uitlokken welk leger of politiemacht gaan die gasten tegen houden. als ik zie dat de VS een
*Budget: 536 miljard euro

*Actief personeel: 1.400.000

*Tanks: 8.848

*Vliegtuigen: 13.892

*Duikboten: 72 hebben

hebben een vergelijkbaar land als Frankrijk op de 6 plaats

*Budget: 55,5 miljard euro

*Actief personeel: 202.761

*Tanks: 423

*Vliegtuigen: 1.264

*Duikboten: 10

dan maak ik mij toch serieus zorgen, wat denken jullie hierover.

bron
http://newsmonkey.be/article/56627

Gewoon naar Syrië zien. Ik heb het reeds verteld, een duizendtal baardapen zijn in staat een ganse natie binnen korte tijd in vuur en vlam te zetten, zelfs gans Europa. Wat we weten uit politierappoerten is dat er zeker een driehonderdtal keiharde die hards klaar staan. Maar dat aantal kan tot duizenden oplopen.

In eerste fase kan een aanval van een 50-tal jihadisten reeds gans de EU in een langdurige lockdown brengen, daar zijn geen miljoenen of duizenden voor nodig.

En wees gerust dat de EC een heel pakket aan dringende maatregelen klaar heeft liggen om U tegen te zetten. De vrijheden gaan er aan, men ziet dat aan hun gezichtsuitdrukking, sporadisch gekwijl en duivelse lachjes.

De EU is in controle. Game over soevereine landjes in Europa, het plan maestro ligt reeds sinds lang klaar. Wie iets of wat veiligheid wenst bewapent zichzelf, met al die duikbootjes en enz zullen ze niets oplossen. Denk bvb. aan wijken in een of andere Brusselse/Antwerpse gemeente met uitgekapte muren, sluipschutters en antitankraketten etc... kijk even naar Syrië.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 7 januari 2016 om 02:03.
zonbron is offline  
Oud 7 januari 2016, 03:15   #28
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Het is dan ook totaal onze schuld. Niemand die de decennialange kwakzalverij daadwerkelijk aanpakte. Niemand die met een scherpschuttersgeweer de bootjes perforeerde. Enz... Niemand niets. Enkel W2EU, smartphones en apps! Geen enkele verloren gelopen, dat zag men zelfs in WOII niet.

Een geval van op eigen blaren en nog wat anders zitten dus. Het went wel...
How how how.
Gij hebt de Spaanse en Marokkaanse grenspolitie nog niet bezig gezien blijkbaar, daar wordt wel degelijk met scherp geschoten op gammele bootjes.

Bovendien worden degenen die al aan Spaanse zijde geraakt zijn, door met 100den tegelijk de metershoge hekken te bestormen, in hun nekvel gegrepen en terug naar Marokkaanse kant gebracht alwaar ze netjes in ontvangst genomen worden door de Marokkaanse grenspolitie die er verder niet veel woorden aan vuil maken.

Ook worden ze onder vrachtwagens uitgeranseld met vuistdikke wapenstokken en bijtende honden die hen er onderuit scheuren.

't Is natuurlijk niet poco en mag eigenlijk niet geweten zijn maar werpt blijkbaar wel vruchten af want van die kant komt echt Niet veel aan.
SDX is offline  
Oud 7 januari 2016, 09:02   #29
bf62
Gouverneur
 
bf62's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2004
Berichten: 1.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
How how how.
Gij hebt de Spaanse en Marokkaanse grenspolitie nog niet bezig gezien blijkbaar, daar wordt wel degelijk met scherp geschoten op gammele bootjes.

Bovendien worden degenen die al aan Spaanse zijde geraakt zijn, door met 100den tegelijk de metershoge hekken te bestormen, in hun nekvel gegrepen en terug naar Marokkaanse kant gebracht alwaar ze netjes in ontvangst genomen worden door de Marokkaanse grenspolitie die er verder niet veel woorden aan vuil maken.

Ook worden ze onder vrachtwagens uitgeranseld met vuistdikke wapenstokken en bijtende honden die hen er onderuit scheuren.

't Is natuurlijk niet poco en mag eigenlijk niet geweten zijn maar werpt blijkbaar wel vruchten af want van die kant komt echt Niet veel aan.
Hier kiezen ze voor een andere oplossing. De overspoeling stimuleren door keihard te roepen dat ze welkom zijn. Ligt compleet in de lijn van onze inheemse zelfhaat cultuur (weg met ons) die hier elke dag erger wordt.

Laatst las ik een bericht over een witte feministe (westerse) die zich zo schaamte over haar witte huid, dat ze het wou afpellen. Hoe gek kan een mens worden?
__________________
The paradox - The secret - The solution
In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia
Het sprookjesbos!
bf62 is offline  
Oud 7 januari 2016, 10:27   #30
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.431
Standaard

Opstand ?? Neerslaan, natuurlijk.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 7 januari 2016, 11:37   #31
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Hier kiezen ze voor een andere oplossing. De overspoeling stimuleren door keihard te roepen dat ze welkom zijn. Ligt compleet in de lijn van onze inheemse zelfhaat cultuur (weg met ons) die hier elke dag erger wordt.

Laatst las ik een bericht over een witte feministe (westerse) die zich zo schaamte over haar witte huid, dat ze het wou afpellen. Hoe gek kan een mens worden?
Ik zou haar 'n handje geholpen hebben, kan niet moeilijk zijn, dat vel afstropen.
SDX is offline  
Oud 7 januari 2016, 17:45   #32
Anitta
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 juli 2015
Berichten: 834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik zou haar 'n handje geholpen hebben, kan niet moeilijk zijn, dat vel afstropen.
moeilijk niet, alleen een beetje bloederig.
Anitta is offline  
Oud 7 januari 2016, 17:52   #33
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.692
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
in buurland duitsland zijn er nu iets meer dan 1 miljoen vluchtelingen, stel dat ze allemaal samen op hetzelfde moment rellen uitlokken welk leger of politiemacht gaan die gasten tegen houden. als ik zie dat de VS een
*Budget: 536 miljard euro

*Actief personeel: 1.400.000

*Tanks: 8.848

*Vliegtuigen: 13.892

*Duikboten: 72 hebben

hebben een vergelijkbaar land als Frankrijk op de 6 plaats

*Budget: 55,5 miljard euro

*Actief personeel: 202.761

*Tanks: 423

*Vliegtuigen: 1.264

*Duikboten: 10

dan maak ik mij toch serieus zorgen, wat denken jullie hierover.

bron
http://newsmonkey.be/article/56627
Met duikboten en vliegmachines kan je niet veel aanvangen in zo'n strijd.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline  
Oud 11 januari 2016, 23:58   #34
Anitta
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 juli 2015
Berichten: 834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Oef, toch enige nuancering...

Maar ik geef toe dat zelfs bij 1% (100x minder dan het hysterisch getier van de ts) de rapen uiteraard gaar zijn...
En, zijn de rapen al gaar. of blijven uw ogen toe. Prettige dag verder, en hopelijk wordt er niemand verkracht van uw naasten.

http://www.elsevier.nl/Buitenland/bl...rpageid=158493
Anitta is offline  
Oud 12 januari 2016, 00:28   #35
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.677
Standaard

aach ach simpelweg even 1 miljoen indiase Gurkas inhuren die beter zijn in man tot man gevechten met zwaarden. Indiase leger is grootste landleger ter wereld met heel veel reservisten en het zijn goede straatvechters en anti islam. INdia heeft 1,3 miljard zwarte hindoes en die staan toch aan de kant van het blanke democratische westen, dus als europa militaire manpower nodig heeft dan kan india dat supersnel leveren.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be