Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 7 januari 2016, 09:56   #101
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Bij gebrek aan hardere aanpak moeten wij onze vrouwen al gaan informeren Met ene flyer ga je geen allochtoon tegen houden. Maar helaas er zijn niet genoeg zotten om een nieuwe beweging in gang te zetten.
1 zot is al genoeg .
de vuile muilekoek is offline  
Oud 7 januari 2016, 10:07   #102
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Vergeet Xavier Buisseret als expert terzake niet uit te nodigen.
Hahaha goedje ,, heb ik al opgezocht , maar in ieder politieke partij zitten er stront vliegen of zaten er , dat is een beetje een klassieker hé ... hahaha
de vuile muilekoek is offline  
Oud 7 januari 2016, 10:24   #103
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

En wat gaan ze nu met die mannen doen?
Ik heb begrepen dat Duitsland op straat is gekomen, maar wat zal er gebeuren met de aanranders?
Peche is offline  
Oud 7 januari 2016, 10:49   #104
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
En wat gaan ze nu met die mannen doen?
Ik heb begrepen dat Duitsland op straat is gekomen, maar wat zal er gebeuren met de aanranders?
Hopelijk op het voetbalplein van Keulen of Leverkusen FC loslaten, die hun harde kern weet wel raad met dat gespuis.
dpg is offline  
Oud 7 januari 2016, 10:53   #105
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Voor hen is geen straf te zwaar, behalve terugsturen.

Zij zullen het niet weerhouden een 2e maal te doen.

Vingerafdrukken afnemen en over de muur ermee. Desnoods nog castreren ook.
Peche is offline  
Oud 7 januari 2016, 11:34   #106
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.887
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Voor hen is geen straf te zwaar, behalve terugsturen.

Zij zullen het niet weerhouden een 2e maal te doen.

Vingerafdrukken afnemen en over de muur ermee. Desnoods nog castreren ook.
'Strak' plan
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 7 januari 2016, 18:28   #107
lupus
Schepen
 
Geregistreerd: 18 april 2015
Locatie: Absurdistan
Berichten: 466
Standaard

Ze eist en ze krijgt een reactie, maar niet wat ze verwacht:

Slovakije wil geen moslims meer na Keulen
Citaat:
Slovakije wil geen vluchtelingen met een moslimachtergrond meer opvangen. Dat heeft de Slovaakse eerste minister Robert Fico verklaard na de aanrandingen in Keulen en Hamburg.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160107_02054160

Laatst gewijzigd door lupus : 7 januari 2016 om 18:29.
lupus is offline  
Oud 7 januari 2016, 18:56   #108
vuggie
Parlementsvoorzitter
 
vuggie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2009
Berichten: 2.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Hopelijk op het voetbalplein van Keulen of Leverkusen FC loslaten, die hun harde kern weet wel raad met dat gespuis.
Dat is mijn idee ook.

Die Syriërs hebben nu een grote fout gemaakt.

De hooligans zijn wakker.



Bron: http://kategoriec.de/Auslaufmodelle/...Team::521.html
__________________
I want to light the lights of patriotism.
Lech Walesa

Laatst gewijzigd door vuggie : 7 januari 2016 om 19:03.
vuggie is offline  
Oud 7 januari 2016, 19:15   #109
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.665
Standaard

er is zand genoeg om onze kop in te steken
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 8 januari 2016, 02:57   #110
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Het doel was dan ook 100% puur terrorisme. De doelstelling was angst aanjagen en wat extreme fun. Alvast geen daden van enkele criminelen die gebruik wensten te maken van het feest om wat te roven, zoals de Duitse politie stelt.

Het bekijken van de beelden (video's) van het gebeuren laten niets, maar dan ook niets, aan twijfel over. Ik dacht onmiddelijk aan Tahir en de MB destijds...

Angst bij de bevolking:


Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld, of ernstige dreiging daarmee, met een politiek of religieus doel. In de meeste opvattingen over wat terrorisme is, moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffers.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Terrorisme



Een daad van grootschalige terreur kon dus gedurende 5 dagen onbesproken blijven in onze regulier media. Zo'n beeld schept helemaal geen vertrouwen.

Nu in het nieuws...
Een blanke vrouw wordt omsingeld door een groep mannen en dan vergrijpt men zich eraan."

Dat is ook in de Arabische wereld een bekend fenomeen. Het kwam onder meer aan de oppervlakte in Caïro tijdens de Arabische Lente toen vrouwelijke westerse journalisten werden omsingeld en verkracht.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...musement.dhtml

Maar ze blijven wel hun best doen het terrorisme te ontkennen. Keulen is echter niet Tahrirplein.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 8 januari 2016 om 02:59.
zonbron is offline  
Oud 8 januari 2016, 14:06   #111
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.887
Standaard

De meeste kranten, niet in ons land alleen, blokletterden dat het om asielzoekers gaat, zij die de walgelijke mishandelingen uitvoerden op vrouwen in Keulen.

'Meeste daders Keulen waren asielzoekers uit Syrië'

Citaat:
Merkel

Volgens de Duitse bondskanselier Angela Merkel is er sprake van een patroon wat betreft de incidenten. "Ik denk niet dat het gaat om afzonderlijke gevallen."

"Deze gebeurtenissen roepen zeer ernstige vragen op, die verder gaan dan Keulen. Vragen over verbanden en gemeenschappelijke gedragspatronen en of er minachting bestaat voor vrouwen door bepaalde groepen."

Merkel benoemde ook de mogelijkheid tot uitzetting uit Duitsland. "Op die manier geven we een duidelijk signaal aan degenen die niet bereid zijn om onze wettelijke normen te gehoorzamen."
Is er nog Iemand op de wereld die Fatima Merkel haar teksten nog in de categorie 'geloofwaardig' plaatst? Ik denk het niet.

De mogelijkheid tot uitzetting klinkt wel een beetje verkeerd in de oren na de walgelijke acties van die bende idioten of niet?

Ik denk dat veel mensen ze al terug naar huis verwensten en ze nooit maar ook nooit de kans meer te geven om zich nog in de EU te kunnen komen infiltreren, ook niet onder valse namen, gestolen paspoorten en andere ... Raus!!!

En laat ons dat steken op: Eigen schuld, dikke bult!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 januari 2016 om 14:11.
Universalia is offline  
Oud 8 januari 2016, 14:13   #112
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.501
Standaard

Merkel eist, Merkel eist......... Als het van haar had afgehangen, had de buitenwereld er niets van geweten, en was heel die affaire in de doofpot beland.
Maar gelukkiglijk is het iets anders uitgedraaid.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 8 januari 2016, 14:33   #113
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.887
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Merkel eist, Merkel eist......... Als het van haar had afgehangen, had de buitenwereld er niets van geweten, en was heel die affaire in de doofpot beland.
Maar gelukkiglijk is het iets anders uitgedraaid.
Dit leek mij moeilijk te camoufleren en het zou een serieuze doofpot moeten geweest zijn.

Langs de andere kant blijft zij de asielzoekers maar uitnodigen of begint het haar een beetje te dagen dat ze totaal fout zat?

Ok, onderweg naar morgen dan maar
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 8 januari 2016, 16:11   #114
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.887
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dit leek mij moeilijk te camoufleren en het zou een serieuze doofpot moeten geweest zijn.

Langs de andere kant blijft zij de asielzoekers maar uitnodigen of begint het haar een beetje te dagen dat ze totaal fout zat?

Ok, onderweg naar morgen dan maar
Ik ben ook van mening dat de andere 'oorlogsvluchtelingen/asielzoekers' hun kompanen mogen 'danken' voor de acties die ze in Keulen ten berde gebracht hebben.

Ze danken in de zin van dat ze zelf hun eigen bende daarvoor moeten veroordelen want hun tijdelijk verblijf in de EU komt daar zwaar met in het gedrang.

En dat ze ook eens stoppen met de 'steen' te werpen naar onze mensen in de EU toe te werpen.

Wir haben es nicht gewusst!!!!

Wij nodigden ze niet uit. (Merkel wel blijkbaar)

Er zijn in de EU nu éénmaal 'rules and regulations' die wij met zen allen op een deftige manier proberen na te leven.

Gaat men zondigen tegen deze regels dan moet men maar gaan, daar waar het beter is en alles toegelaten is. Geen idee van wat ze hier komen doen dan buiten de 'boel' overhoop zetten.

Een leuke bijdrage van mijnentwege naar forum dezes toe en dan nog volledig gratis zelfs.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 14 januari 2016, 02:25   #115
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Merkel eist, Merkel eist......... Als het van haar had afgehangen, had de buitenwereld er niets van geweten, en was heel die affaire in de doofpot beland.
Maar gelukkiglijk is het iets anders uitgedraaid.
Ik krijg het vliegend stinkend kutzeikdiarree van die trezebees !!!!
Ze komt werkelijk mijne stinkschijter uit !!!!
Wij zullen haar eens moeten afschaven , ipv wir schaffen das !!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 14 januari 2016, 03:38   #116
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Ik krijg het vliegend stinkend kutzeikdiarree van die trezebees !!!!
Ze komt werkelijk mijne stinkschijter uit !!!!
Wij zullen haar eens moeten afschaven , ipv wir schaffen das !!!!
Haha!
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline  
Oud 14 januari 2016, 07:23   #117
djoebidoebidoe
Gouverneur
 
Geregistreerd: 30 augustus 2014
Locatie: Binnnen-mongolië
Berichten: 1.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik ben ook van mening dat de andere 'oorlogsvluchtelingen/asielzoekers' hun kompanen mogen 'danken' voor de acties die ze in Keulen ten berde gebracht hebben.

Ze danken in de zin van dat ze zelf hun eigen bende daarvoor moeten veroordelen want hun tijdelijk verblijf in de EU komt daar zwaar met in het gedrang.

En dat ze ook eens stoppen met de 'steen' te werpen naar onze mensen in de EU toe te werpen.

Wir haben es nicht gewusst!!!!

Wij nodigden ze niet uit. (Merkel wel blijkbaar)

Er zijn in de EU nu éénmaal 'rules and regulations' die wij met zen allen op een deftige manier proberen na te leven.

Gaat men zondigen tegen deze regels dan moet men maar gaan, daar waar het beter is en alles toegelaten is. Geen idee van wat ze hier komen doen dan buiten de 'boel' overhoop zetten.

Een leuke bijdrage van mijnentwege naar forum dezes toe en dan nog volledig gratis zelfs.
Alst gratis is dan zal het wel brol zijn, uw bijdrage.
djoebidoebidoe is offline  
Oud 14 januari 2016, 07:46   #118
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Nee... je snapt het niet. Merkel verwees met "wantoestanden" naar het keetschoppende schorem van Pegida.... en effectief, de politie heeft gehoor gegeven. Ik denk niet dat hun spreker twee woorden heeft gezegd alvorens het waterkannon zn mond uitwastte
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
Oud 14 januari 2016, 08:55   #119
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:



Ja Mevrouwtje Merkel, wie nodigde ze uit?

En het is zoals het met alles is, er met eerst iets gebeuren voor men er wat gaat aan doen.

Een praktisch voorbeeld dan maar:

Een trein/vliegtuig, wagen, boot daar moeten eerst ongelukken met gebeuren alvorens men er wat gaat aan doen aan de mankementen.

In dit geval is dat eigenlijk juist hetzelfde, wacht maar tot die 'zogezegde oorlogsvluchtelingen/asielzoekers' zodanig infiltreerden dat ze meer en meer hun eisen/eigen willetje/'godsdienst' gaan opdringen. (nu al bezig op verschillende plaatsen)

Die hun enige doel is de EU plat op de knieën krijgen.

In sommige gevallen zijn er van onze burgers mensen die de straat nog niet meer durven op te lopen om bepaalde uren, ze cocoonen meer, ik zie dat hier goed in de buurt.

Zoals u uit mijn teksten al eerder hebt kunnen afleiden, heb ik daar allemaal géén goed oog in.

Men had die vluchtelingen/asielzoekers nooit maar ook nooit mogen laten infiltreren.

Hoe dat verder gaat aflopen, ik heb er geen idee van maar ik heb er echt geen goed oog in.

Men dient ze terug te sturen, grenzen finaal te sluiten of lijkt u dat mensonwaardig wat potentiële moordenaars en verkrachters buiten te zetten?

Nu kan La Merkel gillen: Wir haben es nicht gewusst!

Met de slachtoffers (de verkrachte vrouwen in dit geval) zal zoals het meestal is, geen rekening gehouden worden.

Misschien zegt men wel, U had daar maar niet moeten lopen of gaan fuiven op die plaatsen???

De hamvraag is dan weer: Zal Merkel ontwaken uit haar winterslaap? Zal ze het probleem met open ogen durven te aanschouwen? Zal ze er uiteindelijk actie tegen gaan nemen?
Voor mij bestaat dat mens niet eens....
de vuile muilekoek is offline  
Oud 14 januari 2016, 09:25   #120
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Nee... je snapt het niet. Merkel verwees met "wantoestanden" naar het keetschoppende schorem van Pegida.... en effectief, de politie heeft gehoor gegeven. Ik denk niet dat hun spreker twee woorden heeft gezegd alvorens het waterkannon zn mond uitwastte
Luister even naar The Doctor Of Common Sense
https://www.youtube.com/watch?v=3nwDvMJNnNI
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be