Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 januari 2016, 03:19   #61
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.981
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Juist.

Euhm, weet Theofiel Asiel dat al want volgens hem is 90 % van die azielige ziekers toch zo ontzettend blij dat ze die cursus gekregen hebben. Hij heeft 't hen zelf gevraagd.
Iemand moet hem inlichten, de volksverraaiende rat.

't Ergste is dat die volksverraaiende ratten dat nog geloven en gaan propageren; (wat mohamedanen hen op de mouw spelden) dat hun vrouwen op de eerste plaats komen want islam is vredë.
Francken inlichten zal niets opbrengen want hij heeft het nu eenmaal in zijn koker gestoken dat migratie positief is en het moet dan ook koste wat het wil (ook letterlijk te nemen) doorgaan.

Laatst gewijzigd door daiwa : 15 januari 2016 om 03:20.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 20:01   #62
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Francken inlichten zal niets opbrengen want hij heeft het nu eenmaal in zijn koker gestoken dat migratie positief is en het moet dan ook koste wat het wil (ook letterlijk te nemen) doorgaan.
Mocht je het kunnen, geef eens de namen van diegenen die de multiculmesthoop al beter hebben aangepakt of zouden oppakken!
Francken is aan handen voeten gebonden en moet kunstjes doen om ze toch nog een beetje aan te pakken! Zoals die Afghaanse asielzoeker die volgens een rechter 125 euro per dag moest krijgen voor elke dag waarop meneer zijn zin niet kreeg. Nu zit die opgesloten en zal worden uitgezet (of is reeds...) en die heeft nul euro in zijn pollen gekregen! Om maar één vb te noemen!
Sommige idioten waaronder zelfs politiekers kregen een terug te sturen element weer uit het vliegtuig dat hem/haar moest terugbrengen door daar boel te staan verkopen. Nu is er een madam veroordeeld omdat ze een uitzetting heeft willen onmogelijk maken door wat geroep en getier op het vliegtuig! En het sujet kon met of tegen zijn/haar zin de lucht in!
Vroeger verliep dat anders nietwaar?

Laatst gewijzigd door andev : 16 januari 2016 om 20:05.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 20:12   #63
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) is verheugd met de veroordeling van een passagier die het terugsturen van een migrant zonder papieren verhinderde. Volgens de N-VA’er zet deze uitspraak de toon voor vier gelijkaardige dossiers die nog hangende zijn.
uit DSonline vandaag
Om bovenstaande eventjes te verduidelijken.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2016, 21:22   #64
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Om bovenstaande eventjes te verduidelijken.
Mensen blij met 1 dooie mus.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2016, 00:32   #65
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Mocht je het kunnen, geef eens de namen van diegenen die de multiculmesthoop al beter hebben aangepakt of zouden oppakken!
Francken is aan handen voeten gebonden en moet kunstjes doen om ze toch nog een beetje aan te pakken! Zoals die Afghaanse asielzoeker die volgens een rechter 125 euro per dag moest krijgen voor elke dag waarop meneer zijn zin niet kreeg. Nu zit die opgesloten en zal worden uitgezet (of is reeds...) en die heeft nul euro in zijn pollen gekregen! Om maar één vb te noemen!
Sommige idioten waaronder zelfs politiekers kregen een terug te sturen element weer uit het vliegtuig dat hem/haar moest terugbrengen door daar boel te staan verkopen. Nu is er een madam veroordeeld omdat ze een uitzetting heeft willen onmogelijk maken door wat geroep en getier op het vliegtuig! En het sujet kon met of tegen zijn/haar zin de lucht in!
Vroeger verliep dat anders nietwaar?
U spreekt toch over dezelfde Francken die cursussen organiseert voor de islamitische verkrachters?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2016, 00:41   #66
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
U spreekt toch over dezelfde Francken die cursussen organiseert voor de islamitische verkrachters?
A rato van 250/dag.

X365, of mogen de weekends afgetrokken worden?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2016, 10:24   #67
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cabeza de wikingo Bekijk bericht
Een vraag aan onze "goed-geïntegreerde moslims" in Europa.

Na de massale aanrandingen op Duitse meisjes en vrouwen, waar blijft jullie spontane, massale betoging waarin jullie als leden van een tolerante, verdraagzame godsdienst oproepen tot respect tegenover de vrouw.
Het blijft hier oorverdovend stil.
Op de website van de moslimexecutieve van België zie ik ook niets over een veroordeling van het sexueel geweld op vrouwen.

Mag ik dan besluiten dat jullie stilzwijgend akkoord gaan met aanrandingen en verkrachtingen op Europese vrouwen?
Nogal logisch dat het oorverdovend stil is. Mag ik u erop wijzen dat de islam of moslims amper aan bod komen in de media? Onlangs bv heeft de Pakistaanse moskee in Antwerpen een optocht met tientallen mensen gehouden als onderdeel van de viering van de de geboorte van de profeet en daar is NIETS van te vinden in de (lokale) pers.

Ik begrijp dit soort vragen dan ook niet goed. Natuurlijk veroordeelt de islam seksueel geweld op vrouwen, net als andere monotheïstische religies. En we weten ook niet in welke mate de aanranders religieus zijn.

De daders mogen van mij zeker streng gestraft worden. Dit soort daden toont een totaal gebrek aan respect voor uw medemens. Iets waarmee men in eigen land niet gediend zou zijn, moet men ook niet op een ander gaan doen. Dit soort barbaars gedrag gaat helemaal voorbij aan eender welke religieuze principes.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2016, 11:20   #68
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Nogal logisch dat het oorverdovend stil is. Mag ik u erop wijzen dat de islam of moslims amper aan bod komen in de media? Onlangs bv heeft de Pakistaanse moskee in Antwerpen een optocht met tientallen mensen gehouden als onderdeel van de viering van de de geboorte van de profeet en daar is NIETS van te vinden in de (lokale) pers.

Ik begrijp dit soort vragen dan ook niet goed. Natuurlijk veroordeelt de islam seksueel geweld op vrouwen, net als andere monotheïstische religies. En we weten ook niet in welke mate de aanranders religieus zijn.

De daders mogen van mij zeker streng gestraft worden. Dit soort daden toont een totaal gebrek aan respect voor uw medemens. Iets waarmee men in eigen land niet gediend zou zijn, moet men ook niet op een ander gaan doen. Dit soort barbaars gedrag gaat helemaal voorbij aan eender welke religieuze principes.

Te laat, ondertussen weten we zelf reeds hoe ver de moslimterreur gaat. Niet voldoende moslimgedoe in de kranten? De kranten en de media brengen niets anders dan mohammedanen hier, burka daar...

Ik denk dat ik voor de komende 50 jaar genoeg heb van 99,9 % moslims hier en voor die 0,1% ga ik me niet meer forceren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 17 januari 2016 om 11:24.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2016, 11:34   #69
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Nogal logisch dat het oorverdovend stil is. Mag ik u erop wijzen dat de islam of moslims amper aan bod komen in de media? Onlangs bv heeft de Pakistaanse moskee in Antwerpen een optocht met tientallen mensen gehouden als onderdeel van de viering van de de geboorte van de profeet en daar is NIETS van te vinden in de (lokale) pers.

Ik begrijp dit soort vragen dan ook niet goed. Natuurlijk veroordeelt de islam seksueel geweld op vrouwen, net als andere monotheïstische religies. En we weten ook niet in welke mate de aanranders religieus zijn.

De daders mogen van mij zeker streng gestraft worden. Dit soort daden toont een totaal gebrek aan respect voor uw medemens. Iets waarmee men in eigen land niet gediend zou zijn, moet men ook niet op een ander gaan doen. Dit soort barbaars gedrag gaat helemaal voorbij aan eender welke religieuze principes.
Ach bon.
De moslims waren zo druk bezig met de viering van de geboorte van hun profeet dat ze geen tijd hadden voor futiliteiten als verkrachtingen.
Maar als de islam geweld op vrouwen veroordeelt, waarom is dat dan de regel in moslimlanden?
Waarom moeten vrouwen zich dan bedekken volgens uw profeet?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2016, 11:50   #70
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ach bon.
De moslims waren zo druk bezig met de viering van de geboorte van hun profeet dat ze geen tijd hadden voor futiliteiten als verkrachtingen.
Maar als de islam geweld op vrouwen veroordeelt, waarom is dat dan de regel in moslimlanden?
Waarom moeten vrouwen zich dan bedekken volgens uw profeet?
Integenstelling tot de latino's in de VS welke goed begrijpen welke dreiging de latijnse nieuwkomers voor hunzelf als succesvol geïntegreerden vormen is het merendeel van de moslims in Europa tevreden met de komst van hun broeders en de kracht van hun profeet, de barmhartigen... alluah snackbar!

Dat op zich spreekt boekdelen. Jammer dat Europa resoluut voor tapijtgeneuzel koos.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 17 januari 2016 om 11:53.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2016, 11:53   #71
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Nogal logisch dat het oorverdovend stil is. Mag ik u erop wijzen dat de islam of moslims amper aan bod komen in de media? Onlangs bv heeft de Pakistaanse moskee in Antwerpen een optocht met tientallen mensen gehouden als onderdeel van de viering van de de geboorte van de profeet en daar is NIETS van te vinden in de (lokale) pers.

Ik begrijp dit soort vragen dan ook niet goed. Natuurlijk veroordeelt de islam seksueel geweld op vrouwen, net als andere monotheïstische religies. En we weten ook niet in welke mate de aanranders religieus zijn.

De daders mogen van mij zeker streng gestraft worden. Dit soort daden toont een totaal gebrek aan respect voor uw medemens. Iets waarmee men in eigen land niet gediend zou zijn, moet men ook niet op een ander gaan doen. Dit soort barbaars gedrag gaat helemaal voorbij aan eender welke religieuze principes.
Dus u bent van mening dat de media onvoldoende positief nieuws brengt over moslims? En dat zou dan moeten gaan over een optocht met tientallen mensen die de geboorte van de profeet vieren?
Waarom zou dit in de media moeten komen? Dit is geen Islamitisch land en een optocht met tientallen mensen heeft geen enkele nieuwswaarde.

Maar weet u wat, organiseer samen met je zusters een optocht waarin je duidelijk stelt dat islam seksueel geweld op vrouwen veroordeelt, en u afstand doet van gelooofsbroeders die vrouwen op die manier behandelen, wereldwijd.
Dan komt u wel in de media, wanneer u met iets meer dan een tiental zijt.

Waarom doet u dit niet?
Is dat omdat u niet mag oordelen over geloofsbroeders? Iedere moslim zelf staat immers voor Allah? Kortom, jezelf verenigen, een publiek standpunt innemen, zit er hoe dan ook onder moslims niet in? En als vrouwen kunt en wilt u een dergelijk initiatief niet eens nemen? Misschien komt u daarom weinig positief in de media.

Wereldwijd verziekt uw geloof het leven van vrouwen.
In Afghanistan mochten meisjes geen onderwijs meer volgen, in Pakistan worden meisjes opgesloten tot ze trouwen met wie familie uitzoekt,In Egypte werden vrouwen aangerand, verkracht tijdens manifestaties, te vergelijken met Keulen. In Saoudi Arabie mogen vrouwen geen auto rijden, meisjes worden in sommige landen vanaf 9 jaar uitgehuwelijkt aan oude mannen, in Afrika ontvoert boko haram honderden meisjes en IS zou er zelfs een slavenmarkt op na houden.

Maar u beweert dan nog dat " we niet weten of daders wel echte gelovigen zijn" hoe kunt u in vredesnaam zo liegen over uw geloof?
Aan de basis van de mensonwaardige behandeling van vrouwen binnen islam ligt de overtuiging dat ze bezit zijn, van anderen, hun hele leven lang.
Kom daar eens voor op straat, en je zult zien dat de media je onmiddellijk aandacht geeft!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2016, 12:15   #72
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.816
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cabeza de wikingo Bekijk bericht
Nog geen antwoord mogen ontvangen. Wat ik ook dacht, onze moslims gaan dus akkoord met aanranden van blanke meisjes/vrouwen.
Natuurlijk gaan die daar met akkoord!

Zoals ik al eerder wist te schrijven: Die trekken uiteindelijk allemaal aan hetzelfde zeel.

Of ze 'kakken' het zelf in hun broek voor een bepaalde groep van hun vriendjes dat kan ook dus doen ze er snel met mee.

Had U een reactie verwacht uit die hoek misschien?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 januari 2016 om 12:16.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2016, 02:12   #73
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.981
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Nogal logisch dat het oorverdovend stil is. Mag ik u erop wijzen dat de islam of moslims amper aan bod komen in de media? .
De islam en moslims komen dagelijks aan bod in de media ....... met aanslagen en verkrachtingen.

In Nederland kloegen allochtonen ook eens dat ze te weinig aan bod kwamen op tv en toen besloot men het programma ''Opsporing Verzocht'' tweemaal per week uit te zenden en weer was het niet goed.
Nooit content.

Laatst gewijzigd door daiwa : 18 januari 2016 om 02:28.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2016, 03:11   #74
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.981
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Francken is aan handen voeten gebonden en moet kunstjes doen om ze toch nog een beetje aan te pakken!
Aan Merkel en Europa.
Nochtans legt de regering veel meer ijver aan de dag om een andere beslissing van Europa niet te moeten uitvoeren.
Het ene vechten ze aan en het andere voeren ze klakkeloos uit.

Citaat:
Europese Commissie verwijst maandag de belastingdeals die ons land sloot met zestig multinationals officieel naar de prullenmand. Daardoor moet de overheid mogelijk tot 700 miljoen euro terugvorderen van die bedrijven.
Citaat:
‘Ik zal alles doen wat ik kan om zo’n terugvordering te vermijden zegt Van Overveldt..

Laatst gewijzigd door daiwa : 19 januari 2016 om 03:11.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2016, 04:20   #75
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Kijk, dit zijn mannen die de hel zijn ontvlucht en sowieso komen uit regios waar het concept van vrije liefde niet bestaat. Ik durf ervoor wedden dat velen onder die vluchtelingen al jaren niet de aanraking van een vrouw hebben gehad.

Dus die komen hier, en zien al die jonge vrouwen paraderen in minirok en een bandje overheen de borst.

Dit heeft niet veel met religie te maken... Waar zijn al die europese mannen die bij hun vrouwen hoorden te zijn? Wat deden die uberhaupt alleen daar dan?

Als u denkt dit gewoon te catalogiseren onder de noemer Islam, dan bent u groots in vergissen
Zelf al loopt een vrouw naakt en alleen over straten en pleinen, dan nog, mag niemand haar aanranden.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2016, 07:58   #76
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.818
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Nogal logisch dat het oorverdovend stil is. Mag ik u erop wijzen dat de islam of moslims amper aan bod komen in de media? Onlangs bv heeft de Pakistaanse moskee in Antwerpen een optocht met tientallen mensen gehouden als onderdeel van de viering van de de geboorte van de profeet en daar is NIETS van te vinden in de (lokale) pers.

Ik begrijp dit soort vragen dan ook niet goed. Natuurlijk veroordeelt de islam seksueel geweld op vrouwen, net als andere monotheïstische religies. En we weten ook niet in welke mate de aanranders religieus zijn.

De daders mogen van mij zeker streng gestraft worden. Dit soort daden toont een totaal gebrek aan respect voor uw medemens. Iets waarmee men in eigen land niet gediend zou zijn, moet men ook niet op een ander gaan doen. Dit soort barbaars gedrag gaat helemaal voorbij aan eender welke religieuze principes.
Excuseer? Bekijk misschien ook eens een journaal op een Belgische zender ipv Al Jazeera? Van de dertig minuten "nieuws" is 20 minuten islam en moslim gerelateerd. Aanslagen, overvallen, oorlogen, boze moslims... De overige 10 minuten zijn er voor andere onderwerpen en sport. Hoe wereldvreemd kan je zijn?

Laatst gewijzigd door Skobelev : 19 januari 2016 om 07:59.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2016, 09:59   #77
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Nogal logisch dat het oorverdovend stil is.
Citaat:
Mag ik u erop wijzen dat de islam of moslims amper aan bod komen in de media?
Onlangs bv heeft de Pakistaanse moskee in Antwerpen een optocht met tientallen mensen gehouden als onderdeel van de viering van de de geboorte van de profeet en daar is NIETS van te vinden in de (lokale) pers.

Ik begrijp dit soort vragen dan ook niet goed. Natuurlijk veroordeelt de islam seksueel geweld op vrouwen, net als andere monotheïstische religies. En we weten ook niet in welke mate de aanranders religieus zijn.

De daders mogen van mij zeker streng gestraft worden. Dit soort daden toont een totaal gebrek aan respect voor uw medemens. Iets waarmee men in eigen land niet gediend zou zijn, moet men ook niet op een ander gaan doen. Dit soort barbaars gedrag gaat helemaal voorbij aan eender welke religieuze principes.
Er is niets anders te horen & zien op het dagelijkse nieuws + dan nog Canvas met zijn Afspraak en die ander programma's het gaat dagelijks over "DE MOSLIMS" er is niets anders meer te horen of te zien BLIJF EERLIJK a.u.b.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2016, 10:03   #78
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Hoeveel keer moet je niet op die muile kijken van massa doder ?? ze beginnen er altijd hun nieuws mee op VTM ! gisteren weer van dat ZE hadden WEER een opgepakt !! 10 MIN. die muile op het scherm!!!
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2016, 10:05   #79
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

En ben nog zeer beleefd ....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2016, 10:25   #80
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
En ben nog zeer beleefd ....
Muilekoek!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be