Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 24 maart 2016, 09:19   #621
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Indien U niet als een staatsgevaarlijke rechtse wilt behandeld worden lijkt dat het beste te zijn, dat U daarmee 'leert leven'. Blabla, terrorisme, met liefde oplossen...



Ik weet nog steeds niet wat ik als het walgelijkste ervaar. De 'onvermijdbare' aanslagen waarvan iedereen wist dat ze op til stonden of het binnenlands en buitenlands beleid dat helemaal niet op een lijn zit (chaos in Libie & Syrie, verkeerde partijen steunen, onze Belgische jongens 'de Syriegangers'), het lakse optreden vanwege de overheid tov zware moslimcriminelen, het totaal ontbrekend beleid noch kritiek terzake (salafistische haattempels en SA), 'de foutjes' welke gisteren en in de dagen, maanden daarvoor gemaakt werden, een pro deo die in de media zijn mond voorbijpraat, etc...

Ik wacht nog even de lawine aan informatie af om een oordeel te vellen. Maar ik kan nu reeds besluiten dat er geen politieke wil bestond om dit terrorisme daadwerkelijk halt toe te roepen. Zodoende schieten onze multikulaanhangers weldegelijk in eigen voet, want dit toont aan dat multikul helemaal niet werkt en dat de multiculaanhanger tevens helemaal niet voorbereid zijn op evenementen van deze omvang. Dit kan helemaal niet de bedoeling geweest zijn. Wat ook vast staat is dat deze aanslagen voor onze moslimterroristen weinig verandering zal brengen...

We moeten ermee leren leven, aldus de elite en de media.
Je hebt overschot van gelijk!
Het probleem is dat er te weinig mensen zijn die "er" NIET mee willen leven, die WEL willen blijven leven zoals een halve eeuw geleden, maar die niet in opstand komen nu ze steeds minder kunnen leven zoals dat vijftig jaar geleden kon.

We gaan even terug naar post 584.
Waarom zou ik mij anders moeten kleden om geen rammel van moslims te krijgen? Een halve eeuw geleden kon dat toch wél?
Waarom zou ik dat moeten pikken?
Waarom konden de meisjes een halve eeuw geleden op zondag naar de mis gaan in minirok, maar nu niet meer in minirok door Moslimwijken lopen zonder voor hoer te worden uitgescholden, kletsen te krijgen, of zelfs aangerand te worden?

IK wil geen hoofddoek dragen maar wel een minirok!

Ik wil zonder angst of mij ongemakkelijk te voelen door Molenbeek kunnen lopen, zelfs al zou ik mij kleden zoals een hoer. Hoeren zijn OOK vrouwen. Vrouwen die zonder mannen geen reden van bestaan hadden. Nergens ter wereld wordt er meer en intensiever gebruik gemaakt van hoeren dan door de koninklijke, geestelijke én politieke "elite". Ook de Islamitische!!!

Ik wil mijn lichaam niet bedekken om geen last te krijgen met gefrustreerde en over het paard getilde moslimlummels. Ik wil mannen zonder angst of gène laten zien waarmee de natuur mij als vrouw begiftigde.

IK wil zélf de man kiezen waarvan ik meer wil dan alleen bekeken worden.

IK ben geschrapt uit het doopregister.

IK heb lak aan �*lle godsdiensten.

NIEMAND kan mij verplichten om respect te hebben voor religieuze nonsens. Van geen énkel soort.

IK heb de moslims niet gevraagd om massaal naar hier te komen.

IK vertik het dus zéker om in mijn eigen land respect op te brengen voor andermans godsdienstige bulshit en bijbehorende cultuur.

Ik word niet gedwongen om de katholieke zotternijen te respecteren en wil ook niet verplicht worden om anders te gaan leven uit zogenaamd "respect" voor een godsdienst die MIJN levenswijze in MIJN land niet aanvaardt, maar bekritiseert, wil veranderen, en zelfs met geweld afstraft.

IK wil niet in angst leven omdat het het hier vol moslims zit die zich niet aan MIJN levenswijze aanpassen, maar die eisen dat ik respect heb voor hun achterlijkheden. Als moslims willen leven zoals ik NIET wil leven moeten ze dat in HUN land doen. Niet in het mijne! In mijn land moeten ZIJ leren leven zoals IK. Niet andersom.

Ik ben zonder hoofddoek en met blote armen en benen in de Mesquita in Cordoba en de Haya Sofia en de blauwe moskee in Istanbul geweest, en ik wil dat 20 jaar later ook in de grote moskee in Brussel kunnen. Mijn schoenen wil ik nog uitdoen in een moskee in andermans land, maar niet in het mijne.

Ik wil niet als een staatsgevaarlijke rechtse behandeld worden omdat ik geen respect heb voor een religie die nog achterlijker, én véél gevaarlijker is dan eender welke andere godsdienst.

Ik heb mijn buik vol van de elite, de media, de politiek én van iedereen die zijn buik NIET vol heeft van de elite, de media en de politiek.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 24 maart 2016, 09:24   #622
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Vermits ons land geen veilig land meer is hoeven we geen vluchtelingen meer op te vangen.
Nog ene die zijn linkse kar keert nu hem de ogen met moslimgeweld worden geopend.

Durf je ook te zeggen wie ervoor verantwoordelijk is dat Belgique geen veilig land meer is? Uit wiens electoraal belang Molenbeek een broeinest voor moslimterroristen is geworden?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 24 maart 2016, 14:59   #623
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik ben geen vrouw he. Maar er zit wel een vrouw in mij.
Peche. Ik had nooit geweten dat je een vent bent. Allez, je hebt het steeds goed gespeeld.
Tijd voor een andere nick misschien.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Oud 24 maart 2016, 15:11   #624
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Hij is niet eens gelovig... geeft hij zelf toe.

http://www.knack.be/nieuws/belgie/sa...al-108849.html

Bent u zelf eigenlijk gelovig?

Abou Jahjah: Nee. Ik ben een culturele moslim. Ik heb een fase in mijn leven gehad dat ik twijfelde.

Drinkt u alcohol?

Abou Jahjah: Niet veel, maar af en toe wel, ja.

Draagt uw vrouw een hoofddoek?

Abou Jahjah: Nee, en ze heeft dat ook nooit gedaan. Ik ben daar allemaal vrij open over. Dat is trouwens een van de redenen waarom de salafisten mij aanvallen. Omdat ik volgens hen een kafir ben, een vijand van het geloof. Ik krijg ook al bedreigingen uit die hoek.
Hoe ziet u de toekomst van deze multiculturele maatschappij?

Abou Jahjah: Vandaag zit de verzuring aan alle kanten. Bij de rechtse kiezers, maar ook bij heel wat allochtonen. Daar moeten we aan werken. Anders stevenen we af op problemen.


Abu Jahjah had toen al gelijk over het gevaar van salafisten.

En jullie rechtse zakken dragen niet echt bij aan een oplossing door alle allochtonen over dezelfde kam te scheren, dat is net wat de moslim-extremisten willen.
Het leven van de moslim zodanig verzuren zodat ze zelf de rotte appels uit hun midden beginnen te bannen en aangeven, dat zou in het beste geval kunnen volstaan. Niets fout mee, dat wordt sinds lang succesvol geimplementeerd met de Vlaamse bevolking. Werkt uit de kunst.

Vanaf vandaag mag het geknuffel dus ophouden. Gisteren was de laatste keer, tot de volgende aanslag uiteraard.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 24 maart 2016 om 15:14.
zonbron is offline  
Oud 24 maart 2016, 15:57   #625
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je hebt overschot van gelijk!
Het probleem is dat er te weinig mensen zijn die "er" NIET mee willen leven, die WEL willen blijven leven zoals een halve eeuw geleden, maar die niet in opstand komen nu ze steeds minder kunnen leven zoals dat vijftig jaar geleden kon.


We gaan even terug naar post 584.
Waarom zou ik mij anders moeten kleden om geen rammel van moslims te krijgen? Een halve eeuw geleden kon dat toch wél?
Waarom zou ik dat moeten pikken?
Waarom konden de meisjes een halve eeuw geleden op zondag naar de mis gaan in minirok, maar nu niet meer in minirok door Moslimwijken lopen zonder voor hoer te worden uitgescholden, kletsen te krijgen, of zelfs aangerand te worden?

IK wil geen hoofddoek dragen maar wel een minirok!

Ik wil zonder angst of mij ongemakkelijk te voelen door Molenbeek kunnen lopen, zelfs al zou ik mij kleden zoals een hoer. Hoeren zijn OOK vrouwen. Vrouwen die zonder mannen geen reden van bestaan hadden. Nergens ter wereld wordt er meer en intensiever gebruik gemaakt van hoeren dan door de koninklijke, geestelijke én politieke "elite". Ook de Islamitische!!!

Ik wil mijn lichaam niet bedekken om geen last te krijgen met gefrustreerde en over het paard getilde moslimlummels. Ik wil mannen zonder angst of gène laten zien waarmee de natuur mij als vrouw begiftigde.

IK wil zélf de man kiezen waarvan ik meer wil dan alleen bekeken worden.

IK ben geschrapt uit het doopregister.

IK heb lak aan �*lle godsdiensten.

NIEMAND kan mij verplichten om respect te hebben voor religieuze nonsens. Van geen énkel soort.

IK heb de moslims niet gevraagd om massaal naar hier te komen.

IK vertik het dus zéker om in mijn eigen land respect op te brengen voor andermans godsdienstige bulshit en bijbehorende cultuur.

Ik word niet gedwongen om de katholieke zotternijen te respecteren en wil ook niet verplicht worden om anders te gaan leven uit zogenaamd "respect" voor een godsdienst die MIJN levenswijze in MIJN land niet aanvaardt, maar bekritiseert, wil veranderen, en zelfs met geweld afstraft.

IK wil niet in angst leven omdat het het hier vol moslims zit die zich niet aan MIJN levenswijze aanpassen, maar die eisen dat ik respect heb voor hun achterlijkheden. Als moslims willen leven zoals ik NIET wil leven moeten ze dat in HUN land doen. Niet in het mijne! In mijn land moeten ZIJ leren leven zoals IK. Niet andersom.

Ik ben zonder hoofddoek en met blote armen en benen in de Mesquita in Cordoba en de Haya Sofia en de blauwe moskee in Istanbul geweest, en ik wil dat 20 jaar later ook in de grote moskee in Brussel kunnen. Mijn schoenen wil ik nog uitdoen in een moskee in andermans land, maar niet in het mijne. Ik wil niet als een staatsgevaarlijke rechtse behandeld worden omdat ik geen respect heb voor een religie die nog achterlijker, én véél gevaarlijker is dan eender welke andere godsdienst.

Ik heb mijn buik vol van de elite, de media, de politiek én van iedereen die zijn buik NIET vol heeft van de elite, de media en de politiek.

U weet wel, mensen zijn niet deftig ingelicht en vrijwel onbekend met al de verschillende, maar toch nauw verbonden, problematiek. De dagelijkse dosis BRT/VTM/dagbladen helpt hen daar uiteraard niet bij. Samen met het VB werd dan ook alles wat niet PC is, tot op de dag van vandaag, verbannen naar de rand van de maatschappij, een zoveelste zwarte dag. Wie een beetje op de hoogte wil zijn moet er dus zelf voor zorgen. Een tijdrovende bezigheid waarvoor velen bedanken.

Wat betreft kleding. Ooit verbleef ik in een macho-land en met regelmaat verkleedde mijn partner zich als een geisha wanneer we uit gingen eten of wat feesten. Die macho's kunnen zich ook niet bedwingen qua gelaatsuitdrukkingen, maar wees gerust, ze hebben haar nooit aangeraakt en ik vond het best een leuk tijdsverdrijf. Daarenboven gaf het me ook voordeeltjes, gratis inkom & drinks... Moslims heb ik nooit getracht uit te dagen op zulke wijze (riskant). Maar ze hebben mij ooit wel met regelmaat uitgedaagd, steeds wanneer ik op bezoek ging bij een Marokkaanse vriendin (ex-moslima/weggelopen van eigen familie). Ze lieten me verstaan dat ze niet verheugd waren met mijn bezoek. Uiteraard heb ik me niet laten intimideren. Gewoon op bezoek blijven gaan en op hun gehuil niet in gaan. De rakkers kwamen steevast in een groepje van drie langs wanneer ik op bezoek was, om even 'polshoogte te nemen'. Proberen te laten zien dat zij baas waren. Gelukkig voor hun hebben ze mijn auto nooit aangeraakt. Zelfs geen rochel op het raam. Voor iemand die uit de moslimsekte wilt stappen is het wel erg moeilijk, ze blijven hun volk op zo iemand afsturen... tergend.

Toch lijkt me Uw wens een beetje gewaagd hoor, anno 2016.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 24 maart 2016 om 16:06.
zonbron is offline  
Oud 24 maart 2016, 17:09   #626
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Peche. Ik had nooit geweten dat je een vent bent. Allez, je hebt het steeds goed gespeeld.
Tijd voor een andere nick misschien.
Het is een gekregen naam, ik draag die hoog in het vaandel.
Peche is offline  
Oud 24 maart 2016, 19:31   #627
Gelukkoos
Burgemeester
 
Geregistreerd: 18 februari 2014
Locatie: Oudenaarde
Berichten: 536
Standaard

Dit soort filmpjes zou men beter in de gevangenis draaien.
Misschien dat ze dan die knop in hun hoofd van - naar + zetten !?
. . . .
Klik hier :https://www.youtube.com/watch?v=6v2L2UGZJAM
. . .
Of klik hier : https://www.youtube.com/watch?v=dMcQidZdaOk
. . .
Of klik hier : https://www.youtube.com/watch?v=WUR-XWBcHvs
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  PRISON CINEMA.jpg‎
Bekeken: 32
Grootte:  47,5 KB
ID: 101774  

__________________
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie
Gelukkoos is offline  
Oud 25 maart 2016, 02:11   #628
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Misschien ben je ook vergeten waarom Israel Libanon binnenviel. De Libanezen lieten toe dat de PLO Libanees grondgebied gebruikte als een staging area voor terreuroperaties.

https://en.wikipedia.org/wiki/Coastal_Road_massacre
Maar als je dan toch verder in de geschiedenis wil gaan, moet je ook weten waarom de PLO Israël, dat in 1967 illegaal wat overschoot van Palestina, bezette en onderwierp, en de bevolking tot rechteloze slaven maakte. (zulke zaken hebben, op termijn, natuurlijk een radicalisering van de Arabieren veroorzaakt)
tomm is offline  
Oud 25 maart 2016, 02:13   #629
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ja komaan zeg lopen onze moslims zo modern rond in België zoals op uw bovenstaande foto ? waarom verhuizen de Belgen , steek het nu nog op de Belgen ! Wat indertijd een mooie stad of gemeente was is nu een soort getto en sommige Brusselse kanten zijn gewoon Marokko ,een ander land een ander cultuur blijft toch eens eerlijk , maar zonder verwijten hé.
Ik heb het niet over vandaag, het is een evolutie van decennia.
Er ontstonden getto's, en net als in de VS krijg je dan een getto cultuur. In de eerste plaats natuurlijk de schuld van de overheid.
tomm is offline  
Oud 25 maart 2016, 02:17   #630
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
En zijn dat nu de mensen uit onze straten van al hier die dat helpen doen hebben?? maar die nu wel met de gebakken (rotte) peren zitten ....
Nee, natuurlijk niet. Maar toch wel even op wijzen dat onze politici, die slaafs de VS volgen, er voor iets tussen zitten. NVA volgt ook slaafs de VS...
Misschien even aan denken bij de volgende verkiezingen?
tomm is offline  
Oud 25 maart 2016, 02:23   #631
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.540
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Tja hoe groot is de kans als ze met miljoenen Europa binnenstromen?
Washington zit mogelijk achter de politiek van Ankara om de EU met miljoenen moslims te overspoelen.
Om de EU te dwingen om Turkije tot lidstaat te maken en zo Rusland verder te isoleren.

IS [= de terroristen in Irak en Syrië] is een bondgenoot
van de VS en van Turkije. Ook België steunt IS in Syrië,
omdat het zich opstelt als een blinde sloef van Washington.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline  
Oud 25 maart 2016, 02:24   #632
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.540
Standaard

De vijand voor Washington is niet IS,
de vijand is Rusland.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline  
Oud 25 maart 2016, 02:43   #633
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ach hij vergeet al dan niet expres het weggepest worden door onze verrijkers.
Bv Mijn eerste huisje verkocht ik aan marokkanen dat was een rijhuisje, in die rij of straat als je wil staan een vijftiental huisjes, momenteel allen bewoond door marokkanen. Hoe komt dat? Wel, het eerste slachtoffer was mijn voormalige buurvrouw een licht gehandicapte dame met drie kinderen, zij hadden hun huisje in eigendom, na talloze ruzies over het feit dat de marokkanen hun slachtafval niet meer bij haar over het tuinmuurtje mochten kieperen heeft ze haar huisje verkocht aan, jawel een marokkaan. Recht tegenover mijn voormalige woning woonde een jongman, een vrijgezel dus, in mijn huisje woonde blijkbaar een imam want er waren geregeld gebedsbijeenkomsten, toen mijn overbuur eens van zijn oren maakte omdat er ongeveer een zes man tegen zijn voorgevel stonden te pissen kreeg hij een lekker pak slagen.
Enfin om een lang verhaal kort te maken, in die straat in mijn geboortedorp wonen alleen nog maar marokkanen.
Groetjes Hoomer
Tja, dat is natuurlijk een schrijnend verhaal. Maar ik ken ook veel Belgen die mij zeggen "naast een Turk of Marokkaan wil ik niet wonen".
Sommige Belgen zijn ook extreem onverdraagzaam en kunnen zelfs niet verdragen dat er een gezin met kinderen onder of naast hen woont.
Ik heb lang in een gemengde wijk gewoond, in Brussel en Antwerpen, maar toch vooral een Marokkaanse buurt in Brussel.
Vroeger wel eens last gehad van "hangjongeren", de laatste jaren is dat fel verminderd. Ieder doet z'n ding. Ik ga naar de Marokkaan voor goedkoop en goed vlees of groenten en je wordt net zo goed behandeld als iedereen. Als vrouw, zeker als Arabische vrouw, is het wel anders. Velen dragen hoofddoeken enkel en alleen omdat ze anders lastiggevallen worden.
Marokkanen die slachtafval bij de buren droppen, lijkt mij eerlijk gezegd niet typisch, misschien zelfs een indianenverhaal. Als het toch gebeurt moet de politie ingeschakeld worden, zoiets kan uiteraard niet.

Maar er wonen ook tal van andere nationaliteiten. Zwarten (Congolezen) zijn een groter probleem omdat ze echt niet net zijn, heel luidruchtig, en dikwijls onder elkaar vechten.
tomm is offline  
Oud 25 maart 2016, 02:46   #634
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.585
Standaard

http://www.msn.com/nl-be/nieuws/aanb...nen/ar-BBqS7N8

Syrische troepen van Assad zouden vandaag Palmyra veroverd hebben op IS. Slecht nieuws zeker, want Assad is een wrede dictator die door Putin gesteund wordt, en z'n baardige tegenstanders staan voor "freedom and democracy" volgens onze westerse media?
tomm is offline  
Oud 25 maart 2016, 03:05   #635
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Tja, dat is natuurlijk een schrijnend verhaal. Maar ik ken ook veel Belgen die mij zeggen "naast een Turk of Marokkaan wil ik niet wonen".
Sommige Belgen zijn ook extreem onverdraagzaam en kunnen zelfs niet verdragen dat er een gezin met kinderen onder of naast hen woont.
Ik heb lang in een gemengde wijk gewoond, in Brussel en Antwerpen, maar toch vooral een Marokkaanse buurt in Brussel.
Vroeger wel eens last gehad van "hangjongeren", de laatste jaren is dat fel verminderd. Ieder doet z'n ding. Ik ga naar de Marokkaan voor goedkoop en goed vlees of groenten en je wordt net zo goed behandeld als iedereen. Als vrouw, zeker als Arabische vrouw, is het wel anders. Velen dragen hoofddoeken enkel en alleen omdat ze anders lastiggevallen worden.
Marokkanen die slachtafval bij de buren droppen, lijkt mij eerlijk gezegd niet typisch, misschien zelfs een indianenverhaal. Als het toch gebeurt moet de politie ingeschakeld worden, zoiets kan uiteraard niet.

Maar er wonen ook tal van andere nationaliteiten. Zwarten (Congolezen) zijn een groter probleem omdat ze echt niet net zijn, heel luidruchtig, en dikwijls onder elkaar vechten.
Slachtafval? LOL dus. Zelf geen last mee gehad, maar wel gezien ( en geroken). Ware het niet dat ik weet dat veel van wat U zegt enige waarheid betreft... 'sinds lang gedropt'...

Uw gelul naar zogenaamde rechtsen toe is uit den boze, zeker na deze lokale aanslagjes. Nodigt U mij uit U op Uw woorden te pakken? Dat is mijn wens niet. Beoordeeldt U de zaak maar bright guy. Ik zit nu bij een giganteske club 'linksen'. Maar niemand die uitschijt zoals U.

Opgelet. Van mij mag het hoor. Ga Uw gang maar, wereldkenner.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 25 maart 2016 om 03:22.
zonbron is offline  
Oud 25 maart 2016, 06:21   #636
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Nee, natuurlijk niet. Maar toch wel even op wijzen dat onze politici, die slaafs de VS volgen, er voor iets tussen zitten. NVA volgt ook slaafs de VS...
Misschien even aan denken bij de volgende verkiezingen?
Nadenken ik denk wat meer te doen dan nadenken de volgende ...
de vuile muilekoek is offline  
Oud 25 maart 2016, 06:21   #637
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Maar als je dan toch verder in de geschiedenis wil gaan, moet je ook weten waarom de PLO Israël, dat in 1967 illegaal wat overschoot van Palestina, bezette en onderwierp, en de bevolking tot rechteloze slaven maakte. (zulke zaken hebben, op termijn, natuurlijk een radicalisering van de Arabieren veroorzaakt)
Islam veroorzaakt een radicalisering van de Arabieren.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline  
Oud 25 maart 2016, 06:23   #638
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Assad is een wrede dictator die door Putin gesteund wordt
correct.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline  
Oud 25 maart 2016, 06:30   #639
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Tja, dat is natuurlijk een schrijnend verhaal. Maar ik ken ook veel Belgen die mij zeggen "naast een Turk of Marokkaan wil ik niet wonen".
Citaat:
Sommige Belgen zijn ook extreem onverdraagzaam en kunnen zelfs niet verdragen dat er een gezin met kinderen onder of naast hen woont.
I
k heb lang in een gemengde wijk gewoond, in Brussel en Antwerpen, maar toch vooral een Marokkaanse buurt in Brussel.
Vroeger wel eens last gehad van "hangjongeren", de laatste jaren is dat fel verminderd. Ieder doet z'n ding. Ik ga naar de Marokkaan voor goedkoop en goed vlees of groenten en je wordt net zo goed behandeld als iedereen. Als vrouw, zeker als Arabische vrouw, is het wel anders. Velen dragen hoofddoeken enkel en alleen omdat ze anders lastiggevallen worden.
Marokkanen die slachtafval bij de buren droppen, lijkt mij eerlijk gezegd niet typisch, misschien zelfs een indianenverhaal. Als het toch gebeurt moet de politie ingeschakeld worden, zoiets kan uiteraard niet.

Citaat:
Maar er wonen ook tal van andere nationaliteiten. Zwarten (Congolezen) zijn een groter probleem omdat ze echt niet net zijn, heel luidruchtig, en dikwijls onder elkaar vechten.
Luister eens hier dinge .... ik ga het eens opnemen voor die sommige onverdraagzame Belgen dat je daar opnoemt ...ten 1e het was hun land zuiver clean en West Europees getint dit lange jaren... nu worden ze overspoelt bijna verkracht met allerhande opdringerige culturen die hier zeggen OPHSCHUIVEN want wij zijn hier en het moet zoals wij het willen en gewoon zijn , laat eens die Belgen gerust ! ..... ze hebben wel het recht onverdraagzaam te zijn op hun eigen grond ! RESPECT is ook iets dat u niet verstaat zekers als liefhebber van de multiculturele horizon ...

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 25 maart 2016 om 06:33.
de vuile muilekoek is offline  
Oud 25 maart 2016, 07:58   #640
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Slachtafval? LOL dus. Zelf geen last mee gehad, maar wel gezien ( en geroken). Ware het niet dat ik weet dat veel van wat U zegt enige waarheid betreft... 'sinds lang gedropt'...

Uw gelul naar zogenaamde rechtsen toe is uit den boze, zeker na deze lokale aanslagjes. Nodigt U mij uit U op Uw woorden te pakken? Dat is mijn wens niet. Beoordeeldt U de zaak maar bright guy. Ik zit nu bij een giganteske club 'linksen'. Maar niemand die uitschijt zoals U.

Opgelet. Van mij mag het hoor. Ga Uw gang maar, wereldkenner.
Deze aanslag zal heus mijn wereldbeeld niet veranderen, en ik bekritiseer zogenaamd "linkse" moslimknuffelaars evenzeer als rechtse zakken die tegen alle "vremde" zijn, dat weet U wel. U hebt recht op uw opinie, maar moet de mijne niet belachelijk maken omdat ik het niet volledig met U eens ben.
tomm is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be