Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 februari 2022, 22:22   #21
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.177
Standaard

Een guru gevonden. (Niet dat ik hem als meester zie, maar die mens geeft interessante tips rond vasten en goeie yoga tips. Als christen is dit een beetje dubbel, maar ja, die mens weet wel iets)
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Jaggi_Vasudev
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2022, 23:08   #22
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.721
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Een guru gevonden. (Niet dat ik hem als meester zie, maar die mens geeft interessante tips rond vasten en goeie yoga tips. Als christen is dit een beetje dubbel, maar ja, die mens weet wel iets)
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Jaggi_Vasudev

ja veel van die gekleurde INdiase Hindoes zijn toch hoger ontWIKKELD dan je zou vermoeden, onderschat hun niet. De Surihindoes uit suriname zijn juist heel vaak zwaar onderontWIKKELD en achterlijker, met zwakkere Identiteit, dus zo zie je dat uiterlijk en kleur niet veel zeggen over de GEEST van het BEESTJE.

Vasten in Hindoeisme kan op vele manieren, Ekadasi is eentje ervan, ik weet er bijna niets over ok.
Ben zelf meer Hollands, echte Bruinlander, en slechts 0,000.001 % van de downloaded Data in mijn biodatabanken is hindoeistisch, afkomstig uit externe informatie dragers, oa boeken
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2022, 23:12   #23
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja veel van die gekleurde INdiase Hindoes zijn toch hoger ontWIKKELD dan je zou vermoeden, onderschat hun niet. De Surihindoes uit suriname zijn juist heel vaak zwaar onderontWIKKELD en achterlijker, met zwakkere Identiteit, dus zo zie je dat uiterlijk en kleur niet veel zeggen over de GEEST van het BEESTJE.

Vasten in Hindoeisme kan op vele manieren, Ekadasi is eentje ervan, ik weet er bijna niets over ok.
Ben zelf meer Hollands, echte Bruinlander, en slechts 0,000.001 % van de downloaded Data in mijn biodatabanken is hindoeistisch, afkomstig uit externe informatie dragers, oa boeken
Ja ik heb al in het snuitje dat er massaal geldbelangen bij gepaard gaan.
Maar die geeft goeie tips over eten en is nog zeer flex voor zijn leeftijd door yoga.
En dat eten Dewanand, dat eten is de max.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2022, 10:14   #24
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ja ik heb al in het snuitje dat er massaal geldbelangen bij gepaard gaan.
Maar die geeft goeie tips over eten en is nog zeer flex voor zijn leeftijd door yoga.
En dat eten Dewanand, dat eten is de max.
Voor de echte maaltijden van hindoes haal jij je neus op.
Het zijn gewoon aangepaste westerse maaltijden.

En Yoga is vooral lichaamsbeweging en ontstressen.

Je moet daarvoor dus echt geen guru gebruiken.
Je kan gewoon uit jezelf anders gaan eten en meer lichaamsbeweging toepassen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2022, 23:18   #25
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.721
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Voor de echte maaltijden van hindoes haal jij je neus op.
Het zijn gewoon aangepaste westerse maaltijden.

En Yoga is vooral lichaamsbeweging en ontstressen.

Je moet daarvoor dus echt geen guru gebruiken.
Je kan gewoon uit jezelf anders gaan eten en meer lichaamsbeweging toepassen.


ja joh Jantje

ik geloof dat de indiase massa hindoes heel eenzijdig eet, saaie maaltijden, weinig groenten, weinig vlees, veel zijn vegetarisch maar ze eten toch slecht en zijn ondervoed, te vettig, niet fit, fysiek zwak, hoge bloeddruk, diabetes problemen, hersenen zijn vaak ook onderontwikkeld door slechte voeding sedert de jeugd.

Typisch Hindoe Honden VOER is nogal ongezond, eenzijdig, te veel zoet, vet en koolhydraten, te veel kruiden, tien kruiden in klein potje. haha echte Indiase straatHonden lusten geen Hindoe Honden voer geloof ik of ze moeten uitgehongerd zijn.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2022, 00:40   #26
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Voor de echte maaltijden van hindoes haal jij je neus op.
Het zijn gewoon aangepaste westerse maaltijden.

En Yoga is vooral lichaamsbeweging en ontstressen.

Je moet daarvoor dus echt geen guru gebruiken.
Je kan gewoon uit jezelf anders gaan eten en meer lichaamsbeweging toepassen.
Door voedsel zet ge uw sperma om tot andere levensenergie.
Maar ik kan mijn zaad nog geen 24h bijhouden. Hoe hard ik ook probeer...

Yoga mag niet van de gemeenschap, nagecheckt.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2022, 08:39   #27
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja joh Jantje

ik geloof dat de indiase massa hindoes heel eenzijdig eet, saaie maaltijden, weinig groenten, weinig vlees, veel zijn vegetarisch maar ze eten toch slecht en zijn ondervoed, te vettig, niet fit, fysiek zwak, hoge bloeddruk, diabetes problemen, hersenen zijn vaak ook onderontwikkeld door slechte voeding sedert de jeugd.

Typisch Hindoe Honden VOER is nogal ongezond, eenzijdig, te veel zoet, vet en koolhydraten, te veel kruiden, tien kruiden in klein potje. haha echte Indiase straatHonden lusten geen Hindoe Honden voer geloof ik of ze moeten uitgehongerd zijn.
Ik denk dat je een totaal verkeerd beeld hebt over India.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2022, 09:44   #28
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik denk dat je een totaal verkeerd beeld hebt over India.
De vieste cultuur ter aarde.
Vetzakken eerste klas. Ik eet nooit bij een Indiër, nooit.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2022, 01:19   #29
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.721
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Je mag niet vergeten dat 25 eeuwen geleden grote delen van de huidige Arabische wereld tot India behoorde.
Maar zelfs dan nog.
Men heeft ook miljoenensteden, niet enkel honderduizend steden, nodig om aan een miljarden bevolking te geraken op zo'n beperkte oppervlakte.
Men heeft een enorme technische kennis en toepassing nodig om zo'n bevolking te kunnen voeden.
En men heeft een hoge levensverwachting nodig en die kan men enkele hebben met een zeer grote en uitgebreide medische kennis.
Men heeft een enorme technische kennis nodig om zo'n grote bevolking te kunnen huisvestigen.

En ik ben akkoord dat er veel kennis verloren kan zijn gegaan in de loop der eeuwen, maar daar zouden altijd sporen van moeten teruggevonden worden.

Ja joh Jantje;9887182

vergeet niet dat pakweg 8000 jaar geleden de zeespiegel 50 meter lager was dus er was meer landmassa en meer vruchtbare landbouwgrond.

Men neukte meer denk ik, dus meer kindjes per vrouw,

oude INdia, Aryawart was toch aardig ontwikkeld, google maar ancient India, verbazingwekkende bouwtechnieken, riolering, stromend water, toiletten, medische technologie, het oude Devnagri schrift en Sanskriet, en het waren GEEN BLANKE Europeanen, maar ook GEEN NEGERS. HEt oude Indiase HindoeRAS was niet blank en niet negroide.

Kan zijn dat de huidige negers pas 8000 jaar oud zijn, vroeger waren er geen typische neger rassen in Afrika zoals ze er tegenwoordig uitzien. Er zijn vele soorten neger rassen, genetische diversiteit in afrika vd negers is groter dan bij blanken.

Ook INDiase Hindoe Rassen zijn heel erg divers, grote genenpool, diversiteit intern he is kracht van een RAS en VOLK.

De lange blanke Arische HOllanders van tegenwoordig zijn juist gedeevolueerd denk ik vaak, te verwend, te veel luxe, evolueren niet verder.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2022, 08:59   #30
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Ja joh Jantje;9887182

vergeet niet dat pakweg 8000 jaar geleden de zeespiegel 50 meter lager was dus er was meer landmassa en meer vruchtbare landbouwgrond.

Men neukte meer denk ik, dus meer kindjes per vrouw,

oude INdia, Aryawart was toch aardig ontwikkeld, google maar ancient India, verbazingwekkende bouwtechnieken, riolering, stromend water, toiletten, medische technologie, het oude Devnagri schrift en Sanskriet, en het waren GEEN BLANKE Europeanen, maar ook GEEN NEGERS. HEt oude Indiase HindoeRAS was niet blank en niet negroide.

Kan zijn dat de huidige negers pas 8000 jaar oud zijn, vroeger waren er geen typische neger rassen in Afrika zoals ze er tegenwoordig uitzien. Er zijn vele soorten neger rassen, genetische diversiteit in afrika vd negers is groter dan bij blanken.

Ook INDiase Hindoe Rassen zijn heel erg divers, grote genenpool, diversiteit intern he is kracht van een RAS en VOLK.

De lange blanke Arische HOllanders van tegenwoordig zijn juist gedeevolueerd denk ik vaak, te verwend, te veel luxe, evolueren niet verder.
De zeespiegel lag inderdaad lager, maar om meer dan 1.5 miljard mensen in India te herbrengen, heb je hoogbouw nodig.

Vooral omdat India bergachtige streken heeft, die voor grote delen onbewoonbaar zijn.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2022, 15:53   #31
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.721
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ja jantje
misschien hadden ze in oude INdia al stapelbedden voor meerdere personen in grote, hoge kamers he, tot tien hoog stapelbedden. Met de Kama Sutra erbij kan de bevolking dan snel groeien tot 2 miljard he. Er waren geen condooms en geen pillen v meiden.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2022, 11:57   #32
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.882
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
onderwerp:
Oude Hindoe oorlog 1,66 miljard doden??

Betoog:

1) OUde Hindoeisme van oude Aryawart had duizenden jaren lang het sterkste leger op aarde, zo blijkt uit oude sanskriet geschriften in INdia. Hedendaagse Hindoeisme is wel totaal decadent en verloederd tov Ancient Aryawart.
LOL

De Mahabharata is een epos (zoals Hoomer en de Illiad) waarin enkele historische feiten (plaatsen en personen) in verwerkt zijn. Maar het is en blijft fictie.

Citaat:
2) Ik kreeg meer kontakt met extremistische Hindoes afgelopen jaren en ja hoor Hindoe Extremisten zijn heel moorddadig en bekrompen dus ik ben teleurgesteld, verdrietiger en voel mij machtelozer dan ooit tevoren. Elk geloof is hatelijk, gewelddadig, intolerant, HOMO onvriendelijk, vol vrouwenhaat, vol malloten, en met ziekmakende heilige boekjes.
Verwijzen naar een Hindu-religie is een beetje zoals verwijzen naar de Chinese taal.
Hindus hebben verschillende filosofische scholen (Bhakti, Yoga, Jnana, Vedanta, Mimamsa, Sankhya, Tantra, ...) die weliswaar allemaal hun oorsprong hebben in de Vedas en Upanishads (Sruti) en sekten (aanhangers van Vishnu, Shiva, Shakti, Krishna, ....) afhankelijk van de filosofische school en God die ze vereren (terwijl die goden allemaal avatars zijn van Brahman).
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 15 februari 2022 om 12:09.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2022, 15:04   #33
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.953
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Al dat doden helpt niks, het neukt er heel snel weer bij.

Zo heeft God het gewild.
In de zin van: GA! en vermenigvuldig u!!!!

Er zijn er die dat echt wel een beetje (veeeeel) te letterlijk genomen hebben.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2022, 10:32   #34
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
In de zin van: GA! en vermenigvuldig u!!!!

Er zijn er die dat echt wel een beetje (veeeeel) te letterlijk genomen hebben.
Het is kwadrateren geworden.
Overigens schiet je daar niks mee op, neuken wel...
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be