![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten er Marsen voor de Vrijheid van Meningsuiting komen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
23 | 69,70% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
9 | 27,27% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,03% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() In ons buurland Nederland werd pijnlijk duidelijk hoe een deel van de bevolking er op uit is om een van de grootste verworvenheden van onze beschaving, het recht op vrije meningsuiting, te vernietigen.
Na 11 september is dit de aanslag met de grootste symbolische betekenis. Een bepaalde groep mensen op aarde is er op uit om het westen in het hart te treffen en wil van binnenuit zijn belangrijkste waarden vernietigen. We mogen dit niet zomaar laten gebeuren en we moeten als vrije mensen tonen aan degenen die ons onze vrijheid willen afnemen dat we dit niet zomaar zullen laten gebeuren. Dezelfde boodschap moet ook overgebracht worden aan onze leidende elite die zo goed als niets doet om de meest essentiele van onze verworvenheden te vrijwaren. In tegendeel zelfs. Daarom stel ik voor dat we hier bij ons op regelmatige basis marsen voor de Vrijheid van Meningsuiting zouden organiseren. Geen stille optochten, maar Kabaalmarsen. Van buiten de stad door de volkswijken recht naar de stadhuizen. We moeten bvb [size=4]maandelijkse marsen[/size] organiseren die vertrekken vanop de Grote Markt van Turnhout en die vandaar[size=4] met oorverdovend tromgeroffel over de Turnhoutsebaan[/size] richting centrum Antwerpen trekken en dan voor het stadhuis een uur aan een stuk lawaai maken. Degenen die ons in onze vrijheid bedreigen moeten weten dat het ons menens is met de verdediging ervan. Laatst gewijzigd door Wreker : 5 november 2004 om 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je niet wachten tot er een of andere beroepsprovocateur gelikwideerd wordt in Vlaanderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Marsen voor de Vrijheid van Meningsuiting? Ik denk eerder aan Snickers of Lion´s....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]()
opinions are like assholes : everbody has one Laatst gewijzigd door homer : 5 november 2004 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burger
|
![]() euh, beste vriend, ge moogt ineensteken wat ge wilt, maar als ge wilt dat ik niet verzuurd geraak, best niet te veel overlast op de turnhoutsebaan hé
ik moet daar alle dagen langs trouwens, waarom van turnhout naar antwerpen? waarom nie van turnhout naar geel? (ps: excuus voor de vele blanco postjes maar d'er liep iets technisch mis) Citaat:
opinions are like assholes : everbody has one Laatst gewijzigd door homer : 5 november 2004 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]()
opinions are like assholes : everbody has one Laatst gewijzigd door homer : 5 november 2004 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]()
opinions are like assholes : everbody has one Laatst gewijzigd door homer : 5 november 2004 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]()
opinions are like assholes : everbody has one Laatst gewijzigd door homer : 5 november 2004 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() Het is toch merkwaardig dat zij die menen de democratie te moeten verdedigen het in hun broek doen bij het horen van de woorden "vrije meningsuiting", "stemrecht", "bindend referendum" of ook "rechtstreekse verkiezingen"
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Na 9 november zou een héééélé grote mars misschien op zijn plaats zijn.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En die marsen, doe dat maar rond de luchthaven, ze zijn dat lawaai daar gewoon, vooral 's nachts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() Ik hou niet zo van marsen.
Bottinnengeroffel voor de vrije meningsuiting? Snap je de tegenstelling? Of ligt het misschien aan mij vandaag ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() Marcheerders dus
![]() Ik ben geen schijtluis, he. Hoogstens een schuinsmarscheerder. Ik loop in niemand's pas. Laatst gewijzigd door albino : 5 november 2004 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het zou een goede traditie kunnen worden die tegelijkertijd de mensen dichter bij elkaar zou kunnen brengen en een gevoel van solidariteit opwekken waar we zo'n behoefte aan hebben in onze geindividualiseerde maatschappij. Schouder aan schouder voor de goede zaak. En samen een vuist maken. Het zou velen van ons deugd doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |