Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

 
 
Discussietools
Oud 23 april 2006, 08:41   #181
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Voor de n-de keer.
De ene keer verwijt men de bestuurders van dit land laksheid, dat men met andere woorden niemand zou aanpakken of veroordelen of straffen.

Dan weer zegt men dat de gevangenissen vol zitten.

Het is het één of het ander, niet?
Daarenboven zegt hier niemand dat vermanende vingertjes helpen.
Noch dat repressie overbodig is.
Alleen: het blijkt niet te helpen, onvoldoende te zijn.
Indien men criminaliteit wenst te bestrijden zoek dan niet om achteraf te straffen: voorkomen is beter dan genezen. Maar alle voorstellen, inclusief het zorgen voor positieve discriminatie om jongeren van de straat te helpen: daar is het VB tegen.
In feite zijn ze tegen alle voorstellen die de maatschappij vooruit helpen. Omdat ze zoals aasdieren leven van de ellende, en niet streven naar de verbetering.
Positieve discriminatie is en blijft ook een vorm van discriminatie, en iwerkt enkel contraproductief.

Joe is niet de eerste die al heeft kunnen ervaren waar het 'links' gedoogbeleid tegenover het positief racisme naar autochtonen toe kan leiden.
Knorretje is offline  
Oud 23 april 2006, 08:48   #182
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
BHV.
Het (voolopig, onverwijld...) niet uitvoeren van een arrest is nog niet het moedwillig overtreden van de wetgeving.
Je dwaalt weeral, sjoe.
ericferemans is offline  
Oud 23 april 2006, 08:49   #183
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Positieve discriminatie is en blijft ook een vorm van discriminatie, en iwerkt enkel contraproductief.

[SIZE=4] Joe is niet de eerste die al heeft kunnen ervaren waar het 'links' gedoogbeleid tegenover het positief racisme naar autochtonen toe kan leiden.[/SIZE]
Een antwoord: Risperdal.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 april 2006 om 08:50.
ericferemans is offline  
Oud 23 april 2006, 09:12   #184
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Niets kwetst meer dan de waarheid , hé Feremans.
Knorretje is offline  
Oud 23 april 2006, 09:18   #185
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

[quote=ericferemans;1672076]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Sinds Jezus tijd zoeken mensen uit de overheden naar oplossingen rond de veiligeheid van de mensen, rond het vermijden van delicten. Rond het beteugelen ervan.
Steeds roept elke oppositie dat het mislukt is en voert als bewijs aan dat er nog steeds criminaliteit bestaat.
Er zijn hieroglyfen gevonden van milenia voor Christus waarop geklaagd wordt door scribenten dat de ouders hun kinderen niet goed opvoeden, de scholen oorden van alleen maar zedeloosheid en de straten onveilig door slappe bestuurders die niet genoeg de strop gebruiken.

Het spijtige feit is dat men het volledige staatsbudget kan steken in criminaliteitsbestrijding en dat deze dan nog niet zal aanzienlijk dalen.
Repressie helpt niet. Op de duur werkt ze zelf contraproductief: indien je de doodstraf stelt op het stelen van mp3 spelers dan is de kans groot dat elke mp3-dief zijn slachtoffer doodsteekt, om geen getuigen na te laten...

Het VB heeft niets anders gedaan dan wat sinds de parlementen bestaan de oppositie doet: klagen over de veiligheid, over de criminaliteit.

Zelf nu deze aanzienlijk afneemt klagen zij. En eigenlijk mogen ze dat: ze zijn in de oppositie.

Wat opvalt is dat zij nog nooit een zinnig en werkbaar voorstel hebben gedaan, dat afwijkt van wat Atilla de Hun of Tarras Bulba zou hebben voorgesteld vanuit de oppositie. Of Adolf. Hun voorstellen zijn infantiel:
- Het komt allemaal door de vreemdelingen
- We gaan ze terugsturen.

De link buitenlandse afkomst- crimineel gedrag is al dikwijls onderzocht en leidt tot niets. De link onderwijs-crimineel gedrag, kansarmoede-crimineel gedrag wél. Maar dat is te complex voor het Blok.

In feite heeft het Blok ons enkel geleerd dat ze tegen criminaliteit zijn (alhoewel ze zelf veroordeeld zijn voor het overtreden van wetten) en dat is in elk geval elk politicus: zij bepalen wat strafbaar is en leggen de regels van de maatschappij vast.

Het verwijt "de huidige politiekers zijn verantwoordelijk voor de misdaad" is zever: criminele zijn dat. Politici hebben juist bepaald wat er strafbaar is en niet. Zij zijn het die bepalen wat een misdaad is of misdrijf of wanbedrijf en wat niet: ze schreven nu eenmaal het strafwetboek vol.
Nooit zal men een maatschappij kunnen besturen met middelen die de misdaad uitsluiten. Maar de methoden die het BLok voorstelt: discriminatie van allochtonen en uitwuizing ervan zijn op zichzelf al misdaden. Dus daar loopt het op voorhand al fout.

Toch effe enkel bedenkingen;

criminaliteit is van alle tijden en is niet uit te roeien. Ok
De link tussen criminaliteit en etnische afkomst is niet aangetoond, omdat het nog nooit deftig onderzocht is. Sinds WOII wil men zo PC zijn dat alles waar ook nog maar het woord 'ras' en 'verschil' in dezelfde zin bevat, verboden is.
Maar misschien is het niet dat wat onderzocht moet worden, want volgens mij is een chinees, neger, arabier of blanke niet crimineler dan een ander.

Ik weet wel dat men vooral veel last krijgt van gewelddadige criminaliteit, als er zich verschillende culturen bij elkaar bevinden (USA, Europa, rusland)

Maar waarom maakt men eens de statistieken niet van bvb;
-vergelijk tussen de stijging van de criminaliteit de afgelopen 40jaar en de stijging van het aantal vreemdelingen
-Waarom zegt men eens niet hoeveel aandeel de vreemdelingen hebben in het criminaliteitscijfer van de afgelopen 40jaar? Laat ze dat dan nog eens uiteenrafelen onder de verschillende criminaliteitsvormen, verkrachting, roofmoord, holdup, slagen en verw.... etc etc etc en toon dan eens in alle oprechtheid wat de vreemdelingen hun aandeel is.
-Laat ze de statistieken die ze momenteel gebruiken eens in hun ware vorm tonen, dus niet alles en iedereen 'Belg' noemen omdat diegenen die het goed uitkwamen, hem een belgische pas gegeven hebben.

Ik denk dat we versteld zouden staan.
Ik wéét dat velen versteld zouden staan. Want volgens mij is de toestand nog veel erger dan het VB kan zeggen.
2 Hold Ups per dag! In Brussel alléén!
4 Carjackings per dag! In Brussel alléén!
Dan spreken we over wat ooit 'zware criminaliteit' was, zaken die het 20uur journaal haalden.
De 'kleine criminlaiteit'...kweenie, heeft er eigenlijk iemand een idee van wat er op één dag allemaal gepleegd wordt aan handtasdiefstallen, slagen en verw. beschadiging...etc????
Dan spreken we nog niet over Antwerpen, Gent, Mons en top off the bill LaLouviere, Charleroi...

Kansarmoede is idd een mogelijke oorzaak voor crimineel gedrag.
Maar ze kan niet als excuus gebruikt worden voor het goedpraten van een epidemie van geweldsdelicten gaande van verkrachtingen tot roofmoorden.
Dan zijn er andere oorzaken in het spel.
Misschien het misprijzen en minderwaardig achten van het slachtoffer?
Is het niet algemeen aangenomen dat in 99% van de verkrachtingsgevallen, sex niet het eerste motief van de dader was? Maar wel, macht?

Werd Joe vermoord omdat de dader die mp3speler zo graag wilde hebben?
Neen, dat geloof ik niet.
Joe werd gestraft. Omdat hij niet onmiddellijk luisterde naar zijn 'superieur' en zijn mp3 niet direkt afgaf.
Omdat hij tegen diegen die zich superieur voelt inging.


Och wat baat het?

Men gelooft hier nog steeds dat het met een stille wake en een stille mars, dat het beter zal gaan.
Men gelooft nog steeds dat als men maar genoeg beelden uitzend van een moslim in die stille wake, dat de dagdagelijkse slachtoffers zullen blijven geloven dat ze net toevallig die éne slechte moslim tegenkwamen.
Men heeft nog steeds niet door dat het meer met strategie te maken heeft dan wat anders (de kansarme jongeren overvallen dag op de dag de lokale krantenboer, tot die het zo beu is en z'n zaak verkoopt. De oudere allochtonen keuren het gedrag van hun jeugd openlijk af. Maar er iets aan doen? Hoho. Het is trouwens allemaal de schuld van de racisten dat onze kinderen zo zijn.
Vrolgens koopt een allochtoon het pand voor een appel en een ei.
Doe dat lang genoeg, en ze zijn al lang bezig, en hele wijken zijn van u.
Faits divers zei u?
Het gebeurt wel in heel Europa he, dit scenario. Systematisch.

Er zijn wijken waar het onmogelijk is om via de witte markt, de jihadis niet meer te sponsoren, simpelweg, omdat er geen winkels meer zijn, die niet in handen zijn van allochtonen.
Er zijn wijken in Stockholm waar er geen ambulances zonder politiebescherming meer kunnen komen. Waarom?
Omdat er een rood kruis op staat en dat schokt de moslim-jeugd zodanig dat ze er molotov-coctails heen moeten gooien.
Goed he?

Ach wat baat het.
Mijn zoon zal een mes in z'n zak hebben als hij naar school gaat. Dan is het toch tenminste voor de agressor ook gevaarlijk om z'n slag te slaan en heeft hij geen weerloos lam op z'n slachtbank.

Al wat arabier is en die we niet persoonlijk kennen, moet niet naar ons toekomen.
Niet om een sigaret, of de weg of kleingeld of whatever te vragen.
Voor niks.

Op 2meter afstand zal hij gewaarschuwd worden om weg te blijven. Komt hij toch dichter, de pepperspray zal rijkelijk vloeien.
De doos staat al klaar. Voorraad is voorzien.

Ik weiger mij kapot te laten steken of mijn kinderen te verliezen aan een kansarme allochtoon. Of anders gezegd;
aan een immigrant die hier een beter leven kwam zoeken, na 20overvallen vindt dat hij z'n leven moet beteren zich bekeert, daarop besluit dat ik maar een ongelove hond ben, en vervolgens, uit dank, mijn dierbaarste goed inpikt.

Dat de linksen die rol maar op zich nemen.
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline  
Oud 23 april 2006, 09:19   #186
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Niets kwetst meer dan de waarheid , hé Feremans.
Heb je nog steeds je pilletjes niet gepakt, of begrijp je de stommiteiten die je hebt neergepend gewoon niet en nooit?
Ik heb in jaren zo goed niet gelachen, dus dat kwetsen was alleen van mijn lachspieren. Dank je Knorretje. You made my day!
ericferemans is offline  
Oud 23 april 2006, 09:21   #187
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Heb je nog steeds je pilletjes niet gepakt, of begrijp je de stommiteiten die je hebt neergepend gewoon niet en nooit?
Ik heb in jaren zo goed niet gelachen, dus dat kwetsen was alleen van mijn lachspieren. Dank je Knorretje. You made my day!

Citaat:
Niets kwetst meer dan de waarheid , hé Feremans.
Knorretje is offline  
Oud 23 april 2006, 09:35   #188
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Voor de n-de keer.
De ene keer verwijt men de bestuurders van dit land laksheid, dat men met andere woorden niemand zou aanpakken of veroordelen of straffen.

Dan weer zegt men dat de gevangenissen vol zitten.

Het is het één of het ander, niet?
Kan je tellen? (nee, niet rekenen, ik bedoel TELLEN):
Als er 200 misdrijven worden gepleegd, en er is maar plaats voor 50 gevangenen, dan blijven er 150 misdadigers rondlopen.

Wil dat zeggen dat men niemand oppakt? nee: er zijn er 50 veroordeeld.
Wil dat zeggen dat men geen laks beleid heeft? nee: er lopen er nog 150 rond.

Het is niet omdat er dus 50 veroordeeld werden dat er geen 150 meer rondlopen.





Citaat:
Daarenboven zegt hier niemand dat vermanende vingertjes helpen.
Noch dat repressie overbodig is.
Alleen: het blijkt niet te helpen, onvoldoende te zijn.
Indien men criminaliteit wenst te bestrijden zoek dan niet om achteraf te straffen: voorkomen is beter dan genezen. Maar alle voorstellen, inclusief het zorgen voor positieve discriminatie om jongeren van de straat te helpen: daar is het VB tegen.
Er is op dit ogenblik géén repressie! er zijn "vermanende vingertjes".
Er zijn VOORAL niet-vervolgde misdrijven zodat de crimineeltjes zich onaantastbaar wanen en steeds driester worden.
Voorkomen is inderdaad beter dan genezen: dus HEROPVOEDEN
Waarom moet er positief worden gediscrimineerd? Waarom mag een allochtoontje wel stelen en een autochtoontje niet? waarom zou men positief moeten discrimineren om jongeren van straat te houden? Hebben die geen ouders dan? Hoeveel subsidies denk je dat er ondertussen al in die positieve opvangcentra voor allochtonen worden gestopt?
Steek ze verdomme in de vroegere legerkazernes, onthoudt de ouders van kindergeld voor degenen die heropgevoed worden, leer ze de normen en waarden van déze maatschappij, en drill ze!

Laat een hoop welzijns en zorgverleners een uniformke van sergeant aandoen en laat ze ginder hun zorgzame taken uitvoeren:
- om zes uur uit hun nest
- zelf hun vuiligheid opkuisen zodat ze niet meer hun behoeftes gaan doen in de portieken van de schaarse winkeliers die nog in "hun" buurt durven werken
- verplicht ze op de schoolbanken (IN de kazerne) te zitten
- leer ze zelfverantwoordelijkheid
- leer ze beleefdheidsnormen
- leer ze respect voor ANDEREN ipv enkel respect voor zichzelf op te eisen zonder enige reden
- leer ze aanvaarden dat leerkrachten authoriteit hebben en met respect moeten worden bejegend
- leer ze op tijd komen
- leer ze een job uitvoeren mét inachtname van de geldende regels
- leer ze NEDERLANDS

en dan mogen hun ouders om de drie maanden eens een "bezoekje" brengen!



Maar dat is niet positief genoeg gediscrimineerd zeker?

Citaat:
In feite zijn ze tegen alle voorstellen die de maatschappij vooruit helpen. Omdat ze zoals aasdieren leven van de ellende, en niet streven naar de verbetering.
Ik dacht dat die "democratische partijen" toch aan de macht zijn? Dié zorgen dus weldegelijk voor verbetering! Ik dacht zelfs dat jou SPRIETpartijtje mee aan de macht was? Tegen wie zit jij dan in feite te lullen?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 23 april 2006 om 09:41.
circe is offline  
Oud 23 april 2006, 10:16   #189
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ik hoop dat de rechtse zotten van dit forum beseffen dat dit aanzetten is tot genocide. Nog één stapje verder dan aanzetten tot racisme of xenofobie, het stapje dat er dus logischerwijze op volgt.
Onzin. Het is niet omdat een gestoorde lafaard hier in de anonimiteit van het internet zoiets neerschrijft, dat de oplossingen voor de huidige situatie iets met genocide te maken zouden hebben.

Als je echt eerlijk bent en een oplossing wil, dan grijp je dit niet aan om je tegenpartij mee te identificeren. Dan ga je de ernstige argumenten van je tegenpartij weerleggen. Wie weet, kan je op die manier hier of daar nog wel iemand overtuigen.

Citaat:
Ook ben ik nu benieuwd naar de verontwaardige reacties die deze posting zou moeten teweegbrengen bij mensen die niet totaal geperverteerd zijn.
Het is een anonieme zot. Als er zo in Vlaanderen 500.000 waren, zou ik je reactie verstaan. Maar dat is niet zo, en er is dus geen reden waarom iemand die ernstig aan politiek wil doen zich hiermee zou moeten bezighouden.

Laatst gewijzigd door baarle : 23 april 2006 om 10:18.
baarle is offline  
Oud 23 april 2006, 10:17   #190
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Kan je tellen? (nee, niet rekenen, ik bedoel TELLEN):
Als er 200 misdrijven worden gepleegd, en er is maar plaats voor 50 gevangenen, dan blijven er 150 misdadigers rondlopen.

Wil dat zeggen dat men niemand oppakt? nee: er zijn er 50 veroordeeld.
Wil dat zeggen dat men geen laks beleid heeft? nee: er lopen er nog 150 rond.

Het is niet omdat er dus 50 veroordeeld werden dat er geen 150 meer rondlopen.

Er is op dit ogenblik géén repressie! er zijn "vermanende vingertjes".
Er zijn VOORAL niet-vervolgde misdrijven zodat de crimineeltjes zich onaantastbaar wanen en steeds driester worden.
Je getel is nergens op reële cijfers gebaseerd maar op negatief denken. Het is het bouwen van luchtdraken, luchtspiegelingen, het is gelul.

Bij mijn weten wordt er in ons land duchtig veroordeeld en opgesloten. En dan nog in mensonwaardige omstandigheden wat ons internationale veroordelingen oplevert en een slechte naam. Kijk maar eens wat Amnesty hierover denkt! Heb jij al eens een gevangenis bezocht? Sommigen zijn erger dan beestekoten in de zoo.

Daarenboven is ons asielbeleid niet bepaald zachtaardig: men sluit zelf kinderen op in gesloten instellingen, zoals deze week nog bleek, alhoewel zij geen enkele misdaad begingen.




Citaat:
Voorkomen is inderdaad beter dan genezen: dus HEROPVOEDEN
Waarom moet er positief worden gediscrimineerd? Waarom mag een allochtoontje wel stelen en een autochtoontje niet? waarom zou men positief moeten discrimineren om jongeren van straat te houden? Hebben die geen ouders dan? Hoeveel subsidies denk je dat er ondertussen al in die positieve opvangcentra voor allochtonen worden gestopt?
Steek ze verdomme in de vroegere legerkazernes, onthoudt de ouders van kindergeld voor degenen die heropgevoed worden, leer ze de normen en waarden van déze maatschappij, en drill ze!
Je bent dus niet voor positieve maar wel voor negatieve discriminatie.
Geen hulp maar straf. Geen opvoeding maar dril. Kadaverdiscipline in plaats van integratie. In feite heb je een wel heel eigenaardige opvatiing over opvoeding! Mensen die al problemen hebben met hun kinderen ga jij "helpen" door ze hun kindergeld af te pakken. Waarlijk een ode aan het gezin! Stel het eens voor aan de Gezinsbond...
Als de normen van onze maatschappij in de kazernes te vinden zijn ga er dan aub met je gezin naar toe, zij missen blijkbaar ook heel wat discipline!
Straks gaan ze nog pieken! Heb jij zo je kinderen opgevoed?
Moet de toekomstige Vb van onderwijs in sergeant uniform rondlopen en een zweep?


Citaat:
Laat een hoop welzijns en zorgverleners een uniformke van sergeant aandoen en laat ze ginder hun zorgzame taken uitvoeren:
- om zes uur uit hun nest
- zelf hun vuiligheid opkuisen zodat ze niet meer hun behoeftes gaan doen in de portieken van de schaarse winkeliers die nog in "hun" buurt durven werken
- verplicht ze op de schoolbanken (IN de kazerne) te zitten
- leer ze zelfverantwoordelijkheid
- leer ze beleefdheidsnormen
- leer ze respect voor ANDEREN ipv enkel respect voor zichzelf op te eisen zonder enige reden
- leer ze aanvaarden dat leerkrachten authoriteit hebben en met respect moeten worden bejegend
- leer ze op tijd komen
- leer ze een job uitvoeren mét inachtname van de geldende regels
- leer ze NEDERLANDS

en dan mogen hun ouders om de drie maanden eens een "bezoekje" brengen!



Maar dat is niet positief genoeg gediscrimineerd zeker?


Ik dacht dat die "democratische partijen" toch aan de macht zijn? Dié zorgen dus weldegelijk voor verbetering! Ik dacht zelfs dat jou SPRIETpartijtje mee aan de macht was? Tegen wie zit jij dan in feite te lullen?
Je voorstel om mensen in kazernes te steken, van hun ouders af te schermen is een voorproefje van het paradijs dat het Vb in petto heeft.
Zet dit eens in een blaadje van het Blok, de mensen zullen je ware gelaat dan erkennen. Ik ben er zeker van dat geen enkel sujet met een Vb logo erop je zal tegenspreken. Zo zie je hoe maf die bende is.
Ik onthou de weldaden en de "oplossingen" die jullie voorstellen. Zij zijn ridicuul, onwerkzaam en staan haaks op elke vorm van beschaving.

Je militaristische praat is zelf voor elke militair een blaam: in een modern leger wordt een officier die zo tewerk gaat met soldaten, jong of oud ontslagen

Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 april 2006 om 10:22.
ericferemans is offline  
Oud 23 april 2006, 10:22   #191
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Het zelfverklaard journalistiek fenomeen Beliën heeft ook weer een schrijfseltje gepleegd, zie ik... Wanneer wordt die imbeciel eindelijk eens opgepikt door de mannen met de lange witte jassen?
Dat zal zeker gebeuren zodra de linksen hier evenveel macht hebben als destijds in de Sovjetunie, waar opposanten ook gepsychiatriseerd en voorgoed opgeborgen werden.
baarle is offline  
Oud 23 april 2006, 10:22   #192
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Je getel is nergens op reële cijfers gebaseerd maar op negatief denken.
Bij mijn weten wordt er in ons land duchtig veroordeeld en opgesloten. En dan nog in mensonwaardige omstandigheden wat ons internationale veroordelingen oplevert en een slechte naam. Kijk maar eens wat Amnesty hierover denkt!
Daarenboven is ons asielbeleid niet bepaald zachtaardig: men sluit zelf kinderen op in gesloten instellingen, zoals deze week nog bleek, alhoewel zij geen enkele misdaad begingen.
Ik beweer niet dat mijn getel op reële cijfers was gebaseerd, ik probeerde op jouw niveau te geraken om het je uit te leggen.

De internationale veroordelingen waren gebaseerd op het feit dat men psychiatrisch gestoorden mee in de gevangenissen stopt. Als politieker zou je dit moeten weten.
Het asielbeleid heeft niks te maken met de criminaliteitscijfers, ook dat zou je als politieker moeten weten.






Citaat:
Je bent dus niet voor positieve maar wel voor negatieve discriminatie.
Geen hulp maar straf. Geen opvoeding maar dril. Kadaverdiscipline in plaats van integratie. In feite heb je een wel heel eigenaardige opvatiing over opvoeding! Mensen die al problemen hebben met hun kinderen ga jij "helpen" door ze hun kindergeld af te pakken. Waarlijk een ode aan het gezin! Stel het eens voor aan de Gezinsbond...
Als de normen van onze maatschappij in de kazernes te vinden zijn ga er dan aub met je gezin naar toe, zij missen blijkbaar ook heel wat discipline!
Straks gaan ze nog pieken!
Ik heb het over degenen die reeds verschillende malen met de politie in aanraking zijn gekomen: deze hebben iets mispeuterd en blijkbaar zijn dié ouders niet in staat hun kinderen op te voeden.
Als hun kinderen niet meer thuis wonen hoeven ze daar geen kindergeld voor te ontvangen, dit is reeds de regel bij andere "geplaatste" kinderen.
Over "gezin" of "gezinsbond" hoef je niet te spreken in dergelijke gevallen, vermits hun "familiaal" leven zich hoofdzakelijk op de straat afspeelt. Dat ze thuis hun eigen moeder daarbij nog aftroeven als ze een opmerking maakt is een algemeen gekend gegeven (behalve voor politiekers zoals jij). De "prinsjes" staan namelijk boven de moederlijk macht, en de vaders zitten in het theehuis.
Mijn kinderen hebben ondertussen hun Master diploma behaald mijnheer Freremans, ZONDER



Je voorstel om mensen in kazernes te steken, van hun ouders te ontdoen is een voorproefje van het paradijs dat het Vb in petto heeft.
Zet dit eens in een blaadje van het Blok, de mensen zullen je ware gelaat dan erkennen. Ik ben er zeker van dat geen enkel sujet met een Vb logo erop je zal tegenspreken. Zo zie je hoe maf die bende is.
Ik onthou de weldaden en de "oplossingen" die jullie voorstellen. Zij zijn ridicuul, onwerkzaam en tegen elke vorm van beschaving.
Je militaristische praat is zelf voor elke militair een blaam: in een modern leger wordt een officier die zo tewerk gaat met soldaten, jong of oud wordt ontslagen[/quote]
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 23 april 2006, 10:22   #193
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Je getel is nergens op reële cijfers gebaseerd maar op negatief denken.
Bij mijn weten wordt er in ons land duchtig veroordeeld en opgesloten. En dan nog in mensonwaardige omstandigheden wat ons internationale veroordelingen oplevert en een slechte naam. Kijk maar eens wat Amnesty hierover denkt!
Daarenboven is ons asielbeleid niet bepaald zachtaardig: men sluit zelf kinderen op in gesloten instellingen, zoals deze week nog bleek, alhoewel zij geen enkele misdaad begingen.
Ik beweer niet dat mijn getel op reële cijfers was gebaseerd, ik probeerde op jouw niveau te geraken om het je uit te leggen.

De internationale veroordelingen waren gebaseerd op het feit dat men psychiatrisch gestoorden mee in de gevangenissen stopt. Als politieker zou je dit moeten weten.
Het asielbeleid heeft niks te maken met de criminaliteitscijfers, ook dat zou je als politieker moeten weten.






Citaat:
Je bent dus niet voor positieve maar wel voor negatieve discriminatie.
Geen hulp maar straf. Geen opvoeding maar dril. Kadaverdiscipline in plaats van integratie. In feite heb je een wel heel eigenaardige opvatiing over opvoeding! Mensen die al problemen hebben met hun kinderen ga jij "helpen" door ze hun kindergeld af te pakken. Waarlijk een ode aan het gezin! Stel het eens voor aan de Gezinsbond...
Als de normen van onze maatschappij in de kazernes te vinden zijn ga er dan aub met je gezin naar toe, zij missen blijkbaar ook heel wat discipline!
Straks gaan ze nog pieken!
Ik heb het over degenen die reeds verschillende malen met de politie in aanraking zijn gekomen: deze hebben iets mispeuterd en blijkbaar zijn dié ouders niet in staat hun kinderen op te voeden.
Als hun kinderen niet meer thuis wonen hoeven ze daar geen kindergeld voor te ontvangen, dit is reeds de regel bij andere "geplaatste" kinderen.
Over "gezin" of "gezinsbond" hoef je niet te spreken in dergelijke gevallen, vermits hun "familiaal" leven zich hoofdzakelijk op de straat afspeelt. Dat ze thuis hun eigen moeder daarbij nog aftroeven als ze een opmerking maakt is een algemeen gekend gegeven (behalve voor politiekers zoals jij). De "prinsjes" staan namelijk boven de moederlijk macht, en de vaders zitten in het theehuis.
Mijn kinderen hebben ondertussen hun Master diploma behaald mijnheer Freremans, ZONDER dat



Je voorstel om mensen in kazernes te steken, van hun ouders te ontdoen is een voorproefje van het paradijs dat het Vb in petto heeft.
Zet dit eens in een blaadje van het Blok, de mensen zullen je ware gelaat dan erkennen. Ik ben er zeker van dat geen enkel sujet met een Vb logo erop je zal tegenspreken. Zo zie je hoe maf die bende is.
Ik onthou de weldaden en de "oplossingen" die jullie voorstellen. Zij zijn ridicuul, onwerkzaam en tegen elke vorm van beschaving.
Je militaristische praat is zelf voor elke militair een blaam: in een modern leger wordt een officier die zo tewerk gaat met soldaten, jong of oud wordt ontslagen[/quote]
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 23 april 2006, 10:22   #194
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Je getel is nergens op reële cijfers gebaseerd maar op negatief denken.
Bij mijn weten wordt er in ons land duchtig veroordeeld en opgesloten. En dan nog in mensonwaardige omstandigheden wat ons internationale veroordelingen oplevert en een slechte naam. Kijk maar eens wat Amnesty hierover denkt!
Daarenboven is ons asielbeleid niet bepaald zachtaardig: men sluit zelf kinderen op in gesloten instellingen, zoals deze week nog bleek, alhoewel zij geen enkele misdaad begingen.
Ik beweer niet dat mijn getel op reële cijfers was gebaseerd, ik probeerde op jouw niveau te geraken om het je uit te leggen.

De internationale veroordelingen waren gebaseerd op het feit dat men psychiatrisch gestoorden mee in de gevangenissen stopt. Als politieker zou je dit moeten weten.
Het asielbeleid heeft niks te maken met de criminaliteitscijfers, ook dat zou je als politieker moeten weten.






Citaat:
Je bent dus niet voor positieve maar wel voor negatieve discriminatie.
Geen hulp maar straf. Geen opvoeding maar dril. Kadaverdiscipline in plaats van integratie. In feite heb je een wel heel eigenaardige opvatiing over opvoeding! Mensen die al problemen hebben met hun kinderen ga jij "helpen" door ze hun kindergeld af te pakken. Waarlijk een ode aan het gezin! Stel het eens voor aan de Gezinsbond...
Als de normen van onze maatschappij in de kazernes te vinden zijn ga er dan aub met je gezin naar toe, zij missen blijkbaar ook heel wat discipline!
Straks gaan ze nog pieken!
Ik heb het over degenen die reeds verschillende malen met de politie in aanraking zijn gekomen: deze hebben iets mispeuterd en blijkbaar zijn dié ouders niet in staat hun kinderen op te voeden.
Als hun kinderen niet meer thuis wonen hoeven ze daar geen kindergeld voor te ontvangen, dit is reeds de regel bij andere "geplaatste" kinderen.
Over "gezin" of "gezinsbond" hoef je niet te spreken in dergelijke gevallen, vermits hun "familiaal" leven zich hoofdzakelijk op de straat afspeelt. Dat ze thuis hun eigen moeder daarbij nog aftroeven als ze een opmerking maakt is een algemeen gekend gegeven (behalve voor politiekers zoals jij). De "prinsjes" staan namelijk boven de moederlijk macht, en de vaders zitten in het theehuis.
Mijn kinderen hebben ondertussen hun Master diploma behaald mijnheer Freremans, ZONDER dat ze



Je voorstel om mensen in kazernes te steken, van hun ouders te ontdoen is een voorproefje van het paradijs dat het Vb in petto heeft.
Zet dit eens in een blaadje van het Blok, de mensen zullen je ware gelaat dan erkennen. Ik ben er zeker van dat geen enkel sujet met een Vb logo erop je zal tegenspreken. Zo zie je hoe maf die bende is.
Ik onthou de weldaden en de "oplossingen" die jullie voorstellen. Zij zijn ridicuul, onwerkzaam en tegen elke vorm van beschaving.
Je militaristische praat is zelf voor elke militair een blaam: in een modern leger wordt een officier die zo tewerk gaat met soldaten, jong of oud wordt ontslagen[/quote]
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 23 april 2006, 10:22   #195
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Je getel is nergens op reële cijfers gebaseerd maar op negatief denken.
Bij mijn weten wordt er in ons land duchtig veroordeeld en opgesloten. En dan nog in mensonwaardige omstandigheden wat ons internationale veroordelingen oplevert en een slechte naam. Kijk maar eens wat Amnesty hierover denkt!
Daarenboven is ons asielbeleid niet bepaald zachtaardig: men sluit zelf kinderen op in gesloten instellingen, zoals deze week nog bleek, alhoewel zij geen enkele misdaad begingen.
Ik beweer niet dat mijn getel op reële cijfers was gebaseerd, ik probeerde op jouw niveau te geraken om het je uit te leggen.

De internationale veroordelingen waren gebaseerd op het feit dat men psychiatrisch gestoorden mee in de gevangenissen stopt. Als politieker zou je dit moeten weten.
Het asielbeleid heeft niks te maken met de criminaliteitscijfers, ook dat zou je als politieker moeten weten.






Citaat:
Je bent dus niet voor positieve maar wel voor negatieve discriminatie.
Geen hulp maar straf. Geen opvoeding maar dril. Kadaverdiscipline in plaats van integratie. In feite heb je een wel heel eigenaardige opvatiing over opvoeding! Mensen die al problemen hebben met hun kinderen ga jij "helpen" door ze hun kindergeld af te pakken. Waarlijk een ode aan het gezin! Stel het eens voor aan de Gezinsbond...
Als de normen van onze maatschappij in de kazernes te vinden zijn ga er dan aub met je gezin naar toe, zij missen blijkbaar ook heel wat discipline!
Straks gaan ze nog pieken!
Ik heb het over degenen die reeds verschillende malen met de politie in aanraking zijn gekomen: deze hebben iets mispeuterd en blijkbaar zijn dié ouders niet in staat hun kinderen op te voeden.
Als hun kinderen niet meer thuis wonen hoeven ze daar geen kindergeld voor te ontvangen, dit is reeds de regel bij andere "geplaatste" kinderen.
Over "gezin" of "gezinsbond" hoef je niet te spreken in dergelijke gevallen, vermits hun "familiaal" leven zich hoofdzakelijk op de straat afspeelt. Dat ze thuis hun eigen moeder daarbij nog aftroeven als ze een opmerking maakt is een algemeen gekend gegeven (behalve voor politiekers zoals jij). De "prinsjes" staan namelijk boven de moederlijk macht, en de vaders zitten in het theehuis.
Mijn kinderen hebben ondertussen hun Master diploma behaald mijnheer Freremans, ZONDER dat ze moesten



Je voorstel om mensen in kazernes te steken, van hun ouders te ontdoen is een voorproefje van het paradijs dat het Vb in petto heeft.
Zet dit eens in een blaadje van het Blok, de mensen zullen je ware gelaat dan erkennen. Ik ben er zeker van dat geen enkel sujet met een Vb logo erop je zal tegenspreken. Zo zie je hoe maf die bende is.
Ik onthou de weldaden en de "oplossingen" die jullie voorstellen. Zij zijn ridicuul, onwerkzaam en tegen elke vorm van beschaving.
Je militaristische praat is zelf voor elke militair een blaam: in een modern leger wordt een officier die zo tewerk gaat met soldaten, jong of oud wordt ontslagen[/quote]
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 23 april 2006, 10:22   #196
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Je getel is nergens op reële cijfers gebaseerd maar op negatief denken.
Bij mijn weten wordt er in ons land duchtig veroordeeld en opgesloten. En dan nog in mensonwaardige omstandigheden wat ons internationale veroordelingen oplevert en een slechte naam. Kijk maar eens wat Amnesty hierover denkt!
Daarenboven is ons asielbeleid niet bepaald zachtaardig: men sluit zelf kinderen op in gesloten instellingen, zoals deze week nog bleek, alhoewel zij geen enkele misdaad begingen.
Ik beweer niet dat mijn getel op reële cijfers was gebaseerd, ik probeerde op jouw niveau te geraken om het je uit te leggen.

De internationale veroordelingen waren gebaseerd op het feit dat men psychiatrisch gestoorden mee in de gevangenissen stopt. Als politieker zou je dit moeten weten.
Het asielbeleid heeft niks te maken met de criminaliteitscijfers, ook dat zou je als politieker moeten weten.






Citaat:
Je bent dus niet voor positieve maar wel voor negatieve discriminatie.
Geen hulp maar straf. Geen opvoeding maar dril. Kadaverdiscipline in plaats van integratie. In feite heb je een wel heel eigenaardige opvatiing over opvoeding! Mensen die al problemen hebben met hun kinderen ga jij "helpen" door ze hun kindergeld af te pakken. Waarlijk een ode aan het gezin! Stel het eens voor aan de Gezinsbond...
Als de normen van onze maatschappij in de kazernes te vinden zijn ga er dan aub met je gezin naar toe, zij missen blijkbaar ook heel wat discipline!
Straks gaan ze nog pieken!
Ik heb het over degenen die reeds verschillende malen met de politie in aanraking zijn gekomen: deze hebben iets mispeuterd en blijkbaar zijn dié ouders niet in staat hun kinderen op te voeden.
Als hun kinderen niet meer thuis wonen hoeven ze daar geen kindergeld voor te ontvangen, dit is reeds de regel bij andere "geplaatste" kinderen.
Over "gezin" of "gezinsbond" hoef je niet te spreken in dergelijke gevallen, vermits hun "familiaal" leven zich hoofdzakelijk op de straat afspeelt. Dat ze thuis hun eigen moeder daarbij nog aftroeven als ze een opmerking maakt is een algemeen gekend gegeven (behalve voor politiekers zoals jij). De "prinsjes" staan namelijk boven de moederlijk macht, en de vaders zitten in het theehuis.
Mijn kinderen hebben ondertussen hun Master diploma behaald mijnheer Freremans, ZONDER dat ze moesten heropgevoed worden.

Ik stel de oude kazernes voor omdat men anders weer wil beweren dat er geen faciliteiten beschikbaar zijn: die zijn er wèldegelijk!
Bovendien waarom zijn kazernes te min voor dit Herrenvolk? Volgens mij waren ze goed genoeg voor ONZE militiens.


Citaat:
Je voorstel om mensen in kazernes te steken, van hun ouders te ontdoen is een voorproefje van het paradijs dat het Vb in petto heeft.
Zet dit eens in een blaadje van het Blok, de mensen zullen je ware gelaat dan erkennen. Ik ben er zeker van dat geen enkel sujet met een Vb logo erop je zal tegenspreken. Zo zie je hoe maf die bende is.
Ik onthou de weldaden en de "oplossingen" die jullie voorstellen. Zij zijn ridicuul, onwerkzaam en tegen elke vorm van beschaving.
Je militaristische praat is zelf voor elke militair een blaam: in een modern leger wordt een officier die zo tewerk gaat met soldaten, jong of oud wordt ontslagen
Mijnheer Freremans: mijn voorstellen worden allang uitgevoerd voor "jongeren" die in een HEROPVOEDINGSINSTELLING worden geplaatst. Men heeft nu echter het fenomeen dat in de allochtone gemeenschap het aantal her op te voeden kutmarokkaantjes de spuigaten uitloopt.

Het is niet omdat men hun misdaden, afpersingen en pesterijen onder de mat gaat schuiven dat het probleem zal worden opgelost.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, en het STINKT hier al serieus.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 23 april 2006 om 10:26.
circe is offline  
Oud 23 april 2006, 10:25   #197
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Tijdens de verkiezingen zie je ze op de markten gaan, de hyena's en gieren van de zwarte kliek.
Het is heel simpel, Feremans: zorg dat er weer een minimale openbare veiligheid komt, dat jongeren weer min of meer kunnen gaan en staan waar ze willen zonder lastiggevallen, beledigd en beroofd te worden, en de aasgieren zullen onverrichterzake moeten afdruipen.
baarle is offline  
Oud 23 april 2006, 10:26   #198
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Onzin. Het is niet omdat een gestoorde lafaard hier in de anonimiteit van het internet zoiets neerschrijft, dat de oplossingen voor de huidige situatie iets met genocide te maken zouden hebben.

Als je echt eerlijk bent en een oplossing wil, dan grijp je dit niet aan om je tegenpartij mee te identificeren. Dan ga je de ernstige argumenten van je tegenpartij weerleggen. Wie weet, kan je op die manier hier of daar nog wel iemand overtuigen.



Het is een anonieme zot. Als er zo in Vlaanderen 500.000 waren, zou ik je reactie verstaan. Maar dat is niet zo, en er is dus geen reden waarom iemand die ernstig aan politiek wil doen zich hiermee zou moeten bezighouden.
Ah zo: en waarom moet iemand zoals ik erop wijzen dat dit niet kan, waarom is er NIEMAND van jullie fascisten-lovers die, en mét argumenten, aanwijst waarom die man zot is?
In feite omdat dit niet storend is voor jullie. Mensen die massamoorden willen zijn zachtaardig zot, geen woord waard. Dienen gedoogd.
Maar owee: een bruin vel! Bèkes!
ericferemans is offline  
Oud 23 april 2006, 10:26   #199
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Voor de n-de keer.
De ene keer verwijt men de bestuurders van dit land laksheid, dat men met andere woorden niemand zou aanpakken of veroordelen of straffen.

Dan weer zegt men dat de gevangenissen vol zitten.

Het is het één of het ander, niet?
Dat zegt dan iets over de maat van de gevangenissen, niet?
baarle is offline  
Oud 23 april 2006, 10:29   #200
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ah zo: en waarom moet iemand zoals ik erop wijzen dat dit niet kan, waarom is er NIEMAND van jullie fascisten-lovers die, en mét argumenten, aanwijst waarom die man zot is?
Het is evengoed dat gij het doet als ik. En vermits ik me niet aangesproken voel door jouw kwalificatie "fascistenlover", zie ik niet in waarom ik verantwoordelijk zou zijn voor de gestoorde uitspraken van een zot.

Citaat:
In feite omdat dit niet storend is voor jullie. Mensen die massamoorden willen zijn zachtaardig zot, geen woord waard. Dienen gedoogd.
U beledigt mij persoonlijk, Feremans. Hier haak ik af.
baarle is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be