Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 maart 2012, 17:54   #181
E. Migrant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 oktober 2011
Berichten: 1.745
Standaard

Volgens mij ziet gij de zaken veel te zwart in.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2012, 10:37   #182
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Volgens mij ziet gij de zaken veel te zwart in.
Volgens mij laat je je in met een zaak waar je geen ene moer verstand van heb.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2012, 15:35   #183
Wiley E Coyote
Minister
 
Wiley E Coyote's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2007
Locatie: the highways of the Southwestern United States
Berichten: 3.617
Standaard

Zoals jij dus
Wiley E Coyote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2012, 17:22   #184
Zapatista
Parlementslid
 
Zapatista's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2009
Locatie: De wereld
Berichten: 1.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Volgens mij laat je je in met een zaak waar je geen ene moer verstand van heb.
__________________
Spiegels en geslachtsgemeenschap zijn verfoeilijk omdat ze het tal der mensen vermenigvuldigen.
Zapatista is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2012, 23:05   #185
Astrodamos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 december 2011
Locatie: Godsheide
Berichten: 1.103
Standaard

Astrodamos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2012, 23:43   #186
Zapatista
Parlementslid
 
Zapatista's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2009
Locatie: De wereld
Berichten: 1.603
Standaard

__________________
Spiegels en geslachtsgemeenschap zijn verfoeilijk omdat ze het tal der mensen vermenigvuldigen.
Zapatista is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 16:50   #187
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

http://www.historum.com/european-his...-1789-a-3.html

Onbekende persoon die mijn blauw bloed theorie wilde voorleggen aan forum die mij zonder verdere discussie uitsloot.

Ik merk dat men eerst een verwrongen versie geeft van mijn theorie en die zo absurd klinkt, om zo mijn theorie af te wijzen.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 18:52   #188
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard










Philips Marnix van Aldegonde

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 5 april 2012 om 18:53.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 16:50   #189
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Originally posted by Egmond Codfried:
[QB]
Citaat:
Originally posted by IronLion:
[qb]
Citaat:
Originally posted by facts:
[qb] "Madonnas were intended to represent a more motherly, feminine figure through the use of earthy skin tones. According to this theory, light-skinned Madonnas are more suggestive of purity and chastity than of an eternal feminine power. [/qb]
LOL!

[/qb]
I'm very happy with this one, but never saw it on the web before. Know it from a Recueil of le Vierge Noir etc..
There are 18 centure images of whites adoring these Black Madonna's, an unusual sight.

Black Madonna's also symbolise Black Superiority 1100-1848. Some were destroyed around the French Revolution. The Black elite saw divinity as Black and superior. [/QB]

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 10 april 2012 om 16:53.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 17:56   #190
Astrodamos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 december 2011
Locatie: Godsheide
Berichten: 1.103
Standaard

hij kan er ni vanover ; een of andere edelman had zin in een black hole en den dezen blijft er maar over doorbomen
Astrodamos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2012, 18:01   #191
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrodamos Bekijk bericht
hij kan er ni vanover ; een of andere edelman had zin in een black hole en den dezen blijft er maar over doorbomen
Simpeler gezegd, jullie zijn gewoon achterlijk, geestelijk gestoord: claimen niet te weten wat de Zwarte Madonna's betekenen, onzin over roet van kaarsen. En de bewijzen geleverd, toch dom gepraat...
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2012, 11:01   #192
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

http://www.jstor.org/stable/10.2307/1259495

Dit soort informatie moet een centralerr rol spelen als wij de positie van de adel tov lijfeigenen, jullie voorouders, willen begrijpen. En om te begrijpen waarom jullie nog steeds hun gat likken.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2012, 12:20   #193
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

DE TWEEDE VERLICHTING

De Blauw Bloed is Zwart Bloed Theorie (1100-1848) is gebaseerd op een aantal persoonsbeschrijvingen van leden van de Europese adel en koningshuizen die aangeven dat deze personen zwart en bruin van gelaatskleur waren. Toch toont men ons slechts witte portretten van deze personen. Waarom? Men vindt wel zwarte portretten, meestal gravures naar verdwenen schilderijen; die de zwarte huidkleur tonen. Van belang zijn portretten die ook de klassieke Afrikaanse gelaatstrekken tonen, die men zag als bewijs van puur adellijk bloed. Na zes jaar van onderzoek begrijp ik dat Europa (1100-1848) een kaste systeem was met zwarte en bruine mensen in de kasten en witten, de lijfeigenen en horigen, als outcasts. Men paste in Europa regelmatig het levend het villen als straf toe, en er bestond tot 1848 een industrie in menselijke huid. De elite gebruikte de huid van witten om schoenen en kleding te maken. Wellicht was de Verklaring voor de Rechten van de Mens gericht op deze vorm van ongelijkheid. Het verzinsel van menselijke rassen was daarom bedoeld om witten een menselijke status te geven. En dat was weer nodig omdat de zwarte intellectuele elite streed voor een maatschappelijke verandering, waarbij het breken van de macht van de adel en koning voorop stond. Wij zijn als burgers t.o.v. onze regering pas vrij als iedereen vrij is. De periode van 1848-1941 zou ik HET REVISIONISME TIJDPERK willen noemen, waarbij men de geschiedenis had wit geverfd. In 1941 verscheen ‘Sex and Race’ door J.A.Rogers die onderzoek deed naar Zwarte personen in de Europese Koninklijke families. Dit vorm de basis van mijn onderzoek. Mijn definitie van Zwart is gebaseerd op persoonsbeschrijving en zelfidentificatie als Zwart door middel van heraldische Moortjes. Blauw bloed was een zwarte groepsidentiteit. De haat tegen Zwarten dient daarom gezien te worden als een bevrijdingsideologie, en de vrees dat Zwarte Suprematie zou terugkeren. Nu de waarheid geuit is kan revisionisme en witte suprematie beëindigt worden. Met alle onrust en neergang in Europa meen ik dat het tijd is voor De Tweede Verlichting, over Mensenrechten en dat de Europeanen weer inspraak krijgen in hun bestuur.



http://bluebloodisblackblood.blogspo...criptions.html
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2012, 16:04   #194
Munglik
Minister-President
 
Munglik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2012
Berichten: 4.305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
DE TWEEDE VERLICHTING

De Blauw Bloed is Zwart Bloed Theorie (1100-1848) is gebaseerd op een aantal persoonsbeschrijvingen van leden van de Europese adel en koningshuizen die aangeven dat deze personen zwart en bruin van gelaatskleur waren. Toch toont men ons slechts witte portretten van deze personen. Waarom? Men vindt wel zwarte portretten, meestal gravures naar verdwenen schilderijen; die de zwarte huidkleur tonen. Van belang zijn portretten die ook de klassieke Afrikaanse gelaatstrekken tonen, die men zag als bewijs van puur adellijk bloed. Na zes jaar van onderzoek begrijp ik dat Europa (1100-1848) een kaste systeem was met zwarte en bruine mensen in de kasten en witten, de lijfeigenen en horigen, als outcasts. Men paste in Europa regelmatig het levend het villen als straf toe, en er bestond tot 1848 een industrie in menselijke huid. De elite gebruikte de huid van witten om schoenen en kleding te maken. Wellicht was de Verklaring voor de Rechten van de Mens gericht op deze vorm van ongelijkheid. Het verzinsel van menselijke rassen was daarom bedoeld om witten een menselijke status te geven. En dat was weer nodig omdat de zwarte intellectuele elite streed voor een maatschappelijke verandering, waarbij het breken van de macht van de adel en koning voorop stond. Wij zijn als burgers t.o.v. onze regering pas vrij als iedereen vrij is. De periode van 1848-1941 zou ik HET REVISIONISME TIJDPERK willen noemen, waarbij men de geschiedenis had wit geverfd. In 1941 verscheen ‘Sex and Race’ door J.A.Rogers die onderzoek deed naar Zwarte personen in de Europese Koninklijke families. Dit vorm de basis van mijn onderzoek. Mijn definitie van Zwart is gebaseerd op persoonsbeschrijving en zelfidentificatie als Zwart door middel van heraldische Moortjes. Blauw bloed was een zwarte groepsidentiteit. De haat tegen Zwarten dient daarom gezien te worden als een bevrijdingsideologie, en de vrees dat Zwarte Suprematie zou terugkeren. Nu de waarheid geuit is kan revisionisme en witte suprematie beëindigt worden. Met alle onrust en neergang in Europa meen ik dat het tijd is voor De Tweede Verlichting, over Mensenrechten en dat de Europeanen weer inspraak krijgen in hun bestuur.



http://bluebloodisblackblood.blogspo...criptions.html
__________________
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2012, 18:16   #195
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Friedrich, Duke of Saxony
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2012, 15:03   #196
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Charlotte-Sophie was beroemd om haar Zwarte trekken: ze had ook een bruine huid. Blauw bloed is Zwart bloed (1100-1848)

Citaat:
Originally posted by Egmond Codfried:
[QB]

Blackness is of interest because Blacks dominated Europe (1100-1848). The shape of their lips has precious little to do with that. I'm Black, and I'm much more then the size of my lips. They regarded themselves as representants of god, and superior over whites who they considered as shoe leather.

How can anyone ignore this display of blackness? How can anyone say Blacks cannot or should not research the etnicity of the european Kings.
They did not think their rule would ever end, and they were not obsessed with 19th century white angst about blacks.

This is clearly a 'true Negro' (a classical African) as a symbol of high birth. She is served by her high birth to find 'love' and become a queen of England. bringing more fame, glory and riches to her family.
The white ermine coat with Black accents again seems to symbolize the Black nobility ruling the whites.



Again, clearly the Mother of god represented as Black. [/QB]

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 27 april 2012 om 15:07.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2012, 15:10   #197
Munglik
Minister-President
 
Munglik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2012
Berichten: 4.305
Standaard

Waarom hebben zoveel heerses dan geprobeerd om aan te tonen dat ze afstamden van ( blanke ) Romeinse keizers?
__________________
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2012, 15:33   #198
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Waarom hebben zoveel heerses dan geprobeerd om aan te tonen dat ze afstamden van ( blanke ) Romeinse keizers?
Bronnen?
Ik denk dat iedereen van een keizer zou willen afstammen.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2012, 15:44   #199
Munglik
Minister-President
 
Munglik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2012
Berichten: 4.305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Bronnen?
Ik denk dat iedereen van een keizer zou willen afstammen.
Deze weet ik van buiten.
Citaat:
De Romanovs delen hun oorsprong met 24 andere Russische adellijke families. Hun eerste gemeenschappelijke voorvader is een zekere Andrej Kobyla, die bekend is als bojaar in dienst van Semjon I van Moskou. Latere generaties wezen aan Kobyla de meest illustere voorvaders toe. Aanvankelijk beweerde men dat hij uit Pruisen in 1341 naar Moskou kwam, waar zijn vader een beroemde rebel was geweest. In de late 17e eeuw, werd een fictieve lijn van zijn afstamming van Julius Caesar gepubliceerd.
De rest wil ik wel opzoeken als je dat nodig vindt.

Is het niet nogal raar dat ze zich willen associëren met de 'inferieure' blanken?
__________________
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2012, 16:46   #200
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Deze weet ik van buiten. De rest wil ik wel opzoeken als je dat nodig vindt. Is het niet nogal raar dat ze zich willen associëren met de 'inferieure' blanken?
Lieverd, je hebt niets begrepen van mijn blauw bloed is zwart bloed onderzoek.
Adel begon 1100-1848 met Zwarte Europeanen. Ze verhieven zichzelf tot adel, en verzonnen later een link met klassieke figuren en bijbelse figuren. Ook omdat zij hun beschaving als een voortzetting van de Griekse beschaving beschouwden. Vreemd genoeg hadden deze zwarte en bruine mensen een rare traditie om zich wit te verven en te bleken, dat speelde door in de portretten. Maar ze liepen op schoenen van menselijk leder. alle misvattingen nu hebben te maken met revisionisme van 1848. Waarom haten witten Zwarte? Omdat ze overheerst werden door Zwarten. Overigens kijkt men naar een portret van een witte en beseft niet dat de persoon in kwestie zwart was met sterke Afrikaanse gelaatstrekken: Willem van Oranje. Daarom steeds een witte Obama om het principe duidelijk te maken, maar ik vrees dat de meerderheid gewoon te dom en achterlijk is.



Obama electronisch gewit.
vroeger deed men dit met verf.
De zwarte portretten zien wij niet, worden door families verstopt.
Van Mierenveldt's zijn overgeschilderd, omdat hij de zwarte kleur liet zien.
Of men toont ons gewitte kopies.
Vanwege argumenten geloof ik dat de gewitte portretten ook
propagandistisch was.
Om witten te misleiden.
De witten zoals wij ze vandaag kennen zijn pas sinds 1848 zo.
er was verzet tegen de adel, dat zich richtte tegen hun symbool: De Moor.





Fantasie portret van Willem van Oranje




Fantasie portret, wel met kleur.
(Beresteyn 1941) Meer bruin dan wit, en Bruyn van verve ende baerde



Willem van Oranje in al zijn Zwarte glorie (1533-1584) met zijn tweede vrouw, Anne van Saxen, dr. Van Maurits van Saxen.(zij is gemooid)

http://api.ning.com/files/9CzPSwE6UK...vonSachsen.jpg

De schoonvader van Willem van Oranje, Keurvorst Maurits van Saxen: sommige witten zien hierin een afbelding van een witte man.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 27 april 2012 om 17:01.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be