Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 juni 2021, 19:33   #181
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Oma duldt weinig tegenspraak of andere mening.
tegenspraak duidt op tegenspreken. Een mening moet inhoud hebben. We krijgen van U geen van beide.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 19:35   #182
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
wat? maar volgens mambo en co gaat Reiner Fuellmilch toch voor n 2de Process van Nuremburg zorgen en al de mensen die met in het complot zitten gaan voor n militartribunal verschijnen ?
louter juridisch gezien houdt dat volgens mij in dat een werkgever evengoed iemand die genetisch gemanipuleerd werd met een mRNA vaccin kan ontslaan, of kan weigeren een job te geven.

Het wijst op segregatie. Dat was inderdaad ooit legaal.

Maar het blijft uitermate verwerpelijk.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2021, 19:36   #183
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Is dat niet een beetje natrapperij ?
Als je door mijn straat aan 60 rijdt waar max 30 mag, dan heb je prijs.
Natrapperij?

Bovendien weer COMPLEET naast het punt.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 11:56   #184
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.840
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
je gaf het zelf al aan. het zijn van die linksrijdende janm'nklotens die tegen 112 per uur op de "snel"weg al het achteropkomend verkeer ophouden "want dat is snel genoeg" en daar veel plezier aan beleven.
of ze dood of levend zijn, het raakt m'n kou kleren niet meer. Ze trachten enkel kwade reacties uit te lokken om banpunten aan te smeren.
Het zijn de kampbewakertjes die nodig zijn om hun medemensen aan de galg te praten, en zo de angst in stand te houden.
Het laagste van het laagste.
Dat zijn inderdaad de collaborerende kampbewakers die in hetzelfde schuitje zitten en die hun ticketje voor de gaskamer al hebben maar die mede-gevangenen dan toch verraden als laffe ratten om hun eigen vel nog proberen te redden.
Die kunnen inderdaad niet meer lager vallen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 15:10   #185
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.835
Standaard

WOII moet er weer bijgesleurd worden.
Nu ja, toen was het gas een slecht element.
Nu is het corona-virus het slecht element. En slechte elementen moeten geëlimineerd worden.
99,99 procent van onze artsen en biowetenschappers zijn akkoord: dat kan alleen maar met vaccinaties.
Pas op, we nemen ook de forum-virologen en aanverwanten zeer ernstig. Het zijn toch ook mensen met bezorgdheden. Als we vb. met hen lachen, dan is het nooit in hun gezicht; dat zou zeer onbeleefd zijn.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 15:15   #186
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
WOII moet er weer bijgesleurd worden.
Nu ja, toen was het gas een slecht element.
Nu is het corona-virus het slecht element. En slechte elementen moeten geëlimineerd worden.
Gas werd niet geelimineerd, want gas was niet het slechte element, dat waren de nazi's. Het corona virus wordt niet geelimineerd, dat is niet het slechte element. Het zijn weer de nazis. De maatschappij heeft zo goed als niks gemerkt van corona, en is totaal vernietigd door de hysterische corona nazi's.

Nog eens: corona is zo goed als ongemerkt geweest. Het gemaatregel heeft de maatschappij daarentegen zo goed als volledig in puin geslagen, even erg als na WO II, maar dan zonder bevrijding, en met overwinning van de nazi's.


Citaat:
99,99 procent van onze artsen en biowetenschappers zijn akkoord: dat kan alleen maar met vaccinaties.
Nee, 2/3 van alle virolgen denken dat het NIET GAAT LUKKEN.

Maar vooral: het is nergens nodig voor. Corona is geen probleem. Is dat nooit geweest. De hysterie is het probleem en heeft een ongeziene schade veroorzaakt. Corona zo goed als geen.

De wereldbevolking is zelfs TOEGENOMEN. 37 miljoen erbij vorig jaar.

Het gros van de mensen die aan corona gestorven zijn, waren mensen die nergens nog voor nodig waren.

De gigantische ramp die ons overkomen is, is weer het werk geweest van pure dwingelanden, dwaze megalomane visies, en het aanpraten van schrik. Destijds van de Jood, nu van een virus.

De methoden zijn hetzelfde geweest, censuur, Papiere bitte, burgervrijheden opschorten in naam van een of ander "collectief belang" en vooral:

het zwijgen opleggen van elke vorm van redelijk debat over de zin en onzin van zekere manieren van brutaal doen.

Maar, zoals de vorige keer, heeft deze ramp zich enkel maar kunnen voltrekken omdat die kleine kliek waanzinnige megalomanen GANSE HORDEN OLIEDOMME VOLGELINGEN heeft gekregen die er geen ballen van begrijpen, maar naar "gezag" luisteren met gestrekt armpje.

Laatst gewijzigd door patrickve : 16 juni 2021 om 15:20.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 15:50   #187
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
WOII moet er weer bijgesleurd worden.
Nu ja, toen was het gas een slecht element.
Nu is het corona-virus het slecht element. En slechte elementen moeten geëlimineerd worden.
99,99 procent van onze artsen en biowetenschappers zijn akkoord: dat kan alleen maar met vaccinaties.
Pas op, we nemen ook de forum-virologen en aanverwanten zeer ernstig. Het zijn toch ook mensen met bezorgdheden. Als we vb. met hen lachen, dan is het nooit in hun gezicht; dat zou zeer onbeleefd zijn.
Neen. 99,99 procent van de "experten" zijn het erover eens. Van de wetenschappers een zééééér kleine minderheid.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 17:07   #188
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.840
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
WOII moet er weer bijgesleurd worden.
Nu ja, toen was het gas een slecht element.
Nu is het corona-virus het slecht element. En slechte elementen moeten geëlimineerd worden.
99,99 procent van onze artsen en biowetenschappers zijn akkoord: dat kan alleen maar met vaccinaties.
....
Je bedoelt die paar tv-waarzeggers, ene met de geestelijke aandoening smetvrees, een die ze ziet vlieghe, de seniele van damme en de mediageile van ranst die gesponsord wordt door de big farma?
En nog een paar bedriegers die allen een graantje meepikken van de vaccinatie industrie, dát en een paardekop is dan 99,99%
Er zijn er veel meer en echte wetenschappers tegen vaccinatie met zelfs feiten, maar die laten ze niet aan het woord want de tv-kwakzalvers hebben geen enkel weerwoord om hun lucratieve gifspuiten te verdedigen, daarom willen ze ook niet in discussie gaan, ze vallen nu zo al door de mand, je hoeft enkel de msm leugenmedia maar te volgen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 20:52   #189
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Gas werd niet geelimineerd, want gas was niet het slechte element, dat waren de nazi's. Het corona virus wordt niet geelimineerd, dat is niet het slechte element. Het zijn weer de nazis. De maatschappij heeft zo goed als niks gemerkt van corona, en is totaal vernietigd door de hysterische corona nazi's.

Nog eens: corona is zo goed als ongemerkt geweest. Het gemaatregel heeft de maatschappij daarentegen zo goed als volledig in puin geslagen, even erg als na WO II, maar dan zonder bevrijding, en met overwinning van de nazi's.


Vandaag was er in het nieuws dat de Belgische bevolking na decennia groei was afgenomen.

Nee, 2/3 van alle virolgen denken dat het NIET GAAT LUKKEN.

Maar vooral: het is nergens nodig voor. Corona is geen probleem. Is dat nooit geweest. De hysterie is het probleem en heeft een ongeziene schade veroorzaakt. Corona zo goed als geen.

De wereldbevolking is zelfs TOEGENOMEN. 37 miljoen erbij vorig jaar.

Het gros van de mensen die aan corona gestorven zijn, waren mensen die nergens nog voor nodig waren.

De gigantische ramp die ons overkomen is, is weer het werk geweest van pure dwingelanden, dwaze megalomane visies, en het aanpraten van schrik. Destijds van de Jood, nu van een virus.

De methoden zijn hetzelfde geweest, censuur, Papiere bitte, burgervrijheden opschorten in naam van een of ander "collectief belang" en vooral:

het zwijgen opleggen van elke vorm van redelijk debat over de zin en onzin van zekere manieren van brutaal doen.

Maar, zoals de vorige keer, heeft deze ramp zich enkel maar kunnen voltrekken omdat die kleine kliek waanzinnige megalomanen GANSE HORDEN OLIEDOMME VOLGELINGEN heeft gekregen die er geen ballen van begrijpen, maar naar "gezag" luisteren met gestrekt armpje.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 21:03   #190
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Gas werd niet geelimineerd, want gas was niet het slechte element, dat waren de nazi's. Het corona virus wordt niet geelimineerd, dat is niet het slechte element. Het zijn weer de nazis. De maatschappij heeft zo goed als niks gemerkt van corona, en is totaal vernietigd door de hysterische corona nazi's.

Het gros van de mensen die aan corona gestorven zijn, waren mensen die nergens nog voor nodig waren.
Dit ruikt wel naar nazi theorie.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 21:06   #191
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Dit ruikt wel naar nazi theorie.
Ik denk dat je wat begrijpend lezen mist.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 21:09   #192
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Ik denk dat je wat begrijpend lezen mist.
Zeg er dan ineens bij waarom.
De pot verwijt de ketel.
Zeggen dat een groep mensen nergens voor nodig waren is pure nazi theorie.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 16 juni 2021 om 21:13.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 21:11   #193
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Zeg er dan ineens bij waarom.
Hij zegt toch dat je niet het gas de schuld moet geven maar de nazis. Met uw antwoord lijk je het tegenovergestelde te bedoelen.

Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 16 juni 2021 om 21:12.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 21:14   #194
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Hij zegt toch dat je niet het gas de schuld moet geven maar de nazis. Met uw antwoord lijk je het tegenovergestelde te bedoelen.
Je was me voor.
Zeggen dat een groep mensen nergens voor nodig waren is pure nazi theorie.
Ik doelde niet op dat gas.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 21:15   #195
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.173
Standaard

In dit geval wil dat dus zeggen dat je het niet op de ziekte COVID moet steken, maar de dwingelandij die zeker nog voor meer slachtoffers gaat zorgen.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 21:34   #196
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
In dit geval wil dat dus zeggen dat je het niet op de ziekte COVID moet steken, maar de dwingelandij die zeker nog voor meer slachtoffers gaat zorgen.
Oei, rudy staat in z’n onderbroek...
Logisch redeneren is niet echt zijn sterkste kant.
Maar ‘t is gene kamp 3-er...
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 16 juni 2021 om 21:34.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 21:40   #197
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Je was me voor.
Zeggen dat een groep mensen nergens voor nodig waren is pure nazi theorie.
Ik doelde niet op dat gas.
Voor coronazis zijn niet-gevaccineerden nergens voor nodig.
Bovendien bedoelt patrickve dat de mensen die eraan gestorven zijn, veelal mensen zijn die maatschappelijk nog weinig bij te dragen hadden, en die, als ze deze snotvalling niet opdeden, waarschijnlijk er van de volgende wel zouden aangegaan zijn.
Zoals elk jaar, sinds het ontstaan van de mensheid al gebeurt.
Maar voor de fascisten gaat dat niet snel genoeg, en moet de natuur een beetje geholpen worden.
Enter; mRNA injecties....
Genetisch gemanipuleerde freaks........(en oh, wat zijn ze er toch zooooo trots op)
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 16 juni 2021 om 21:41.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2021, 23:19   #198
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.877
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Een gevaccineerde patient zou ik het ziekenhuis wel het recht moeten hebben om te weigeren behandeld te worden door een niet gevaccineerde verpleegkundige of dokter.
Dit lijkt op zich logisch, maar waarom heeft die patiënt zich dan laten vaccineren? Toch omdat hij zichzelf wil beschermen? Dan zie ik niet waarom hij schrik zou moeten hebben van niet - gevaccineerden
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2021, 23:23   #199
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.877
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

De gigantische ramp die ons overkomen is, is weer het werk geweest van pure dwingelanden, dwaze megalomane visies, en het aanpraten van schrik. Destijds van de Jood, nu van een virus.

De methoden zijn hetzelfde geweest, censuur, Papiere bitte, burgervrijheden opschorten in naam van een of ander "collectief belang" en vooral:

het zwijgen opleggen van elke vorm van redelijk debat over de zin en onzin van zekere manieren van brutaal doen.

Maar, zoals de vorige keer, heeft deze ramp zich enkel maar kunnen voltrekken omdat die kleine kliek waanzinnige megalomanen GANSE HORDEN OLIEDOMME VOLGELINGEN heeft gekregen die er geen ballen van begrijpen, maar naar "gezag" luisteren met gestrekt armpje.
Dit is allemaal heel waar. En ik heb me ingezet om die kennis aan minder slimme mensen mede te delen, maar ik word ervoor aangevallen en zelfs mijn job komt erdoor in het gedrang. Ik voel me machteloos, vooral omdat ook mensen die me lief zijn zich hebben laten inpakken. Als ik straks die mensen kwijt ben door een experimenteel vaccin/ gelegaliseerd massamoordwapen heeft het leven voor mij geen zin meer
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 19 juni 2021 om 23:25.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2021, 23:38   #200
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Dit is allemaal heel waar. En ik heb me ingezet om die kennis aan minder slimme mensen mede te delen, maar ik word ervoor aangevallen en zelfs mijn job komt erdoor in het gedrang. Ik voel me machteloos, vooral omdat ook mensen die me lief zijn zich hebben laten inpakken. Als ik straks die mensen kwijt ben door een experimenteel vaccin/ gelegaliseerd massamoordwapen heeft het leven voor mij geen zin meer
Ik heb tegen mijn vrouw gezegd toen ze ook nogal aan de groepsdruk wilde meedoen en voor een prik gaan.

"meisje als je er ziek van wordt sta je er alleen voor. Ik help je niet!"

4 dagen later stierf haar zus na haar prik.

Toen begon ze te denken.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be