Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Bekijk resultaten enquête: Ga je je laten vaccineren?
Ja, leve de vrijheid! 23 62,16%
Nee, ik zit graag opgesloten. 14 37,84%
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 juni 2021, 19:41   #181
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Continu mensen die uw mening niet delen voor idioten verwijten is geen certificaat van hoge intelligentie.
Je moet een onderscheid maken tussen het hebben van een andere mening, en het hebben van een idiote mening. Iemand die logisch kan onderbouwen waarom hij een bepaalde mening heeft is geen idioot, zelfs al is zijn mening controversieel of eigenaardig.

Maar velen hier hebben een ronduit idiote mening, en dat gaat zowel op voor pro als anti vaxxers, alsook voor veel andere onderwerpen.

Edit: toch maar de namen weggedaan vooraleer in terug een ban krijg. Ik denk dat behalve de idioten zelf iedereen wel een redelijk idee heeft wie ze zijn in deze thread.

Laatst gewijzigd door denkimi : 16 juni 2021 om 19:43.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 19:43   #182
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Hmm... een wat 'Jezuïten-antwoord,' maar kom. Ik echter geloof steevast dat de maatregelen (die overigens in ons land wat laat zijn genomen en niet lang genoeg zijn volgehouden) het aantal doden inderdaad goed hadden kunnen reduceren.
Heb je de draad over Ivermectine ook gelezen? Wat denk je daar over?
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 19:48   #183
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.463
Standaard

Mensen die kritiek op dit beleid hebben en veiligere vaccins eisen != anti vax.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 20:14   #184
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.974
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wel, het grootste deel van 2020 tot aan september was er zelfs geen mondmasker verplicht, he. Dus ja, 2021 is op dat vlak, tenminste tot aan september, veel erger dan 2020.



Kijk, ik heb natuurlijk ook ergens hoop dat de totale waanzin stopt, en dat we het beetje brokstukken dat er van onze vroegere maatschappij nog te lijmen valt, terug kan samengeraapt worden.

Maar het vaccinatie paspoort, de gedwongen quarantaines, de dwaze testen, het opsluiten van mensen met een snotneus en zo waar geen einde aan geprogrammeerd is, lijkt eerder te bevestigen dat de waanzin nog lang bij ons zal blijven.
Het mondmasker werd verplicht in winkels vanaf 11 juli 2020 of zoiets. En zo erg is dit nu ook niet vermits het maar tijdelijk is. En indien alles goed verloopt is de afschaffing van die verplichting in zicht. Natuurlijk, zagen en klagen over de verplichte tijdelijke dracht van mondmaskers is typisch voor verwende kinderen +volwassenen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juni 2021 om 20:17.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 20:42   #185
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het mondmasker werd verplicht in winkels vanaf 11 juli 2020 of zoiets. En zo erg is dit nu ook niet vermits het maar tijdelijk is. En indien alles goed verloopt is de afschaffing van die verplichting in zicht. Natuurlijk, zagen en klagen over de verplichte tijdelijke dracht van mondmaskers is typisch voor verwende kinderen +volwassenen.
Het is uw goed recht om geen enkel probleem te hebben met nutteloze zaken, maar waarom u en anderen verwachten dat iedereen zich schikt naar idiote zaken, dat is het probleem. Draag voor mijn part een mondmasker tot u een ons weegt, maar zadel anderen niet op met dergelijk idiote zaken.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 20:50   #186
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het is uw goed recht om geen enkel probleem te hebben met nutteloze zaken, maar waarom u en anderen verwachten dat iedereen zich schikt naar idiote zaken, dat is het probleem. Draag voor mijn part een mondmasker tot u een ons weegt, maar zadel anderen niet op met dergelijk idiote zaken.
Het is uw goed recht om geen mondmasker te dragen.
Draag er geen, waar ook.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 16 juni 2021 om 20:51.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 20:55   #187
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Volgens uw goeroe Patrickv ging het in 2021 'veel veel' (sic) erger zijn dan in 2020. Ik verneem nu dat in september het verplicht dragen van mondmaskers in België zal worden losgelaten. Voor zover dit al niet vroeger zal gebeuren. In Frankrijk is dit al het geval of toch voor zeer binnenkort.

We zullen dus zien. Het jaar 2021 is nog lang niet voorbij en Patrickv kan nog altijd gelijk krijgen natuurlijk. Voorlopig zie ik er niet veel van zoals ik vroeger al zei. (1)

__________________________________

(1) Een grafiekje om dit te illustreren.


Gij zijt Ne goeie. Ik ben al heel de tijd aan het zeggen dat er niet meer doden vallen als andere jaren en nu opeens wil je dat tegen ons gebruiken. Grapjas.
Net hetzelfde als we vorig jaar waarschuwden voor het coronapaspoort en jij ons als wappie wegzette en nu beginnen zeggen van zie je wel.

Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 16 juni 2021 om 20:56.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 23:16   #188
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Continu mensen die uw mening niet delen voor idioten verwijten is geen certificaat van hoge intelligentie.
Het licht van de zon ontkennen is niet gelijk aan het hebben van een mening.

Try again.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2021, 23:17   #189
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Het is uw goed recht om geen mondmasker te dragen.
Draag er geen, waar ook.
Marc, rudy moet iets zeggen...
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 04:24   #190
Erra555
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 6 augustus 2014
Berichten: 917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Edit: toch maar de namen weggedaan vooraleer in terug een ban krijg. Ik denk dat behalve de idioten zelf iedereen wel een redelijk idee heeft wie ze zijn in deze thread.
Als ik u nu vraag: wie heb jij allemaal in uw negeerlijst staan? Zou dat banpunten opleveren als je daarop antwoord?
Erra555 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 04:35   #191
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Hmm... een wat 'Jezuieten-antwoord,' maar kom. Ik echter geloof steevast dat de maatregelen (die overigens in ons land wat laat zijn genomen en niet lang genoeg zijn volgehouden) het aantal doden inderdaad goed hadden kunnen reduceren.
Maar nog eens, als ik zegde "2021 gaat erger zijn dan 2020", dan heb ik het NIET over doden en zieken. Ik heb het dan ENKEL EN ALLEEN over maatregelen, want DAT en ENKEL DAT is de ramp.

Maar allez ik ben toch al blij dat ge toegeeft dat het misschien mogelijk ware gewezen dat zekere maatregelen de doden HADDEN KUNNEN verminderen, maar dat de maatregelen die TOEGEPAST WERDEN geen doden hebben vermeden, in vergelijking met geen maatregelen.

Citaat:
Toegegeven, Covid 19 heeft alle landen onverhoeds overvallen en de negatieve impact van het virus is door vele landen (bijna allemaal) volledig onderschat.
In tegendeel, wat men van het virus zegde, werd overschat, ook al waren die schattingen zelf nog totaal verwaarloosbaar. Nog eens: het virus zelf heeft zo goed als niks ergs gedaan, maar de maatregelen waren een daadwerkelijke ramp, en het is over dat gemaatregel dat ik het uiteraard had.

Uw plotjes van doden hebben dus totaal niks te maken met wat ik stelde: je zou plotjes moeten maken van wanneer er maatregelen waren, want DAT is de ramp. Plotjes van verloren levensjaren.

We zitten rond de 4 of 5 miljoen verloren levensjaren door het gemaatregel, en 200 000 verloren levensjaren door het virus.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 04:37   #192
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het mondmasker werd verplicht in winkels vanaf 11 juli 2020 of zoiets.
Juist, en in 2021 is het al 6 maanden verplicht. Dus op dat stuk is 2021 al veel erger dan 2020 tot hier toe. DAT is wat ik bedoelde.

In 2020 mocht je in de zomer gaan reizen. In 2021 worden daar veel meer zotte condities aan verbonden (zotte condities, want zoals vorig jaar heeft dat zelfs geen sanitair effect: vorig jaar was het nefast, herinner U dat).

Dus tot hier toe is 2021 wel degelijk stukken erger dan 2020.

Citaat:
En zo erg is dit nu ook niet vermits het maar tijdelijk is.
Uw leven is ook maar tijdelijk.

Er zijn tot nu toe in Belgie ongeveer 150 000 mensen geweest die het gemaatregel voor de rest van hun leven gekend hebben. Die nooit meer geweten hebben wat het was om in een normale maatschappij mogen te leven. Dat kan trouwens ook uw geval zijn, het kan goed zijn dat uw leven stopt voor de maatregelen stoppen he. Dan hebt gij dus, sinds maart vorig jaar, de rest van uw leven in een sanitaire zotte dictatuur geleefd.

En als we de wetenschappelijke studies ter zake mogen bekijken, dan was dat grotendeels om eigenlijk niks te bereiken daarmee, of misschien het aantal levens die toch per maand of zo vergaan.

Wij hebben het onderwijs van ongeveer 2 miljoen jongeren kapot gemaakt. Iedereen die vorig jaar of dit jaar "in opleiding was" of het nu het eerste studiejaartje, of zijn afstudeerjaar was aan de unief, heeft irreversiebele schade opgelopen, en dat is iets dat we in de maatschappij waarschijnlijk nog 15 - 20 jaar (tot de kleuter van vandaag afstudeert) merken door een "gebroken" parcours. Je kan eigenlijk zeggen dat we 2 mijoen kinderen/jongeren gedwongen omgevormd hebben tot "schoolafhakers", want dat is het niveau waarmee ze nu zitten.

We hebben in vele instellingen de "werkethiek" kapot gemaakt waar gebleken is dat "naar uw job gaan" eigenlijk een soort van facultatieve bezigheid is geworden.

Maar we hebben heel misschien 5000 opa's een paar jaar langer laten leven, en 7000 mensen vertikt van te redden omdat een waarschijnlijk werkend geneesmiddel verboden werd.

DAT is het bilan in een notedop van de ramp die in 2021 waarschijnlijk erger zal toeslaan dan in 2020.

Ik heb het al ergens aangehaald. Het is in Frankrijk maar veel verschilt dat allemaal niet: een heel goeie niveau meter is de wedstrijd geneeskunde op het einde van het eerste jaar (in Belgie is die in het begin, maar hier in Frankrijk, op het einde van het eerste jaar, dat een "virtueel studiejaar" is, want thuis te studeren). Er zijn X plaatsen, en men kijkt naar de punten van de laatste die nog aangenomen wordt. Sinds ongeveer 10 jaar fluctueerde dat tussen 15/20 en 15.5/20. Dit jaar was het 11.5/20. Dat geeft U een idee van de niveaudaling door de humaniora verlaters (meestal vrij goeie leerlingen) in 2020. Merk op dat dat grotendeels het effect was van die paar maanden "geen school" einde schooljaar 2019-2020. Gezien die wedstrijd al 10 jaar "afstandsonderwijs" is, heeft het dus niks te maken met het onderwijs in het eerste jaar zelf. Het eerste jaar geneeskunde studeer je thuis, met een DVD waar de lessen opstaan. Er waren evident minder "uitgaansmogelijkheden" dus je kan verwachten dat men MEER "studietijd" had thuis dit jaar dan vorig jaar. Het kan dus niet liggen aan het afstandsonderwijs, want dat was hetzelfde. En hier hebben we het over de niveaudaling van heel heel gemotiveerde mensen die goeie leerlingen waren.

Ge moet U niet afvragen wat dat zal geven voor het kapotte schooljaar 2020-2021 he. Maar daar zullen we de resultaten pas volgend jaar zien.

Het is gewoon EEN indicator van de ramp. Terwijl het aantal virus doden overeenkomt met 2 normale maanden "sterfgevallen". De echte ramp is dus wel degelijk het gemaatregel, waartegen die doden en zieken door het virus als klein "bliepje" optreden, onmerkbaar bovenop de tsunami brokken van de hysterie he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 17 juni 2021 om 04:58.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 06:16   #193
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het mondmasker werd verplicht in winkels vanaf 11 juli 2020 of zoiets. En zo erg is dit nu ook niet vermits het maar tijdelijk is. En indien alles goed verloopt is de afschaffing van die verplichting in zicht. Natuurlijk, zagen en klagen over de verplichte tijdelijke dracht van mondmaskers is typisch voor verwende kinderen +volwassenen.
Wel, ik heb een groot probleem met mondmaskers. Op het werk zijn ze verplicht als je rondloopt (en ik moet veel rondlopen) maar ik heb tegen mijn baas gezegd dat hij mij niet meer moet verwachten indien ik er een moet dragen. En hij heeft dat goed onthouden. Ik ga ook niet meer naar de winkel, ik ben redelijk zelfvoorzienend en zal dat in de toekomst uit noodzaak nog meer worden. Als ik niet zo gehecht was aan mijn huis en grond was ik hier allang vertrokken hoor, dat is mijn zwak punt. Joden bijvoorbeeld houden niet aan materieel bezit omdat ze beseffen dat ze ieder moment hun valies moeten kunnen pakken wanneer mensen zoals jij opgestookt worden door de elite. Mevrouw Houzee zal alleszins niet meer zomaar naar de winkel gaan, ook niet als de mondmaskerplicht is afgeschaft. Geld dient voortaan om mezelf te verdedigen en mijn zelfstandigheid tegenover de vijandige massa te versterken, consumptie als luxe is verleden tijd. Ze gaan mij geen twee keer liggen hebben
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 07:07   #194
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
(...)
Uw leven is ook maar tijdelijk.

(...)

Het is gewoon EEN indicator van de ramp. Terwijl het aantal virus doden overeenkomt met 2 normale maanden "sterfgevallen". De echte ramp is dus wel degelijk het gemaatregel, waartegen die doden en zieken door het virus als klein "bliepje" optreden, onmerkbaar bovenop de tsunami brokken van de hysterie he.
En dan heeft u het nog niet gehad over het afnemen van grondrechten, het feit dat ik niet meer mag uitnodigen wie ik wil , bij mij thuis, of mag gaan waar ik wil bij familie, kennissen en vrienden.
Ophokplicht heb door avond- of nachtklok alsof het oorlog is.
Bovenal het verworven besef of aangeleerd bewustzijn bij onze democratische representanten, dat zij zich eigenlijk alles kunnen veroorloven.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump

Laatst gewijzigd door stab : 17 juni 2021 om 07:09.
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 07:15   #195
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.974
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar nog eens, als ik zegde "2021 gaat erger zijn dan 2020", dan heb ik het NIET over doden en zieken. Ik heb het dan ENKEL EN ALLEEN over maatregelen, want DAT en ENKEL DAT is de ramp.

Maar allez ik ben toch al blij dat ge toegeeft dat het misschien mogelijk ware gewezen dat zekere maatregelen de doden HADDEN KUNNEN verminderen, maar dat de maatregelen die TOEGEPAST WERDEN geen doden hebben vermeden, in vergelijking met geen maatregelen.



In tegendeel, wat men van het virus zegde, werd overschat, ook al waren die schattingen zelf nog totaal verwaarloosbaar. Nog eens: het virus zelf heeft zo goed als niks ergs gedaan, maar de maatregelen waren een daadwerkelijke ramp, en het is over dat gemaatregel dat ik het uiteraard had.

Uw plotjes van doden hebben dus totaal niks te maken met wat ik stelde: je zou plotjes moeten maken van wanneer er maatregelen waren, want DAT is de ramp. Plotjes van verloren levensjaren.

We zitten rond de 4 of 5 miljoen verloren levensjaren door het gemaatregel, en 200 000 verloren levensjaren door het virus.
Ook dat klopt niet vermits de maatregelen nu worden versoepeld.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 juni 2021 om 07:21.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 07:19   #196
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ook dat klopt niet vermits de maatregelen nu worden versoepeld.
We zijn wel een belabberd half jaar verder zoals we er nooit eerder een hadden, en er wordt zelfs nu nog maar versoepeld.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 08:00   #197
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ook dat klopt niet vermits de maatregelen nu worden versoepeld.
Vorige zomer ook, zo blijft dat spelletje verder rommelen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 08:05   #198
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ook dat klopt niet vermits de maatregelen nu worden versoepeld.
Maar ze waren er toch he. Een half jaar lang. En ze gaan minder soepel zijn deze zomer, dan vorige zomer. Op het bilan van het eerste half jaar is 2021 dus MEER gemaatregeld dan 2020, waar het gemaatregel pas begonnen was midden maart en meer versoepelingen in zicht waren dan nu.

Je gaat niet in op de ongelofelijke schade die al aangebracht werd in dit eerste half jaar 2021 aan de jeugd, het onderwijs, de burgervrijheden en zo voort he. Voor zo goed als niks.

Laatst gewijzigd door patrickve : 17 juni 2021 om 08:06.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 08:09   #199
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ook dat klopt niet vermits de maatregelen nu worden versoepeld.
als de kindjes maar braaf zijn he
__________________
Vette Pois(s)on is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 08:23   #200
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.974
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Vorige zomer ook, zo blijft dat spelletje verder rommelen.
Het is niet het spelletje dat rommelt. Het is het virus dat rommelt.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be