Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

 
 
Discussietools
Oud 22 november 2004, 22:07   #181
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor
1302? De laatste bakken bier op het overwinningfeest waren nog niet leeg en onze Vlamingen waren terug naar af.
ik begrijp dat je graag elke gelegenheid benut om 'de vlaming' belachelijk te maken, maar reageer eens inhoudelijk.

gaan we het VB nooit meer kunnen wegstemmen denk je?
gaan ze de democratie afschaffen?
gaan ze het vierde rijk stichten?
gaat den oorlog beginnen?

zeg het eens, fille.
Mitgard is offline  
Oud 22 november 2004, 22:12   #182
Fille van de Foor
Gouverneur
 
Fille van de Foor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
ik begrijp dat je graag elke gelegenheid benut om 'de vlaming' belachelijk te maken, maar reageer eens inhoudelijk.

gaan we het VB nooit meer kunnen wegstemmen denk je?
gaan ze de democratie afschaffen?
gaan ze het vierde rijk stichten?
gaat den oorlog beginnen?

zeg het eens, fille.
Wat belachelijk is, kan je bezwaarlijk belachelijk maken. Want, wat is "de Vlaming" in godsnaam?

Wat er gebeurt, dat zien we dan wel... Of ze het waarmaken is één ding, hun natte droom lijkt het alvast te zijn. Ze mogen hun Nazi-wortel voor de buitenwereld dan wel al hebben doorgezaagd, er ontspringen telkens weer toch wat teveel nieuwe scheuten om geloofwaardig te zijn.
Fille van de Foor is offline  
Oud 22 november 2004, 22:13   #183
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Voor het Vlaams Behang zijn alle allochtonen (Belg of niet) illegalen, hun eventuele autochtone partners zijn volksverraders (bestaat er nog iets ergers?) en hun kinderen zijn bastaarden of Mishlings.
Als je dat bewijzen verander ik meteen van kamp. Erewoord!

Ik hoop dat jij er ook wat tegenover stelt als je dat niet kan.

Duidelijk?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 22 november 2004 om 22:14.
Paulus is offline  
Oud 22 november 2004, 22:13   #184
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor
1302? De laatste bakken bier op het overwinningfeest waren nog niet leeg en onze Vlamingen waren terug naar af.
Nog een die niets van de tijd na 1302 afweet.

Kort na 1302 mobiliseerde de Franse koning weer een enorm leger. Maar bij de eerste confronatie nabij Rijsel haastte het Frans leger zich terug te trekken. Pas jaren later komt er weer een echte grote slag die onbeslist eindigt. Maar ja, dat weet u hoogstwaarschijnlijk niet.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 22 november 2004, 22:15   #185
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor
Wat belachelijk is, kan je bezwaarlijk belachelijk maken. Want, wat is "de Vlaming" in godsnaam?
En ja, wat is nu "de Bask" in godsnaam? Vraag het maar eens in Bilb(a)o...

En ja, wat is nu "de Griek" in godsnaam?

En ja, wat is nu "de Lap" in godsnaam?

En ja, wat is nu "de Welsman" in godsnaam?

Dat u een van die vele nestbevuilers is, hadden we ondertussen wel door, hoor.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 22 november 2004, 22:17   #186
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dUSK
Hola, gaan we terug gewone woorden gebruiken? Geen klootjevolk, oelewappers, enz... meer? Ge moet u nu niet meer inhouden hoor, we kennen u na die 50 post toch al.
Oelewapper wa is da ?
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline  
Oud 22 november 2004, 22:21   #187
dUSK
Provinciaal Statenlid
 
dUSK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2004
Locatie: Gewrongen tussen A'pen en Limburg
Berichten: 698
Stuur een bericht via MSN naar dUSK
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Oelewapper wa is da ?
Moet ge aan Fille van de Foor vragen. Ik denk dat het nie veel goed betekent. Is wel een taalverrijkend forumlid, maar voor de rest vind ik er gene kl**t aan.
dUSK is offline  
Oud 22 november 2004, 22:24   #188
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Soms vraag ik me toch af waar me mee bezig zijn Jan....

Ik moet bijna de moslims gelijk geven in hun idee over mensen die inderdaad niet voor rede vatbaar zijn.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 22 november 2004, 22:31   #189
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
Soms vraag ik me toch af waar me mee bezig zijn Jan....

.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline  
Oud 22 november 2004, 22:33   #190
dUSK
Provinciaal Statenlid
 
dUSK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2004
Locatie: Gewrongen tussen A'pen en Limburg
Berichten: 698
Stuur een bericht via MSN naar dUSK
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
Soms vraag ik me toch af waar me mee bezig zijn Jan....

Ik moet bijna de moslims gelijk geven in hun idee over mensen die inderdaad niet voor rede vatbaar zijn.

Paulus.
Euh, nu ben ik ff nie mee, zijn wij westerlingen niet voor rede vatbaar? Zeg dat ik mij vergis hé.
dUSK is offline  
Oud 22 november 2004, 22:37   #191
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dUSK
Euh, nu ben ik ff nie mee, zijn wij westerlingen niet voor rede vatbaar? Zeg dat ik mij vergis hé.
Moslims doen tenminste met 20.000 een vreedzame betoging in Keulen voor vrede......
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline  
Oud 22 november 2004, 22:41   #192
dUSK
Provinciaal Statenlid
 
dUSK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2004
Locatie: Gewrongen tussen A'pen en Limburg
Berichten: 698
Stuur een bericht via MSN naar dUSK
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Moslims doen tenminste met 20.000 een vreedzame betoging in Keulen voor vrede......
Juist ja, dan is alles vergeven en vergeten, welkom aan alle imams, welkom aan al de parasieten.
Al eens bij nagedacht dat ze hiermee toegeven dat er enkelingen onder hen in de fout zijn gegaan.
Al eens bij stilgestaan dat ze gewoon bang beginnen te worden dat ze hun 'gelijk' te ver aan het drijven zijn.
Een mooi teken, zeker weten, maar enige voorzichtigheid is toch nog wel aangeraden meen ik.
dUSK is offline  
Oud 22 november 2004, 23:02   #193
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
Als je dat bewijzen verander ik meteen van kamp. Erewoord!

Ik hoop dat jij er ook wat tegenover stelt als je dat niet kan.

Duidelijk?

Paulus.
Blijf jij maar waar je zit, we kunnen met jou toch niks meer aanvangen.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 22 november 2004, 23:04   #194
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dUSK
Juist ja, dan is alles vergeven en vergeten, welkom aan alle imams, welkom aan al de parasieten.
Al eens bij nagedacht dat ze hiermee toegeven dat er enkelingen onder hen in de fout zijn gegaan.
Al eens bij stilgestaan dat ze gewoon bang beginnen te worden dat ze hun 'gelijk' te ver aan het drijven zijn.
Een mooi teken, zeker weten, maar enige voorzichtigheid is toch nog wel aangeraden meen ik.
Gewoon bang d'USK, gewoon bang........ zoals een gnoe de leeuw ruikt in de savanne.....
En dit zeg ik niet om te lachen. Ook Vlamingen zijn bang.
Dit zeg ik niet voor mezelf, want ik ben al in de leeuwenkuil
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 22 november 2004 om 23:08.
labyrinth is offline  
Oud 22 november 2004, 23:16   #195
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Blijf jij maar waar je zit, we kunnen met jou toch niks meer aanvangen.
Je zou je wel eens kunnen vergissen.... wreed vergissen zelfs.

Jou bewering:

Voor het Vlaams Behang zijn alle allochtonen (Belg of niet) illegalen, hun eventuele autochtone partners zijn volksverraders (bestaat er nog iets ergers?) en hun kinderen zijn bastaarden of Mishlings.

is nergens op gefundeerd buiten op jou bijna ziekelijke haat tegenover het VB, omdat zij in jou bijna ziekelijke verbeelding juist haat zouden prediken.

Je tracht de splinter uit het oog van je broeder te halen en merkt de balk in eigen oog niet eens op. Zo is dat.

Nogmaals, als jij je bewering hard kan maken verander ik van kamp en wil ik me zelf aan jou persoonlijk dan, van achter mijn nick komen. Erewoord en dat meen ik.

Maar als je dat niet kan, hoef je niet beledigend te doen tegeover mijn persoon. Daar is geen enkele reden toe, tenzij je ziek bent uiteraard. Dan kan ik het nog begrijpen en sluit daarom die mogelijkheid niet uit.

Maar je gelijk willen halen met leugens en verwijten? Daar hoeft geen uitleg bij om te weten welke mensen dat doen. Dat weet iedereen. Gelukkig maar.

Nu jij nog.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 22 november 2004 om 23:22.
Paulus is offline  
Oud 22 november 2004, 23:30   #196
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
jou bijna ziekelijke haat tegenover het VB, omdat zij in jou bijna ziekelijke verbeelding juist haat zouden prediken.
Als je op een antwoord rekent mag je al beginnen met een halve gram respect te vertonen. Als dat teveel van je gevraagd is blijf je maar in je bananenboom hangen. Je hangt daar goed.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 22 november 2004, 23:46   #197
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Als je op een antwoord rekent mag je al beginnen met een halve gram respect te vertonen. Als dat teveel van je gevraagd is blijf je maar in je bananenboom hangen. Je hangt daar goed.
Beste thePiano

Zou het mogelijk zijn om deze bewering hard te maken:

Voor het Vlaams Behang zijn alle allochtonen (Belg of niet) illegalen, hun eventuele autochtone partners zijn volksverraders (bestaat er nog iets ergers?) en hun kinderen zijn bastaarden of Mishlings.

Het zou erg veel voor me betekenen, gezien ik anders belogen en bedrogen zou zijn door het VB en zijn aanhangers. Ik weet zeker dat een achtenswaardig man als u, mijn zaak met de nodige zorg zult behandelen, gezien u bekend bent, als een vurige strijder voor gelijkheid voor alle mensen. In mijn levensvisie, een erg nobele bezigheid trouwens.

Met alle respect, hoogachtend,

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 22 november 2004 om 23:46.
Paulus is offline  
Oud 22 november 2004, 23:51   #198
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Bepalen wij dat? Vraag Nadine eens om een paar Koran quotes, wij zijn hier niet degenen die onszelf a priori als het "ware volk" betitelen.
Ik heb geen flauw idee wie Nadine zou moeten zijn en uw laatste zin toont alleen maar aan dat het antwoord op uw vraag ja luidt.
Stel uzelf de volgende vraag: er is een groep bestaande uit volgende 4 personen:
1) Een vrouw, 40 jaar, 1m60, 60kg, blond haar, zwarte huidskleur
2) Een vrouw, 40 jaar, 1m60, 60kg, blond haar, blanke huidskleur
3) Een man, 25 jaar, 1m80, 75kg, blond haar, blonde huidskleur
4) Een man, 25jaar, 1m80, 75kg, blond haar, zwarte huidskleur

U wordt gevraagd om deze 4 mensen op te splitsen in 2 aan 2 bij elkaar passende elementen; wie zet u bij wie?!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Dat er meer slachtoffers vallen door dronken chauffeurs dan door pedofielen betekent uiteraard ook dat wij pedofielen hun gang maar moeten laten gaan.
Wat wens je hiermee nu in hemelsnaam uit te drukken? Schreef ik misschien ergens dat we criminelen met een bepaalde nationaliteit hun gang maar moeten laten gaan omdat er ook criminelen zijn met een andere nationaliteit? Neen hoor, nog niet in de verste verte schreef of insinueerde ik zoiets.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Educeer ons, oh verlichte ziel, wat zijn dan wel de correcte conclusies die ons, minderwaardigen, ontgaan?
Veel zin in een ernstige discussie heb je precies niet hé?!
De (belangrijkste) conclusie die uit dit onderzoek getrokken worden, is dat er in verhouding van hun aandeel in de totale populatie er groepen jongeren van bepaalde etnische origine een onevenredig groot aandeel hebben in de gevangenispopulatie. Niet meer niet minder.(*)

(*) Meer zeker niet, minder eigenlijk wel aangezien we, om tot deze conclusie te komen, hebben aangenomen dat wie vaker verdacht wordt ook vaker veroordeeld wordt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Ondertussen is het wachten op de studie die ontegensprekelijk bewijst dat we helemaal niet met een onevenredig aantal vreemdelingen in onze gevangenissen te maken hebben.
Dat hoeft helemaal niet bewezen te worden. Veel valt daar trouwens ook niet aan te bewijzen; dat, of het tegendeel, is iets dat eenvoudig weg kan waargenomen worden. Alleen is het onzin om daar in het wildeweg allerhande conclusies aan te verbinden en allerhande causale verbanden te willen aan toekennen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Inderdaad, het is onaanvaardbaar dat uit een rapport dat cijfermatig vaststelt dat 60% van de gevangenispopulatie bestaat uit vreemdelingen de conclusie wordt getrokken dat vreemdelingen vaker in misdaden verwikkeld zijn.
Ten eerste stelt het onderzoek dat al helmemaal niet vast. Het zou zelfs bijzonder merkwaardig zijn, mocht dat één van de conclusies van het onderzoek zijn geweest aangezien er helemaal geen onderzoeksvraag werd gesteld waarop dat het antwoord zou kunnen zijn. Nogal ridicuul overigens dat je op dit stukje tekst reageert aangezien ik de regel eronder specifieerde waar ik op doelde.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Ik heb het al dikwijls gezegd maar zal het nogmaals doen : we mogen de allochtonen absoluut niet stigmatiseren, dus laten we dat maar met de jongeren doen. De jongeren zijn immers de boosdoeners.
Waar stigmatiseerde ik in hemelsnaam jongeren? Waar stelde ik dat zij de boosdoeners zouden zijn? Het enige dat ik stelde, was dat het complete nonsens is om resultaten die gelden voor een specifiek onderzochte subgroep (bijgevolg dus geen representatieve groep voor het geheel), nl. jongeren, te extrapoleren naar een ganse bevolking.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Kunt u ons één woordenboek aanduiden waarin de door uw kliek aangenomen definitie van racisme beschreven staat?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Neen, natuurlijk niet. Of stond het misschien ooit in het Rode Boekje van hun grote idool Mao?
Inhoudelijk blijven, niet veralgemenen, ... het blijft moeilijk hé!?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Waar moge dan wel het verschil liggen? Waar eindigt rechts en begint extreem-rechts?
Ach kom, wil je nu werkelijk insinueren dat er geen verschil zou bestaan tussen rechts en extreem-rechts? Dan ook niet tussen links en extreem links? En links en rechts? Of toch wel?
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.

Laatst gewijzigd door Dies : 22 november 2004 om 23:52.
Dies is offline  
Oud 22 november 2004, 23:58   #199
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
Beste thePiano

Zou het mogelijk zijn om deze bewering hard te maken:

Voor het Vlaams Behang zijn alle allochtonen (Belg of niet) illegalen, hun eventuele autochtone partners zijn volksverraders (bestaat er nog iets ergers?) en hun kinderen zijn bastaarden of Mishlings.

Het zou erg veel voor me betekenen, gezien ik anders belogen en bedrogen zou zijn door het VB en zijn aanhangers. Ik weet zeker dat een achtenswaardig man als u, mijn zaak met de nodige zorg zult behandelen, gezien u bekend bent, als een vurige strijder voor gelijkheid voor alle mensen. In mijn levensvisie, een erg nobele bezigheid trouwens.

Met alle respect, hoogachtend,

Paulus.
Dat lijkt er al beter op. Ik voel me bijna weer menselijk worden. Maar goed, het is voor mij alweer bedtijd.

Om je een eindje op weg te helpen zal ik je een paar hints meegeven, veel leesgenot!

- Het 70-puntenplan versie 1 integraal uit 1992
http://users.pandora.be/amarcord/selys/zeven05.html

- Het 70-puntenplan versie 2 integraal uit 1996
http://users.pandora.be/amarcord/selys/zeven02.html

- Het Arrest van 21 april 2004
http://users.pandora.be/amarcord/selys/arrest01.html

- Het vonnis van hof van cassatie van 9 november 2004
http://users.pandora.be/amarcord/selys/arrest02.html


Sloppel!
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 23 november 2004, 00:32   #200
Fille van de Foor
Gouverneur
 
Fille van de Foor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
En ja, wat is nu "de Bask" in godsnaam? Vraag het maar eens in Bilb(a)o...

En ja, wat is nu "de Griek" in godsnaam?

En ja, wat is nu "de Lap" in godsnaam?

En ja, wat is nu "de Welsman" in godsnaam?

Dat u een van die vele nestbevuilers is, hadden we ondertussen wel door, hoor.
Dat zijn allemaal termen waarmee de volksmenners hun onderdanen - die ze na het betalen van hun tienden volkomen als quantité négligable beschouwen, wat ze wezenlijk ook zijn, toch een vals gevoel dat ze iets betekenen mee te geven.

Mensen zijn mensen, verder moeten daar geen etiketten op basis van een waardeloze lap grond op worden gekleefd. Als jij voor je Vlaanderland-illusie wil strijden, voor mij niet gelaten... Maar gun mij de vrijheid om daarop van een afstand toe te kijken. Zelfs al merk je daarbij onbegrip of zelfs spot op mijn gelaat.

De aarde is mijn thuis en wie daarop leeft zijn mijn broeders en zusters.
Fille van de Foor is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be