Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 april 2010, 15:23   #181
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Voor de derde keer in deze discussie: ik weiger wie ik wil weigeren, dat is mijn recht als mens ok. En stop met lullen over het weigeren van diensten aan andere rassen, DIT gaat over intimiteiten, niet over het aannemen van een klusjesman of een schilder. Mijn kuisvrouw is trouwens een negerin.

Wat tattoos betreft, als dat er enkele zijn, ok, maar een man of vrouw die van zijn of haar lichaam een mannekesblad heeft gemaakt, sorry, daar knap ik op af. En dat is mijn goed recht. Zoals dat lief van die man van Sandra Bullock, een mooi meisje en ik ben bi, maar met de deze NOOIT!
zalig mooie vrouw anders, als ze u al niet kan krijgen, mij wel ! (ook al is dat voorhoofd er een beetje over)

Laatst gewijzigd door Anna List : 19 april 2010 om 15:24.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:27   #182
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Voor de derde keer in deze discussie: ik weiger wie ik wil weigeren, dat is mijn recht als mens ok. En stop met lullen over het weigeren van diensten aan andere rassen, DIT gaat over intimiteiten, niet over het aannemen van een klusjesman of een schilder. Mijn kuisvrouw is trouwens een negerin.

Wat tattoos betreft, als dat er enkele zijn, ok, maar een man of vrouw die van zijn of haar lichaam een mannekesblad heeft gemaakt, sorry, daar knap ik op af. En dat is mijn goed recht. Zoals dat lief van die man van Sandra Bullock, een mooi meisje en ik ben bi, maar met de deze NOOIT!
Ge moet u niet kwaad maken. Ge kruipt in bed met wie dat gij wilt. En 'Afrikaanse' hoor ik liever dan 'negerin'.

En zo getattoeërd loop ik niet rond, hoor. In lange broek en shirt met korte mouwen zie je mijn tattoos niet.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:27   #183
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Ik zal het hier ook nog eens kort beantwoorden: bij intimiteiten heeft IEDEREEN ALTIJD het recht om NEE te zeggen, of het nu gratis of betalend is. Anders is het VERKRACHTING!
hehe, ik ontzeg u dat recht niet hé

ik denk alleen dat je t wat moet inkleden ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:28   #184
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Ge moet u niet kwaad maken. Ge kruipt in bed met wie dat gij wilt. En 'Afrikaanse' hoor ik liever dan 'negerin'.

En zo getattoeërd loop ik niet rond, hoor. In lange broek en shirt met korte mouwen zie je mijn tattoos niet.
ik vind negerin dan weer geen pejoratieve bijklank hebben, maar dat kan aan mij liggen
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:30   #185
Hot Marijke
Staatssecretaris
 
Hot Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Locatie: Knokke
Berichten: 2.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
hehe, ik ontzeg u dat recht niet hé

ik denk alleen dat je t wat moet inkleden ...
Hamaar ik antwoord hier gewoon eerlijk op jullie vragen hé. Wat valt er in te kleden, ik vertel de naakte waarheid!
__________________
Lieve groetjes,

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:30   #186
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard Nieuwe vraag ....

Allé bon, we zullen het maar over een andere boeg gooien want straks is het hier ambras.

Zou je ook overwegen een buitenlands kind te adopteren, mocht je eigen kinderwens niet vervuld zijn geraakt (god behoede, door onvruchtbaarheid of zo)?
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:31   #187
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Allé bon, we zullen het maar over een andere boeg gooien want straks is het hier ambras.

Zou je ook overwegen een buitenlands kind te adopteren, mocht je eigen kinderwens niet vervuld zijn geraakt (god behoede, door onvruchtbaarheid of zo)?

gij slecht karakter, gij noemt dat een andere boeg
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:33   #188
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik vind negerin dan weer geen pejoratieve bijklank hebben, maar dat kan aan mij liggen
Ja, da's denk ik nogal persoonlijk. Ik vind het een nogal denigrerende benaming maar blijkbaar is dat voor een groot deel van de bevolking niet zo dus leg ik me daar bij neer.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:35   #189
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Hamaar ik antwoord hier gewoon eerlijk op jullie vragen hé. Wat valt er in te kleden, ik vertel de naakte waarheid!
"Hot Marijke : de naakte waarheid!" ... het heeft iets


allez, kom, als werktitel kan het erdoor
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:35   #190
Hot Marijke
Staatssecretaris
 
Hot Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Locatie: Knokke
Berichten: 2.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik vind negerin dan weer geen pejoratieve bijklank hebben, maar dat kan aan mij liggen
Ik bedoel negerin ook helemaal niet pejoratief. Alles hangt af van de context: zo is "hoer" als term op zich ook niet negatief. Enzovoort. Tot straks, ik moet voortdoen want er staat hier een marginale Apache op de stoep, vol tattoo's, en zo zat en zo stoned als nen aap!
__________________
Lieve groetjes,

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:36   #191
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Ja, da's denk ik nogal persoonlijk. Ik vind het een nogal denigrerende benaming maar blijkbaar is dat voor een groot deel van de bevolking niet zo dus leg ik me daar bij neer.
allez jong, zo'n zalige bangelijke fiere negerin ... hoe kunt ge zo'n beeld nu denigrerend vinden
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:36   #192
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Ik bedoel negerin ook helemaal niet pejoratief. Alles hangt af van de context: zo is "hoer" als term op zich ook niet negatief. Enzovoort. Tot straks, ik moet voortdoen want er staat hier een marginale Apache op de stoep, vol tattoo's, en zo zat en zo stoned als nen aap!
backfire heeft u gevonden !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:37   #193
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
backfire heeft u gevonden !
hehehe

euh, ik moet nu even stoppen, ben straks terug ....
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 16:26   #194
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Op het punt van selectiviteit geef ik haar gelijk, als je in de mogelijkheid bent, kies je liever klandizie waar je je prettig mee voelt..zeker bij een fysiek intiemere job...
Voor de rest...ik gebruik geen nick omdat ik eerlijk en openlijk... (geboren : Hot Marijke..
..ik ben mijn ventje trouw..
..ik sta op hygiene..(promiscuiteit,anaal, felatio...)
..komt er niet veel zinnigs uit..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 16:41   #195
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht

En zo getattoeërd loop ik niet rond, hoor. In lange broek en shirt met korte mouwen zie je mijn tattoos niet.
Maak je toch niet zo druk over dat roosje op je linkerbil. Ik denk dat Hot Marijke dát niet erg vindt.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 16:46   #196
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Op het punt van selectiviteit geef ik haar gelijk, als je in de mogelijkheid bent, kies je liever klandizie waar je je prettig mee voelt..zeker bij een fysiek intiemere job...
Voor de rest...ik gebruik geen nick omdat ik eerlijk en openlijk... (geboren : Hot Marijke..
..ik ben mijn ventje trouw..
..ik sta op hygiene..(promiscuiteit,anaal, felatio...)
..komt er niet veel zinnigs uit..
Toch is het zinnig hoor:
1. Hot Marijke is de naam onder welke iedereen haar kent in het dagelijks leven. Dus haar artiestennaam (Jaja, Pericles...) is haar nickname;
2. Dat is toch logisch? HM verricht seksuele handelingen voor geld. Ze geeft geen liefde voor geld.
Trouwens, andersom schijnt het ook zo te werken. Er zijn echtgenotes die het niet erg vinden dat hun man 'naar de hoeren' gaat, want dan heeft hij tenminste geen verhouding.
3. Dat is toch niet tegenstrijdig? Tenzij je seksuele handelingen op zich onhygiënisch vindt. Alles moet gewoon schoon zijn.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 17:59   #197
Maximus Aurelius
Staatssecretaris
 
Maximus Aurelius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 december 2008
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
Berichten: 2.694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Het verschil is heel simpel: dit gaat om intieme handelingen. In mijn boek staat er een interessante vergelijking: "Mijn kut is geen café." Als ik een café zou hebben laat ik vreemdelingen toe, daar heb ik niks op tegen. Maar er mee in bed kruipen als ik dat niet wil kan NIEMAND mij verplichten. Dat heeft niets met racisme te maken maar alles met een persoonlijke voorkeur voor het verrichten van intimiteiten.

IEDEREEN heeft het recht om nee te zeggen als het om sex gaat, gratis of betalend, dat maakt niets uit. Gedwongen sex is ALTIJD verkrachting.


als we de lijn van het centrum gelijke kansen en racismebestrijding doortrekken , ben je een raciste. je hebt geen seks met vreemdelingen louter en alleen omdat ze vreemdeling zijn!

te verwachten valt dat het CGKR u binnenkort zal verplichten seks te hebben met negers.
__________________
"Shove those taxes up your ass, you f*en politicians!" - Maximus Aurelius met menig promille in het bloed, lente 2011.
Maximus Aurelius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 18:02   #198
Maximus Aurelius
Staatssecretaris
 
Maximus Aurelius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 december 2008
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
Berichten: 2.694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
als HM mij perse wil krijgen

heh... laten we nu niet in de louter onrealistisch hypothetische wijs praten..
__________________
"Shove those taxes up your ass, you f*en politicians!" - Maximus Aurelius met menig promille in het bloed, lente 2011.
Maximus Aurelius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 18:16   #199
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Ik zal het hier ook nog eens kort beantwoorden: bij intimiteiten heeft IEDEREEN ALTIJD het recht om NEE te zeggen, of het nu gratis of betalend is. Anders is het VERKRACHTING!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Ik ben inderdaad verpleegster van opleiding. Waarom ik dat beroep niet beoefen? Mmm, dat is niet in drie woorden uit te leggen. Dan kan je best mijn boek "This iS My life" lezen. In het kort: ik heb die keuze bewust gemaakt omdat ik dit écht graag doe en weet dat ik er goed in ben. Ik ben ook een soort verpleegster, onderschat het niet.
Als een prostituee ook een beetje een verpleegster is, ben je dan niet aan de Eed van Hippocrates gebonden om wie dan ook te helpen in zijn medisch-erotische nood?
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 19 april 2010 om 18:16.
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 18:20   #200
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.581
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
eigenlijk een interessante discussie

jij 'verhuurt' je lichaam ... maar denkt wel boven de wet te staan qua discriminatie op basis van ras ?

wat is het verschil met een vastgoedverhuurder ?

ik denk dat je hier dingen neerpent die illegaal zijn Marijke ... ook jij mag me dunkt niet discrimineren op basis van ras
Dat verbod is niet 100% absoluut hoor, zo mag een regisseur bijv. een zwarte acteur weigeren voor de rol van Julius Caesar, louter en alleen gebaseerd op ras. Zo bestaan er nog een paar uitzonderingen. Daarvan ben ik redelijk zeker omdat ik het ooit gelezen heb in een document van het cgkr.

Ik zie toch ook moeilijk een rechtbank iemand dwingen om seks te hebben tegen haar/zijn wil.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be