Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 mei 2013, 09:23   #181
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
En zoals ik eerder aanhaalde: vanaf dat moment valt het overal in de wereld stil, behalve in West-Europa, dat dan een enorme technologische sprong voorwaarts maakt (vaak gebaseerd op Arabische wetenschap, al dan niet gebaseerd op eerdere kennis, dit terzijde), met in de 18de-19de eeuw een nog grotere sprong tijdens de eerste industriële revolutie.

Het is de Moslimwereld niet die achterkomt, het is West-Europa dat een onwaarschijnlijke sprong voorwaarts maakt en alle andere beschavingen achter zich laat op wetenschappelijk vlak.
Inderdaad. Die technowetenschappelijke vooruitgang uit zich dan ook in het winnen van Nobelprijzen. De Nobelprijs is dan ook zelf een product van die West-Europese technowetenschap.

Dat de Joden disproportioneel veel Nobelprijzen hebben gewonnen, komt omdat zij, om tal van culturele en historische redenen, disproportioneel vertegenwoordigd waren in de intelligentsia van West-Europa, net zoals zij ook disproportioneel vertegenwoordigd waren in de intelligentsia van de islamitische khalifaten.

Wie dit Joods succes toeschrijft aan een of ander semitisch "ras", gelooft in dezelfde raciale mythes als de nazi's, met alleen dit verschil dat hij of zij deze raciale mythes positief i.p.v. negatief waardeert. Net zoals in de nazi-variant is deze raciale mythe erg contradictorisch, omdat de ethnisch verwante Arabieren heel andere kenmerken zouden vertonen. Tijd dus om al die raciale mythes op de vuilnisbelt van de geschiedenis te gooien.

De culturele "hertaling" van deze raciale mythes door Etienne Vermeersch & anderen is in hetzelfde bedje ziek. De islam is sterk verwant aan het Jodendom. Als de islam alleen maar achterlijkheid zou kunnen produceren, hoe komt het dan dat dit niet voor het Jodendom geldt?

De relatie tussen religie en intellectuele ontwikkeling is erg complex: enerzijds hebben religies altijd aangezet tot lezen en studeren (iqra!), anderzijds leidde het dogmatisme van religies vaak tot het verstikken van het vrije denken.

Grote denkers van Joodse afkomst, van Spinoza over Marx tot Derrida, hadden dikwijls enerzijds contact met die Joodse traditie en erfenis maar anderzijds waren ze er ook van geëmancipeerd.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 09:54   #182
Kameraad Mauser
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2013
Locatie: Tachanka
Berichten: 3.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Inderdaad. Die technowetenschappelijke vooruitgang uit zich dan ook in het winnen van Nobelprijzen. De Nobelprijs is dan ook zelf een product van die West-Europese technowetenschap.

Dat de Joden disproportioneel veel Nobelprijzen hebben gewonnen, komt omdat zij, om tal van culturele en historische redenen, disproportioneel vertegenwoordigd waren in de intelligentsia van West-Europa, net zoals zij ook disproportioneel vertegenwoordigd waren in de intelligentsia van de islamitische khalifaten.

Wie dit Joods succes toeschrijft aan een of ander semitisch "ras", gelooft in dezelfde raciale mythes als de nazi's, met alleen dit verschil dat hij of zij deze raciale mythes positief i.p.v. negatief waardeert. Net zoals in de nazi-variant is deze raciale mythe erg contradictorisch, omdat de ethnisch verwante Arabieren heel andere kenmerken zouden vertonen. Tijd dus om al die raciale mythes op de vuilnisbelt van de geschiedenis te gooien.

De culturele "hertaling" van deze raciale mythes door Etienne Vermeersch & anderen is in hetzelfde bedje ziek. De islam is sterk verwant aan het Jodendom. Als de islam alleen maar achterlijkheid zou kunnen produceren, hoe komt het dan dat dit niet voor het Jodendom geldt?

De relatie tussen religie en intellectuele ontwikkeling is erg complex: enerzijds hebben religies altijd aangezet tot lezen en studeren (iqra!), anderzijds leidde het dogmatisme van religies vaak tot het verstikken van het vrije denken.

Grote denkers van Joodse afkomst, van Spinoza over Marx tot Derrida, hadden dikwijls enerzijds contact met die Joodse traditie en erfenis maar anderzijds waren ze er ook van geëmancipeerd.
Wat zijn dan de mogelijke oorzaken dat in de islam de dogmatische strekkingen de overhand nemen en de zaken verstikken zodat maatschappijen als het ware fossileren? Waarom gebeurt het niet binnen de Joodse gemeenschappen? Waarom niet in Israel?

Grondstoffen? Waardoor het westen verdeel en heers strategieën toepast door de eeuwen heen?
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 10:05   #183
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Wat zijn dan de mogelijke oorzaken dat in de islam de dogmatische strekkingen de overhand nemen en de zaken verstikken zodat maatschappijen als het ware fossileren? Waarom gebeurt het niet binnen de Joodse gemeenschappen? Waarom niet in Israel?

Grondstoffen? Waardoor het westen verdeel en heers strategieën toepast door de eeuwen heen?
De demografisch belangrijkste moslimlanden hebben nauwelijks grondstoffen. En ze zijn ook in permanente evolutie en geenszins fossielen. Ze evolueren misschien juist iets te snel, in vergelijking tot het gezapige bejaardentehuis Europa...

Israël is een maatschappij voor en door Europese kolonisten, zoals de VS. Zij namen heel veel Europees kapitaal en technowetenschap mee.

De reden dat Afrika, Azië, Oost-Europa, Latijns-Amerika achterop geraakten t.o.v. West-Europa, Japan & de VS is reeds hoger gegeven door Attila de verschrikkelijke: doorbraken in de West-Europese technowetenschap en de industriële revolutie.

Andere samenlevingen hebben ook aanzetten gekend hiertoe, maar deze aanzetten werden door interne of externe factoren vernietigd (in Egypte door de Britten, in China door de eigen conservatieve, erg ingewikkelde maatschappelijke structuur).

Sommige anthropologen, b.v. Emmanuel Todt, beweren dat de "primitievere", "barbaarsere" sociale structuren van de Angelsaksen hen hebben toegelaten om de technowetenschappelijke & industriële revolutie door te maken.

Hoe gaat het er trouwens mee?
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 14 mei 2013 om 10:05.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 10:16   #184
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De demografisch belangrijkste moslimlanden hebben nauwelijks grondstoffen. En ze zijn ook in permanente evolutie en geenszins fossielen. Ze evolueren misschien juist iets te snel, in vergelijking tot het gezapige bejaardentehuis Europa...

Israël is een maatschappij voor en door Europese kolonisten, zoals de VS. Zij namen heel veel Europees kapitaal en technowetenschap mee.

De reden dat Afrika, Azië, Oost-Europa, Latijns-Amerika achterop geraakten t.o.v. West-Europa, Japan & de VS is reeds hoger gegeven door Attila de verschrikkelijke: doorbraken in de West-Europese technowetenschap en de industriële revolutie.

Andere samenlevingen hebben ook aanzetten gekend hiertoe, maar deze aanzetten werden door interne of externe factoren vernietigd (in Egypte door de Britten, in China door de eigen conservatieve, erg ingewikkelde maatschappelijke structuur).

Sommige anthropologen, b.v. Emmanuel Todt, beweren dat de "primitievere", "barbaarsere" sociale structuren van de Angelsaksen hen hebben toegelaten om de technowetenschappelijke & industriële revolutie door te maken.
Alle culturen en landen hebben tegenwoordig de mogelijkheid om de westerse technologie te gebruiken voor hun ontwikkeling, dat lukt natuurlijk niet altijd maar in moslim landen wel erg slecht. Zelfs deze met enorm veel geld zoals de oliestaten. Iran is zowat de enige die hier wat uitspringt en dan nog.

Pakistan heeft atoombommen maar voor de rest geen noemenswaardige wetenschappelijk of technologische ontwikkeling, Rusland wel, Japan ook, China is ons aan het voorbijsteken, Brazilië is de volgende wetenschappelijke grootmacht samen met Indië. In islam landen is het huilen met de pet op.

Laatst gewijzigd door BonBon : 14 mei 2013 om 10:16.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 10:58   #185
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Als jij liever in Kivu in de Democratische Republiek Congo dan in Maleisië, Turkije of Brunei gaat wonen, dan zal ik je in alle geval niet tegenhouden!
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 14 mei 2013 om 11:04.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 11:14   #186
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Als jij liever in Kivu in de Democratische Republiek Congo dan in Maleisië, Turkije of Brunei gaat wonen, dan zal ik je in alle geval niet tegenhouden!
Gelijk welk land ik uitkies uit die lijst, de gemiddelde inteligentie zal er alvast op vooruitgaan.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 11:42   #187
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Gelijk welk land ik uitkies uit die lijst, de gemiddelde inteligentie zal er alvast op vooruitgaan.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 11:44   #188
Kameraad Mauser
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2013
Locatie: Tachanka
Berichten: 3.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Gelijk welk land ik uitkies uit die lijst, de gemiddelde inteligentie zal er alvast op vooruitgaan.

Ik zou er dan ook vlug werk van maken...ze kunnen u daar niet vlug genoeg gebruiken.
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 11:51   #189
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser Bekijk bericht
Ik zou er dan ook vlug werk van maken...ze kunnen u daar niet vlug genoeg gebruiken.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 12:18   #190
doremi
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 september 2005
Locatie: Mechelen
Berichten: 1.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Inderdaad. Die technowetenschappelijke vooruitgang uit zich dan ook in het winnen van Nobelprijzen. De Nobelprijs is dan ook zelf een product van die West-Europese technowetenschap.

Dat de Joden disproportioneel veel Nobelprijzen hebben gewonnen, komt omdat zij, om tal van culturele en historische redenen, disproportioneel vertegenwoordigd waren in de intelligentsia van West-Europa, net zoals zij ook disproportioneel vertegenwoordigd waren in de intelligentsia van de islamitische khalifaten.

Wie dit Joods succes toeschrijft aan een of ander semitisch "ras", gelooft in dezelfde raciale mythes als de nazi's, met alleen dit verschil dat hij of zij deze raciale mythes positief i.p.v. negatief waardeert. Net zoals in de nazi-variant is deze raciale mythe erg contradictorisch, omdat de ethnisch verwante Arabieren heel andere kenmerken zouden vertonen. Tijd dus om al die raciale mythes op de vuilnisbelt van de geschiedenis te gooien.

De culturele "hertaling" van deze raciale mythes door Etienne Vermeersch & anderen is in hetzelfde bedje ziek. De islam is sterk verwant aan het Jodendom. Als de islam alleen maar achterlijkheid zou kunnen produceren, hoe komt het dan dat dit niet voor het Jodendom geldt?

De relatie tussen religie en intellectuele ontwikkeling is erg complex: enerzijds hebben religies altijd aangezet tot lezen en studeren (iqra!), anderzijds leidde het dogmatisme van religies vaak tot het verstikken van het vrije denken.

Grote denkers van Joodse afkomst, van Spinoza over Marx tot Derrida, hadden dikwijls enerzijds contact met die Joodse traditie en erfenis maar anderzijds waren ze er ook van geëmancipeerd.
Het probleem van uw stelling is natuurlijk dat het niet gaat om een 'ras' maar om het systeem waarbinnen deze mensen functioneren en de vrijheden die zo'n systeem toelaat. Ik ben er alvast van overtuigd dat Moslims genetisch/biologisch even veel capaciteiten hebben om zich te ontwikkelen (heel simpel gezegd, ze zijn niet dommer van nature) en dat bewijst voor mij dan ook welke nefaste invloed hun overtuiging heeft op hun functioneren, want voor de rest is er bitter weinig wat hen onderscheid van pakweg al die Joden.

Zoals u terecht aanhaalt zijn de meeste grote Joodse denkers mensen die zich voor een deel hebben losgemaakt van orthodoxe godsdienstbeleving. het verschil met de Islam is ook hier duidelijk, daar is dat zo goed als onmogelijk. Degenen die zich los willen maken van een orthodoxe beleving van de Islam lopen allemaal een grote kans om een kopje kleiner gemaakt te worden. Voor velen een zeer overtuigend argument om 'kritisch denken' dan maar achterwege te laten, met alle gevolgen van dien.
__________________
Voor worst met spruiten en patatten!

Laatst gewijzigd door doremi : 14 mei 2013 om 12:35.
doremi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 12:37   #191
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Gelijk welk land ik uitkies uit die lijst, de gemiddelde inteligentie zal er alvast op vooruitgaan.
Je bedoelt waarschijnlijk dat de gemiddelde intelligentie in Vlaanderen geweldig zou stijgen. Volg het advies van Kameraad Mauser dus en maak dat je wegkomt!
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 13:01   #192
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Alle culturen en landen hebben tegenwoordig de mogelijkheid om de westerse technologie te gebruiken voor hun ontwikkeling, dat lukt natuurlijk niet altijd maar in moslim landen wel erg slecht. Zelfs deze met enorm veel geld zoals de oliestaten. Iran is zowat de enige die hier wat uitspringt en dan nog.

Pakistan heeft atoombommen maar voor de rest geen noemenswaardige wetenschappelijk of technologische ontwikkeling, Rusland wel, Japan ook, China is ons aan het voorbijsteken, Brazilië is de volgende wetenschappelijke grootmacht samen met Indië. In islam landen is het huilen met de pet op.
Ik denk inderdaad dat we het gegeven dat de islam de vooruitgang belemmert niet kunnen negeren.

Ze kunnen Westerse technologie gebruiken maar veelal doen ze dit voor de verkeerde doelen. Ik zie de situatie alsmaar slechter worden. De bevolking is ongelukkig maar ipv te beseffen dat hun systeem de oorzaak is verdiepen ze zich verder in dit systeem. Daardoor wordt de vooruitgang nog meer belemmerd en zakken ze nog dieper.

Enkel een serieuze revolutie zal deze beweging kunnen stoppen maar het zal van een andere orde dan de Arabische lente moeten zijn.

Ik heb extreem veel respect voor de enkelingen aldaar die het opnemen voor vrijheid met het gevaar hun leven te verliezen als gevolg.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 17:43   #193
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Huidig zwart africa, de rest is al compleet verkracht door de moslims en zijn goed op weg de rest te pakken.
Weer eens een toonbeeld van ofwel compleet gebrek aan kennis, ofwel totale bevooroordeling...
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 17:59   #194
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Overal waar serieuze prblemen zijn kan men spreken van een "moslimland".
Dus is Israël een Moslimland...

Citaat:
Nigeria is moslim in het noorden, in het zuiden is het doenbaar, in het noorden worden de niet-moslims uitgemoord.
zeg nu niet dat ge dit gemist hebt.
Neen, ik heb dit niet gemist. Evenals ik niet gemist heb dat het over tal van stammen gaat die in permanente staat van spanningen tot oorlogen leven.

Tiens, als bij toeval is die staat van oorlog het geval in niet Moslimlanden, maar wel Zwart-Afrikaanse landen... Of zijn de Moslims aan de basis van de genocide in Rwanda misschien, of van de oorlog in Congo. Misschien is de Lord's Résistance Army in Liberia ook Moslim?

Neen, ik stel vooral vast dat Zwart-Afrikanen, Moslims of niet, de Europeanen voorbij zijn gestoken als het gaat om jarenlange bloedbaden te organiseren op hun eigen grondgebied.

Om u nog verder te helpen: hoe ziet hun economie eruit, hun wetenschap, hun cultuur, hun democratie, alle, alles wat je de Moslims verwijt. Bereid coherent met uw eigen te zijn, en de nodige conclusies te trekken (niet alleen jij, maar ook andere forummers)?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 22:33   #195
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je bedoelt waarschijnlijk dat de gemiddelde intelligentie in Vlaanderen geweldig zou stijgen. Volg het advies van Kameraad Mauser dus en maak dat je wegkomt!
lol

Had ik niet gesien, en toch heb ik waarschijnlijk nog steeds statiestisch gelijk.

Laatst gewijzigd door BonBon : 14 mei 2013 om 22:33.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 22:35   #196
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Dus is Israël een Moslimland...

Neen, ik heb dit niet gemist. Evenals ik niet gemist heb dat het over tal van stammen gaat die in permanente staat van spanningen tot oorlogen leven.

Tiens, als bij toeval is die staat van oorlog het geval in niet Moslimlanden, maar wel Zwart-Afrikaanse landen... Of zijn de Moslims aan de basis van de genocide in Rwanda misschien, of van de oorlog in Congo. Misschien is de Lord's Résistance Army in Liberia ook Moslim?

Neen, ik stel vooral vast dat Zwart-Afrikanen, Moslims of niet, de Europeanen voorbij zijn gestoken als het gaat om jarenlange bloedbaden te organiseren op hun eigen grondgebied.

Om u nog verder te helpen: hoe ziet hun economie eruit, hun wetenschap, hun cultuur, hun democratie, alle, alles wat je de Moslims verwijt. Bereid coherent met uw eigen te zijn, en de nodige conclusies te trekken (niet alleen jij, maar ook andere forummers)?
Alles beter dan de Islam, zelfs voodoo omdat die niet de intentie hebben om de wereld te veroveren.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2013, 08:29   #197
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Alles beter dan de Islam, zelfs voodoo omdat die niet de intentie hebben om de wereld te veroveren.
Allé vooruit, dan.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2013, 09:07   #198
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
lol

Had ik niet gesien, en toch heb ik waarschijnlijk nog steeds statiestisch gelijk.
Tuurlijk heb je gelijk. De gemiddelde intelligentie in ons land zal stijgen, of je nu naar Zimbabwe of de maan vertrekt.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2013, 09:13   #199
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Neen, ik stel vooral vast dat Zwart-Afrikanen, Moslims of niet, de Europeanen voorbij zijn gestoken als het gaat om jarenlange bloedbaden te organiseren op hun eigen grondgebied.
Duitsland verloor tijdens de Dertigjarige Oorlog een derde van zijn bevolking. De Tweede Wereldoorlog veroorzaakte dan weer bij benadering 60 miljoen doden. We zouden de exacte telling moeten doen, maar ik heb er vertrouwen in dat we nog altijd een ruime voorsprong op onze Afrikaanse vrienden hebben.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be