Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 juni 2006, 07:14   #181
Chyron0
Partijlid
 
Chyron0's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2006
Berichten: 227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
In oktober zal jij wel anders piepen,en vooral blijven dromen hé.
Woon jij ook 47 jaar in de buurt waar ik woon?
Ik zeg U in alle ernst dat er veel mensen zijn die al die onzin van het VB beu zijn.
De klok van de multiculturele samenleving kan jij niet terug draaien(niemand trouwens)
Ik hoor héél andere echo's.
Zoals de zaken er nu voorstaan, gaat het Vlaams Belang naar een nieuwe electorale winst.
Maar daar hoeft niet over geredetwist te worden, de verkiezingen zullen het uitwijzen.
Voor de rest weten VB-kiezers al heel lanf dat ze hun "geaardheid" niet mogen "outen" want dat ze zich dan blootstellen aan excommunicatie uit de politiek correcte = beschaafde samenleving en dat ze het risico lopen aan de publieke schandpaal genageld te worden.
Zeker als naar hun verboden intenties gepeild wordt door een gebeten tegenstander van alles wat VB is, zullen ze wel twee keer oppassen alvorens zich zomaar bloot te geven.

Laatst gewijzigd door Chyron0 : 13 juni 2006 om 07:14.
Chyron0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2006, 13:23   #182
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Het is een grote fout om hen aan nihilistisch links over te laten, zij hebben juist nog een spontane identiteit die wij niet meer hebben.
Alhoewel het duidelijk moge zijn dat jonge allochtone criminelen juist duidelijk een identiteitscrisis vertonen, mede dankzij het falen van het integratiebeleid. Ze woonden nergens anders dan in België, maar worden tezelfdertijd niet als Vlaming/Belg gezien en niet als Vlaming/Belg opgevoed.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2006, 15:41   #183
Zwarte Spion
Banneling
 
 
Zwarte Spion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Volgens de mensen in mijn straat zullen er vele niet meer VB kiezen bij de volgende kiezingen
Na de gebeurtenissen in Antwerpen geraken de mensen al die haatcampagnes van Vb beu
Althans dat is de mening van de mensen in mijn straat
Hebben ze straten aangelegd in de Matongé-wijk?
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2006, 15:57   #184
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Alhoewel het duidelijk moge zijn dat jonge allochtone criminelen juist duidelijk een identiteitscrisis vertonen, mede dankzij het falen van het integratiebeleid. Ze woonden nergens anders dan in België, maar worden tezelfdertijd niet als Vlaming/Belg gezien en niet als Vlaming/Belg opgevoed.
Moeilijk om iemand als Belg te zien die zich alles behalve als Belg gedraagt.

Nederlanders, Spanjaarden, Italianen, Polen, enz...hadden om één of andere reden geen 'integratiebeleid' nodig....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2006, 16:12   #185
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
In oktober zal jij wel anders piepen,en vooral blijven dromen hé.
Woon jij ook 47 jaar in de buurt waar ik woon?
Ik zeg U in alle ernst dat er veel mensen zijn die al die onzin van het VB beu zijn.
De klok van de multiculturele samenleving kan jij niet terug draaien(niemand trouwens)
Louter wiskundig heb je uiteraard gelijk.
Een miljoen kiezers voor het VB - het aantal mensen in jouw straat = een serieus verlies.

Wat die multiculturele nachtmerrie betreft vrees ik dat je gelijk hebt.

Die klok is inderdaad niet meer terug te draaien met als logisch gevolg dat het VB zal blijven vooruitgaan omdat het perfide gevolg van dit door links opgedrongen en door pc door de strot geduwde sociaal-cultureel conflictmodel niet zo snel gaat verdwijnen en omdat het perverse van deze "maakbaarheid van de maatschappij"-dwaling niet blijvend door de cultureel marxisten zal kunnen worden weggemoffeld.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be