![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#182 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#183 |
Vreemdeling
|
![]() Aan alle emigranten
![]() Amaai, een ware volksverhuizing naar hier. Ik ben wel blij hier wat bekende gezichten tegen te komen. Mijn aanwezigheid zal wisselend zijn. Ik heb net mijn huis verkocht, ik zit met 2 zware klussen, k'zal ondertussen ook nog moeten een andere woonst zien te vinden. she
![]() |
#184 |
Vreemdeling
|
![]() idd leuk zoveel oud bekenden hier plots terug te zien.
Al ben ik wat afgekickt van het dagelijkse forumlezen en posten, zal ik hier wel af en toe es komen opduiken. Beetje typisch maandagmorgen gevoel nu, al heb ik het weekend gisteren op een leuke manier mogen afsluiten. Fijne week aan iedereen. groeten, makepeace
![]() |
#185 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat ik ook wel leuk vind is dat je hier stevig kunt discussiëren over dingen die op powered by niet aan bod komen. Zoals bijv. sociale verkiezingen.
![]() ![]()
![]() |
#186 |
Vreemdeling
|
![]() Mij dagelijks inzetten op mijn bedrijf, om de mensen te informeren is voor mij belangrijker dan hier discusiëren Tool
![]()
![]() |
#187 |
Lokaal Raadslid
|
![]() tja mijn job laat me toe vanme af en toe eens te ontsqpannen op een forum. Ik ben daar zeer blij mee. en als ik dan met mensen als gij kan discussieren over interessante thema's, dan ben ik daar nog blijer om. (I'm lucky, I know)
![]()
![]() |
#188 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Aan de nieuwe "vreemdelingen" die ik nog niet heb verwelkomd, Sjah, Makepeace, .. WELKOM !
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom doen jullie eigenlijk zo geheimzinnig over dat "andere" forum waar jullie vandaan komen? Is het de bedoeling dat we nieuwsgierig worden?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
http://www.poweredbyreneeandco.messa...orum/index.php De naamdrager heeft besloten het forum op te doeken. De co's kunnen niet anders dan uitwijken. Ik ben al een tijdje 4-7-2002 aangemeld hier, maar ik zal wat vaker langskomen en posten. she
![]() |
![]() |
#191 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#192 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Een welkom aan mijn 'vrienden' van powered by... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Burgemeester
|
![]() 'vrienden'
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() betekent dit dat de volksverhuizing afkomstig is van Nederland?
Wat vindt het Vlaams Blok hiervan? Mondt dit alsnog uit in een politieke discussie? Zal het morgen mooi weer zijn? Is het eten nog niet gereed? |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Vreemdeling
|
![]() Hey sjah,
Blij je hier ook te ontmoeten. De eerste werkdag na mijn acute angina zit er weer op. Daarnet heb ik me eens volledig laten gaan en heb me een nieuw gsmmeke gekocht. Blijkbaar ben ik dus genezen, hihihi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() hollanders ?
zeg stukske gentenaar, wa peist de gij wel wat ge zeit ons alzo hier zitten te beledigen alsof we afkomstig zijn uit dat land zonder 1 deftige keuken !!? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Toch minstens 2 deftige keukens, ik heb mijn kinderen goed opgevoed. ![]() she
![]() |
![]() |
#198 |
Vreemdeling
|
![]() Allez, nog een 'verdwaalde' ziel erbij. Hopelijk duurt deze 'soap' wat langer . Aan het aantal figuranten en postings te zien ontbreekt het hier niet aan volk en inspiratie.
mvg |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Vreemdeling
|
![]() Wordt er nu eignelijk nog gezocht naar een nieuwe webstek? Of moet mijn domicilie naar hier laten overzetten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Vreemdeling
|
![]() er word gzocht zenne...
Hou powered by maar in de gaten Greetz SA |
![]() |
![]() |