![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() sla er krantenartikels op na...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 16 februari 2008 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Staatssecretaris
|
![]() Zijn de tv-zenders waar het hier over gaat inmiddels gevonden? Noch niet? Allez, dan kom ik straks nog eens terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit beweerd dat er een verschil is tussen hoe de meeste VBers denken en hoe de meeste moslims denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Staatssecretaris
|
![]() Niks techniek. Gewoon astra laten weten da ge nie content zijt. Zeg maar welke zender ge wilt vervangen door welke. Of is Atra ook believed to be linked to Al qaida, en vol van weapons of mass distruction, nuclear weapons, ... TERROR?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel vreemd dat je dan uitsluitend VB-ers de huid volscheldt. Nooit moslims.
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zitten hier evengoed moslims als VB-ers maar niemand vroeg jou om hen uit te schelden. We verwachten van jouw enkel dat je een beetje redelijk en consequent bent. Jouw reacties getuigen echter van een overduidelijke vooringenomenheid en intellectuele oneerlijkheid en zijn bijgevolg geen reactie waard. De reageerbox in met jouw soort!
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is een openbaar forum! Toen ik hier aankwam dacht ik dat het een forum was waar je een deftig gesprek kon voeren tot ik uitgescholden werd voor gek! Dus is mijn toon ondertussen veranderd vermits zulke zaken hier blijkbaar worden gedoogd. Mij van vooringenomenheid verwijten terwijl je zelf ligt te schelden op alles wat maar links of moslim is terwijl jezelf niets anders doet dan reageren als een doorgedraaide taliban. Of om uzelf te quoten ; Niets kwetst meer dan de waarheid! Laatst gewijzigd door Yoda : 17 februari 2008 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Parlementslid
|
![]() en dan rechts verwijten van een dictator gedrag te hebben tsssssssss ![]()
http://www.youtube.com/watch?v=m2ywO...eature=related Laatst gewijzigd door pibo® : 17 februari 2008 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Parlementslid
|
![]() lap , de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet ...............
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() En ik wel van die van knuppel zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |