![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kleine kinderen zijn helemaal niet preuts als ze dit nooit hebben gekend. Als men gewoon is om als ouder naakt in de badkamer te staan terwijl de kinderen daar naakt of niet naakt ook rondlopen, dan hebben die er totaal geen erg in. Eenmaal ze beginnen te puberen kan het zijn dat ze zelf wat meer privacy wensen. In dat geval moet men daaraan toegeven vind ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Alleen bij het schoolzwemmen moesten we gezamenlijk omkleden. Dan ging het dus slechts om het korte moment tussen het uittrekken van je zwembroek en het aantrekken van je onderbroek. Douchen na het zwemmen hoefde niet. Ik had/heb geen afwijkingen die schaamte zouden veroorzaken. ![]() Die preutsheid is overigens bij mijn pubertijd verdwenen en ik sta nu zonder problemen naakt in een gemeenschappelijke douche. Het is eigenlijk ook off-topic om verder op preutsheid in te gaan. Ik denk dat het als een vaststaand feit geaccepteerd moet worden dat een aantal kinderen liever niet naakt gezien wordt. Daar zul je als begeleider dan ook rekening mee moeten houden.
Laatst gewijzigd door André de Hollander : 20 februari 2008 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar op een kamp is die situatie totaal anders vind ik, daar leef je gewoon dag in dag uit meer met elkaar samen en een uitzondering op het douchen maken komt mij dan heel onnatuurlijk over, thuis verwacht je inderdaad meer een vorm van privacy. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat ik je quote met je vergoelijking van de relatie tssn Tom Boonen en zijn veel te jonge liefje hier plaatste stoort je precies wel hé dat je vervolgens telkens weer de bezorgdheid van ouders onder de mat veegt , je de verplichtte naaktheid blijft opleggen en alle kritiek onder de mat van preutsheid wil vegen en het respect voor het groeiende individu totaal miskent, zegt volgens mij allemaal meer over u en uw omgang met jongeren dan over mij hoor, je steeds in verdediging gaan en daarbij van het ene argument (hygiene) overspringend op het andere (preutsheid) met tussenstappen van infrastructuur en economische redenen ... doet me (en mij blijkbaar niet alleen) denken aan iemand die drie verschillende redenen opgeeft voor het feit dat ie te laat is ... overkill ... soit, het ga jou en je kinderen goed. ik laat de rest over aan het oordeel van de lezers. Laatst gewijzigd door Anna List : 20 februari 2008 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je oordeelt op basis van de avatar. Ik ook, soms, met dat verschil dat ik ze negeer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Vreemdeling
|
![]() @Freespirit:
U bent "toezichter" bij de chiro zegt u en u krijgt opmerkingen over het "toezicht" op...naakte kinderen! Ik zou als ouder ook me vragen gaan stellen!! Chiroleiders van een jaartje of 16-17-18 die eens "toezicht" gaan houden bij naakte jongens en meisjes! Jongens en meisjes gescheiden douchen zeg jij..jij weet zeker niet dat er ook homo's en pedofielen bestaan die dat maar al te graag gaan zien! Jij zegt "iedereen zit er toch hetzelfde uit daar tussen de benen" ..is dat wel zo? JIJ moet dat toch weten? JIJ kijkt graag naar jongens en meisjes die naakt douchen volgens mij,anders had JIJ deze topic niet opgericht! Ik ken genoeg "chiroleiders" die verborgen homo's zijn.Chiroleiders moeten gescreent worden bij aanwerving! En tenslotte: een chiroleider heeft NIETS te zoeken in een doucheruimte met kinderen! Of zie jij graag naakte kinderen misschien?? Geen wonder dat ouders zich zorgen maken! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Nu ook niet te preuts gaan reageren, we leven tenslotte in de 21ste eeuw. Trouwens als je denkt dat je kinderen enkel veilig zijn bij mensen die zich "heilig" voordoen, kan je wel eens bedrogen uitkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Vreemdeling
|
![]() Kinderen hebben geen toezicht nodig als ze NAAKT gaan douchen! Volwassenen horen niet thuis in openbare doucheruimtes waar kinderen zich douchen!
"Toezicht houden" noemen ze dat...toezicht op hun geslachtsdelen ja !! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 21 februari 2008 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Vreemdeling
|
![]() Hoe zou jij reageren als jouw kind van 5 of 10 jaar constand aangekeken wordt in de douche door volwassen vreemdelingen? Ik vind dat niet normaal!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik behoor écht tot generaties geleden.
wil je wel geloven dat "in mijnen tijd" wij de verhaaltjes te horen kregen van onze oma's die op het internet zich moesten wassen met een groot slaapkleed aan.... het was onzedig om je naakt te wassen "in dienen tijd". allez, nog even en we zijn terug! doe die kinderen een djellaba aan en laat ze zich stiekem onder die djellaba wassen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Minister-President
|
![]() Heb jij soms een verborgen fantasie, dan begrijp ik dat je 'toezicht' houden als abnormaal beschouwd en interpreteert als 'geslachtsdelen kijken'? Misschien daarmee dat je zo afgeeft op andere personen. In de psychologie heet zoiets projectie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Vreemdeling
|
![]() Doe maar rustig voort..mijn kinderen gaan alvast niet naar een jeugdvereniging waar ze in hun naakte bekeken worden door volwassenen! echt ziekelijk!!
De overheid moet alle leraars,chiroleiders,opvoeders meteen screenen! ---end of topic--- |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
End of topic: een mooie manier om af te ronden als je niks zinnig meer te vertellen hebt. |
|
![]() |
![]() |