Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Bent U het hiermee eens?
Ja 64 82,05%
Neen 14 17,95%
Aantal stemmers: 78. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 2 april 2008, 12:31   #181
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Afgunst???????????????

Jij beweert dat onze reactie allemaal alleen maar het gevolg is van jalousie. Wel schat, dat heeft met jalousie geen moer te maken. Ik ben 60 jaar, woon zelf ook in een kasteel, wel veel kleiner dan die dat zij hebben maar het is van mij en ik onderhoud het zelf van mijn geld en ik kan mijn bezit, met de beste wil van de wereld, nog in geen tweehonderd jaar meer opgegeten krijgen en in het hiernamaals ga ik er ook niet veel meer aan hebben denk ik, dus waarom zou ik moeten jaloers moeten zijn op die pottentaten van Laeken.

In tegendeel. Ik heb mijn bezit zelf en op eerlijke wijze vergaard zonder het te hebben ontnomen van anderen. Ik zou me zelf ‘s ochtends niet in de spiegel kunnen zien met een opgeheven hoofd moest ik mijn inkomen zo verwerven zoals die koninklijke welpen. Zielig is het gewoon als je niet anders kan dan uit de handen te moeten eten van andere, hard werkende mensen, niet eens voor je eigen kunnen zorgen en tot zo’n stel slappe janussen te behoren. Eigenlijk zijn ze geen zier meer waard dan gewone gezonde mensen die te lui zijn om te werken en die gaan bedelen bij het OCMW.

Telkens ze in het publiek verschijnen en dat ik Mathilde zie, sta ik er versteld van wat voor een zielig truttebelletje dat wel is. Ze staat met haar vast gebetoneerde smile op eieren te trappelen, zienderogen niet wetende, vertwijfeld rondkijken of ze niet tien cm teveel naar voor, naar links, naar rechts of naar achter staat. Haar hoofd lijkt veeleer op een kop uit prespapier van de een of andere marionet uit het poppentheater van ome Jan. Het is gewoonweg zielig hoe je ze beteuterd angstvalig ziet zoeken naar haar plaats in de schaduw naast en van hare John Wayne die zelf al even onzeker op zoek is naar zijn plaats, kennelijk niet goed wetende waar met de handen te blijven, een potsierlijke houding aanneemt alsof hij klaar staat om bij de eerste de beste tekenen van onraad zijn twee colt’s 45 te grijpen. Je weet niet als je het ziet of je het lachwekkend moet vinden of, of dat het eerder aanleiding geeft tot wenen. Ik hou het maar vast op het tweede.

Moet ik daar allemaal jaloers op zijn? Ik schaam me eerder als ik de vergelijking zie met het prinsenpaar van Nederland.
Dat nest moet een houweel in de handen krijgen,en eens gaan werken voor de kost,wedden dat ze gaan verhongeren.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2008, 12:44   #182
vlaanderen72
Banneling

Standaard

afschaffen gans die dievenbende!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2008, 12:47   #183
the_special_one
Provinciaal Statenlid

the_special_one's schermafbeelding

Standaard

inderdaad afschaffen.
Oud 2 april 2008, 13:07   #184
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Jaloezie of jalousie wat heeft dat ermee te maken?
sjah...
Citaat:
Het is gewoon absurd en niet te verantwoorden hoe belastinggeld verkwanseld wordt.
Inderdaad... drie kwart van die ambtenaren zijn nergens voor nodig, die overheidsinitiatieven kosten handenvol geld,... Ik vind het ook schanddalig.
Citaat:
De reeds vel te hoge belastingsdruk maakt dit alleen nog erger.
hehe gij pijst toch nie ècht dat het koningshuis zoveel kost dat GIJ massas minder gaat verdienen
Citaat:
De gelijkheid der Belgen is ineens ver zoek dan he?
Inderdaad heel ver zoek... een paar populisten en een groot deel begint al te stijgeren ze moesten eens echt weten welke budgetten de staat in handen heeft (/verkwanseld) voor ECHT zinloze organen.
Citaat:
(En sommigen zien dan nog een voorbeeldfunctie (rolpatroon) in Albert)
Ik denk het niet hoor... Ik denk dat sommigen daar gewoon onze koning in zien.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2008, 18:34   #185
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Largo W, u redenering is : er wordt al zoveel verkwanseld, dus verkwanselen we nog wat meer.
Correct?
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2008, 18:37   #186
sus antigoon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 Bekijk bericht
afschaffen gans die dievenbende!
Bij ons zou een aanval op de Koning niet geduld worden, die houdt het land samen
en daardoor doet België het economisch zo goed. Boudewijn en Fabiola waren wel beter
en vriendelijker, maar de toekomstige koning
Filip en Mathilde gaan ook meevallen, wij hen steunen.
sus antigoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2008, 18:46   #187
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sus antigoon Bekijk bericht
Bij ons zou een aanval op de Koning niet geduld worden, die houdt het land samen
en daardoor doet België het economisch zo goed.
Albert, de Motor van de Belgische economie!

Citaat:
Boudewijn en Fabiola waren wel beter
Filip meevallen? Dan geloof ik nog eerder dat Albert monogaam is...
Den Taaie en zijn troela mogen eerst deftig Vlaams leren. En dan gaan we nog zien.
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2008, 18:50   #188
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en daardoor doet België het economisch zo goed. Boudewijn en Fabiola waren wel beter
Tiens, Jerommeke is hier ook.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2008, 19:09   #189
Burkide
Europees Commissaris

Burkide's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tiens, sinds wanneer zijn ze bij de AEL monarchisten?
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2008, 19:19   #190
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floppy Bekijk bericht
Albert, de Motor van de Belgische economie!

Ligt er ook zo ene hier,Alberto van de Vibrator

Filip meevallen? Dan geloof ik nog eerder dat Albert monogaam is...
Den Taaie en zijn troela mogen eerst deftig Vlaams leren. En dan gaan we nog zien.
De dag dat ze die op straat gooien pleegt em zelfmoord,den dwazekloot.
Oud 2 april 2008, 19:21   #191
Gargamel
Banneling

Standaard

Excuus Floppy,was niet de bedoeling van in je eigen schrift er iets onder te zetten...
Dus Alberto van de Vibrator komt van mij.
Oud 2 april 2008, 19:25   #192
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Excuus Floppy,was niet de bedoeling van in je eigen schrift er iets onder te zetten...
Dus Alberto van de Vibrator komt van mij.
Van u kan ik VEEL verdragen. (ben geen smurf)
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2008, 19:36   #193
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Largo W, u redenering is : er wordt al zoveel verkwanseld, dus verkwanselen we nog wat meer.
Correct?
nope... Mijn redenering is dat het koningshuis wel het minste van je zorgen zou moeten zijn. Ze dienen nog ergens voor ten minste...
Citaat:
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
Oud 2 april 2008, 19:38   #194
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floppy Bekijk bericht
Den Taaie en zijn troela mogen eerst deftig Vlaams leren.
beiden spreken nederlands... goed geprobeerd .

Mathilde laat zich trouwens door (bijna)alleen nederlandstalig personeel omringen.
Citaat:
Oud 2 april 2008, 19:40   #195
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Bij ons wel (alhoewel),de uitzuigers mogen nu eindelijk oprotten ze hebben lang genoeg aan de vleespotten gevreten.Tijd om hun gat in ulder handen te pakken en zelf ulder geld te verdienen.Ne goeie schop onder uldere inktpot se dat zal ze wel wakker schudden!"Belgie doet het goed dankzij Vlaanderen .Sja ze(de narren van laken) moeten het dan ook nog hebben van vreemdelingen ,oude zakken en kindjes die niet beter weten en er met een vlagske gaan zwaaien.We worden uitgezogen door de nar en zijn familie ,vreemdelingen en alles word weggegeven door de linkse gard een veel is niet genoeg.Stelleke volks-en landverraders!De hofnar zal la belgique niet kunnen samenhouden.
Oud 2 april 2008, 19:41   #196
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
nope... Mijn redenering is dat het koningshuis wel het minste van je zorgen zou moeten zijn. Ze dienen nog ergens voor ten minste...
Aja voor wat dan?
Oud 2 april 2008, 20:17   #197
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar BCD Stuur een bericht via Skype™ naar BCD
Standaard

Citaat:
Bij ons wel (alhoewel),de uitzuigers mogen nu eindelijk oprotten ze hebben lang genoeg aan de vleespotten gevreten.Tijd om hun gat in ulder handen te pakken en zelf ulder geld te verdienen.Ne goeie schop onder uldere inktpot se dat zal ze wel wakker schudden!"Belgie doet het goed dankzij Vlaanderen .Sja ze(de narren van laken) moeten het dan ook nog hebben van vreemdelingen ,oude zakken en kindjes die niet beter weten en er met een vlagske gaan zwaaien.We worden uitgezogen door de nar en zijn familie ,vreemdelingen en alles word weggegeven door de linkse gard een veel is niet genoeg.Stelleke volks-en landverraders!De hofnar zal la belgique niet kunnen samenhouden.
Verdien jij dan ook niet zelf je geld? Ik vermoed dat het ook uw baas is die u uw loon uitbetaalt.

Ja als Vlaanderen onafhankelijk wordt zal het ook wel door den enen of den anderen komen dat het goed gaat.

U betaalt ongeveer 1€ per jaar voor die uitzuiger. Voor het parlement betaalt u ongeveer ongeveer 15€ per jaar en u weet best wel dat het de partijvoorzitters zijn die beslissen welke knopjes er ingedrukt worden in het halfrond, daar hebben ze ook geen 150 man voor nodig.

Tiens volksverrader!? Da hebben ze nu nog nooit gezegt wanneer ik netjes mijn gemeentelijke, provinciale en onrechtstreeks Vlaamse belastingen betaal.
Trouwens ik heb nooit trouw gezworen aan eender welke entiteit hoe zou ik die dan kunnen verraden. Alleen mijn partner en vrienden ben ik trouw.

Weet je wat als je morgen aan mijn deur staat omdat je honger hebt en ik je een boterham aanbied dan zal dat volksverraden niet veel meer betekenen.
Of hoe groot die verschillen ook wel weer zijn.
BCD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2008, 20:27   #198
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar BCD Stuur een bericht via Skype™ naar BCD
Standaard

Citaat:
Aja voor wat dan?
Omdat die boete van 150€ die je krijgt omdat je om 1h 's nachts de zondag aan 150 km/h over de verlaten autosnelweg rijdt u 150 keer meer kost dan het staatshoofd.

Omdat die verdomde verkiezingen die bijna om de twee jaar terug komen je ook 100 keer meer kosten dan het staatshoofd.
Of hoe groot die verschillen ook wel weer zijn.
BCD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2008, 20:44   #199
Ernst
Burger

Standaard

Delphine for PRESIDENT !!!
Delphine the first president of Belgium!

Albert wil zijn dochter toch niet erkennen... DUS...

...Ze moet beginnen met een nieuwe partij op te richten ...
vb
PvdP PARTIJ van de PRESIDENT

Laatst gewijzigd door Ernst : 2 april 2008 om 20:46.
Ernst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2008, 20:47   #200
Ernst
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ernst Bekijk bericht
Delphine for PRESIDENT !!!
Delphine the first president of Belgium!

Albert wil zijn dochter toch niet erkennen... DUS...

...Ze moet beginnen met een nieuwe partij op te richten ...
vb
PvdP PARTIJ van de PRESIDENT

Wedden dat ze zeer veel stemmen zou halen ?
Ernst is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be