![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik belde zonet naar het kabinet van vandenbroecke om te vragen hoe een werkloze die men in het kader van de activering van het zoekgedrag naar werk gedeeltelijk geschorst heeft op het einde vd maand moet gaan soliciteren zonder geld te hebben voor eten of de bus bvb
maar er wordt daar vandaag niet gewerkt op de afdeling werk
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 juli 2008 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
|
![]() heel veel zeggend natuurlijk dat er na jouw vraag een stilte volgt
maw ze zoeken iemand die geen vragen stelt over zijn/haar loon
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Trouwens ipv. al zo lang op de kosten van de maatschappij te leven, neem een job aan (die intellectueel natuurlijk ver onder U niveau ligt), verdien op een eerlijke manier U boterham en zoek ondertussen een andere job die beter bij uw superintellegintie past. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Ik vind persoonlijke ook dat bij vacatures een minimum en maximum loon moet gegeven worden, zoals dit in nederland al gebeurt. Dan weet de solicitant direct wat hij of zij kan verwachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En als u bereid bent repititief en geestdodend werk te doen, ga gerust uw gang... maar mij niet gezien... aangezien mijn lichaam al opgeofferd werd op het altaar der bazen, wil ik werken met mijn hoofd... dat krijgen ze tenminste niet kapot... Geen enkele maatschappij, die me niet helpt nadat ik mijn deel bijgedragen heb moet mij nog de les spellen... Het recht de les te spellen aan de maatschappij heb ik door de manier waarop ze me uitgespuwd heeft van zodra ik ziek werd verdiend ... En dat ik superintelligent ben, dat zijn uw woorden, niet de mijne. U ziet mij hier nergens beweren dat ik een IQ heb van meer dan 130 of lid zou zijn van mensa... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Een kameraad van mij werkt in de voeding. Die heeft maar een maandloon van 1100 euro netto, terwijl hij nota bene verantwoordelijke is van de winkel. Zoveel is mijne dop bijna. Ik versta niet dat die daarvoor wil gaan werken. Die heeft ze ook niet alle vijf op een rij, zene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Minister
|
![]() Nee ik ben naar de begrafenis geweest van mijn collega haar zoon, daarom kwam er niet meteen reactie. *knip*
Laatst gewijzigd door Starfire : 29 juli 2008 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de meeste mensen willen toch weten in welke richting hun loon zou kunnen uitgaan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij ook denk ik. Een loon kan pas afgesproken worden als we weten hoe ervaren die persoon is en hoe vlot hij werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() Ik denk niet dat hij verzot is op het eten van dierenvoeding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Denk je niet dat jou vriend ook liever een écht loon zou krijgen voor zijn werk??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik wil jullie financiele positie binnen 5 jaar nog wel eens vergelijken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() Waarom zeg je daar niets in het Frans bij Anna?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() ja, ik was goed 'en forme' vandaag hé ![]() denk dat ik dat van BdW heb overgekregen, die kan ook geen twee zinnen meer zeggen zonder franse spreuk in ... wat mij doet besluiten dat de Vlaamse stoemekloten weer in t Frans hebben zitten onderhandelen ... iemand zou die Vlaamse politici eens moeten uitleggen dat je dan verzwakt aan tafel zit (om nog niet wetenschappelijk aan te halen dat je iq gewoon 20% zakt in een andere taal dan je moedertaal)wat veel van de Belgische compromissen en Vlaamse toegevingen verklaart, me dunkt Laatst gewijzigd door Anna List : 28 juli 2008 om 14:55. |
![]() |
![]() |