![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist, zoals het realisme gebood te zeggen dat de Titanic niet kon zinken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() Vlaanderen kan ook zinken...dixit toch Degucht die zei dat het zou verdampen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knuppel... zo dadelijk volgt een extra nieuwsuitzending i.v.m. de verloving van onze Prins. Honderduizenden "Vlamingen" zullen aan de tv gekluisterd zitten. Er zal geen woord over Vlaanderen vallen, en niemand zal er ook maar aan denken (met uitzondering van de paar duizend verzuurde Vlamingen die de pret willen bederven voor de rest, uiteraard.)
België lééft, Knuppel, of je dat nu wil of niet. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nu bijna 16 uur en ik ben vergeten naar de tv te kijken.
Is er iets belangrijks gebeurd soms? Daar weet ik niks van. :o |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, knuppel, bij mij is het nog erger. Het enige wat ik zie op tv is om half zes The Simpsons (als het een aflevering is tenminste die ik nog niet van buiten kan opzeggen), om 7 uur het nieuws, en eventueel nog een film op video of dvd want op de tv is het niet veel soeps. Mogelijk vanavond ook nog de heruitzending van 'xfiles' op kanaal twee.
dat vind ik nog duizendmaal interessanter dan de verloving van één of andere kwibus die niet tot mijn familie of vriendenkring hoort.
![]() |
![]() |
#186 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() Als je geen zinnige argumenten hebt om een stelling te onderbouwen, moet je niet met zo'n subjectief gedrein aan komen draven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#188 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Toen Filip en Mathilde zich gingen verloven, knutselde VTM een speciale reportage ineen over die nakende verloving en andere onnozeliteiten daarrond (de hobby's en eetgewoonten van Mathilde D' Udekem Acoz bijvoorbeeld!) en zonden ze die uit in plaats van Telefacts. Het gevolg was dat ze een paar honderdduizend kijkers MINDER trokken dan normaal naar Telefacts keken! Ook het prinselijk huwelijk trok veel minder kijklustigen dan verwacht en ook de kijkcijfers vielen zwaar tegen (allemaal op te vragen bij VRT en VTM zo u bewijs wilt), hoewel men er alles had gedaan om er een hype rond te kweken. Zo werd meer dan driekwart van het voorgaande journaal eraan gespendeerd, terwijl we al dagen van tevoren gebombardeerd werden met uren gezeik over dat non-event. Of die grote volksmassa's die de koning staan op te wachten telkens als hij ergens op bezoek is? Laat u niets wijsmaken, ik heb aan den lijve ondervonden wat men doet: Alle tehuizen, van bejaarden, gehandicapten en andere worden leeggehaald, terwijl ook de scholen verplicht worden hun kinderen daarheen te sturen. Mijn twee jongere broers mochten zo enkele uren in de kou staan wachten op de aankomst van F&M. Een derde voorbeeld is Royalty: Dit programma, dat al geen fantastische kijkcijfers heeft, geeft zelf toe dat ze zijn moeten overstappen op nieuws over showbizz-royalty omdat er anders zelfs geen hond kijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of kan je eens een paar leugens aanhalen? Wat wél subjectief gedrein is is zeggen dat je "realisme" dat gebiedt zonder één zinnig argument te geven. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Burgemeester
|
![]() Mooi Uw prins gaat zich verloven, en zijn vriendin werkt.
Nu dat hij zich door zijn toekomstige echtgenote kan laten inderhouden kunnen we de dotaties schrapen. Er zijn maar een paar knapen die zich door vrouwen laten onderhouden één soort zijn pooiers en het andere was iik zo iets maar nog erger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal allicht geen Vlaamse chantage zijn want nederlands spreekt ze nog nauwelijks. Ondanks een taalbad in Spa. Oeps. Nu krijg ik me toch een dej�* vu gevoel, zeker! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom is unitair België geen oplossing, maar een herhaling van de Titanic-ramp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef eens een paar voorbeelden + uw weerlegging a.u.b. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Burgemeester
|
![]() Jan van den Berghe;
Sorry voor de onduidelijkheid ik bedoelde dat men niet het Vlaamse parlement moet laten beslissen over de onafhankelijk van Vlaanderen maar alle Vlamingen moeten gehoord worden. Natuurlijk moet er een dagelijks bestuur zijn, maar ook daar denk ik dat we creatiever kunnen zijn. Mogelijk meer de richting van een volksdemocratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volksdemocratie is trouwens etymologisch volslagen onzin. Daar staat immers nu volk + volk + regeren. Demos betekent immers het volk en kratein is Grieks voor regeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het land is niet meer in gevaar hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Burgemeester
|
![]() De B.U.B. is staatsveiligheid geworden
![]() ![]() ![]() ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Burgemeester
|
![]() Persoonlijk heb ik mijn bedenkingen bij de B.U.B.
![]() 1)Programma is heel beperkt. 2)Programma dat de kiezer niet aanspreekt(bewezen) 3)Wanneer ik de kieslijsten bestudeer van de vorige verkiezingen; Architect-dokter-Advocaat,enz. Dit zou mij als mogelijke kiezer afschrikken(kapitalisme) 4)Het lidgeld dat veel te hoog is naar mijn mening. Geef mij maar een doktersvisite van 16 euro ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |