![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok keert zich tegen criminelen en lieden die de basis van onze samenleving, het gezin, op de helling zetten. Als dat nu toevallig allochtonen en homo's zijn, is dat niet de fout van het V.Blok. Overigens, en ten persoonlijken titel: ik zie homo's liever trouwen dan rondneuken en de boel verzieken. Letterlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nem terug ![]() (Wel democratisch samengesteld, net als de Raad van Europa) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#184 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je dochter verkracht wordt door een Marokkaan, dan ga je hem feliciteren zeker? Ziekelijk! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
PS: ik heb Steve gekozen. Ni voort zeggen hé ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten opzichte van de vreemdelingenproblematiek is hun houding wel veranderd. Alleen hebben blijkbaar sommige er belang bij, moest dit niet zo geweest zijn, en willen zij niets liever dan een staatszender, die enkel hun gedachtengoed blijft verkondigen. Nu ja, wat de Islam en de homo's betreft. Het is geen schande van Islamiet of homo te zijn (al vinden de Islamieten dat het wel schande is om homo te zijn), maar de grote eer zie ik er toch ook niet van in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ondertussen al wel enkele schrijffouten verbeterd. Maar ja, ik weet het, mijn zinsbouw kan beter. Vorm van leesblindheid ? Zal mij eens tot het Vlaams Fonds moeten melden, nu het nog kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() @ bob
Schrijffouten spelen geen enkele rol, maar je standpunt of mening moet wel duidelijk zijn. ![]() Ik kan u melden dat het VB nog niks van zijn standpunten heeft verandert. Noch degene die ijveren voor een republiek Vlaanderen, noch degen die ijveren voor een blank Europa. Hun discours is aangepast, maar hun programma of gedachten niet. Meer info in het boek 'baas in eigen land' van Philipe Dewinter waar hij; zoals hij zegt nooit of te nimmer afstand van zal nemen |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ps: groetjes aan Minoes van Tsiko ![]()
![]() |
![]() |
#194 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Btw: Minoes wordt groot ze is altijd maar op pad. Vooral ’s nachts. Uitburgeren weet je wel. Misschien wel opzoek naar den Tsiko? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat er maar één kandidaat is, is niet ondemocratisch. Stel dat 50% (of meer) tegen die kandidaat stemt. Dan weet die wel hoe laat het is hé ![]() Enfin, er zal dan een interne discussie ontstaan, die zal resulteren in een nieuwe Poll. Niks consensus bij democratische partijen 8) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op bladzijde 13 steken piano en de metser elkaar naar de kroon voor de meest idiote uitspraken
![]() omdat ik niet kan kiezen hebben ze allebei gewonnen ![]() daarmee maken ze onder elkaar geen ruzie ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |