![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De practijk zal (weer) uitwijzen wie dit gaan betalen.
![]() |
#183 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik volg je redenering niet. Op dit bericht Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
|
![]() .
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 13 juli 2008 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
|
![]() Juist; het is hier te vol en het wordt te duur. De belastingbetaler draait er voor op.
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel kinderen komen er naar België in het kader van de gezinshereniging? Hoeveel kinderen uit een polygaam huwelijk? Hoeveel kindergeld betalen we voor die kinderen? Natuurlijk betalen wij, Belgen, dit allemaal via de belastingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
|
![]() goed om weten. We zullen jou familie eens laten verhongeren. Zullen we er dan ook geen seconde slaap om laten?
Ohja, das ook waar...als het om uw eigen vlees en bloed gaat, zijn we ineens WEL bezorgd.. ![]()
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik betaal meer aan de sociale zekerheid dan ik er van terugkrijg, en (hoop ik) er ooit zal van terugkrijgen. Ik betaal meer belastingen dan ik kost aan de overheid. (Denk ik, maar om dat nauwkeurig uit te rekenen heb ik meer gegevens nodig) Ik ben een "werkmansdochter" die het geluk heeft belastingen en sociale zekerheid te kunnen betalen. En die beseft dat niet alle mensen evenveel geluk hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() idd artisjok.
Ik weet hoe goe het leven hier is, en als je dan ziet hoeveel gierige en kleinzielige mensen hier rondlopen die chagrijnig worden omdat ze wat euro's meer zouden moeten betalen...te zielig om rond te lopen! Ze zouden zelf eens in een arm land geboren moeten wordne, ze zouden net hetzelfde doen..
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus de vlamingen moeten gaan werken om binnenkort niets meer over te houden? Alleen nog wat broodkorsten omdat de rest van de wereld te lam is om orde op zaken te stellen in eigen land? Onze voorouders hebben kei hard afgezien om deze vrijheden en sociaal vangnet te krijgen voor hun nakomelingen. Als ze dat niet hadden gedaan welk land zouden wij worden opgevangen? waar mogen wij met al onze nakomelingen de potjes gaan leegzuigen? Ik kan je verzekeren dat de doorsnee man het beu is. het moment is zo ver dat de meesten 30tigers niet meer kunnen sparen voor hun kinderen. Zodat ze die kinderen een steuntje in de rug kunnen geven als ze op eigen benen gaan staan en zelf kinderen gaan krijgen. met lede ogen zien die de potjes leeggezogen worden door mensen die hen meestal nog minachtend behandelen. Ik ben akkoord dat we geen mensen moeten laten kreperen. maar ergens gaan we toch onze grensen moeten trekken of de doorsnee vlaming zal het bij de volgende verkiezingen het eens laten voelen. Zoals leterme nu bezig is met woorden van 400 miljoen van vlaanderen krijgen om de begroting in orde te maken. In ruil daarvoor vragen de vlamingen respect omwille van hun vragen ivm de grondwet. Het antwoord van de andere partijen is nog niet gekend. Het gaat steeds maar weer om macht en grond. De walen willen meer grond dus meer inkomen. Dus grond inpikken. De moslims willen alles assimileren. Ondertussen krijgen beide partijen geld van ons en verkrijgen we geen greintje respect beide willen steeds maar meer. genoeg is genoeg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() De vragen waren:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
als je nu al kinderen van hun moeder gaat scheiden omdat dat meer opbrengt dan zit je wel op een héél hellend vlak. Citaat:
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 juli 2008 om 23:40. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() zolang het niet met mijn geld is .....
![]() man man man
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ho maar het staat U vrij om al de kinderen ter wereld onder uw wijde vleugels te nemen hoor.
Ik heb enkel een probleem met die grootsprekers die dan vooral bedoelen dat ANDEREN maar moeten opdraaien voor HUN zogenaamd menslievende ideeën.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
neen net zoals onze voorouders hebben gestreden moeten die mensen zelf streven naar zulke staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
zij beslissen welke belastingen u moet betalen.. Zoals ik al eerder zei ook...u mag blij zijn dat u zo'n makkelijk leventje hier hebt, niet iedereen heeft het zo makkelijk
![]() |
![]() |
#199 | ||||
|
![]() Citaat:
Waarom sleep je er dan plots het hoedrecht bij. En doe je alsof onze wet ervoor zorgt dat de plaatselijke wetten rond hoederecht plots vervallen?? ![]() Citaat:
Als de vader het hoederecht heeft om god weet wat voor reden (wie weet is de moeder dood, ziek enzovoort), mogen die arme bloedjes niet naar hier komen omdat hun vader meerdere vrouwen met kinderen had (net zoals hier veel mannen meerdere vrouwen met kinderen hebben ![]() Citaat:
Geen enkele bron dus ... enkel fantasie. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat is uw voorstel dan indien beide ouders hoederecht hebben? Toch wel dat ze van moeders borst worden getrokken om hier kindergeld op te kunnen brengen zeker hé? Citaat:
![]() Citaat:
Leer eens begrijpend lezen aub! Het enige dat ik wil zeggen is dat moeders uit polygame huwelijken gewoonlijk geen knijt in de pap te brokken hebben, dus net zo goed kunnen gedwongen worden hun kinderen af te staan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 juli 2008 om 11:27. |
||||
![]() |
![]() |