![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En nog een simpele vraag voor Tom; Als sex geen genot geeft aan vrouwen, waarom staan hun boekskes er dan vol van? Meer sex in de gemiddelde Flair dan in het Playboy-jaarboek... Maar ik neem aan dat hij niet te overtuigen is. Sommige mensen kunnen nu eenmaal niet aanvaarden dat het wel eens aan hun zou kunnen liggen... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
geen van beide opties btw doet dat ertoe of ik ervaringsdeskundige ben op het vlak van een phenomeen dat uitgebreid gedocumenteerd is ? Laatst gewijzigd door praha : 6 augustus 2008 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
één grote vrouwenconspiracy om aldus hun seksuele greep op mannen te behouden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Ik heb meer vertrouwen in ervaringsdeskundigen wat betreft dit soort pikante details. Alhoewel ik natuurlijk geen enkele garantie heb dat de persoon in kwestie de waarheid zegt, kan die, of zou die moeten kunnen, betere uitleg geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar daar ging het 't 'm nu niet meteen over het phenomeen blijkt te bestaan ongeacht mijn positie maar als je wilt... er bestaan alvast heel veel leuke filmpjes van blijkbaar intrigeert het onderwerp velen Laatst gewijzigd door praha : 6 augustus 2008 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Partijlid
|
![]() Meestal worden deze door mannen gekocht om er wat speelgoed bij te halen. Dus de seksuele driften van de man zijn alweer verantwoordelijk voor dit succes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door TomT : 7 augustus 2008 om 05:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt eveneens een extra bron die bevestigt dat er wel degelijk vrouwen zijn die puur sexen voor de sex, en niet voor allerlei achterliggende plannetjes; 2 x wat nu ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die van ons heeft heelder sets van die dingen. Ik ben daar helemaal niet boos om, die maakt me zot met die jarretellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch niet.
Een "explosief" klaarkomende vrouw ejaculeerd een helder vocht. Urine kan helder zijn, maar voor dezelfde moeite diepgeel en schuimend. De enige vrouw die ik persoonlijk ken die effectief ejaculeerd, had een orgasme dat indien "spetterend" was (meestal met beffen), zonder de zure ammonia bijsmaak, en zeker niet met de gele, kleverige na-effecten. En hoe ik de andere dingen weet, ga ik niet uitleggen, maar bef eens een vrouw die net gezeken heeft. Net zoals er mannen zijn met een 8 cm penis in erectie (en er zijn er kleinere) zijn er mannen die een paar druppeltjes spetteren per orgasme, en net andersom. Voor vrouwen geld net hetzelfde.
![]() |
#200 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ooit al eens een carrière overwogen in de politiek? Volledig onontvankelijk zijn voor rationele en gedocumenteerde argumenten is daar een onwaarschijnlijk pluspunt. SPa heeft nog wel wat vacatures open staan, en binnenkort de CDV ook waarschijnlijk. Nee, serieus. Een vrouw komt klaar, Tom. Mijn lief is dan misschien wel een heet type maar toch, ze zal echt niet de enige zijn. En ja, ze ejaculeert ook. Ze is trouwens zeker niet de enige vrouw die ik weet klaar komen... Een goeie waardemeter: als ze zichzelf kan laten klaarkomen, kan jij het ook (met wat inleving, techniek en moeite). Voor de discussie over dat ejaculaat: Het is dan wel een beetje zoutig, maar urine is het volgens mij niet. Het smaakt een beetje naar gerookte vis (om maar eens een lachwekkende vergelijking uit te lokken).
Laatst gewijzigd door Animalman : 7 augustus 2008 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |