Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 augustus 2008, 22:34   #181
Animalman
Parlementsvoorzitter

Animalman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
één kleine rechtzetting...
vrouwen kennen wel degelijk een ejaculatie

uiteraard hier niet in de zin van een zaadlozing maar van een verhoogde vochtigheid tijdens de spiersamentrekkingen ( klieren van Skene ) bij orgasme

normalerwijs valt dit bijna of niet op maar bij een kleine minderheid is het zodanig hevig dat het letterlijk uitspuit ( squirten )
Het valt zeer zeker te proeven.

En nog een simpele vraag voor Tom; Als sex geen genot geeft aan vrouwen, waarom staan hun boekskes er dan vol van? Meer sex in de gemiddelde Flair dan in het Playboy-jaarboek...

Maar ik neem aan dat hij niet te overtuigen is. Sommige mensen kunnen nu eenmaal niet aanvaarden dat het wel eens aan hun zou kunnen liggen...

"Lead, follow, or get out of the way."
Animalman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 22:45   #182
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
één kleine rechtzetting...
vrouwen kennen wel degelijk een ejaculatie

uiteraard hier niet in de zin van een zaadlozing maar van een verhoogde vochtigheid tijdens de spiersamentrekkingen ( klieren van Skene ) bij orgasme

normalerwijs valt dit bijna of niet op maar bij een kleine minderheid is het zodanig hevig dat het letterlijk uitspuit ( squirten )
En wat eruit spuit is.............Urine
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 22:48   #183
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader Bekijk bericht
dat klopt...
of toch althans grotendeels
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 22:49   #184
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Is u dat al eens overkomen ? Als vrouw, of bij een vrouwelijke partner van u ?
neen,
geen van beide opties

btw doet dat ertoe of ik ervaringsdeskundige ben op het vlak van een phenomeen dat uitgebreid gedocumenteerd is ?

Laatst gewijzigd door praha : 6 augustus 2008 om 22:50.
Oud 6 augustus 2008, 22:53   #185
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animalman Bekijk bericht

En nog een simpele vraag voor Tom; Als sex geen genot geeft aan vrouwen, waarom staan hun boekskes er dan vol van? Meer sex in de gemiddelde Flair dan in het Playboy-jaarboek...

Maar ik neem aan dat hij niet te overtuigen is. Sommige mensen kunnen nu eenmaal niet aanvaarden dat het wel eens aan hun zou kunnen liggen...
'k vraag me af waarom TomT dat ergens niet erkent terwijl vrouwen ( nadat ze ergens het 'recht' kregen dat te kunnen uiten ) dat zelf te kennen geven

één grote vrouwenconspiracy om aldus hun seksuele greep op mannen te behouden ?
Oud 6 augustus 2008, 23:14   #186
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
neen,
geen van beide opties

btw doet dat ertoe of ik ervaringsdeskundige ben op het vlak van een phenomeen dat uitgebreid gedocumenteerd is ?
Ik heb meer vertrouwen in ervaringsdeskundigen wat betreft dit soort pikante details. Alhoewel ik natuurlijk geen enkele garantie heb dat de persoon in kwestie de waarheid zegt, kan die, of zou die moeten kunnen, betere uitleg geven.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 23:23   #187
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb meer vertrouwen in ervaringsdeskundigen wat betreft dit soort pikante details. Alhoewel ik natuurlijk geen enkele garantie heb dat de persoon in kwestie de waarheid zegt, kan die, of zou die moeten kunnen, betere uitleg geven.
wat de juiste uitleg of de ervaringsbeschrijving betreft heb je misschien gelijk
maar daar ging het 't 'm nu niet meteen over
het phenomeen blijkt te bestaan ongeacht mijn positie

maar als je wilt... er bestaan alvast heel veel leuke filmpjes van
blijkbaar intrigeert het onderwerp velen

Laatst gewijzigd door praha : 6 augustus 2008 om 23:24.
Oud 7 augustus 2008, 00:01   #188
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
wat de juiste uitleg of de ervaringsbeschrijving betreft heb je misschien gelijk
maar daar ging het 't 'm nu niet meteen over
het phenomeen blijkt te bestaan ongeacht mijn positie

maar als je wilt... er bestaan alvast heel veel leuke filmpjes van blijkbaar intrigeert het onderwerp velen
Links ?
Oud 7 augustus 2008, 00:10   #189
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Links ?
niet meteen...
maar da's makkelijk te vinden hoor
keyword 'squirt' en één of ander downloadprogramma volstaat ruimschoots
Oud 7 augustus 2008, 05:02   #190
TomT
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth Bekijk bericht
Er zijn vrouwen die een man zoeken om het materieel beter te hebben, net zoals er mannen zijn die een vrouw zoeken om er materieel beter van te worden. Maar om alle vrouwen over 1 kam te scheren ?
Mij werd ooit eens verteld dat een man een vrouw zoekt omdat hij anders zelf moet koken en schoonmaken. Vroeger was een van de argumenten tegen vrouwen die gaan werken dat ze dan niet meer "goed voor hun man kunnen zorgen", want wanneer zouden ze anders hun huishouden doen als ze net als de man 8 uur of meer per dag moeten afnokken op het werk ?
Veel werkende vrouwen hebben dan ook een dubbele voltijdsbaan... de 8 uurtjes per dag op de werkvloer, en de 12 uurtjes per dag thuis (6 als ze geen kinderen hebben).
Veel vrouwen gaan deeltijds werken omdat ze anders met hun tijd niet rondkomen, en het verdiende geld meer dan nodig is.
Dus het waanidee van vrouwen die seks aanbieden aan een man om materieel vooruit te komen... nougabolle !
Daarnet was Daisy Van Cauwenbergh nog in het nieuws en is nu net het ideale voorbeeld van een echte vrouw om hier even te vernoemen. Waarom is haar man is geen vuilnisman of postbode? En er zijn nog andere van die soort.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth Bekijk bericht
Om terug te komen op het al dan niet orgasmes krijgen door vrouwen... wetenschappelijk aangetoond makker. Het is moeilijk om tegelijk met de man klaar te komen aangezien het bij ons anders en op een ander tempo gaat, maar dat het kan gebeuren is een door mij persoonlijk vastgesteld feit. Natuurlijk, in tegendeel tot de man heeft de vrouw geen direct "tastbaar" bewijs van orgasme, wij hebben geen ejaculatie zoals de mannen. Maar ik kan als vrouw wel stellen dat ik het merk als het gebeurt.
En ik lieg niet.
Op een ander forum komen er vrouwen toch uit de lucht gevallen bij het horen over vrouwelijk orgasme. Blijkbaar zijn ze het hier ook oneens over ejaculatie. Terwijl het er bij anderen zogezegd met liters uitspuit zoals te zien in de vieze films.
TomT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2008, 05:06   #191
TomT
Partijlid

Standaard

Citaat:
Tom, waarom dan het groeiend succes van dildo's en andere sex-toy's ? Of zijn die volgens u allemaal bestemd voor homos ? Ik zag er nochthans reclame voor in een boekske voor vrouwenkleren dat in onze brievenbus gelegd werd...
Meestal worden deze door mannen gekocht om er wat speelgoed bij te halen. Dus de seksuele driften van de man zijn alweer verantwoordelijk voor dit succes.
Oud 7 augustus 2008, 05:18   #192
TomT
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animalman Bekijk bericht

Van vrouwen alleen zal de Flair niet kunnen overleven en willen ze het ook aan mannen verkocht krijgen? En als het over seks gaat zijn mannen er als de kippen bij natuurlijk. Uiteraard willen de mannen niet toegeven dat ze is in de Flair piepen.

Laatst gewijzigd door TomT : 7 augustus 2008 om 05:19.
Oud 7 augustus 2008, 05:21   #193
TomT
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
En daar heb je uiteraard een objectieve bron voor?
Je moet het zelf maar eens proberen, een betere bron kan je niet hebben.
Oud 7 augustus 2008, 05:46   #194
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk bericht
'bron' is hier echt wel op z"n plaats
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2008, 07:38   #195
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan heb je bij deze een extra bron die bevestigt dat vrouwen wel degelijk kunnen klaarkomen; wat nu?
Je hebt eveneens een extra bron die bevestigt dat er wel degelijk vrouwen zijn die puur sexen voor de sex, en niet voor allerlei achterliggende plannetjes; 2 x wat nu
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2008, 07:43   #196
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Meestal worden deze door mannen gekocht om er wat speelgoed bij te halen. Dus de seksuele driften van de man zijn alweer verantwoordelijk voor dit succes.
De reclame voor die namaak-lullen stond in een vrouwenboekske, juist naast het sexy ondergoed Nu zult u wel zeggen dat het mannen zijn die dat voor hun vrouw kopen, en hen dwingen dat te dragen zeker ?
Oud 7 augustus 2008, 07:50   #197
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Daarnet was Daisy Van Cauwenbergh nog in het nieuws en is nu net het ideale voorbeeld van een echte vrouw om hier even te vernoemen. Waarom is haar man is geen vuilnisman of postbode? En er zijn nog andere van die soort.

Op een ander forum komen er vrouwen toch uit de lucht gevallen bij het horen over vrouwelijk orgasme. Blijkbaar zijn ze het hier ook oneens over ejaculatie. Terwijl het er bij anderen zogezegd met liters uitspuit zoals te zien in de vieze films.
Tom, wat te denken over zekere dancings, waar in het week-end trosjes gescheiden vrouwen naar toe komen ? Die hebben hun man de laan uitgestuurd wegens te moeilijk om mee samen te leven, zijn financiël onafhankelijk, en die komen daar enkel en alleen voor ...een goede stoot. Geheel vrijblijvend, VOORAL vrijblijvend. Die willen géén vaste relatie , ENKEL voor sex hebben ze nog mannen nodig. Daar valt uw theorie als dat vrouwen geen enkel plezier in sex hebben toch in duigen ? Trouwens, wat met lesbiennes dan ? Daar komt toch ook sex bij kijken ? En helemaal géén mannen meer ?! Wat nu ? Abnormale vrouwen ?
Oud 7 augustus 2008, 09:10   #198
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De reclame voor die namaak-lullen stond in een vrouwenboekske, juist naast het sexy ondergoed Nu zult u wel zeggen dat het mannen zijn die dat voor hun vrouw kopen, en hen dwingen dat te dragen zeker ?

Die van ons heeft heelder sets van die dingen.

Ik ben daar helemaal niet boos om, die maakt me zot met die jarretellen.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2008, 09:12   #199
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader Bekijk bericht
Toch niet.

Een "explosief" klaarkomende vrouw ejaculeerd een helder vocht.
Urine kan helder zijn, maar voor dezelfde moeite diepgeel en schuimend.

De enige vrouw die ik persoonlijk ken die effectief ejaculeerd, had een orgasme dat indien "spetterend" was (meestal met beffen), zonder de zure ammonia bijsmaak, en zeker niet met de gele, kleverige na-effecten.

En hoe ik de andere dingen weet, ga ik niet uitleggen, maar bef eens een vrouw die net gezeken heeft.

Net zoals er mannen zijn met een 8 cm penis in erectie (en er zijn er kleinere) zijn er mannen die een paar druppeltjes spetteren per orgasme, en net andersom. Voor vrouwen geld net hetzelfde.
Oud 7 augustus 2008, 19:02   #200
Animalman
Parlementsvoorzitter

Animalman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van vrouwen alleen zal de Flair niet kunnen overleven en willen ze het ook aan mannen verkocht krijgen? En als het over seks gaat zijn mannen er als de kippen bij natuurlijk. Uiteraard willen de mannen niet toegeven dat ze is in de Flair piepen.
Dat geloof je zelf niet. De Flair wordt dus vol sex gezet voor de mannen, en de vrouwen kopen dat massaal omdat ze weten dat wij dat willen lezen in hun boekje...?

Ooit al eens een carrière overwogen in de politiek? Volledig onontvankelijk zijn voor rationele en gedocumenteerde argumenten is daar een onwaarschijnlijk pluspunt.
SPa heeft nog wel wat vacatures open staan, en binnenkort de CDV ook waarschijnlijk.

Nee, serieus. Een vrouw komt klaar, Tom. Mijn lief is dan misschien wel een heet type maar toch, ze zal echt niet de enige zijn. En ja, ze ejaculeert ook.
Ze is trouwens zeker niet de enige vrouw die ik weet klaar komen...
Een goeie waardemeter: als ze zichzelf kan laten klaarkomen, kan jij het ook (met wat inleving, techniek en moeite).

Voor de discussie over dat ejaculaat: Het is dan wel een beetje zoutig, maar urine is het volgens mij niet. Het smaakt een beetje naar gerookte vis (om maar eens een lachwekkende vergelijking uit te lokken).

"Lead, follow, or get out of the way."

Laatst gewijzigd door Animalman : 7 augustus 2008 om 19:04.
Animalman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be