![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VERSTAND heeft dan weer wèl te maken met een bepaald niveau en net niet met wat je zelf meent te kunnen invullen. Hoe zit het met je vliesje? alles nog steeds in tact? Heb je trouwens al je sjaaltje opgezet om je vliesje intact te kunnen houden? Uw houding tegenover bovenstaande zinnetje is een voorbeeld van gebrek aan verstand gecombineerd met een gebrek aan zelfrespect! Uw "vliesje" blijkt belangrijker te zijn dan uw respect voor uw eigen beleving van sexualiteit. Om d�*t te kunnen doorbreken heb je dus verstand nodig.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() What the fuck voor nonsens kom ik hier weer tegen?
Circe?! Ik zou het woord niveau niet te durven gebruiken in zo'n post. ![]() En dan nog in Suggesties en mededelingen zelf. ![]() @ Annalist: 't is me al duidelijk waarom je die mening bent toegedaan. Toffe pee. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 september 2008 om 13:51. |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor Groentje 18 maakt het toch niet uit in welke draad ze over haar maagdenvlies mag beginnen opscheppen precies hé? Het vlies wordt over elke draad uitgespreid precies. wat is je probleem in feite kind?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Djeez kind, stop met uw "relatieleed" te blijven uitspelen als oorzaak van al 't geen u "overkomt" (duh) of misgaat in uw leven.
Walgelijk. Just get over it.
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() Nynorsk: lees eens opnieuw aub.
Dat relatieleed ligt al lang achter me en daar ben ik heel blij van ook. Dat wil niet zeggen dat bepaalde mensen zijn opgehouden met mijn naam te kennen. en Circe: Jezus Christus mens?! What the fuck?! Ik heb het in één draad vermeld in de context en geantwoord in mijn fvdw draad omdat het daar de bedoeling was te antwoorden op vragen van zodra je meedeed weet je wel. Waarom reageer jij daar zo nijdig op? En zowat heel het vrouwelijke korps hier. Gelukkig waren de mannen al snel daar op wat steun te bieden hé. ![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het gelezen. Ook je leuke post op dat ander forum. En je achtervolgingswaanzinposts waarin je meent dat er zich mensen rond je ex verzamelen en dan tegen u gaan zijn enzo. Je oogst wat je zaait. Daar heb je geen ex voor nodig.
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wtf heb je plots tegen Anna List?
#191 |
|
![]() Nynorsk, ik weet niet waar je het erover hebt maar hou je erbuiten. Dit gaat zo al ver genoeg en ik heb het niet zo voor laster en eerroof zoals je hier wel al gemerkt zal hebben.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 september 2008 om 14:14. |
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
(Oja, en ik bedoel dit in het algemeen en dus tegen niemand van de hier aanwezigen in het bijzonder). Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 15 september 2008 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() welja
mannekes, ik mag hier dan wel soms de macho uithangen... in t echt kan ik daar niet zo mee goed weg mee zulke dingen kwetsen me |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meisjes die menen interessant te zijn door te zitten beweren dat "hun maagdenvlies" nog steeds intakt ergens verstopt zit inhun vagina, zitten zowel zichzelf als de rest van hun sexegenoten zwaar te beledigen. Ofwel zit groente18 nu constant met de vergrootspiegel en haar beentjes open naarstig naar haar zogenaamd maagdenvlies te zoeken, ofwel wil ze zichzelf enkel belangrijk maar dan vooral belachelijk te maken. In beide gevallen heeft ze het zelf gezocht dat mensen zich over haar verlustigen! Dat ze anders eens een fotoke plaatst van haar maagdenvlies! doet ze tenminste nog iets constructiefs.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 september 2008 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zou gerust een foto willen plaatsen, maar ik heb geen maagdenvlies meer.
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is evenzeer 'mijn' forum als het jouwe. ik kom eens een weekend niet op politics en 't staat vol met geflipte dinges ![]()
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou een beetje gemeen zijn, niet?
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#200 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou niet liever hebben dan dat bepaalde personen mij zo snel mogelijk op hun negeerlijst zetten. Dat zou een enorme opluchting zijn. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 september 2008 om 15:04. |
|
![]() |