![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Europees Commissaris
|
![]() Haar domineren en behandelen als een onderdanige kut. Daar vallen vrouwen voor.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan ben ik al 23 jaar samen met iets anders dan een vrouw.
![]() |
#183 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() je rechter- of je linkerhand ?
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met welke vrouwen hou jij je bezig?
![]() |
#185 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar mag u nu zelf over fantaseren wat u wil.
Maar ik ben al 23 jaar tesamen met een partner van het andere geslacht, zonder alfa, dominant of de andere kant te zijn.
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik was cynisch. Ik ben helaas te vaak gedumpt geweest voor een macho met losse handjes. Het ergste is dat ik daarna nog medelijden had met haar ook.
Jaren naar haar verhalen te geluisterd, haar gesteund, er proberen zijn, soms gewoon een lusiterend oor te zijn ipv oplossingen aan te bieden. Haar te steunen door dik en dun, als een blok achter haar gestaan en voor haar op te komen... En waarom? Om weggesmeten te worden voor een drugsverslaafde met losse handjes die haar als een sekspop gebruikte. En dan verschieten mensen van mijn uitspraken.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Ik beken mij voor de volle 100% schuldig.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- Chronisch gebrek aan zelfvertrouwen - Vaak te overprikkeld brein - Te analytisch en te beredeneerd wat me onassertief of onzeker doet overkomen - enz... Ik weet dat dit allemaal afknappers zijn voor de meeste vrouwen die vooral geborgenheid en veiligheid zoeken. Ge wilt ook geen parachutesprong doen met een valscherm dat "normaalgezien niet zou mogen loskomen". Ik snap dat allemaal wel. Zaken waar ik elke dag terug aan zit te werken, maar de confrontatie en het gevoel dat ik "niet goed genoeg ben" voor een partner maakt me soms razend en dan flap ik er soms dingen uit die ik (zoals NN al zegt) niet echt meen maar gewoon uit kwaadheid zeg. Maar goed, ik ga niet verder deze draad verkloten met mijn gezaag! Back on topic, hoe hou je de vonk in je relatie: Wees open en eerlijk tegen elkaar en leer elkaar eens terug "missen". Ga een tijdje weg. Ga in aparte slaapkamers slapen en kom 's nachts "stiekem" bij elkaar. lol.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. Laatst gewijzigd door IJsboer : 16 januari 2024 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles verslijt, nu en dan eens in een ander restaurant gaan eten helpt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de zelfzorg ook natuurlijk. ![]() Vrouwen doen meestal "vrouwendingen" als ze zich zo voelen, dus moeten wij mannen "mannendingen" doen. Ik kende zo iemand die dan naar een bos trok om daar met boomstammen te gaan gooien maar dat vond ik toch ook maar raar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
Als dat dan van twee kanten komt is en blijft het leven een sprookje. Ook als je een 'kleine' tegenslag te verwerken krijgt...
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() |
![]() |
![]() |