![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Aan dnb:ik ben HIER niemands beste ,omdat ik er zeker van ben dat hier eerder een mes in iemands rug wordt gestoken dan dat er ooit één vriend word gemaakt. 8)
Dat is ook niet de bedoeling uiteraard maar het is bij wijze van spreken. ![]() Ik hou inderdaad halsstarrig vast aan mijn mening omdat tot hier toe nog NIEMAND er in geslaagd is om ze te wijzigen. ![]() Uiteraard zijn er dingen waar ik even over nadenk en denk :tiens zo had ik het nog niet bekeken dat heeft die of die goed gezegd. Maar dat betreft dan ook weer iets dat heel erg nauw aanleunt bij mijn mening. ![]() Ik heb inderdaad ook een ideologie en ben lid van een politieke groepering ,waar ik enorm in geloof maar niet blindelings . Wat men ook moge beweren. ![]() Ik ga graag een discussie aan met wie dan ook (behalve met degene die het niet waard is om vernoemd te worden, die heeft toch niets serieus bij te dragen )over eender wat. En alez de enter is gebruikt zenne. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oproepen om bepaalde forummers te negeren geven mij het onaangename gevoel met een soort gedachtenpolitie vandoen te hebben.
Dictatoriale spelletjes van dien aard hoeven hier alvast niet geïntroduceerd te worden, vooral niet door mensen die zelf inhoudelijk niet al te veel in hun mars hebben. Onzin kan steeds met argumenten weerlegd worden. Niemand hoeft anderen te dicteren op wie ze al of niet reageren. De meesten zijn groot genoeg om zelf te oordelen wat passend is.
![]() |
![]() |
#183 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel slogans debiteren? Ik heb hier over bepaalde items reeds serieus mijn idee moeten bijschaven hoor (o.a. over het idee om quota voor allochtonen in te voeren, over het referendum, etc. vaak met dank aan Jos Verhulst ![]() Af en toe eens de argumenten van andersdenkenden aandachtig lezen kan verrijkend zijn. Alleszins meer dan je confijten in partijblaadjes vol van het eigen gelijk. ![]() Citaat:
Toch reeds een eerste aanpassing. DNB maakt nog een goeie van jou. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Aan superstaaf:wat dnb dan zal lukken dat zal jij nooit kunnen hoor .
![]() Toch betreffende de enter te gebruiken uiteraard ,meer ook niet. ![]() En ik ben op dit forum inderdaad om discussie te voeren. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan klakkeloos moet overnemen wat een ander beweert. En iets kan pas verrijkend zijn voor mij indien het mij dan ook ECHT overtuigt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Schepen
|
![]() Ho maar!
![]() ![]() Of: hoe dicht liefde en haat bij elkaar liggen... 8) DNB (voorbereid op: ![]()
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Maar dnb toch verbroedering met superstaaf begot!
![]() Waar haal je het!? ![]() En liefde en haat ,ik de liefde hij de haat dus. ![]() EN IK BEN STEEDS VOOR BEREID OP : ![]() Zeker hier! |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hoe laag kunnen mensen vallen als zij ongestraft ten koste van een groep mensen in onze samenleving een electoraat kunnen verwerven en zichzelf daarmee mogen verrijken? Hoe veilig deze welvaartstaat (in vergelijking met sommige andere landen) ook is, of zal zijn, steeds zal er de onzekerheid van alledag zijn, die het Vlaams Blok haar eloctoraat zal opleveren. En dat weten zij zeer goed!! ipv mensen te leren omgaan met deze fundamentele onzekerheden en het lijden of de frustratie en onrechtvaardigheid van het leven zelf, buit men dit onomkeerbaar menselijk gegeven uit en wijst men ten allen tijde hiervoor schuldigen aan. De Marokkanen, de asielzoekers, de homo's, de linksen, ... hebben er schuld aan dat er zoiets als 'lijden' bestaat. Deze moeten dus onderdrukt, verwijderd of gevormd of ingeburgerd worden of zoiets. Het Vlaams Blok zal ten eeuwigen dage de litanie van de heilige onzekerheid en onveiligheid bezingen en zij weten dat zij nooit uitgezongen zullen zijn... Hen is het eeuwige leven beschoren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat ze zullen begrijpen dat die demagogische retoriek die je bijvoorbeeld bij Vlaanderen72 perfect terugvind, zullen verlaten en inzien dat niemand er mee gebaat is, om de haat tussen enerzijds de autochtone middenmoot die de meerderheid vormt en anderzijds de talloze kleine minderheden, verder op te kloppen en op te blazen tot je nog slechts achterblijft met onoverkomelijke moeilijkheden, en verdere confrontaties bijna onvermijdelijk zullen zijn. Het heeft helemaal geen zin dat elkeen zich verder ingraaft in zijn waarheid en totaal geen oog meer heeft voor andere waarheden, die mijns inziens perfect naast elkaar kunnen bestaan.
![]() |
![]() |
#189 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Als ik dan toch een profeet van de haat ben.......... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Ach mensen waar maken jullie zich druk om.
![]() Inderdaad wij zullen ten allen tijde bestaan . Maar weten jullie waarom? ![]() Ah, dankzij zogezegde wereldverbeteraars die ons van alles en nog wat willen opdringen, dat trouwens de MEERDERHEID van de vlamingen niet wil. ![]() Waarom zijn ze hier zo vol van het referendum maar komt het er niet? Om de eenvoudige reden DAN MOETEN ze een heel pakske van hun verkeerd beleid wijzigen. En moeten ze ons ook gelijk geven. ![]() Weet je vrede op aarde helemaal mee eens ,maar de multicul :NEEN!!! Iedereen zit altijd maar te zeveren over hetvlaams blok ,maar als de gevestigde partijen het zo goed hadden gedaan zou er nooit een vlaams blok bestaan of nodig geweest zijn . En laat ze me maar demagogisch vinden, raakt mij niet hoor ,ik weet dat IK wel gelijk heb,en aan de goede kant sta. 8) En inplaats van een kentering zullen nog velen de weg naar ons vinden. Gooi alles maar op een hoopje ,doe maar verder met alles kan alles mag ,maar daarna niet komen mekkeren hadden we het maar geweten! ![]() Het vlaams blok is de barometer van dit land en gezien onze aanhang (die groter en groter word) gaat er nog VEEEEEEEEEL verkeerd hoor in dit kunstmatig bijééngehouden land . Inderdaad ons is het eeuwige leven beschoren. ![]() Dankzij het wanbeleid in het belgie dat mag barsten van mij! EN SUPERSTAAFJE:IK HEB NOG ANDERE DINGEN IN GEDACHTEN HOOR ENNE...DIE ZIJN IETSJE HARDER IN HET AANKOMEN. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
|
![]() Citaat:
Want hoe ging het verder n�* 11 juli 1302? De Slag van de Gulden Sporen maakte onmiddellijk een einde aan de Franse bezetting van Vlaanderen. Een nieuw Frans leger kwam in 1304 naar Vlaanderen en versloeg de Vlaamse troepen bij de Pevelenberg. Er kwam een vredesverdrag tussen Frankrijk en Vlaanderen dat de zelfstandigheid van het graafschap Vlaanderen opnieuw bevestigde. De opstandige steden moesten wel hun stadsomwallingen afbreken en een zeer hoge boete in geld aan de Franse koning betalen. Ook de Leliaarts, de Fransgezinde burgers, mochten naar Vlaanderen terugkeren en ze kregen hun bezittingen terug. De Franse koning bleef zich dus mengen in de Vlaamse zaken (net als voor de Guldensporenslag). Pas vele eeuwen later, in 1529, zou Keizer Karel erin slagen om de leenhulde van de graaf aan de Franse koning voor goed op te zeggen. Kort samengevat: de Guldensporenslag was dus in feite maar een 'slag in het water'. Waar Vlaend'ren toch groot in (denkt) te zijn ![]()
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Ach piano ze hebben die dag toch goe op hun bakkes gekregen!
![]() En dat zou nu nog nodig moeten zijn zenne bij sommigen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() Wat moeten ze dan van jou denken!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
VB doet net hetzelfde. Voor de camera's zweren ze op hun communicantenzieltje dat ze geen racisten zijn maar in de achterzaal van café Odal wordt de ene Turkenmop na de andere verteld. Het VB heeft het misschien nog niet opgemerkt, maar hier lopen nogal wat Engelsen, Amerikanen,Duitsers rond die ook in aparte wijken wonen en hun kinderen naar aparte scholen sturen en geen Vlaams spreken. Wat maakt hen dan zo verschillend volgens het VB?[/quote] Over de belgen worden geen moppen verteld ? Is dat dan ook racistisch ? Neen en dat zou maar erg zijn. Iedereen heeft het recht om uitgelachen te worden. Cafe odal is al bijna 10 jaar gesloten. Iedereen kan onderwijs inrichten. Alleen moeten de eindtermen gehaald worden. Er zijn een aantal verplichtte vakken. Nederlans is een verplicht vak. Uw stelling dat de Engelse kinderen geen Nederlands spreken in Vlaanderen is uit de lucht gegrepen. Geef trouwens eens een naam en adres van een "Engelse" school ? Een "Amerikaanse"? Een "Duitse"? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#198 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Herman Brusselmans heeft ook dat soortement humor, dat bleek wel toen hij absoluut Ann Demeulemeester moest onderkotsen: In de gewraakte passages uit ,,Uitgeverij Guggenheimer'' (Prometheus) doet Herman Brusselmans Guggenheimer zeggen: ,,Je zal mij niet horen zeggen dat ik ooit een fan ben geweest van de SS, maar als het over hun uniformen gaat kan ik niet anders dan toegeven dat ze bij lange niet mis waren. Als je daarmee de nieuwe uniformen van het Belgisch leger vergelijkt. Tsjonge tsjonge. Het wijf dat die vodden van snit en naad heeft voorzien zouden ze standrechterlijk moeten fusilleren. Hoe heet ze ook weer? Godverdomme, dat haar naam mij ontsnapt, hoe is het mogelijk. Ik ben ooit 'ns met die griet naar bed geweest. Zo'n dwergpoliep met puitenogen en haar van op haar pruim tot op haar rug. Ik zou haar naam duizend keer noemen, als ik 'm niet vergeten was. Of nee, ik weet hem weer! Ann Demeulemeester! Juist ja. Wat had je gedacht, Volder. Uiteraard makker. Bruine streep. En haar tong vol gaten van per ongeluk naalden in te slikken tijdens het afbiezen en het zomen inleggen. Dat pijpt niet lekker, dat kan ik je verzekeren. Jongens toch, die Ann Demeulemeester. Ik heb al veel misbaksels aan m'n toeter hangen, maar die spande de kroon.'
![]() |
![]() |
#200 | ||
Burger
|
![]() [quote="thePiano"]
Citaat:
![]() Er zullen wel meer dingen zijn waar je nog nooit van gehoord hebt zeker ? ![]() |
||
![]() |
![]() |