![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wedden dat ge tegen de doodstraf zijt voor moordenaars? Of durft ge wel zo consequent zijn in uw redenering? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
daarbij nemen de maatschappij het recht op leven over van het individu, terwijl in de haidr-case, het de crimineel is die zichzelf om zeep helpt. Geen appelen met peren vergelijken rundmans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Enfin, smakelijk alvast, en denk eens tijdens het naar binnen schransen van het Amerikaanse voedsel aan al die afro's die in de jungle creperen van de honger terwijl U zich zit vol te eten ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Minister
|
![]() Conclusie: Een zelfmoord terrorist die te vroeg (af)(heen)gegaan is.
![]() |
#188 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
slimmeke ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Minister
|
![]() Links én menselijk zijn gaan blijkbaar nooit of zelden samen.
![]() |
![]() |
#190 |
Minister-President
|
![]() Niks appelen en peren, gewoon daad en gevolg. Jij vindt het een goede zaak(tant pis) dat hardrijders sterven door hun eigen onverantwoorde daad. Waarom moordenaars dan niet? Als zij als gevolg van hun daad terechtgesteld worden, dan is het toch ook de crimineel die zich in feite zelf om zeep helpt? Eigen schuld, dikke bult.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Minister
|
![]() Ik ben blij dat U zit te cheeren ofschoon U dagelijks vreet bis zur Neige ofschoon er tienduizenden afrokapsels sterven
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1) doodstraf impliceert het overnemen van iets waar m.i. enkel het individu zelf verantwoordelijk kan zijn : zijn eigen elven 2) er zitten teveel onschuldigen op death row. Dat betekent dat ons rechtssysteem niet onfeilbaar is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Iemand die 140 rijdt op een plaats waar hij slechts 70 mag en daardoor zichzelf vermoord is iemand die roemloos tot stof vergaan is. Dat heeft niks met mijn of uw politieke overtuiging te maken. Maar vooral met gezond verstand en moraal. 't Is een beetje raar hoe jij dit tot een 'heldendaad' wil promoveren. Het is wel aandoenlijk om te zien hoe jij je (politiek) moraal aan de kant schuift om wankelend op één been een agressieve weggebruiker te verdedigen. Of ? Zeg eens. Wat vind je zelf nu van 'zelfmoord'? Of was het euthanasie ?
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Minister-President
|
![]() Ieder zijn mening. U vindt hardrijders crimineel, wat vindt u van Haiders politieke standpunten?
![]() |
#197 |
Minister
|
![]() Toch raar dat dit gebeurd is zonder getuigen, of heb ik iets gemist?
Doet toch direct even denken aan Pim Fortuyn. Waarom gebeurd dit nooit eens met andere politici. Tenzij er dan mafia toestanden mee gemoeid zijn zoals in Italië of Wallonië (André Cools) hoor je nooit over dergelijke (goed voor de hand liggend voor links) ongelukken. Of ook als er nationalisme mee is gemoeid. Maar ja het zal wel allemaal toeval zijn zeker? Maar politieke moorden bestaan wel degelijk. Laatst gewijzigd door Argusx43 : 12 oktober 2008 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus u heeft inderdaad iets gemist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() En dat zouden dan onze grote politieke voorbeelden moeten zijn. Ja, de voorbeelden van naïeve mensen, dat zou kunnen. Maar goed, de man is dood en we zullen er maar niet teveel meer over zeggen. Zand erover. Het ga hem goed waar hij ook moge wezen. Overigens, zo belangrijk was hij nu ook weer niet. Voor nostalgische personen misschien. Maar dat soort mensen zijn en blijven de eeuwige losers. Want nostalgie is V.V.T., ofte: Voltooid Verleden Tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En er was een getuige, het was een inhaalmanoeuvre. Haal nu maar alles uit de kast om de getuige te wraken ?
![]() |