![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rond dat koningshuis van ons is in der loop der jaren een duister machtskluwen ontwikkeld, waaraan ook buitenlandse krachten (NATO, anybody?) gekoppeld werden die de noodzakelijke omverwerping ervan niet zullen vergemakkelijken. De verkoop van de Belgische kroonjuwelen toont ook duidelijk aan in welke mand de koninklijke kippen hun eieren aan het leggen zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je weet best dat er geen onafhankelijkheid kan komen zonder boedelscheiding en hiervoor is er een consensus met de andere partij nadig. Als je dit ontkent ben jij de onozelaar waar je de meerderheid van de vlamingen zo graag voor uitmaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als u dit ontkent bent u dan weer de onnozelaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Deze opmerking slaat alles. Bij mijn weten heeft het VB nog niets verwezenlijkt,..... en hoe kun je nu postjes uitdelen, als ge niks hebt om uit te delen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
Dat was toch ook zonder akkoord over de boedelscheiding juist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
|
![]() Dat kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Minister
|
![]() ... en d'r werd een complot theorietje gemaakt waarin de orangisten zogezegd het vernielen zelf georganiseerd hadden ... einde orangisten beweging ...
![]() |
#191 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En meer recent bij Montenegro en bij Kosovo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik herinner me wat Belgicisten deden met zij die met een andere mogendheid heulden om hun volk te bevrijden... *kuch* repressie *kuch* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Problemen zijn er om te worden opgelost en wat is politiek anders dan keuzes maken om problemen op te lossen?! Als men echter steevast ervoor kiest om ze niet op te lossen (= een compromis zoeken waarvan iedereen weet dat het eigenlijk onzinnig en totaal ondoeltreffend is) en voor zich uit te schuiven, creëert men na verloop van tijd een contentieux die niet meer te overzien valt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik de Vlamingen verwijt, is dat ze niet laten VOELEN dat de zaken veranderd zijn. In Wallonië moet men voor eens en vooral altijd begrijpen dat HUN gouden tijdperk voorbij is. Vandaag worden zij onderhouden door de Vlamingen, en "wiens brood men eet, wiens woord men spreekt". Zoniet : einde van de "samenwerking". De Vlamingen echter, alhoewel zij de macht daartoe hebben, gedragen zich nog steeds alsof zij gedomineerd worden door Wallonië & "Bruxelles". Draai de geldkraan toe en stel uw voorwaarden om ze terug open te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() Ik ben al blij dat we het er over eens zijn dat de Walen er niets over te zeggen hebben.
En dan gaan we nu de wil van de Vlamingen gebruiken om onafhankelijkheid tegen te houden... ![]() |
![]() |
![]() |