![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ondertussen blijkt Roeland Raes, de negationist, nog steeds op de Gestapo van het VB te werken!
En maar zeggen dat het "allemaal toeval" is, en dat er geen nazitjes en holocaust ontkenners in het zwart blok zitten !!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De VRT zou beter eens visjes gaan vangen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ook in mijn huis met vrienden zingen we 10 kleine negerkens en een potteke met vet. dat nieumand iets aan. alleen wanneer een van de vrienden dat op internet zet, dan is de vriend die het post een laffe vent, die vriendschap misbruikt. want ... men kan de filmer niet zien meezingen. hij kan dan natuurlijk zeggen, "ik heb meegezongen om de stemming er in te houden". mischien was hij het wel die de aanzet tot het zingen heeft gegeven. en ik moet wel zeggen dat ik van dat liedje, en ook de zangwijs nog nooit gehoort had. is dat iets nieuws, of stamt dat uit de oorlogstijd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn kleine jodin ligt in ongebluste kalk. Ze heeft haar ghetto verlaten en is levend verbrand Zielige mensen zulke lui. Niet alleen zielig overigens: ziekelijk. Laatst gewijzigd door system : 9 november 2008 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
herinner u in de jaren 50 op school 11 miljoen JODEN. men sprak niet over andere slachtoffers. Dan plots officieel 9 milj. en nu nog 6 milj joden. dat de cijfer van 11 miljoen over alle gedode mensen gaat, is voor de holocaust industrie een klap. waarom moet men steeds die joden op het voorplan brengen? wie verdient daar achter? ik heb nog nooit gehoord dat men compensatie gaat geven aan de vlaamse mensen die in de concentratiekampen zijn omgekomen. waarom geen compensatie voor de zigeuners? of bestaan er dan plotseling wel etnische groeperingen die wat meer waard zijn dan de anderen. waarom mag men alles onderzoeken en zeggen over het totaal gedode mensen. en wie heeft er baat bij om steeds de mantra holocaust uit te buiten? wie als gewone mens heeft interesse bij dit garen spinnen. wanneer men daarover wil spreken, zegt de gewone mens" 'tes vreed geweest, en geef onss nog een pint", en begint verder over de voetbal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
mijn kleine vlaamse trien ligt in de middelandse zee ze had haar vlaams boerengat verlaten en leven hebben we haar verzopen. dat zou nog eens lachen geweest zijn zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
daarom ben ik bij de dierenbescherming |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() U gaat er allemaal licht over. En dat bewijst heel wat. Wie u bent en niet wie u zou moeten zijn.
Laatst gewijzigd door system : 9 november 2008 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
@Fernand: awel ik heb van al die criticaster hier ook nog altijd geen deftig antwoord gekregen op mijn vraag waar men eigenlijk bang voor is dat men een wet op negationisme/revisionisme heeft gestemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
normaal zou u moetn drijgen met naar yousouf te stappen en mij een proces aan mijun been te lappen. mag ik besluiten dat u dit dan maar licht erover vind? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
Men is er óók bang voor dat door massale propaganda (en die bestaat, daarvoor hoeven we alleen maar op Google te kijken) de leugens de overhand krijgen en de waarheid wordt verdoezeld. Zeker in een tijd waarin er minder overlevenden/ooggetuigen overblijven die die leugens zouden kunnen weerleggen. Die massale propaganda werkt, in ieder geval gedeeltelijk. Alleen al op dit forum zijn er veel mensen die roepen dat waar rook is ook wel vuur zal zijn. Het aantal NWO-adepten neemt hier ook maar niet af, terwijl dat concept is gebaseerd op dezelfde rotzooi. Persoonlijk ben ik geen voorstander van die wet maar ik begrijp weldegelijk waarom die is gestemd. En aangezien u me niet dom lijkt begrijpt u het ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is niet aan de overheid zich op het terrein van de historici te wagen of daar een normerende rol in te spelen. Daarom begrijp ik niet hoe men voor dergelijke wetten begrip kan opbrengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() Nu wordt trouwens de negationisme-wet erbij gesleept maar daar gaat het hier niet eens om. De beide zangers ontkennen namelijk niet maar bevestigen juist.
Waar het hier om gaat is of een partij vertegenwoordigd wil worden door mensen die op een dergelijke smakeloze manier denken en/of handelen. Terecht heeft het VB deze man geroyeerd. Edit: Dat het FN dit niet heeft gedaan zegt heel veel over die partij. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 9 november 2008 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() Ik heb begrip voor de achtergrond van deze wet. In Nederland kennen wij zo'n wet niet en daar redt iedereen zich prima.
|
![]() |
![]() |