Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2008, 23:40   #181
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Over deze specifieke zaak geef je volgende uitleg

"Oorspronkelijk geplaatst door shaddy
het is duidelijk religieus gebonden, zonder dat gif van de koran in zijn hoofd zou hij deze misdrijven niet plegen."

Omdat ik niet direct akkoord ga met je uitleg vraag ik je :
Je weet ongetwijfeld dat er ook niet-moslims zijn die verkrachten?
Waarvan zijn zij het product? Welk gif zit er in hun hoofd?

Als je geen antwoord kan geven, hoef je niet te reageren.
Ik heb reeds geantwoord maar je moet het willen lezen. Dit geval is zeer duidelijk na een leven met de koran komt hij in een vrij landje. De vrouwen zijn onbedekt en heeft er 20 tot zich genomen, in een tijdspanne van ongeveer 72 uur, zoals mo de pedo hem voordeed(behalve die tijdspanne is me niet duidelijk-immers mo de pedo moest eerst nog de mannen doden om dan de treurige weduwen te verkrachten). Kan u nog een andere zaak noemen met een persoon die naar een vrij land komt met onbedekte vrouwen en op enkele dagen er 20 neemt? ik denk het niet dus als u niet kan antwoorden op mijn gegevens , kan je beter niet meer reageren, dat zou hypocriet zijn, niet waar?

Laatst gewijzigd door shaddy : 29 november 2008 om 23:40.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 00:29   #182
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar voor zover ik weet verplichte hun profeet hen niet hun vrouwen te bedekken.
Het grootste deel kan zichzelf blijkbaar wel in toom houden als ze een plukje haar zien.
Ik weet het, het is flauw van mij maar ik kon het niet laten, het was een open doel.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 01:59   #183
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Artisjok; je hebt dus blijkbaar niet eens gelezen wat mijn opinie is; de jongen kwam hier op het huis van een familielid letten; waarop ik de mogelijkheid opperde dat mogelijk een Turkse plattelandscultuur verband hield met zijn gedrag.
Misschien moet u eerst lezen wat iemand schreef voor je in de aanval gaat?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 02:05   #184
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Artisjok; je hebt dus blijkbaar niet eens gelezen wat mijn opinie is; de jongen kwam hier op het huis van een familielid letten; waarop ik de mogelijkheid opperde dat mogelijk een Turkse plattelandscultuur verband hield met zijn gedrag.
En indien 25ste generatie oerVlaming verkracht, leg je dan ook dagenlang het verband met zijn Vlaamse cultuur? Of oordeel je gewoon dat die vent een misdadiger is?
Deed deze dat volgens jou omdat hij Vlaming is, opgevoed in Vlaamse cultuur?:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...RA28032002_049

Laatst gewijzigd door filosoof : 30 november 2008 om 02:10.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 03:17   #185
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En indien 25ste generatie oerVlaming verkracht, leg je dan ook dagenlang het verband met zijn Vlaamse cultuur? Of oordeel je gewoon dat die vent een misdadiger is?
Deed deze dat volgens jou omdat hij Vlaming is, opgevoed in Vlaamse cultuur?:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...RA28032002_049
Zoals onder anderen aan u al een aantal keer is uitgelegd en verteld, is elke verkrachting een misdaad, dus ook die van de priester uit uw link (Dat de zaak die u hier aanhaalt uit 1999 dateert, laten we maar buiten beschouwing verder, al vraag ik me wel af hoe lang u heeft moeten zoeken om met een voorbeeld te kunnen komen om te kunnen zeggen: "ja, maar bij ons doen ze dat ook"). Hoe dan ook, dat verkrachting onder alle omstandigheden een misdaad is, staat gewoon buiten kijf.
Echter, in het geval van die Turk ging het wel over een zeer groot aantal verkrachtingen in slechts enkele dagen tijd. En dat zijn verzwarende omstandigheden. En dan lijkt het me zeer wel op zijn plaats om te gaan kijken naar wat de redenen en oorzaken van die verzwarende omstandigheden zouden kunnen zijn. Religie en cultuur spelen daar een niet onbelangrijke rol in. In die landen worden westerse vrouwen toch al als halve hoeren beschouwd, omdat ze niet zedig gekleed gaan en meer van dat soort onzin die uit de koran afkomstig is, en op het bijkans middeleeuwse platteland aldaar helemaal, dus zulks kan wel degelijk een factor vormen. Maar daar probeert u weer behendig over heen te springen door met een artikel over een mogelijk verkrachtende priester te komen. Een zaak die op alle vlakken anders is dan de brute serieverkrachtingen van die Turk.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 03:58   #186
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Zoals onder anderen aan u al een aantal keer is uitgelegd en verteld, is elke verkrachting een misdaad, dus ook die van de priester uit uw link (Dat de zaak die u hier aanhaalt uit 1999 dateert, laten we maar buiten beschouwing verder, al vraag ik me wel af hoe lang u heeft moeten zoeken om met een voorbeeld te kunnen komen om te kunnen zeggen: "ja, maar bij ons doen ze dat ook").
Hoe lang ik moest zoeken? De tijd van het in Google te tikken. Indien je écht wil zoek ik je er een recent op, geen probleem, en dat weet jij ook: er was er nog één op het TVnieuws vandaag.

Citaat:
Hoe dan ook, dat verkrachting onder alle omstandigheden een misdaad is, staat gewoon buiten kijf.
akkoord, maar sommigen lijken hier te voelen dat de misdaad groter is indien een Turk die pleegt..
Citaat:
Echter, in het geval van die Turk ging het wel over een zeer groot aantal verkrachtingen in slechts enkele dagen tijd. En dat zijn verzwarende omstandigheden.
Een priester met een minderjarige is IMHO ook een verzwarende omstandigheid
Citaat:
En dan lijkt het me zeer wel op zijn plaats om te gaan kijken naar wat de redenen en oorzaken van die verzwarende omstandigheden zouden kunnen zijn. Religie en cultuur spelen daar een niet onbelangrijke rol in. In die landen worden westerse vrouwen toch al als halve hoeren beschouwd, omdat ze niet zedig gekleed gaan en op het bijkans middeleeuwse platteland aldaar helemaal, dus zulks kan wel degelijk een factor vormen. Maar daar probeert u weer behendig over heen te springen door met een artikel over een mogelijk verkrachtende priester te komen. Een zaak die op alle vlakken anders is dan de brute serieverkrachtingen van die Turk
En waarom die redenering in het geval van een Turks misdadiger en niet in het geval van een Vlaams misdadiger? Ben jij zo zeker dat die geestelijken vrouwen die geen gelofte van kuisheid afleggen (niet in een klooster gaan) niet zoals jij schrijft.
Citaat:
als halve hoeren
zouden kunnen beschouwen?
Citaat:
en meer van dat soort onzin die uit de koran afkomstig is,
uit de bijbel in dit geval dan.
Citaat:
het bijkans middeleeuwse platteland
Zo kan een Vlaams dorp ook overkomen voor een geboren en getogen stedeling. Dat in het geval van die pastoor
Citaat:
dus zulks kan wel degelijk een factor vormen.
Dat de misdaad niet identiek is lijkt normaal: 2 of meer (mis)daden zijn zelden identiek.

Je ziet dat jouw redenering en die van Alice en andere hier dus ook toepasbaar is op dit voorbeeld. Alleen doen jullie dat pas als 't een Turk betreft.

Laatst gewijzigd door filosoof : 30 november 2008 om 03:59.
Oud 30 november 2008, 09:32   #187
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Citaat:
Over deze specifieke zaak geef je volgende uitleg

"Oorspronkelijk geplaatst door shaddy
het is duidelijk religieus gebonden, zonder dat gif van de koran in zijn hoofd zou hij deze misdrijven niet plegen."

Omdat ik niet direct akkoord ga met je uitleg vraag ik je :
Waarvan zijn zij het product? Welk gif zit er in hun hoofd?

Als je geen antwoord kan geven, hoef je niet te reageren.
Ik heb reeds geantwoord maar je moet het willen lezen. Dit geval is zeer duidelijk na een leven met de koran komt hij in een vrij landje. De vrouwen zijn onbedekt en heeft er 20 tot zich genomen, in een tijdspanne van ongeveer 72 uur, zoals mo de pedo hem voordeed(behalve die tijdspanne is me niet duidelijk-immers mo de pedo moest eerst nog de mannen doden om dan de treurige weduwen te verkrachten). Kan u nog een andere zaak noemen met een persoon die naar een vrij land komt met onbedekte vrouwen en op enkele dagen er 20 neemt? ik denk het niet dus als u niet kan antwoorden op mijn gegevens , kan je beter niet meer reageren, dat zou hypocriet zijn, niet waar?
Dit is toch geen antwoord op mijn vraag!
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 09:38   #188
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Is dit een antwoord op mijn laatste post?
Citaat:
Alice, kan/wil je vertellen waar je las, hoe je weet, dat de dader van het platteland komt? Weet je ook uit welke streek?
Blijkbaar heb je niet gelezen wat ik schreef.
Oud 30 november 2008, 09:59   #189
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Deze interculturele concurrentiële marktactiviteit kan misschien wat geld in het schaarse laatje brengen.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 10:24   #190
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
En deze hier, zie je hier een verband met de vlaamse cultuur en de bijbel?
bvb met http://www.statenvertaling.net/bijbel/nume/31.html

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...eID=NF23CGR1_2

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...eID=EQ23AUIA_1

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF25112008_129

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=712376C5

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=G072299T9

Laatst gewijzigd door filosoof : 30 november 2008 om 10:28.
Oud 30 november 2008, 10:51   #191
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Ziekelijke gevallen heb je overal, het is de gradatie en frequentie waar men vragen bij kan stellen. We kunnen moeilijk 1 persoon gebruiken om de ganse bevolkingsgroep te veroordelen. Ik vraag me trouwens af, hoe slaag je erin 20 personen in +- 3 dagen te verkrachten?
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 10:56   #192
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik kan dit bijna niet geloven..dus Filo; voor jou zit het probleem dat de link wordt gelegd met de omgeving van die jongen?
En dat wordt dan ontkracht door andere verkrachtingszaken aan te halen waarbij het niet om een Turk gaat?
Dat is dus pure sencuur en precies wat velen 'links' verwijten!

Nogmaals dan en speciaal voor de Filo's en Artisjokken; verkrachting komt voor binnen iedere cultuur en sociale klasse; maar wanneer dit gebeurt door een ZEVENTIENJARIGE die HIER OP EEN HUIS KOMT LETTEN is er mogelijk verband MOCHT DIE JONGEN AFKOMSTIG ZIJN UIT TRADITIONELE MOSLIMDORPEN MET ANDERE VISIE OP VROUWEN!
Wie verkrachting als algemeen item wil bespreken moet andere discussie openen.
Merci he Sus; toch nog mannen met verstand hier!
Oud 30 november 2008, 11:03   #193
artisjok
Banneling

Standaard

Alice, wanneer vertel je hoe je weet dat de dader van het platteland afkomstig is?
Weet je dan ook uit welke streek?
Of is dit pure speculatie, zoals de rest van je theorie?
Oud 30 november 2008, 11:15   #194
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Waar staat dat ze verschillende vrouwen per dag verkrachten ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 11:20   #195
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik kan dit bijna niet geloven..dus Filo; voor jou zit het probleem dat de link wordt gelegd met de omgeving van die jongen?
En dat wordt dan ontkracht door andere verkrachtingszaken aan te halen waarbij het niet om een Turk gaat?
Dat is dus pure sencuur en precies wat velen 'links' verwijten!

Nogmaals dan en speciaal voor de Filo's en Artisjokken; verkrachting komt voor binnen iedere cultuur en sociale klasse; maar wanneer dit gebeurt door een ZEVENTIENJARIGE die HIER OP EEN HUIS KOMT LETTEN is er mogelijk verband MOCHT DIE JONGEN AFKOMSTIG ZIJN UIT TRADITIONELE MOSLIMDORPEN MET ANDERE VISIE OP VROUWEN!
Wie verkrachting als algemeen item wil bespreken moet andere discussie openen.
Merci he Sus; toch nog mannen met verstand hier!
Ach zo,
Citaat:
verkrachting komt voor binnen iedere cultuur en sociale klasse;
in jouw ogen (en daarin geef ik je gelijk!), MAAR
Citaat:
mocht die jongen afkomstig zijn uit traditionele moslimdorpen
dan wordt het plots iets héél anders?? (in jouw ogen) Daar komt je theorie boven....
Denk je niet dat �*lle verkrachters sowieso een andere visie op vrouwen hebben? Verkrachting is verkrachting en verwerpelijk, of het nu om een Turk, een Azteek, een Ingooigemnaar of een Hasselenaar gaat. Dat dit een Turk was verandert er niets aan, maakt het niet meer of minder een misdaad en zegt niet meer over Turken dan over Azteken, Ingooigemnaren, Brusselaars, Antwerpenaren of Bruggelingen.
Indien jij d�*t censuur noemt...Je wil zélf censureren door iedereen die geen hetze wil voeren het zwijgen op te leggen.

PS, roep niet zo (op internet hoofdletters=roepen)

Laatst gewijzigd door filosoof : 30 november 2008 om 11:39.
Oud 30 november 2008, 13:02   #196
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ja Filo; nagel op kop; verkrachters hebben en andere visie op vrouwen dan jij en ik.
En nu wil ik graag weten waar ik een pleidooi schreef dat de nationaliteit van de dader zijn misdrijf meer of minder erg maakt.
Dat zijn uw hersenspinsels; gelukkig niet de mijne.
Waaruit meent u te mogen afleiden dat ik een 'hetze' wil?
U doet precies wat 'poco's verweten wordt, u bepaald dat elementen zoals opvoeding, sociale omgeving, visie op en over vrouwen niet meer in beeld mogen komen, OMDAT HET EEN TURK is.
Nog erger;EEN TURK UIT TURKIJE.
Dat is een groot land waar het leger erop toe ziet dat de scheiding van islam en staat gehandhaaft blijft.Omdat het erfgoed van ATTATURK nu niet echt door iedere Turk omarmt wordt...dat spanningsveld speelt zich vooral af tussen stedelijke gebieden en plattelandsstreken.
Iedereen nog mee en mag dit gedacht en gezegd worden?

Nu; waarom zou je dan niet jezelf de vraag stellen of een zeventienjarige jongen die zo door het lint gaat mogelijk een achtergrond heeft die dit gedrag bevordert?
Voor mij is dit van belang omdat de reactie van de omgeving van die jongen zijn schuldbesef zal gepalen.
Zegt zijn omgeving' wat je hebt gedaan is fout; punt uit?
Of wordt dit' die fout is uitgelokt door de omgeving waarbij vrouwen zedeloos en uitdagend over straat gaan'.
Ik denk dat veel Turken die hier geboren zijn zeggen' dat is fout; punt uit'.
Maar voor Turken die van het platte land komen ligt dit anders.
Beroepsmatig boeit die vraag me, mag dit niet?
Moet ik dan eerst de bijbel verklaren, iedere verkrachter toelichten, mezelf verantwoorden omdat ik origine niet uitsluit om gedrag te verklaren, me excuseren tegenover iedere Turk die wel respectvol met vrouwen omgaat of zo?
Nergens stel ik dat dit geldt voor ALLE TURKEN wereldwijd maar toch wil Filo dat ik verantwoording afleg alsof ik dit doe...merkwaardig.
En ik roep niet; wel hoop ik dat nu duidelijk is dat ik me die sencuur niet laat opleggen.
Iedereen die beroepsmatig belangstelling heeft voor deviant gedrag zal vragen formuleren over achtergrond en factoren die mogelijk dat gedrag van een ZEVENTIENJARIGE verklaren, vreemd genoeg ontging iedereen dat dit vooral mijn aandachtpunt was, dat het een Turkse jongen betreft; moet dit uit de weg gegan worden?
Waarom?
Oud 30 november 2008, 14:07   #197
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
.....................
Denk je niet dat �*lle verkrachters sowieso een andere visie op vrouwen hebben? Verkrachting is verkrachting en verwerpelijk, of het nu om een Turk, een Azteek, een Ingooigemnaar of een Hasselenaar gaat.
......................................
Juist Filosoof, verkrachters hebben dikwijls een andere visie op vrouwen dan de doorsneeman, gelukkig maar, anders konden we er vanuit gaan dat iedere man die een vrouw tegenkomt op straat klaar is om haar te verkrachten.
Er moet een reden zijn voor die andere visie, logisch toch? Er moet een reden zijn waardoor een persoon een zo verwrongen beeld krijgt van vrouwen dat hij ze op de ergste manier wil vernederen nl door verkrachting.
In dit geval zien we een heel jonge jongen die van de éne dag op de andere in een voor hem vreemde omgeving wordt geplaatst. Bij mijn weten heeft hij vroeger nooit dergelijke wandaden gepleegd. Indien hij in zijn eigen omgeving in Turkije ook verschillende vrouwen in een korte periode had verkracht zou dat gevolgen gehad hebben : hij zou waarschijnlijk in de gevangenis of in een instelling verbleven hebben, ik weet niet of de sharia streng wordt toegepast in Turkije, maar zelfs als men er in zijn woonplaats geen graten in ziet om de vrouwen te straffen in plaats van de man, zou het toch echt wel gaan opvallen dat steeds dezelfde man in dergelijke affaires betrokken was. Dus neem ik aan dat hij vroeger nooit zulke misdaden heeft gepleegd.
Dan komt hij hier, plots uit zijn vertrouwde biotoop (als ik het zo mag noemen) en begint al heel vlug met vrouwen lastig vallen en zelfs verkrachten, heel veel vrouwen in een korte tijdspanne.
Geloof je niet, Filosoof, dat er ergens een probleem is met het overplaatsen van die jongen van de éne omgeving/cultuur naar de andere? Als je dat echt niet ziet, dan moet je toch hoogdringend de oogkleppen af doen en eens wat beter om je heen zien.
Oud 30 november 2008, 14:08   #198
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alice, wanneer vertel je hoe je weet dat de dader van het platteland afkomstig is?
Alice is telepathisch.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 14:18   #199
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja Filo; nagel op kop; verkrachters hebben en andere visie op vrouwen dan jij en ik.
En nu wil ik graag weten waar ik een pleidooi schreef dat de nationaliteit van de dader zijn misdrijf meer of minder erg maakt.
Dat zijn uw hersenspinsels; gelukkig niet de mijne.
Waaruit meent u te mogen afleiden dat ik een 'hetze' wil?
U doet precies wat 'poco's verweten wordt, u bepaald dat elementen zoals opvoeding, sociale omgeving, visie op en over vrouwen niet meer in beeld mogen komen, OMDAT HET EEN TURK is.
Nog erger;EEN TURK UIT TURKIJE.
Dat is een groot land waar het leger erop toe ziet dat de scheiding van islam en staat gehandhaaft blijft.Omdat het erfgoed van ATTATURK nu niet echt door iedere Turk omarmt wordt...dat spanningsveld speelt zich vooral af tussen stedelijke gebieden en plattelandsstreken.
Iedereen nog mee en mag dit gedacht en gezegd worden?

Nu; waarom zou je dan niet jezelf de vraag stellen of een zeventienjarige jongen die zo door het lint gaat mogelijk een achtergrond heeft die dit gedrag bevordert?
Voor mij is dit van belang omdat de reactie van de omgeving van die jongen zijn schuldbesef zal gepalen.
Zegt zijn omgeving' wat je hebt gedaan is fout; punt uit?
Of wordt dit' die fout is uitgelokt door de omgeving waarbij vrouwen zedeloos en uitdagend over straat gaan'.
Ik denk dat veel Turken die hier geboren zijn zeggen' dat is fout; punt uit'.
Maar voor Turken die van het platte land komen ligt dit anders.
Beroepsmatig boeit die vraag me, mag dit niet?
Moet ik dan eerst de bijbel verklaren, iedere verkrachter toelichten, mezelf verantwoorden omdat ik origine niet uitsluit om gedrag te verklaren, me excuseren tegenover iedere Turk die wel respectvol met vrouwen omgaat of zo?
Nergens stel ik dat dit geldt voor ALLE TURKEN wereldwijd maar toch wil Filo dat ik verantwoording afleg alsof ik dit doe...merkwaardig.
En ik roep niet; wel hoop ik dat nu duidelijk is dat ik me die sencuur niet laat opleggen.
Iedereen die beroepsmatig belangstelling heeft voor deviant gedrag zal vragen formuleren over achtergrond en factoren die mogelijk dat gedrag van een ZEVENTIENJARIGE verklaren, vreemd genoeg ontging iedereen dat dit vooral mijn aandachtpunt was, dat het een Turkse jongen betreft; moet dit uit de weg gegan worden?
Waarom?
Je hamert wel héél merkwaardig veel op de nationaliteit en godsdienst van de misdadiger, en dat sinds het begin van de thread. Dat het jouw (en dat van enkele anderen) "aandachtspunt" is ontgaat enkel een blinde ongeletterde. 't is juist die tunnelvisie (en de daarbijhorende shortcuts) op die misdaad die me hoogst onbehaaglijk stemt, zéker als je aan die tunnelvisie "Beroepsmatig" toevoegt.

Laatst gewijzigd door filosoof : 30 november 2008 om 14:28.
Oud 30 november 2008, 14:21   #200
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet u met zekerheid te zeggen dat hij niet van het platteland afkomstig is? Het lijkt me een gevolgtrekking die toch echt wel logisch is.
Ik wil hier toch even duidelijk stellen dat ik helemaal niets tegen Turken heb. Hier in mijn dorp woont een tamelijk grote Turkse gemeenschap, nooit problemen gehad met die mensen, integendeel, ze zijn vriendelijk en beleefd tegen iedereen. Ik heb nooit iets verkeerds over ze gehoord.
Maar in dit geval - en dan vooral met het oog op het feit dat de islamaanhangers de laatste jaren veel uiting geven van groeiend fanatisme - ben ik bijna zeker dat de dader uit een strenge bekrompen omgeving afkomstig is waar niemand openstaat voor andere levensbeschouwingen. Noem het intuïtie voor mijn part.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be