![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat allemaal als haar deel in het stappenplan naar een Palestijnse staat. Alleen.... de raketten bleven maar komen.... Citaat:
Volgens mij moet je, als onderhandelingen keer op keer falen zoals nu het geval is, met militaire middelen voorkomen dat zij hun eed niet kunnen uitvoeren. Maar als u een alternatief hebt, ik ben één en al oor. Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||||
![]() |
![]() |
#182 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 januari 2009 om 00:14. |
||
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gasten proberen zelfs Joodse huizen in brand te steken. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#184 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wanneer is kolonisatie rechtvaardig en hoe lang moet het duren? 10 jaar? 100 jaar? 500 jaar? Dat doet me denken aan een computerspelletje dat ik wel eens speel(Europa Universalis III). Als je een stuk land voor een bepaalde periode bezet krijg je er een claim op. Verlies je dat stuk land dan blijft je claim geldig hoewel na een aantal jaar deze claim ook weer verdwijnt. Op zich een redelijk goede weergave van de werkelijkheid. Dus wanneer hebben de Joden recht op hun land?
![]() |
#185 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het. It hurts, en het spijt mij ook.
Maar hoe meer ik lees, onderzoek en leer over de voorbije 60 jaar Israël, hoe minder ik begrijp dat we deze misdaden met zijn allen zo lang hebben laten duren. Srebrenica, het is nog geen twee decennia geleden. We wisten allemaal wat er ging gebeuren: een massamoord op 8000 weerloze vluchtelingen, op vier uur vliegen van hier. De volgende dagen zagen we alles in stelling komen, en uiteindelijk gebeurde het terwijl we het op de radio konden volgen. Geen enkel van onze landen heeft iets treffelijks gedaan om dat te voorkomen. Ik vind die idee on-ver-draag-lijk. En nu is het weer aan het gebeuren...
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 14 januari 2009 om 00:33. |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Paulus. |
||
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met al uw onderzoek en studies, had ik wel iets meer verwacht van je. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Don't!
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 14 januari 2009 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
#190 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat ik gezien heb zijn Arabische landen die Israel aanvallen, steeds weer opnieuw. Wat ik gezien heb zijn Palestijnen die hun kinderen opvoeden in haat voor Joden. Het is die haat die hun zal vernietigen. Wat Europa en Amerika betreft, blijf maar dromen. De meerderheid kan het geen barst schelen wat in Gaza gebeurt. De meerderheid heeft gezond verstand.
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om een antwoord te krijgen op mijn vraag wat israël zou moeten doen dat als resultaat zou hebben, dat de Hamas en ook de Hesbollah hun heilige eed (bij Allah) om Israël te zullen vernietigen, intrekken en zo ingaan tegen wat de koran hen gebiedt?
Paulus. |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat willen we allemaal wel.
Wie eerlijk is, vindt antwoorden.
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet je niets aanmatigen dat je niet toekomt, Paulus. Wil je eerlijkheid, begin er dan maar mee.
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik weet ook waarom. Omdat je maar al te goed weet dat Israël niet anders kan dan militair ingrijpen tegen dergelijke extremisten wil ze de veiligheid van haar bewoners verbeteren. Want dat is het antwoord op de vraag. Als je iets beters hebt, ik ben één en al oor. Maar er komt niks beters. Dat moet ik helaas heel eerlijk vaststellen. Al paaaagina's lang. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 januari 2009 om 00:51. |
|
![]() |
![]() |
#197 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar los daarvan is het compleet krankzinnig om land te claimen op basis van religieuze teksten die verhaaltjes vertellen van tweeduizend jaar geleden. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 14 januari 2009 om 00:55. |
||||
![]() |
![]() |
#198 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#199 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Helaas, de jongere generatie schijnt dat niet te (willen?) weten. Het bestaansrecht van Israel hangt nu af van zijn leger.
![]() |
#200 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat: