![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 januari 2009 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Terugslaan? Heeft een Frankofoon u geslagen of aangevallen?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 januari 2009 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Waarschijnlijk www.pallieterke.info/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() *knip* ik rijd met de 19 ELKE DAG door Jette.
Laatst gewijzigd door Starfire : 17 januari 2009 om 17:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Ik som de nuchtere feiten op, iets waar de multikulfanatiekelingen natuurlijk een bloedhekel aan hebben. De waarheid kwetst. Meer nog, de waarheid mag het licht niet zien. Waarom mag ik als belastingbetaler niet weten hoeveel de multicultuur hem kost? Waarom mag er geen kosten-baten analyse gemaakt worden over de multicultuur? Zitten ze zo met de poepers de multikulverdedigers? Bang dat de nuchtere werkelijkheid niet strookt met het plaatje van de verrijking dat ze ondanks de feiten blijven grijs draaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U heeft immers nog steeds geen bewijzen of bronnen voorgelegd.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() Neen, maar mijn ouders wel: uitgemaakt voor Bosch(moffenvriendje), klop krijgen, pesterijen,... pff Ge moet nog veel leren jongen, echt, want de nummerkes van de veiligheidspallekes of de spangreepknoppen gaan u niet helpen bij deze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 januari 2009 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() Wat is een bewijs voor u? Wilde anders ne keer afkomen, ik geef u graag een guided city tour en daarna moogt ge mij uw speelgoed (geweertjes) eens laten zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar voor zover ik weet geldt dat niet voor familie. Dit is strafbaar net zoals oproepen tot geweld.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 januari 2009 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jongens toch, kan je niets beter vinden als tegenargument. Zal ik eens op hetzelfde niveau antwoorden? Imam Rachid-al-Abdullah heeft gezegd op zijn haatsite gezegd dat er geen half miljoen Marokkanen in Brussel zijn dus, dus geloven de multikulnaievelingen het ... Of had ik beter Malika Al-Maroud vermeld, die terroriste die door de PS met een leefloon gesusbsidieerd wordt. Da's pas een geloofwaardie-ge referentie voor de progressieve kaste. Laatst gewijzigd door Gilette : 17 januari 2009 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |